Juuri näin. Mitään tyhjentävää syytä vikaantumisille ei ole löytynyt. Ei ne kuitenkaan kaikissa mene rikki,.
Ennemmin kannattaisi noilla kilsoilla löytää jo yksilö, jossa on kunnon roiskeläpät (ei Teslan alkuperäiset) sekä PPF suojaus vähintään ovien alareunoissa sekä helmakotelossa.
Parantaa rangea. Piuhan päässä esilämmitetty akku toimii osittaisena lämmönlähteenä lämpöpumpulle ajon aikana.
Ei eroa aiemmista vuosimalleista. Alustan nivelet ovat heikkoja sekä edessä että takana, joten jotain huoltohistoriaa olisi kiva tietää noilla kilsoilla. Omaan 90tkm ajettuun ehdittiin vaihtaa takuuaikana repullinen alustan osia.
Renkaiden kuluminen, onko kulunut esim. takaa sisäreunasta enemmän (=pyöränkulmat). Lämpöpumpun ääni (johon tosin vaikea ottaa kantaa jos ei ääntä tunne tarkkaan). Service valikossakin voi katsoa ettei vikakoodeja tai muuta herjaa. Ruosteet/kiveniskemät. Kiveniskemät katosta ja takalasista (kalliita vaihtaa jos halkeaa eikä satu olemaan niitä kattavaa lasivakuutusta). Varmaan jotain muutakin, mutta tuossa jotain.