Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tesla tarjoaa LFP akkua karvalakki kolmosiin joissa alunperin NCA, jos tarvetta akun vaihdolle takuun aikana:
Koskien mitä?Muilla tullut teslalta takaisinkutsukamppista? Meille tuli tänään sellainen äppin viesteihin.
Muilla tullut teslalta takaisinkutsukamppista? Meille tuli tänään sellainen äppin viesteihin.
Näköjään kun teki huoltopyynnön ja sai siihen kustannusarvion niin näkyy korjaus eli ei ILP-liittyvä.
"Replace Instrument Panel Speaker Grille Due To Deformation"
Model Y. Täytyypä varata aika, niin näkee.Jos Model 3 kyseessä niin todennäköisesti tämä:
Jos olisi Model 3.Voi olla myös se takakontin johtosarja tms jota ovat osaan vaihdelleet.
Jos olisi Model 3.
Model Ysta tulee mieleen jospa se olisi puuttuva koukun ohjausyksikkö. Näitä tuli kesällä 2022 tai 23 ilman tuota.
Ei paha. Semin myötä tulee myöskin vipinää 4680 akkuihin Berliinissä.
Tuskinpa nähdään ensi vuonna Berliinistä tulevan. Johan nuo saksalaisten vastarintaliikkeet giga Berliinin laajennukselle aiheuttaa sen verran hankausta että mennään pitkälle 2026.Ei, mitä nyt itse lause oli täyttä sanahelinää ilman mitään konkreettista. Siinähän on laitettu ehdoksi, että ensin valmistus pitää aloittaa jenkeissä, joka taas vaatisi että auto pitäisi varmaan suunnitella ensin loppuun.
Siitä on vielä aika pitkä matka että Euroopassa niitä valmistettaisiin, eikä tarvitse vielä ihmetellä onko niille edes täällä kysyntää (koska nykyinen rakenne ei ole Euroopan lainsäädännössä kovinkaan optimi).
Ekoja pieniä testivideoita vanhempien autojen matriiseista alkaa tulemaan.
Ekoja pieniä testivideoita vanhempien autojen matriiseista alkaa tulemaan.
Onhan nuo jo nähty tuhannessa videossa, eivät vilkuttele takaisin niin kuin ennen OTA päivitystä. Ainakin muutamissa videoissa ovat kommentoineet asiaa juurikin että ennen tuli vilkuttelua nyt ei enään eli silloin se toimii. Miksi se häikäisisi jos selkeästi tummennettu alue useita metrejä ennen vastaantulijaa? Tuntuu että joka asiasta pitää vääntää ja todistaa että on varmasti totta. Perinteisen merkin tasoonhan Tesla ei voi kyetä?Olisi hyödyllisempää nähdä miten ne vastaantulijan kulmasta toimivat...
Paskaahan noi on järjestäen kaikilla, kumma tarve sinulla luoda vastakkainasettelua. Olisi hyvä jos toimivat ihan oikeasti. Sen näyttää aika, ei nämä muutamat videot. Kanssa-autoilijana vilpittömästi toivon, että saisivat vihdoin valot kuntoon.Onhan nuo jo nähty tuhannessa videossa, eivät vilkuttele takaisin niin kuin ennen OTA päivitystä. Ainakin muutamissa videoissa ovat kommentoineet asiaa juurikin että ennen tuli vilkuttelua nyt ei enään eli silloin se toimii. Miksi se häikäisisi jos selkeästi tummennettu alue useita metrejä ennen vastaantulijaa? Tuntuu että joka asiasta pitää vääntää ja todistaa että on varmasti totta. Perinteisen merkin tasoonhan Tesla ei voi kyetä?
Perinteisen merkin tasoonhan Tesla ei voi kyetä?
Miten voi Teslan navi antaa osoitteen Helsingistä vaikka kohde on Vantaalla? Heittää vain 20km.
Tarkistin useampaan kertaan että osoite on oikein, että paikkakunta.
Navigointi on heidän omansa. Helsingissä ei ole edes samaa osoitetta niin sekin hämää miten ohjaa edes sinne.Olikos Teslas niin et karttadata on Googlen mut "navigointi" joku T:n purkkaviritelmä?
Mikäs katu kyseessäNavigointi on heidän omansa. Helsingissä ei ole edes samaa osoitetta niin sekin hämää miten ohjaa edes sinne.
Joo on noissa matriiseissa hieman kehitettävää joka merkillä, mutta ei ne kovin ärsyttäviä enää nykyään ole kuin männä vuosina. Paljonhan se vastaantulijan näkökulmastakin vaikuttaa mitenkä inisee pitkistä valoista. Autokoulussa aikanaan neuvottiin, että katsoa hieman oikeaan reunaan, jotta voi pitkiävaloja pitää tosi lähelle. Osahan rämpsäyttää 500€ pommissa lyhyiksi niin jää kilometrin ajaksi pimeätä jne. Teslankin matriiseissa on varmasti niitä, jotka kritisoi että kylläpä on kirkkaat valot ja häikäisee kun erehtyy niitä kohti katsomaan kun pitäisi keskittyä katsomaan ohi niistä. Ainakin Volvolla vilahtanut inhottavasti pitkävalo silmiin joissain risteyksissä. Ainakin samantyylisissä skenaariossa ei näissä Teslan matriisivaloissa tuota ongelmaa ilmennyt mitä se britti analysoi tietokoneella kun tummensi valot näpsäkästi.Paskaahan noi on järjestäen kaikilla, kumma tarve sinulla luoda vastakkainasettelua. Olisi hyvä jos toimivat ihan oikeasti. Sen näyttää aika, ei nämä muutamat videot. Kanssa-autoilijana vilpittömästi toivon, että saisivat vihdoin valot kuntoon.
Perusongelma on se, että auto ei tunnista vastaantulijaa. Yleensä siinä on keskikaide tms. edessä. Monessa paikassa toisen valot voi näkyä vaikka omat jää pimentoon. Automaattiin luottava sitten sokaisee toisen täysin. Parhaimmat valot ovat myös niin kirkkaita, että vaikka automatiikka pimentäisi ja tuijottaisi metsähallituksen puolelle, niin silti ne valot ovat ikävät. Oma osansa on myös se välkyntä mitä muuttuvista valoista tulee. Ennen Teslat vilkutteli bugien takia tahattomasti, nyt tekevät sitä tahallaan. Mutta kuten sanoin, toivottavasti oikein. Ajan sen verran paljon myöhään, että vielä on ehkä saumat keväällä nähdä miltä nuo vastaantulijan silmin vaikuttaa. (Eniten kyllä takaapäin tulevien Teslojen strobo-valoista kärsinyt, jossain videoissa valojen heilunta oli edelleen melkoista ylös-alas.)Joo on noissa matriiseissa hieman kehitettävää joka merkillä, mutta ei ne kovin ärsyttäviä enää nykyään ole kuin männä vuosina. Paljonhan se vastaantulijan näkökulmastakin vaikuttaa mitenkä inisee pitkistä valoista. Autokoulussa aikanaan neuvottiin, että katsoa hieman oikeaan reunaan, jotta voi pitkiävaloja pitää tosi lähelle. Osahan rämpsäyttää 500€ pommissa lyhyiksi niin jää kilometrin ajaksi pimeätä jne. Teslankin matriiseissa on varmasti niitä, jotka kritisoi että kylläpä on kirkkaat valot ja häikäisee kun erehtyy niitä kohti katsomaan kun pitäisi keskittyä katsomaan ohi niistä. Ainakin Volvolla vilahtanut inhottavasti pitkävalo silmiin joissain risteyksissä. Ainakin samantyylisissä skenaariossa ei näissä Teslan matriisivaloissa tuota ongelmaa ilmennyt mitä se britti analysoi tietokoneella kun tummensi valot näpsäkästi.
(Eniten kyllä takaapäin tulevien Teslojen strobo-valoista kärsinyt, jossain videoissa valojen heilunta oli edelleen melkoista ylös-alas.)
Ajoin aika pitkään Seat MiilläMiten tämä on mahdollista? Eikö kaikki sähköautoilijat ja etenkin teslailijat aja alinopeuksia eivätkä siten saa ketään kiinni tai pysy perässä?
Perusongelma on se, että auto ei tunnista vastaantulijaa. Yleensä siinä on keskikaide tms. edessä. Monessa paikassa toisen valot voi näkyä vaikka omat jää pimentoon. Automaattiin luottava sitten sokaisee toisen täysin. Parhaimmat valot ovat myös niin kirkkaita, että vaikka automatiikka pimentäisi ja tuijottaisi metsähallituksen puolelle, niin silti ne valot ovat ikävät. Oma osansa on myös se välkyntä mitä muuttuvista valoista tulee. Ennen Teslat vilkutteli bugien takia tahattomasti, nyt tekevät sitä tahallaan. Mutta kuten sanoin, toivottavasti oikein. Ajan sen verran paljon myöhään, että vielä on ehkä saumat keväällä nähdä miltä nuo vastaantulijan silmin vaikuttaa. (Eniten kyllä takaapäin tulevien Teslojen strobo-valoista kärsinyt, jossain videoissa valojen heilunta oli edelleen melkoista ylös-alas.)
Kaikkia, mitä perusautoihin tulee. 20v vanhat MB:t ovat toimiessaan yhä valovuoden edellä kaikkia uusia peruskulkineita. Ongelma on vaan se, että sillä laadukkuudella on hintansa ja sitä kallista osaa tuppaa menemään vaihtoon muutaman ensimmäisen vuoden jälkeen aika kiivaaseen tahtiin.Kyllä nuo mersun digital light on ainakin kaikkien arvioiden perusteella mitä itse nähnyt niin aika aukottomat ja muutenkin 5/5. Mese nyt muutenkin tuntuu olevan valovuoden tai valovuosituhannen edellä aika monia.
Ne matriisit on joo kiva lisä mutta ei todellakaan mikään kummonen juttu. Alkuun joo hieno ja siisti mutta tosiaan jossain opel astrassa nuo on ollut jo 10-vuotta.Kaikkia, mitä perusautoihin tulee. 20v vanhat MB:t ovat toimiessaan yhä valovuoden edellä kaikkia uusia peruskulkineita. Ongelma on vaan se, että sillä laadukkuudella on hintansa ja sitä kallista osaa tuppaa menemään vaihtoon muutaman ensimmäisen vuoden jälkeen aika kiivaaseen tahtiin.
Mä en oikein näihin matriisijuttuihin ole jaksanut syttyä. Mulla ei henkilökohtaisesti ole ollut mitään ongelmaa näkemisen kanssa nykyisillä valoillakaan, joten aika nollapäivityksenä pidän tätä ja kuuluu mielestäni osastoon paljon melua tyhjästä. Niin paljon on nuo kiinnostaneet, että mulla ei ole hajuakaan onko omassa autossani edes kyseistä rautaa.
Kyllä nuo mersun digital light on ainakin kaikkien arvioiden perusteella mitä itse nähnyt niin aika aukottomat ja muutenkin 5/5. Mese nyt muutenkin tuntuu olevan valovuoden tai valovuosituhannen edellä aika monia.Niin eipä nuo matriisivalopäivitykset joka tapauksessa koske niitä 2019-2020 Q3 tesloja ja niitähän tulee varmasti vastaan. Näyttää björnin Opel Astra valoissa aika paljon viivettä verrattuna Teslan matriiseihin, että ei nuo täysin aukottomia vielä kenelläkään ole ja Teslan matriiseihin on luvattu lisäominaisuuksia, joten ei varmasti toimi 100% varmuudella nuokaan. Ainakin iltapuhdetta riittää kaarreominaisuuksiin ja ylä/alamäki säätöön ennakoivasti.2024.8 Release Notes Tesla Software Update - TeslaNorth.com
Tesla has started rolling out its 2024.8 software update and now we have release notes, courtesy of Not a Tesla App. Some new features include One-Time Charge Limit which is handy for road trips, plus the roll out of Adaptive High Beams for vehicles with matrix headlights. One improvement we’re...teslanorth.com