Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Ja kaikki teslan omistajat tietää, että automaattiasetuksella ilmastointia pystyy pitää vain kuukausina toukokuu-syyskuu.
En ole koskaan käyttänyt mitään muuta kuin automaattia ja huurteenpoisto ei huuda kun kylmällä lähtiessä jos ei ole muistanut lämmittää kabiinia etukäteen.
 
No onpa hemmetin hyödyllinen ominaisuus sitten. Herran jestas.
Se on käyttökelvoton teillä, jossa enemmän kuin yksi samansuuntainen kaista. Nopeusrajoitukset yms. ihan mitä sattuu. Karttadata ihan vähintään 5v vanhaa ja sisältää kaikki mahdolliset silloin käynnissä olleet työmaat yms. Talvella tuon käyttö pitäisi olla sakon uhalla kiellettyä.
 
Se on käyttökelvoton teillä, jossa enemmän kuin yksi samansuuntainen kaista. Nopeusrajoitukset yms. ihan mitä sattuu. Karttadata ihan vähintään 5v vanhaa ja sisältää kaikki mahdolliset silloin käynnissä olleet työmaat yms. Talvella tuon käyttö pitäisi olla sakon uhalla kiellettyä.
Ei vaan median tms. pitäisi tarttua tuohon oikeasti ja nostaa asiasta paskamyrsky. Nykymaailmassa ei muuten tule muutosta mihinkään.

Ehkä sitten kun joku ajaa teslan perään isomman kolarin haamujarrutuksen takia.
 
Se on käyttökelvoton teillä, jossa enemmän kuin yksi samansuuntainen kaista. Nopeusrajoitukset yms. ihan mitä sattuu. Karttadata ihan vähintään 5v vanhaa ja sisältää kaikki mahdolliset silloin käynnissä olleet työmaat yms. Talvella tuon käyttö pitäisi olla sakon uhalla kiellettyä.

Huomasin tämän myös ja tyytyväisenä sitä aluksi käytin, mutta muutaman kerran se rupesi sekoilemaan sen verran ettei enää uskaltanut. Näytti myös reitit ihan päin helvettiä jossain kohti, monen kilometrin kiertoreitti aivan turhaan enkä syytä sille keksinyt, tie näkyi kuitenkin kartassa. Pitäisi olla kyllä mainita, ettei tässä autossa ole vakionopeudensäädintä.
 
Ei vaan median tms. pitäisi tarttua tuohon oikeasti ja nostaa asiasta paskamyrsky. Nykymaailmassa ei muuten tule muutosta mihinkään.

Ehkä sitten kun joku ajaa teslan perään isomman kolarin haamujarrutuksen takia.
Joo. Ja kauhukseni lueskelin juuri viime viikolla, että tämä jarruttelu/nopeusrajoitusperseily ei edes rajoitu pelkästään Teslaan. Sitä en tiedä onko ongelma ainoastaan sähköautospesifi, vai koskeeko myös polttiksia, mutta noiden avustimien käyttö pitäisi ohjelmallisesti kieltää joko kokonaan, tai ainakin talveksi, kaikista autoista joissa niitä on.
 
Huomasin tämän myös ja tyytyväisenä sitä aluksi käytin, mutta muutaman kerran se rupesi sekoilemaan sen verran ettei enää uskaltanut. Näytti myös reitit ihan päin helvettiä jossain kohti, monen kilometrin kiertoreitti aivan turhaan enkä syytä sille keksinyt, tie näkyi kuitenkin kartassa.

Siinä on ollut vuonna 87 joku tiesulku silloin kun data viimeksi päivitetty.
 
Huomasin tämän myös ja tyytyväisenä sitä aluksi käytin, mutta muutaman kerran se rupesi sekoilemaan sen verran ettei enää uskaltanut. Näytti myös reitit ihan päin helvettiä jossain kohti, monen kilometrin kiertoreitti aivan turhaan enkä syytä sille keksinyt, tie näkyi kuitenkin kartassa. Pitäisi olla kyllä mainita, ettei tässä autossa ole vakionopeudensäädintä.
Tuo on normaalia ns. haamuilua. Tuota tulee ihan randomisti vaikka kovasti sanoivat kuulemma tutkan vika. Silti ongelmat paheni kameroilla niin vikaa vielä on.
 
En ole koskaan käyttänyt mitään muuta kuin automaattia ja huurteenpoisto ei huuda kun kylmällä lähtiessä jos ei ole muistanut lämmittää kabiinia etukäteen.
Mulla huutais vaikka tunnin putkeen. Ei vaan pysty käyttää automaattia. Ja tämä riippumatta siitä onko lasi puhdas vai likainen. Helpompi vaan pitää manuaalilla ja tyytyä tähän(kin). Tesla on kyllä täynnä kaikkea paskaa, mutta jostain syystä uskon, että seuraavakin auto tulee silti olemaan tesla, ellei muut merkit tee jotain merkittäviä harppauksia parempaan.
 
Huomasin tämän myös ja tyytyväisenä sitä aluksi käytin, mutta muutaman kerran se rupesi sekoilemaan sen verran ettei enää uskaltanut.

Opit kyllä tuntemaan ne tiet, joilla se toimii. Tai kuten minä, paikat joissa se ei toimi tutuilla teillä. Eli jalka tietysti kaasupolkimella aina noiden haamujen takia, mutta myös tietää ottaa vakkarin pois ennen kuin tietyt kohdat tulevat, joissa se aina vetää jarrut pohjaan kun luulee että keskellä moottoritietä on joka kerta kävelytie tai kävelevä mummo tai tai mitä nyt liekään luulevansa.

Niin ja navigaattori jos on päällä (kuten kun tarvitsee huijata sitä lämmittämään akkua), niin kannattaa varautua että joka risteyksen kohdalla se vetää silti jarrua.

Mulla huutais vaikka tunnin putkeen.

Samaa tekee mulla kun sille päälle sattuu. En voi käsittää miksi se kuvittelee että pakkasella auto aina on huurussa, eikö ne Teslalla ole ymmärtäneet ettei korkea suhteellinen ilmankosteus aina tarkoita että ilmassa on paljon vettä. Tai ehkä tiedänkin jo vastauksen tuohon.
 
Niin ja navigaattori jos on päällä (kuten kun tarvitsee huijata sitä lämmittämään akkua), niin kannattaa varautua että joka risteyksen kohdalla se vetää silti jarrua.

Mä en ole huomannut, että navigaattorilla olisi mitään vaikutusta mihinkään. Antaa siis suosiolla ajaa ehdottomiensa liittymien ohi etc. ilman että pyrkisi ohjamaan muutoin kun huutamalla ohjeita. En sitten tiedä josko on joissain viimeisessä päivityksissä tullut moinen ominaisuus. Koska en pidä yllätyksistä, niin en ole pariin kuukauteen vakkaria käyttänyt kuin alkuviikosta sen verran, että todensin pyyhinpäivityksen tulleen myös omaan autooni.
 
Millon testivideota? Kalliit hinnat kyllä vrt. muihin supereihin.

En tiedä, onko tossa nyt mitään testattavaa sen enempää kuin kuvissa näkyy. Laturi kiinni autoon ja lataus alkaa, kuten muissakin Superchargereissa. Tuo kaapeli taitaa olla hieman pidempi niin onnistuu ladata molemmille puolille autoa, kunhan se on perutettu laturille.
 
Tuo Porin uusi V4 SC on kyllä energian puolesta kohtuu kallis (kun verrataan valtakunnallisesti muualle).

Mihin tuo hinnoittelutaksa perustuu ylipäätänsä SC:ssä? Ymmärtäisin jos latauskenttä sijaitsee esim. haja-asutusalueella hieman sivussa valtakunnan verkosta, jolloin siirtomaksut yms nostaisivat hintaa loppukuluttajalle, mutta Pori ei mielestäni tällaista aluetta ole.
 
Tuo Porin uusi V4 SC on kyllä energian puolesta kohtuu kallis (kun verrataan valtakunnallisesti muualle).

Mihin tuo hinnoittelutaksa perustuu ylipäätänsä SC:ssä? Ymmärtäisin jos latauskenttä sijaitsee esim. haja-asutusalueella hieman sivussa valtakunnan verkosta, jolloin siirtomaksut yms nostaisivat hintaa loppukuluttajalle, mutta Pori ei mielestäni tällaista aluetta ole.
Huittisissa sama kallis hinta. Eli lienee joku alueellinen sähkönhinta syynä.
 
Pääkaupunkiseudulla näytti olevan edullisempaa reilu 30 senttiä / kwh, varmaan käyttö täällä suunnalla myös vähäisempää.
 
En ole koskaan käyttänyt mitään muuta kuin automaattia ja huurteenpoisto ei huuda kun kylmällä lähtiessä jos ei ole muistanut lämmittää kabiinia etukäteen.
Minäkään en ole vielä kertaakaan kokenut tarvetta koskea ilmastointiasetuksiin sen jälkeen kun auton hommasin reilu puoli vuotta sitten.
 
Ja kaikki teslan omistajat tietää, että automaattiasetuksella ilmastointia pystyy pitää vain kuukausina toukokuu-syyskuu.
Jännä tämä kuvattu ilmiö, kun ei vielä ole tullut vastaan. Itsellä Y:ssä AC aina automaatilla, eikä ole koskaan palanut turpa. Joskus tuntuu puhaltavan hetken aikaa vilpoista, varmaan joku ilmalämpöpumppu-juttu jos auto on kylmä. Juuri tänään ekaa kertaa ikinä käytin max-huurteenpoistoa, kun autossa oli luminen joulukuusi. Puhallukset on säädetty ylös ja reunaan. Kesällä ehkä taisin kääntää vähän enemmän kuskia kohden, kun oli pirun kuuma keli.
Automaatti huurteenpoisto on usein päällä näin talvella, mutta ei ole mitenkään häirinnyt. (siis menee itsestään päälle, en asetuksiin koske)
 
Ei tarvitse olla kuin vähän kuivuuteen tai viimasta kärsivät silmät, niin 90% auto-ilmastoinneista on perseestä. En voisi kuvitellakaan suuntaavani puhallusta itseäni kohti.
 
Mä oon ollu käsityksessä et if on yksi nihkeimmistä teslan vakuuttajista.
Jostain tuli luettua että IF:llä on sähköautojen vakuutuksista dataa Norjasta jo vähän pidemmältä ajalta ja isommalla volyymillä (siellä markkinaosuus ~25%), niin voivat paremmin optimoida hintaa. Tiedä sitten mitä markkinointipuhetta.
Itsellä ei mitään yhteyttä IF:iin, varmaan on parempiakin vaihtoehtoja. Aiemmin ollut POP-vakuutus bensa-vehkeissä edullisin. Nyt Teslaan heidän hintansa oli 50% enemmän mitä IF:stä. Edes se joku 3kk ilmainen-kasko -tarjous ei olisi mennyt alle IF:n hinnan. IF:n hinta ihan suoraan vaan netistä, en sitä kilpailuttanut sen kummemmin.
 
Automaatti huurteenpoisto on usein päällä näin talvella, mutta ei ole mitenkään häirinnyt. (siis menee itsestään päälle, en asetuksiin koske)
Siis silloinhan se puhaltaa ilmaa ainoastaan laseille? Eikai talvella nyt kukaan tuollaista asetusta halua pitävän päällä. Melkein mielummin valitsisin, että puhaltaa pelkille jaloille kuin lasille (lue: naamalle). Mutta kai nämäkin on sitten mielipideasioita. Mielestäni ihan perseestä tuo ominaisuus ja ärsyttää, että viidenkympin auton puhaltimia joutuu käyttämään kuin jossain 90-luvun toyotassa.
 
Jahans ilmeisesti bugeja uusimmassa päivityksessä. Itse en ole huomannut outouksia, mutta en ole paljon ehtinyt ajaa. Eilen kyllä illpi otti lähikaupana parkkikselta lähtiessä melkosia kierroksia ja hetken joku piti todella ikävää ääntä, mutta lämmintä riitti kotipihalle asti. No illalla koittaa vajaa 200 km, hajoaa jos hajoaa :).

 
2023.44.30.5.1 on jo jakelussa, ilmeiseti fixaa nuo 44 versioiden ongelmat FSD:n kanssa jonka takia nuo aikaisemmat vedettiin pois, kun FSD asetukset häipyi auton asetuksista, tosin ne sai takaisin boottaamalla auton. Tämä nyt kaiveltu jenkkivoorumeilta.
 
Siis silloinhan se puhaltaa ilmaa ainoastaan laseille? Eikai talvella nyt kukaan tuollaista asetusta halua pitävän päällä. Melkein mielummin valitsisin, että puhaltaa pelkille jaloille kuin lasille (lue: naamalle). Mutta kai nämäkin on sitten mielipideasioita. Mielestäni ihan perseestä tuo ominaisuus ja ärsyttää, että viidenkympin auton puhaltimia joutuu käyttämään kuin jossain 90-luvun toyotassa.
Ehkä ilmaisin itseäni jotenkin huonosti. Mutta puhallus on käännetty siis about niin sivulle ja ylös kuin menee. Eli varmaan puhaltaa laseille silloin eniten. Talvellahan lasit nimenomaan on tarkoitus pitää huurteettomina, jos ja kun autoon tulee lunta tms kosteutta. Olen valinnut tuon suuntauksen juurikin siksi, ettei silloin puhalla yhtään naamalle. Ainoa milloin se on puhaltanut "naamalle" ts. jolloin sen tuntee, on tilanteet, kun systeemi jostain syystä pystyy hetkellisesti tarjoamaan vain vilpoista ilmaa.
En tuohon automaattisesti kytkeytyvään huurteenpoistoon ole mitenkään tarkemmin perehtynyt. Ruudussa vaan lukee että huurteenpoisto. Ei se mitenkään täysillä silloin puhalla ja tuskin ainoastaan tuulilasiin.
Ei ole tarvinnut koskea AC säätöihin kuin 2 kertaa puolen vuoden aikana. Toinen oli tuo max. huurteenpoisto, kun joulukuusen lumet sulivat kauppareissun aikana takakonttiin - ei silloinkaan puhaltanut naamaan. Toinen AC säätö oli suuntaus kesällä enemmän kuskia kohden kun oli ulkona 30 astetta.
En kiistä kenenkään kokemuksia Teslan AC:n osalta. Itsellä toiminut ok toistaiseksi. Voi olla että en edes tiedä mitä asetuksia kaikkia AC:ssa on - en ole testannut manuaalina - onko siinä sellainen? Kun puhun suuntauksesta, tarkoitan vaan sitä AC:n automaattitilassa sormella hinattavaa ilmavirran kuvaa. Jos siinä on joku muukin tapa suunnata, en ole kokeillut.
Teslassa ei myöskään varpaat ole talvella tuosta laseihin suuntauksesta huolimatta jäässä kuten joissakin muissa autoissa.
 
Viimeksi muokattu:
Jahans ilmeisesti bugeja uusimmassa päivityksessä. Itse en ole huomannut outouksia, mutta en ole paljon ehtinyt ajaa. Eilen kyllä illpi otti lähikaupana parkkikselta lähtiessä melkosia kierroksia ja hetken joku piti todella ikävää ääntä, mutta lämmintä riitti kotipihalle asti. No illalla koittaa vajaa 200 km, hajoaa jos hajoaa :).


Toivotaan että ILP ei hajoa.
 
Toivotaan että ILP ei hajoa.

Jep, ei viittis varsinkaan näin joulun aikaan alkaa säätämään huollon kanssa, muutenkin stressia ihan tarpeeksi.
Pääosin tuo -23 auton ilppi on ollut selkeästi pehmeämpi käyntiäänien suhteen vrt. edellinen -21 täryytin. Eilen kyllä muistutti hyvinkin sitä vanhaa viimeisellä etapilla. Olikin paljon lyhyitä pysähdyksiä kun piti käydä töiden jälkeen useammassa paikassa niin joutuihan tuo useasti kehittämään lämpöä kabiiniin.
 
Siis silloinhan se puhaltaa ilmaa ainoastaan laseille? Eikai talvella nyt kukaan tuollaista asetusta halua pitävän päällä. Melkein mielummin valitsisin, että puhaltaa pelkille jaloille kuin lasille (lue: naamalle). Mutta kai nämäkin on sitten mielipideasioita. Mielestäni ihan perseestä tuo ominaisuus ja ärsyttää, että viidenkympin auton puhaltimia joutuu käyttämään kuin jossain 90-luvun toyotassa.
Oletko @Smugu kokeillut automaattiasentoa nyt lähiaikoina? Väittäisin että omassa yyssä on turhat huurteenpoistot rauhoittuneet päivitysten myötä.

edit: mutta en meinaa että se täydellinen olisi, kaukana siitä. Itse eniten kaipaisin sitä että ne kojetaulun suunnattavat räppänät saisi kokonaan kiinni ja automaatti puhaltelisi vain lasille ja/tai lattialle tarvittaessa. Vaikka ne on käännetty ylös/sivuille, aina välillä tunnen viileän tai kuuman virtauksen ja tulee tunne että lämpötila vatkaa vähän väliä.
 
Viimeksi muokattu:
Oletko @Smugu kokeillut automaattiasentoa nyt lähiaikoina? Väittäisin että omassa yyssä on turhat huurteenpoistot rauhoittuneet päivitysten myötä.

edit: mutta en meinaa että se täydellinen olisi, kaukana siitä. Itse eniten kaipaisin sitä että ne kojetaulun suunnattavat räppänät saisi kokonaan kiinni ja automaatti puhaltelisi vain lasille ja/tai lattialle tarvittaessa. Vaikka ne on käännetty ylös/sivuille, aina välillä tunnen viileän tai kuuman virtauksen ja tulee tunne että lämpötila vatkaa vähän väliä.
Voisin kokeilla antaa sille mahdollisuuden lähiaikoina. Mutta vielä muutama viikko sitten oli ainakin rauhaton kun viimeksi kokeilin.
 
Voisin kokeilla antaa sille mahdollisuuden lähiaikoina. Mutta vielä muutama viikko sitten oli ainakin rauhaton kun viimeksi kokeilin.
Tarkennetaan että kyllä se tekee sitä yhtä usein kuin ennenkin, etenkin jos käy pikaisesti parkkihalleissa. Mutta nyt mielestäni se lopettaa sen nopeammin, eikä jää jauhamaan kuten teki aiemmin vielä kevättalvella.

Ja omassa on automaattipyyhkijät rauhoittuneet aikahyvin. Joskus tosin tuntuu että voisi pyyhkäistä vähän nopeamminkin. Vielä kun kaukovaloautomatiikka lopettaisi pitkien polton katuvalojen alueella niin alkaisi pahimmat taudit olla selätetty.
 
Teslalta tuli hyvän joulun toivotus tuosta päivitysongelmasta - auto ei siis suostu päivittämään itseään, vaikka olen service menun kautta ja osa toiminnoista on käytöstä.

Olen jo takuun voimassa ollessa reklamoinut tuosta verkkoyhteyden hitaasta toimimisesta. En tule luonnollisestikaan hyväksymään tuota kustannusarviota, mutta ärsyttää lähteä vääntämään asiasta myyjän ja Teslan suuntaan. Lähden siis siitä, että tavarassa on ollut virhe.

IMG_2320.jpeg
 
Lisätietona vielä sen verran, että olen useampaan kertaa reklamoinut huoltoon verkkoyhteyden toimimattomuudesta. Jos tämä on Teslan ratkaisu asiassa, niin jää kyllä talouden viimeiseksi ko. merkin autoksi.
 
Eikös kustannusarviossa aina näy hinnat mutta lasku sitten nolla kun takuu voimassa
 
Vaikka ne on käännetty ylös/sivuille, aina välillä tunnen viileän tai kuuman virtauksen ja tulee tunne että lämpötila vatkaa vähän väliä.
Sen tuo totta kyllä tekee, että jos pyynti on nyt talvella 20c, niin usein on ihan hemmetin kuuma kabiinissa ts. ei takki päällä pysty olemaan. Kovin tasaista lämpöä ei osaa pitää. Toisaalta kylmä tuli välillä aiemmassa PHEV bemarissakin vaikka säätöihin ei koskenut. Sähkövastuksella sekin taisi ainakin ajoittain lämmittää kabiinia.
(prkl, hajosi juuri lumilinko. vaihteisto jumissa. toivottavasti ei tule lunta kovin paljon enempää)
 
Oletko @Smugu kokeillut automaattiasentoa nyt lähiaikoina? Väittäisin että omassa yyssä on turhat huurteenpoistot rauhoittuneet päivitysten myötä.

Tänään viimeksi ainakin itse, siellä se silti puhalteli. Tosin nyt, kun lämpötila nousi >0C, niin rauhottui. Eli kun satoi vettä ja jäätävää tihkua, niin silloin ei ole autodefoggingia, se on vain pakkasella. Mikä on siis täysin päinvastoin kuin pitäisi, mutta..
 
Eikös kustannusarviossa aina näy hinnat mutta lasku sitten nolla kun takuu voimassa

Ei, mulla on ainakin aina näkynyt arvioksi 0, kuten tiistaina kun raportoin takalampun sammumisesta (joka selvisi sitten sillä, että sieltä oli piuha lähtenyt irti (!) kun mobile service kävi eilen).
 
Nyt viimeisimmän päivitykseen jälkeen taajaman ulkopuolella pikkutietä ajaessa huomasin että moottorijarrutusta on rajoitettu todella paljon, ja esim. mutkissa ei ollenkaan. No kelikin oli tosin liukas että sinänsä hyvä feature, mutta hieman epäjohdonmukainen.
 
Onko muille ilmennyt päivityksen jälkeen, että ”vakkari” ei autopilot, seuraakin nyt valikoivasti karttadataa?

Lahden ohitustieltä moottoritien liittymään Heinolaan päin oli aika eksoottiinen kokemus, kun auto laittoi mutkassa kesärajoituksen mukaisen 130 lasiin. M3LR21 kyseessä.
 
Onko muille ilmennyt päivityksen jälkeen, että ”vakkari” ei autopilot, seuraakin nyt valikoivasti karttadataa?

Lahden ohitustieltä moottoritien liittymään Heinolaan päin oli aika eksoottiinen kokemus, kun auto laittoi mutkassa kesärajoituksen mukaisen 130 lasiin. M3LR21 kyseessä.
Ennen päivitystäkin näytti vääriä rajoituksia. Tuo taitaa ottaa sen talvirajoituksen motareilla ilman lämpötilasta. Eilen plussaa = kesä.
 
Ennen päivitystäkin näytti vääriä rajoituksia. Tuo taitaa ottaa sen talvirajoituksen motareilla ilman lämpötilasta. Eilen plussaa = kesä.

Juu tosiaan tunnistus on mennyt ennenkin väärin, mutta vakkari ei ole automaattisesti vaihtanut nopeutta, autopilotti kyllä.

Tässä tapauksessa 80->130 talvikelissä ja mutkassa vähän raju ja yllättävä.
 
Ihan kuin uusimman päivityksen myötä joo olisi regen vähemmän ärhäkkä ts. kytkeytyy rauhallisemmin, kun nostaa kaasun kokonaan. (talvirenkaat valittu asetuksista)
Automaatti huurteenpoisto kytkeytyy päälle kun ruudulta katsoo, ei puhalla mitenkään erityisen lujaa mielestäni kun en sitä muuten noteeraa. Sen huomasin, että kun se on päällä, niin suuntauksen säädöt on pois käytöstä.
Nyt tuli 2 päivän päästä heti uusi päivitys tarjolle, kait jotain korjauksia sitten.
 
Näyttääkö muilla ulkolämpötila-anturi välillä paljon enemmän pakkasta mitä pitäisi?
Tänään 0 keli ja auto näytti -4 - -8 lukemia kaupungissa pyöriessä. Samaa huomannut myös pidemmillä matkoilla.
M3 rwd 2023
 
Näyttää, varsinkin paikallaan seisoessa pidempiä toveja auto käynnissä.
 
ap.jpeg

Nyt on sitten uusimmassa 2023.44.30.5.1 softassa AP rankkujen sallittu määrä tippunut 5kpl -> 3 kpl

EDIT: Taitaakin tämä lasku koskea vaan vanhempia malleja joissa ei sisäkameraa
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on sitten uusimmassa 2023.44.30.5.1 softassa AP rankkujen sallittu määrä tippunut 5kpl -> 3 kpl

EDIT: Taitaakin tämä lasku koskea vaan vanhempia malleja joissa ei sisäkameraa

Eikös tähän saa jotain rattiin laitettavia härpäkkeitä että auto luulee että on kokoajan kädet ratissa? Sellanen vois olla
kätevä jos esim. kattelee leffoja ajaessa tmv.
 
Eikös tähän saa jotain rattiin laitettavia härpäkkeitä että auto luulee että on kokoajan kädet ratissa? Sellanen vois olla
kätevä jos esim. kattelee leffoja ajaessa tmv.
Leffojen katseluun tarvit käsiä? kokeneet rekkakuskit on toki kertoneet että kaikenlaista tuolla tienpäällä näkee, mutta silti
 
ap.jpeg

Nyt on sitten uusimmassa 2023.44.30.5.1 softassa AP rankkujen sallittu määrä tippunut 5kpl -> 3 kpl

EDIT: Taitaakin tämä lasku koskea vaan vanhempia malleja joissa ei sisäkameraa
Valtavasti tulee noita bugi fixejä, kun itelle tuli juuri tuo softa ja nyt on jo julkastu 2023.44.30.6.
 
ap.jpeg

Nyt on sitten uusimmassa 2023.44.30.5.1 softassa AP rankkujen sallittu määrä tippunut 5kpl -> 3 kpl

EDIT: Taitaakin tämä lasku koskea vaan vanhempia malleja joissa ei sisäkameraa
Testailin muuten ja sisäkameran kun peittää teipillä niin ei auto siitä valita. Jos jättää teippaamatta niin voi tulla niitä uusia "katso tielle äläkä kännykkää" tyyppisiä varotuksia.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
254 045
Viestejä
4 417 740
Jäsenet
73 285
Uusin jäsen
Onni9001

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom