Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Teslasta taas vähemmän imartelevia uutisia:

Tesla knew some of its parts had high failure rates but reportedly blamed drivers anyway


Kaikkein huolestuttavimpana mielestäni nuo rikkoutuvat alustan osat.
 
No aamulla kun lähdin töihin niin vispasi täysillä. Lasissa oli kyllä kuuraa niin oisko vaikuttanut. Sinänsä kyllä tuo etukameran kohta on lämmitetty eli ei pitäisi olla näkymä estynyt.
Pitää laittaa takas automaatille kun lähtee reissuun jouluksi...
Ei toiminut itselläkään. Lasi puhdas ja päätti alkaa putsaamaan ajossa.
 
Kaikkein huolestuttavimpana mielestäni nuo rikkoutuvat alustan osat.

Ei noistakaan tiedä, jos vaan ajettu hidastetöyssyyn kuin alla olisi Land Cruiser. Ja toisessa käyty autopesussa vaikka se on kielletty (hyvä veto Teslalta kieltää se, voi sitten vedota siihen kun jotain hajoaa).

Sopivasti voi vedättää asiakkaita kunhan ei mitään dieselgaten kokoluokkaa harrasta.
 
Ei noistakaan tiedä, jos vaan ajettu hidastetöyssyyn kuin alla olisi Land Cruiser. Ja toisessa käyty autopesussa vaikka se on kielletty (hyvä veto Teslalta kieltää se, voi sitten vedota siihen kun jotain hajoaa).

Sopivasti voi vedättää asiakkaita kunhan ei mitään dieselgaten kokoluokkaa harrasta.
Ei oo kielletty pesettämästä, ei edes pesuautomastissa. Harjapesuun ei kuitenkaan saisi viedä
: IMG_4878.png
 
Onko tuo harjaton pesu kielto sen vuoksi että maalipinta ei naarmuuntuisi vai mikähän tuossa on? Kuinka monella muulla valmistajalla on "kielto" tuolle harjapesulle?

Todennäköisesti näin. Oma kokemus uudesta Audi A4:sta mustalla värillä oli, että harjapesu veti maalipinnan ihan naarmuille. Sen verran pehmeää maalia ovat ainakin ei-metallivärit. Leasing auto oli kyseessä, niin en asialle mitään tehnyt.
 
Täällä valkonen model 3 jossa keraaminen pinnoite. Vuoden jaksoin pesettää käsin tai harjattomassa pelkästään. Nyt menty harjallisilla. Ei mitään ongelmaa. Pesutila aina päälle, ja sitten se lisänappi sieltä pesutilavalikosta jos pesukatu tyyppinen automaattipesu.
Vaikea kuvitella että Tesla eväisi takuun esim. kameroiden osalta jos käytetty harjapesussa. Toki helpoimmalla pääsee kun sanoo että käytetty vain käsinpesussa.

Sen tosin olen kuullut että perffimallien takaspoikkia on irronnut harjapesussa.
 
Se takaspoikka on tainnut kaikissa Teslan malleissa olla vähän niin ja näin muutenkin. Ainakin taipuvuus ja varsinkin maalin laatu ollut ainakin noissa jenkkimalleissa aika kauheaa (myös näissä kalliimmissa. esim. X mallissa) mitä noissa detailing videoissa on asiaa käsitelty (myös tämän vuoden malleissa).
 
Jotain puhetta, että tuulilasinpyyhkimet olisivat saaneet muutakin päivitystä kuin sen, että voi laittaa pois-asentoon vakkarilla ja autopilotilla. Onko kukaan vielä huomannut itse toiminnassa mitään eroa?

Toimii, tänään ei ole auto asennossa kertaakaan pyyhkäissyt. Aivan sama miten likainen ikkuna on, eikä tarvitse nähdä mitään, ei pyyhi. Eli eipä meno ole mihinkään muuttunut, eiköhän se sitten kuivaa lasia taas pyyhi.
 
Ei ole minullakaan ollut ikinä ongelmia. Pesutilan olen kyllä aina aktivoinut.
Täällä valkonen model 3 jossa keraaminen pinnoite. Vuoden jaksoin pesettää käsin tai harjattomassa pelkästään. Nyt menty harjallisilla. Ei mitään ongelmaa. Pesutila aina päälle, ja sitten se lisänappi sieltä pesutilavalikosta jos pesukatu tyyppinen automaattipesu.
Vaikea kuvitella että Tesla eväisi takuun esim. kameroiden osalta jos käytetty harjapesussa. Toki helpoimmalla pääsee kun sanoo että käytetty vain käsinpesussa.

Sen tosin olen kuullut että perffimallien takaspoikkia on irronnut harjapesussa.
Onko tämä pesutila jotain uusien villityksiä kun ei omassa mitään tuollaista kyllä ole? Tosin en tiedä miksei ovien lukitseminen riittäisi kun menee pesuun.
 
Toimii, tänään ei ole auto asennossa kertaakaan pyyhkäissyt. Aivan sama miten likainen ikkuna on, eikä tarvitse nähdä mitään, ei pyyhi. Eli eipä meno ole mihinkään muuttunut, eiköhän se sitten kuivaa lasia taas pyyhi.
Itellä kolmosessa toiminut kuin ajatus..vaan ei enää. Nyt ei tosiaan itse näe enää yhtään mitään ja ei todellakaan pyyhi ollenkaan..
 
Model S -16/17
Kyllä tuo kaiketi aika pitkään on ollut (Model S ja X tilannetta en tiedä) käyttöohjeesta löytyy asiakirjan sivulta https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/fi_fi/GUID-65384C1F-86F2-44E8-A8BC-8A12E7E00A40.html

katso liitettä 1230596
No jo on, eipä ole tullut mieleenkään, että noille tarvitaan joku oma tila valikko viidakon taakse, tuo näyttää muutenkin vähän siltä, että lähtökohtaisesti taitaa olla enemmän käsipesua varten kuin automaatteja.
Itse olen vain ajanut pesuun ja laittanut P tai N päälle riippuen onko katu vai ei, hyvin toimii ilman ongelmia. Toki luonnollisesti sadetunnistin pois käännettynä ja ikkunat kiinni.
 
Ainoa mikä tuossa on se latausportti joka saattaa aueta kun tarpeeksi tulee painetta esim pesussa tai harjassa.
 
Ainoa mikä tuossa on se latausportti joka saattaa aueta kun tarpeeksi tulee painetta esim pesussa tai harjassa.
No eikai se portti mihinkään aukea, jos auto on lukossa? Ihan samalla tavalla se pesuri saattaisi repäistä oven auki jollei ole.
Ikinä en ole tätä aktivoinut käsinpesussa, enkä tiedä miksi se pitäisi tehdä. Suosittelen tuon käyttöä ainakin Model 3 ja Model Y, joissa latausluukku voi tulkita pesuharjan luukun sivelyn avauskäskyksi ja se on silloin näkemiin luukulle.
Niin, en tiedä miksi autopesuun pitäisi muuttaa asetuksia mitä tapahtuu kun poistuu autosta? Avautuuko se luukku muka auton ollessa lukittu vai ettekö lukitse ovia pesussa?
 
Teslassa ei "lukita" ovia erikseen, auto tunnistaa puhelimesta onko omistaja sen lähellä. Tai voihan ne lukita, mutta samalla vaivalla aktivoi tuon pesutilan.
Hieno yleistys Teslasta, omani on kyllä eri mieltä kanssasi mutta miten vain, tai voikai tämä tietty olla feikkikin.

Ilmeisesti siis uudemmissa on ovet kokoajan auki ja ne voi kuka vain repäistä auki liikennevaloissa jne. Mutta tätä lienee turha jatkaa, kun kaikki muutetaan päivittäin linjastolla, niin vaihtelu toiminnassa on varmaan samanlaista.
 
Hieno yleistys Teslasta, omani on kyllä eri mieltä kanssasi mutta miten vain, tai voikai tämä tietty olla feikkikin.

Ilmeisesti siis uudemmissa on ovet kokoajan auki ja ne voi kuka vain repäistä auki liikennevaloissa jne. Mutta tätä lienee turha jatkaa, kun kaikki muutetaan päivittäin linjastolla, niin vaihtelu toiminnassa on varmaan samanlaista.
Jos ajat pesuun ja heität P vaihteelle, muistaakseni ovien keskuslukitus aukeaa. Joten joko laitat ovet lukkoon tai paat pesumoodin päälle.
 
Onnistuin tänään Volvossa avaamaan takaluukun (itsestään aukesi kun suihkin painepesurilla) kun olin käsin pesemässä motonetissä. Ei kyllä mitään hajua mitä moisella pesukadulla pitäisi tehdä ettei se piipittelisi ja availisi luukkuja. Peruspesuthan on helppoja kun istut autossa ja ovet lukkoon sekä peilit sisään.

Lankaan liittyen niin onko tuo nyt Teslassa jotenkin niin monimutkaista kun eri ohjeita tulee kaikilta?
 
Jos ajat pesuun ja heität P vaihteelle, muistaakseni ovien keskuslukitus aukeaa. Joten joko laitat ovet lukkoon tai paat pesumoodin päälle.
Niin, tähänkin on kyllä ainakin ollut valinta millä pysyvät kiinni. Mutta aikapaljon nopeammin tuota lukon kuvaa painaa kun valikkoa selailee, vai onko tämäkin nyt poistettu uusista?
Ovet on auki, kun auton käsijarru on kytketty. Tässä keskustelussa nyt sivutaan erityisesti Model 3 ja Model Y joissa tuolle pesutilan käytölle on perusteltu syy. Toisaalta en keksi ainuttakaan syytä miksi tuollainen ominaisuus pitäisi itsepintaisesti jättää käyttämättä mikäli sellainen autosta löytyy.
No aivan samalla tavalla niissäkin haluaisin ovien olevan lukossa pesussa, mutta kukin käyttäköön autoaan miten lystää.
Lankaan liittyen niin onko tuo nyt Teslassa jotenkin niin monimutkaista kun eri ohjeita tulee kaikilta?
Mallit ja toiminta taitaa vaihdella Teslalla tutusti ja paljon ja joissain asiasta on näköjään tehty monimutkaista helpoista asioista.
 
Onnistuin tänään Volvossa avaamaan takaluukun (itsestään aukesi kun suihkin painepesurilla) kun olin käsin pesemässä motonetissä. Ei kyllä mitään hajua mitä moisella pesukadulla pitäisi tehdä ettei se piipittelisi ja availisi luukkuja. Peruspesuthan on helppoja kun istut autossa ja ovet lukkoon sekä peilit sisään.

Lankaan liittyen niin onko tuo nyt Teslassa jotenkin niin monimutkaista kun eri ohjeita tulee kaikilta?
On todella hankalaa mennä valikkoon ja laittaa autopesutila päälle. IMG_4884.jpeg
 
On tuossa autonpesutilassa sekin, että näin kylmillä ilmoilla ikkunoita lasketaan millipari jäätymisen estämiseksi, jolloin esim painepesurilla saattaa vuotaa sisälle. Pesutilassa ikkunat laitetaan samaan asentoon kuin ajaessa, eli täysin ylös.
 
Täällä valkonen model 3 jossa keraaminen pinnoite. Vuoden jaksoin pesettää käsin tai harjattomassa pelkästään. Nyt menty harjallisilla. Ei mitään ongelmaa. Pesutila aina päälle, ja sitten se lisänappi sieltä pesutilavalikosta jos pesukatu tyyppinen automaattipesu.
Vaikea kuvitella että Tesla eväisi takuun esim. kameroiden osalta jos käytetty harjapesussa. Toki helpoimmalla pääsee kun sanoo että käytetty vain käsinpesussa.

Sen tosin olen kuullut että perffimallien takaspoikkia on irronnut harjapesussa.

Pilaat sen keraamisen pinnoitteen pikkuhiljaa harjapesussa, suosittelen harjatonta.
Mulla on tossa model 3 teipit vielä päällä, keväällä jos ottaisi pois kun ei kovin hyvässä mallissa teipit enään ole, sit kunnon kiillotus ja pinnoite.
 
Löytyykös täältä joku Tesla model 3 RWD (vuosimallin 2022-2023) omistaja, paljonko vakuutusmaksut on vuodessa? Jos ei täällä haluu kertoo yleisesti niin heitäppä vaikka yksärillä, thx :thumbsup:
 
Löytyykös täältä joku Tesla model 3 RWD (vuosimallin 2022-2023) omistaja, paljonko vakuutusmaksut on vuodessa? Jos ei täällä haluu kertoo yleisesti niin heitäppä vaikka yksärillä, thx :thumbsup:
IF:n nettilaskuri antaa ihan hyvän vertailuhinnan - pölli jostain sopiva rekisterinumero. IF taitaa olla halvimpia Teslan vakuuttajia. Sitten ehkä erikseen OP asuntolaina-asiakkaat tms - en tiedä niistä "op-bonuksista".
Täysillä liikennevakuutus-bonuksilla varmaan tonni? Kuskin ikä, paikkakunta, omavastuu, ajomäärä, lisäturvat ja kolhuhistoria vaikuttaa sekä muut asiakasalennukset. Ei ole mitään oikeaa vastausta ts kysymyksen asettelu ei kerro riittävästi.
Esim Y:n vakuutus IF:stä taitaa itsellä olla joku 1150 e tms. 500 omavastuulla ja lasiturvalla mutta ilman sijaisautoa.
(eka kolhu ikinä vakuutuksen piikkiin nyt menossa eikä siten vaikuta maksuihin mitään .. v*imo ajoi)
 
Viimeksi muokattu:
Löytyykös täältä joku Tesla model 3 RWD (vuosimallin 2022-2023) omistaja, paljonko vakuutusmaksut on vuodessa? Jos ei täällä haluu kertoo yleisesti niin heitäppä vaikka yksärillä, thx :thumbsup:

250-2500eur riippuen mm. siitä tarvitsetko kaskoa.
 
Seksinappien uusi päivitys kyllä erittäin hyvä.

Sovelluksen UI nyt huomattavasti nykyaikaiseksi ja etusivulle saa nyt omavalintaisen määrän pikakuvakkeita joihin voi sitten liittää statistiikka tietoja tai ominaisuuksia/komentoja.

Drift mode drift mode pro varmaan ne isoimmat, itselle ei tosin mitään käyttöä, ominaisuudet, mutta continuous autopilot taasen todella hyvä.
 
Seksinappien uusi päivitys kyllä erittäin hyvä.

Sovelluksen UI nyt huomattavasti nykyaikaiseksi ja etusivulle saa nyt omavalintaisen määrän pikakuvakkeita joihin voi sitten liittää statistiikka tietoja tai ominaisuuksia/komentoja.

Drift mode drift mode pro varmaan ne isoimmat, itselle ei tosin mitään käyttöä, ominaisuudet, mutta continuous autopilot taasen todella hyvä.
Pärjäiskö tuon sovelluksen kanssa pelkästään? Mietin et ostais pelkän kommanderin kun on jo scanmytesla jutut? Tarviin lähinnä maastomode ja akunlämmitys.
 
Pärjäiskö tuon sovelluksen kanssa pelkästään? Mietin et ostais pelkän kommanderin kun on jo scanmytesla jutut? Tarviin lähinnä maastomode ja akunlämmitys.
Varmaan pärjää, riippuu varmaan lähinnä mitä haluaa. Jos saa puhelimen asemoitua niin että saa siitä helposti painettua niin varmaan ihan ok.

Itse ostin 4 nappia, mutta varmaan 2 olisi riittänyt kun loput 2 lojuu mukitelineessä vailla käyttöä.

Itse tykkään kyllä siitä että ratin takana on napit, niitä on helppo käyttää, mutta noin muuten minusta on ihan hyvä painaa näytöstäkin asioita.

Vähän ostin sian säkissä kun en oikein tiennyt mitä tällä teen ja lopulta omalla kohdallani aika vähän tarvetta tai hyötyä. Lähinnä ostin kun oli blackfriday tarjouksessa ja halusin jotain tekniikkarojua hankkia.
 
IF:n nettilaskuri antaa ihan hyvän vertailuhinnan - pölli jostain sopiva rekisterinumero. IF taitaa olla halvimpia Teslan vakuuttajia. Sitten ehkä erikseen OP asuntolaina-asiakkaat tms - en tiedä niistä "op-bonuksista".
Täysillä liikennevakuutus-bonuksilla varmaan tonni? Kuskin ikä, paikkakunta, omavastuu, ajomäärä, lisäturvat ja kolhuhistoria vaikuttaa sekä muut asiakasalennukset. Ei ole mitään oikeaa vastausta ts kysymyksen asettelu ei kerro riittävästi.
Esim Y:n vakuutus IF:stä taitaa itsellä olla joku 1150 e tms. 500 omavastuulla ja lasiturvalla mutta ilman sijaisautoa.
(eka kolhu ikinä vakuutuksen piikkiin nyt menossa eikä siten vaikuta maksuihin mitään .. v*imo ajoi)

Mä oon ollu käsityksessä et if on yksi nihkeimmistä teslan vakuuttajista.
Mut yleisesti tärkein on kyllä se et huolehtii et lasiturva kattaa myös kattolasin. Moni ei kata.

Itellä kolmosen perffi ja lähitapiolasta 200 omavastuulla 1040e, kun seuraavaksi halvin ois ollu 1100e 700e omavastuulla ja kallein tarjous oli 1500e.
 
If ja Pohjola ovat ainakin yrityspuolella ylivoimaisia Y:n kanssa, meillä oli entisen yhtiön (Pohjantähti) kanssa oikein henkevät puhelinkeskustelut kun otin tarjouksia, pelkästään kasko olis ollu kalliimpi kuin Pohjolasta koko vakuutuspaketti sis vastuuvakuutukset ym.

Meinasi vielä alkaa väittämään mulle, että on laskettu yksityiskäytön nimiin ennenkuin tavasin sille saamani tarjoukseni läpi.
 
If:llä ollut yleensä autovakuutukset, myös tesla, ollut halvin. Vaan nyt tuon pop-vakuutuksen ilmaisen jakson jälkeen soitti joku random löhitapiolan myyjä, niin siirsin sinne 213 liikennevakuutus+653 kasko hinnat (ja tietty saa äss-bonukset). . Lähti vielä samalla soitolla muistakin vakuutuksista mitä siellä oli -15%.
Oli innokas kaveri, voin antaa numeron jos jotain kiinnostaa.
 
Vakuutuksia on vähän turha vertailla näin, bonusten jälkeen suurin vaikuttava tekijä on postinumero. Hinta helposti tuplaantuu jos postinumero alkaa 00 verrattuna maaseutuun.

Tai kaikkea voi vertailla, mutta olisi hyvä olla aina asuinpaikka mukana kun vertailee.

Itselläni tulee kanssa ajankohtaiseksi 3kk päästä kilpailuttaa kun nykyinen OP vakuutus oletettavasti pomppaa todella kalliiksi ensimmäinen vuoden jälkeen.
 
Minä olen näynyt nyt pari kertaa autopesussa Model S:llä (2020), joista jälkimmäinen oli pesukatu. Samalla tapaa kuin polttomoottorilla, laitoin auton vapaalle, pyyhkijä automatiikan pois ja käänsin peilit sisään. Ei ongelmia ainakaan noilla kerroilla.

Aloin kyllä miettimään tuota latausluukkua tämän keskustelun seurauksena. Ei kai se aukea jos auto on lukossa? Tosin en tiedä onko auto ollut lukossa. En ole varma lukitseeko auto ovet ajaessa. En ole ainakaan koskaan kuullut ääntä. Pitänee jatkossa vielä laittaa lukkoon. Entisessä autossa meni aina automaattisesti, niin tässä jotenkin unohtanut koko asian. Mielestäni en tästä myöskään löytänyt pesutilaa valikoista.

Peilit käännän sen vuoksi, että XC90:ssä nuo autopesut monesti vetivät peilin sen nivelen ylitse sojottamaan ulospäin. Ekalla kerralla ajattelin sen menneen paskaksi, mutta vääntämällä sai takaisin paikoilleen. Tuolloin kuitenkin huomasin miten paljon harjat saattavat tuottaa vääntöä auki oleville peileille, niin oon pitänyt tässäkin niitä kiinni. Niinhän ne autopesun ohjeetkin menevät.
 
Ei mitään ongelmia (pehmo)harjapesun kanssa, eilenkin kävin kolme kertaa...
 
Ei mitään ongelmia (pehmo)harjapesun kanssa, eilenkin kävin kolme kertaa...
Ihan uteliaisuuttani.. Miksi peset auton kolme kertaa päivässä? Ei sillä. On mullakin GoWashin "kausari" -ja auton voisi tuohon muutaman kilsan päähän ajaa milloin huvittaa, mutta kyllähän tohon kuluu jo niin paljon aikaa, että kerta viikkoon-kolmeen luulisi talvella riittävän? En tiedä tekeekö tommoset pesumäärät nyt välttämättä kauhean hyvää autollekaan. Oli sitten mikä auto hyvänsä.
 
Ihan uteliaisuuttani.. Miksi peset auton kolme kertaa päivässä? Ei sillä. On mullakin GoWashin "kausari" -ja auton voisi tuohon muutaman kilsan päähän ajaa milloin huvittaa, mutta kyllähän tohon kuluu jo niin paljon aikaa, että kerta viikkoon-kolmeen luulisi talvella riittävän? En tiedä tekeekö tommoset pesumäärät nyt välttämättä kauhean hyvää autollekaan. Oli sitten mikä auto hyvänsä.

No itse eilen vaihtelin uudet talvirenkaat vanteineen alle, niin aattelin saada vanhat mahdollisimman puhtaina talteen.. ja testilenkin päätteeksi kävin vielä pesulla. Hyvät oli uudet Nordmanit! Niin ja sitten selvis että vaimo oli vielä aamulla käynyt itsekin viemässä sen, täällä nyt kelit on kyllä sellaiset että kotipihalle päästyä melkein sama onko pesty vai ei :)

Joskus olen kyllä pari kertaa putkeen ajanut tuon pesukadun että saa kaikki jää ja lumipaakut pois vanteista ja pyöränkoteloista.

34,90e/kk Nesteen pesu mulla.
 
No ei ole hinnan kiroissa kyllä. Halvempi kuin tuo GoWash, jossa käyttö vieläpä rajautuu aikalailla kotioloihin, koska noita ei taida juur pks-ulkopuolella olla. Käy kaikilla Nesteillä?

Tuo on ikävä kyllä vain Easy Wash asemilla, miehittämätön koppi ainakin täällä Express tankkikentän vieressä. Vielä halvemmalla pääsee, jos ottaa 20-07 välillä pesut, oliko se 24e/kk... Mutta kahdeksan aikaan alkoi aina kertymään jonoa, niin tässä kohtaa mukavampi maksaa kymppi lisää "etuilusta". Itse en ole mikään autonpesufriikki, vaan tuo on lähinnä pakollinen paha, niin aivan loistava palvelu ja hinnoittelu ainakin mulle.

Edit: ja pesu käy ainoastaan yhdellä valitulla asemalla.
 
Uusin päivitys toi kyllä hyviä ominaisuuksia mukanaan:
- Tärkeimpänä, että vihdoinkin saa pyyhkijät pois kesken vakkari/autopilot ajon.

- Nopeusvalvontakamerat navigaattorissa (pitää olla Premium connectivity). Tämä oli hyvä viimeksi eilen kun ajoin säkkipimeällä matkaa. Toki pieni äänimerkki kameravaroituksesta olisi hyvä lisä.

Sitten lopuksi vähän negatiivisempaa asiaa Teslasta. Voi jeesus meinasi eilen palaa käpy kun ajeli matkaa liukkaassa ja sateisessa säässä pimeällä. Tuntui siltä, että ei ehdi katsoa tietä ollenkaan kun koko ajan piti säätää näytöstä jotain.

esim. Laitan autopilotin päälle ja vaikka käsi on melkein valmiina pyyhkijöiden pikanäppäimellä, niin se ehtii pyyhkäistä 2-3 kertaa hyvin äänekkäästi tuulilasia sen muutaman sekunnin aikana, ennen kuin ehdin ne laittaa pois päältä.

esim 2. Tuulilasille kertyy alijäähtynyttä vettä ja laitan huurteenpoiston päälle. Naama alkaa palamaan ja lasikin alkaa olla jo kirkas -> laitan takaisin manuaalille ja joudun jokaisen asetuksen näppäilemään uusiksi näytöstä. Eli puhallus ylös, keskelle ja alas, sekä puhallusnopeus takaisin asetukselle 2 jne. Todella raivostuttavaa! Ja kaikki teslan omistajat tietää, että automaattiasetuksella ilmastointia pystyy pitää vain kuukausina toukokuu-syyskuu.
 
Kamerat on hyvä lisä, mutta tosiaan joku äänimerkki tms. ilmoitus voisi olla. Pienellä vaan lukee, että kamera tulossa. No parempi kun ei mitään, mutta edellisessä autossa tuli joku pieni äänimerkki niin varmati huomasi. Ehkäpä joskus lisäävät sellaisenkin sitten.

Uusi vision parkkeeraus tuntuu toimivat todella hyvin sen mitä nyt eilen ehdin testailemaan.
 
Aika vaarallinen kapistus tuo vakionopeudensäädin, kun alkoi yhtäkkiä jarruttelemaan sillan alituksessa 100 km/h vauhdissa. Saa aika nopeasti reagoida siinä jos takana autoja. Miten muilla on tullut vastaan tämä bugi? Autona model 3 highland
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 368
Viestejä
4 510 437
Jäsenet
74 357
Uusin jäsen
villl

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom