Tullut tässä mietittyä ensimmäistä sähkistä, ja tämä uusi model 3 kiinnostelisi.
En liikaa näistä tiedä, mutta pari kertaa vuokrannut tuommoisen model kolmosen ja pääosin tykännyt kyllä.
Tosin yksi asia noissa jäi hiertämään erittäin rankasti, ja se liittyy johonkin vakionopeudensäätimen toimintaan (?)
Eli kun olen ajanut vaikkapa ruuhkaisella 100km/h alueella, niin etenkin jos ajaa jonkin liittymän ohi jatkaen suoraan, saattoi tuo auto seota yks kaks ja vetää liinat kiinni?
Oli todella kuumottava kokemus kun ruuhkainen tie ja ihmiset luonnollisesti ajavat lähes puskurissa kiinni, joten oli todella lähellä ettei takana tuleva maasturi tullut niskaan. Hieman tuli tööttiä ja muuta kivaa käsimerkkiä sieltä, ja täysin ymmärrettävästi. Koita siinä sitten paskat housussa huitoa että sori, en tiedä mitä kävi
Tuommoinen kävi useammin kuin kerran, mutta em. tilanne oli pahin ja oikeasti jo hieman vaarallinen. Mistä tuo johtuu, ja saako tuommoisen pois että Teslan kehtaisi ostaa omaankin käyttöön?
Toinen minkä haluaisin pois, on kauhea piipitys kun ajaa lähellä tienreunaa. Auto ilmeisesti luulee, että olen menossa ojaan tai jotain?
Pitäisi vielä käydä koeajamassa tuo uudempi model 3, vaikka tykkäsin jo siitä vanhemmastakin. Vilkut ratissa ei itteäni haittaa vaikka moni niitä tuntunut kritisoivan. Harvemmin vaikkapa liikenneympyrässä hirveän montaa kierrosta rattia itse kääntelen, joten ei tuo suht. yleinen argumentti mulle päde.