- Liittynyt
- 26.06.2017
- Viestejä
- 1 866
Mikä on toimiva FSD? Täysin arvalla se nyt tuolla ajaa.
Hurjan näköinen video. Vastaa jotain kännikuskia. Miksi muutenkin tolla suoralla ratti pyörii edestakaisin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on toimiva FSD? Täysin arvalla se nyt tuolla ajaa.
Jos hypoteettinen akun hajoaminen on kantaman laskua niin kuvittelisi, että tesla jää sitten itselle tai jollekin muulle kakkosautoksi lyhyempiin ajoihin. Ts. Arvo ei ole nolla eikä tarvi kallista korjausta..
Tästä en nykytiedolla ihan samaa mieltä. Tuollaista 15-20v vanhaakin polttomoottoriautoa huoltaa ja pitää kunnossa pikkurahalla. Soveltuu edelleen mihin tahansa ajotarpeeseen samaan tapaan kuin uutena etc.Vanha auto on kuitenkin vanha auto oli se sitten bensis tai sähkö
Mulla oli 2003 honda tän vuoden alkuun asti. Hyvin kulki paitsi sillon kun jotain hajosi varottamatta. Tyyliin yhtenä aamuna kävi epätasaiseen, kun puola rikki. Sai sillä rampana lipsuteltua korjaamolle, mutta ei kyl oikeasti ois voinut pidempää matkaa ajaa. Eri asia jotain lähiseutupyörittelyä&työmatkaa harrastaa versus, että suunnittelet lomamatkan ja otat riskin, että menee loma pilalle, kun kärry korkkaa matkanvarrella.Tästä en nykytiedolla ihan samaa mieltä. Tuollaista 15-20v vanhaakin polttomoottoriautoa huoltaa ja pitää kunnossa pikkurahalla. Soveltuu edelleen mihin tahansa ajotarpeeseen samaan tapaan kuin uutena etc.
Näin tuon itsekin näkisin. Ajaa sen aikaa kun liikkuu, mutta mitään voimalinjaan liittyvää ei kannata enää korjauttaa.
Tästä en nykytiedolla ihan samaa mieltä. Tuollaista 15-20v vanhaakin polttomoottoriautoa huoltaa ja pitää kunnossa pikkurahalla. Soveltuu edelleen mihin tahansa ajotarpeeseen samaan tapaan kuin uutena etc.
Jos Teslan kapasiteetista leikataan vaikka 50% pois, niin en viitisisi sillä varsinkaan talvella paljoa 100km kauemmaksi lähteä. Ja auton elvyttämisestä normaaliin ajokuntoon joutuisi maksamaan sen 10-20k vrt polttiksen ’pikkuraha’.
Mielenkiintoista kyllä nähdä mihin näiden hinnat tulevat siinä 8-10v ikäisinä asettumaan. Tällä hetkellä veikkaan tonnin autoiksi, mutta jos akkujen elvyttäminen/vaihtaminen tulee kohtuuhintaiseksi, niin voi käydä niinkin, että pitävät arvonsa paremmin kuin polttomoottoriautot
Tähän vielä jatkoa.Uskon vahvasti että sähkiksissä on tietty paalausarvo, se voi olla se paritonnia, tai jotain muuta. Yhteiskunta ei halua että sähkiksiä jää kuusenalle, joten jos romun arvo ei ylitä jotain arvoa, niin joku, esim autotellisuus/maahtuojat rahoittaa kierrätyksen tarvittaessa prosentti pidetään korkealla romutuspalkkiolla.
Vaikea sanoa. Veikkaisin että ei osaa hahmottaa linjaa ja sen takia tekee tuota.Hurjan näköinen video. Vastaa jotain kännikuskia. Miksi muutenkin tolla suoralla ratti pyörii edestakaisin?
Teippaus alkanut ja kuten arvata saattoi ei mennyt putkeen.
Tesla's New Wrap Service: First Photos and Impressions
Tesla's new wrap service for Model 3/Y sparks debate: High-quality protection or overpriced? Enthusiasts and skeptics weigh in on its worth.www.notateslaapp.com
Aika paljon noita kuvia on Suomi Tesla ryhmissä niin ainakin parempaa jälkeä ne tekee kuin tämä Teslan oma.Ei se tuon kummempaa ole teippauksen laatu missään. Virheettömänä tuo ei tule pitkään kestämään muutenkaan. Tyhmiltä rahat pois ja onhan Suomessakin paljon otettu noita 4-5 tuhannen euron teippauksia ja ainakin yhden tapauksen näin jossa teipit lähti melko pian auton helmoista kupruilemaan ja tämä oli teippaajan mielestä auton syy.
Uskon että suomalainen teippaaja tekee priimaa ja korjaa ennen kuin antaa asiakkaalle.Luultavasti ne reklamaatiot käsitellään ja virheet korjataan ennen kuin kuvat noihin ryhmiin päätyvät. Teslan tapauksessa eivät varmaan tee virheille mitään ja sitten itketään kuvien kera.
Olisi voinut referoida uutista hieman tai lainata oleellisen osan. Kyse siitä, että tesla haastaa kuljetushallituksen oikeuteen, kun eivät ole varmistaneet rekisterikilpien toimitusta. Teslan mukaan asiassa on tapahtunut rikos. Ruotsin lakia tuntemattomana mahdoton sanoa onko ruotsin laissa säädetty asiasta jotain.Episodi jatkuu
Kun ja jos Tesla uusia tehtaita suunnittelee, Ruotsi ei taida olla hirveän suuressa suosiossa Teslan johtoryhmässä. Suomen tsäänsit kasvaa.
Musk nukkuu tehtaalla niin hommat hoituuKuinka se nyt noin äkkiä saatiin päätökseen? Suomessa olisi mennyt ainakin 2kk.
Tesla saa itse hakea kilpensä:
Saa ilman Betaa kun v12 tulossa jo.Tesla Gears Up for Global Rollout of FSD Beta, with China Leading the Charge
Tesla preps for FSD Beta's global launch, hinting at China debut amid translations, manual updates, and regulatory moves.www.notateslaapp.com
Joko ensi vuonna eurooppaan
Ajattelin, että näitä ei enää tule mutta hitto kun ei osaa päättää MYLR 50k tai ID.7 63k. Pitäisi tehdä joku kunnon excel vertailu, mutta onhan tuo 13k€ melko tuntuva ero joka tapauksessa. MYLR 55,6k hinnalla jäisi toiseksi.End quarter push alkoi ja varastot alessa. Halvin neliveto y lähtee 50k.Uudet ja käytetyt sähköautot | Tesla
Hae uusia ja käytettyjä Tesla-autoja. Kaikkiin uusiin Tesla-autoihin on valittavana useita kokoonpanovarusteita ja kaikki käytetyt autot ovat läpäisseet tiukimmat tarkastusstandardit.www.tesla.com
Eiköhän tää oo selvä peli kun täällä tesla ketjussa kuitenkin olet.Ajattelin, että näitä ei enää tule mutta hitto kun ei osaa päättää MYLR 50k tai ID.7 63k. Pitäisi tehdä joku kunnon excel vertailu, mutta onhan tuo 13k€ melko tuntuva ero joka tapauksessa. MYLR 55,6k hinnalla jäisi toiseksi.
Mulla neliveto ratkaisisi valinnan Teslan eduksi ja onhan tuo hintaero rapea. ID7 on kuitenkin auto, joka kelpaisi vallan hyvin.Ajattelin, että näitä ei enää tule mutta hitto kun ei osaa päättää MYLR 50k tai ID.7 63k. Pitäisi tehdä joku kunnon excel vertailu, mutta onhan tuo 13k€ melko tuntuva ero joka tapauksessa. MYLR 55,6k hinnalla jäisi toiseksi.
Teslat hyviä kyllä hinta laatusuhteelta, mutta jos ei rahalla väliä niin ottaa mikä miellyttää. Itselläni ei niinkään ole väliä peltilehmän merkillä, mutta olen kyllä valmis sijoittamaan rahaa jos myyntiin tulisi suomeen esim lucid Air kunnon rangella tai Fisker ocean. Ehkä tuo Tesla ässä päivittyy ensi vuonna ennen y juniperia niin siinä olisi ne omat suosikit tilojen ja rangen suhteen. Hankalaa muiden lyödä hinnalta teslaa, mutta toki niitä jotka arvostavat härpäkkeitä ja lähes asuvat autossaan niin varmaan valitsee ne hierovat penkit yms muun merkkiseen autoonsa.Ajattelin, että näitä ei enää tule mutta hitto kun ei osaa päättää MYLR 50k tai ID.7 63k. Pitäisi tehdä joku kunnon excel vertailu, mutta onhan tuo 13k€ melko tuntuva ero joka tapauksessa. MYLR 55,6k hinnalla jäisi toiseksi.
Tesla saa itse hakea kilpensä:
Kenties tästä teslan taistelusta ruotsissa voisi tehdä oman ketjun, jotta tämä ketju jäisi autoja koskevaan keskuteluun ? Toi Teslan Ruotsi taistelu kun kestää varmaan pitkään ja käänteitä riittää jatkossakin.Tässä taas että eivät saaneetkaan vielä kilpiä Postnordilta. Postnordin pitää taas kertoa vastine 3 päivän sisällä.
Varmaan kolmosen muutokset, jotta synergiaetu säilyy. Ts. merkittävinä penkit, takanäyttö, perän muotoilu, valot, alusta, ambient light, värivaihtoehdot, viikset pois jne. Jos jotain tuon lisäksi muuttavat, niin varmaan innovatiivisia muutoksia voisivat olla uudenlainen hattuhylly ja puskurikamera.Onko Teslan rahoitus pidentynyt 72kk--> 84kk vai muistanko väärin?
Model Y juniperistä mitään? Aika niukasti löytyy edes huhuja? Paremmat penkit, ilmastointi penkkeihin ja siinäpä se? Taakse näyttö? Mietinnässä, että onko Juniper Y "edes parempi" muulta kuin penkkien osalta, vai mitenkä tuon kanssa tekisi.
Virran ulosotto ois näppärä myös, mut liekkö hankala temppu sitten, saati Model Y Juniperin parannuslistallakaan.
Ja tuokin next gen piti olla aluksi Meksikossa. Nyt vissiin jo mainittu kaikki nykyiset tehtaat.Olen kuunnellut elon musk kirjaa spotifystä audioversiona. Voi suositella, heppu on täys sekopää ja kirja huvittava.
Autoihin liittyen kirjassa sanoivat, että next gen vehicle platform devataan ja tuotteistetaan austinissa ensimmäisenä. Tuotantolinjasta samassa tilassa suunnittelijoiden kanssa.
Tämä ketju on ollut aika yleinen Tesla ketju missä hiukan aina sivuttu Muskiakin. Raportilla modet siivoo.Kenties tästä teslan taistelusta ruotsissa voisi tehdä oman ketjun, jotta tämä ketju jäisi autoja koskevaan keskuteluun ? Toi Teslan Ruotsi taistelu kun kestää varmaan pitkään ja käänteitä riittää jatkossakin.
Ei huollossa tarkasteta kaikkia katsastukseen liittyviä kohteita.Tesla on keksinyt ovelan keinon säästää. Takuun säilymisen kannalta auton huolto-ohjelmaa kun ei tarvitse noudattaa, niin monet päästelee menemään noilla ilman kunnollista ylläpitoa. Sitten kun ensimmäinen katsatus tulee, niin takuu onkin usealta loppu (4v/80tkm) ja korjaukset menevät asiakkaan piikkiin.
Kyllähän tuo rahoitus nousi tässä kuussa jopa 7v.Onko Teslan rahoitus pidentynyt 72kk--> 84kk vai muistanko väärin?
Model Y juniperistä mitään? Aika niukasti löytyy edes huhuja? Paremmat penkit, ilmastointi penkkeihin ja siinäpä se? Taakse näyttö? Mietinnässä, että onko Juniper Y "edes parempi" muulta kuin penkkien osalta, vai mitenkä tuon kanssa tekisi.
Virran ulosotto ois näppärä myös, mut liekkö hankala temppu sitten, saati Model Y Juniperin parannuslistallakaan.
Vahvana uskossa on hyvä elää. Miten sen summonin toteuttaa jos ne kamerat ei nyt senttien, tai edes kymmenien, tarkkuuteen pysty kuolleista kulmista. Rusikoiko se muita autoja mennessään? Oliko tuo siun viesti vitsi?
" The imminent V12 software update from Tesla this Holiday update is poised to dramatically enhance the functionality of their Smart Summon feature, especially for vehicles lacking ultrasonic sensors. This update is crucial for the re-launch of Smart Summon, now rebranded as 'ASS' (Actually Smart Summon) by Elon Musk. This new iteration represents not just a reintroduction but a complete revamp of the previous system, aiming to address the inconsistencies and reliability issues that plagued the earlier version. "
Joko nyt tulee Summonit USSittomiin?
Samalla tapaa rusikoi kuin ihminen kahden silmänsä ja peilien kanssa? Jossain oli huhua, että olisi model s/x tutka auttanut pelkästään kameroiden varassa toimivaa inferenssiä. Kai iso juttu olis temporaalinen data ts. luodaan digitaalinen versio maailmasta(occupancy network, nerfs, voxelit, simulaatio)pidemmän ajan aikana nähdystä maailmasta eikä yritetä vain yhden "valokuvan" varassa toimia.Vahvana uskossa on hyvä elää. Miten sen summonin toteuttaa jos ne kamerat ei nyt senttien, tai edes kymmenien, tarkkuuteen pysty kuolleista kulmista. Rusikoiko se muita autoja mennessään? Oliko tuo siun viesti vitsi?
En tiedä, siksi mielenkiinnolla odotan kun Elon-Pukki tuo meille vuotuisan lomapäivityksen.Vahvana uskossa on hyvä elää. Miten sen summonin toteuttaa jos ne kamerat ei nyt senttien, tai edes kymmenien, tarkkuuteen pysty kuolleista kulmista. Rusikoiko se muita autoja mennessään? Oliko tuo siun viesti vitsi?
Itse odottaisin että pesuri tulisi vielä takakameralle.Alkaa vain vahvemmalta näyttämään että puskurikamera tulee muihinkin kuin CTn.
Tesla Update 2023.44 Reveals Front Bumper Camera Washer and New Seatbelt Chimes
Tesla's latest update 2023.44.1, featuring a new front camera washer and enhanced seatbelt reminders for improved safety and visibility.www.notateslaapp.com
Näin se tekniikka kehittyy. Harmi että eivät saa kaikkia asioita kerralla vaan uusi Model 3 on jo nyt tekniikalta vanha.
Tuo on täysi mahdottomuus muuttuvissa tilanteissa minkään yksittäisen kameran päätellä etäisyyttä. Tiedät sen itsekin. Ja mitä tulee auton peileihin niin älä nyt jaksa...Samalla tapaa rusikoi kuin ihminen kahden silmänsä ja peilien kanssa? Jossain oli huhua, että olisi model s/x tutka auttanut pelkästään kameroiden varassa toimivaa inferenssiä. Kai iso juttu olis temporaalinen data ts. luodaan maailma pidemmän ajan aikana nähdystä maailmasta eikä yritetä vain yhden "valokuvan" varassa toimia.
Muuttuvassa tilanteessa se just on mahdollista. Jos otat 2 kuvaa 20ms välein + tiedät oman liikkumisnopeutesi ja suuntasi, niin parallaksin voi laskea aivan samalla tapaa kuin kahden kameran tilanteessa ja siitä näkee suoraan paljonko etäisyys muuttui sen 20ms aikana ja mikä se etäisyys on. Tietysti mittausepävarmuutta on - ja mitä pidempää valotusaikaa käytetään, sitä enemmän, mutta jollain tasolla etäisyyden mittaus kyllä onnistuu.Tuo on täysi mahdottomuus muuttuvissa tilanteissa minkään yksittäisen kameran päätellä etäisyyttä. Tiedät sen itsekin. Ja mitä tulee auton peileihin niin älä nyt jaksa...
Jep oli aika pettymys kun Highlandiin ei heti tullut. Liikaa rautaa tulessa jatkuvassa kehityksessä teslalla niin koskaan ei ole oikea aika ostaa Teslaa vai menikö se toisinpäin?Alkaa vain vahvemmalta näyttämään että puskurikamera tulee muihinkin kuin CTn.
Tesla Update 2023.44 Reveals Front Bumper Camera Washer and New Seatbelt Chimes
Tesla's latest update 2023.44.1, featuring a new front camera washer and enhanced seatbelt reminders for improved safety and visibility.www.notateslaapp.com
Näin se tekniikka kehittyy. Harmi että eivät saa kaikkia asioita kerralla vaan uusi Model 3 on jo nyt tekniikalta vanha.
Virallinen kanta on ostaa nyt. Mutta kuten tiedetään saat mitä saat ja viikon päästä jotain uutta mikä korjaa vanhan puutteen.Jep oli aika pettymys kun Highlandiin ei heti tullut. Liikaa rautaa tulessa jatkuvassa kehityksessä teslalla niin koskaan ei ole oikea aika ostaa Teslaa vai menikö se toisinpäin?
Vahvana uskossa on hyvä elää. Miten sen summonin toteuttaa jos ne kamerat ei nyt senttien, tai edes kymmenien, tarkkuuteen pysty kuolleista kulmista. Rusikoiko se muita autoja mennessään? Oliko tuo siun viesti vitsi?
Virallinen kanta on ostaa nyt. Mutta kuten tiedetään saat mitä saat ja viikon päästä jotain uutta mikä korjaa vanhan puutteen.