Voit toki vääntää sanavalinnasta, onko kyse laatuvirheestä, suunnitteluvirheestä vai kenties muusta syystä johtuvia ongelmia, jotka toi Teslalle tuon kyseenalaisen kunnian (taas kerran). Mutta sitä tosiasiaa se ei poista että noin umpisurkean tilaston pitäisi soittaa hälytyskelloja.
Ja ainakin linkkaamani artikkelin perusteella, viat on " akselistovikoja jopa 14 kertaa enemmän kuin samanikäisissä autoissa keskimäärin. Sen sijaan jouset, iskunvaimentimet ja ohjauslaitteet ovat kestäviä ja vähävikaisia ". Eli, kiva jos Highlandissa on entistä parempi alusta, mutta se on vain lillukanvarsi varsinaisen ongelman osalta, joka on: onko niitä laatu/suunnitteluvirheitä akseliston osalta korjattu?
Teslan katteettomien lupausten historiasta johtuen, uskon vasta sitten kun näen.