Antaako Tesla jäljellä olevan rangen jostain? Vai tarkoitetaanko tässä nyt sitä oikeassa ylökulmassa olevaa? Sehän ei kai ole mikään ennuste vaan perustuu ainoastaan siihen EPA rangeen.
Model S long range, range mittari kuskinnäytön alanurkassa. Kertooko joku mittari tarkemmin?
"According to the EPA, the all-wheel-drive Tesla Model S Long Range 'Raven' has a range of 391 miles (630 km). However, Tesla says its range was recently increased to 400 miles (644 km)"
Björnin testissä tais mennä EPA lukeman. Mulla 100% rangeksi mittari kertoo näytössä n. 550km eli sen mukaan olisi tapahtunut odotettu n. 10% akun kuluminen verrattuna uuteen.
Toki reissuille oon laittanut navigaattorin ja auto laskee lataukset sen mukaan, mutta eipä tuohonkaan kyllä ole luotto tällä hetkellä ihan tallella.
Mut ehkä mun ajoissa ongelmana on ollut motari joka sitten saattaa syövyttää tuon rangen. Rupesi vaan suoraan sanottuna vituttamaan, että paikalle 100km rangella selvittyä ja auton parkkeerattua ja asioille lähdettyä puhelin yhtäkkiä ilmoittaakin auton rangen olevan alle 50km ja nyt olevan hätä lataamaan ennen kuin akku vaurioituu.
Kuinka paljon nämä syö akkua yksikseen paikallaan reissun jälkeen vaikka sentry on offilla? Jos talvella jätän auton 100km rangella pihaan ilman latausta niin se on sitten kohta tyhjänä? Normaalia?
Viimeksi muokattu: