Eroaako ensimmäinen kohta nyt siis jotenkin Teslasta? Kun menen autoon, niin yleensä se on syväunessa, joten ruutu herää 10-20s päästä siitä kun istun autoon. Harvemmin se itselläni on valmiiksi siinä hereillä (jos ei sitten ole Sentry päällä, mutta eihän se kotona ole).
Volkswagenin valikko voi olla 0,1s sijaan hitaampi, mutta toisaalta jos kosketusnäyttöön ei tarvitse peruskäytössä koskea niin sehän toimii paremmin silloin. Itse joudun siihen lähinnä koskettelemaan silloin kun auto ei tajua että ei, en tahdo asettaa tänäänkään Wifiä, koska koko Wifi ominaisuus on niin surkeasti implementoitu (se ei kuule koti-Wifiäni jostain syystä, eikä se ymmärrä laittaa Wifiä päälle automaattisesti kun se kännykässäni on näkyvillä, vaikka auto-connect on laitettu sen osalta päälle).
Tai kun pyyhkijät vetävät tyhjää ikkunaa, niin joudun painamaan ensin vakkarin pois päältä, sitten alanappia ja sen jälkeen pyyhkimet pois päältä ja toivoa ettei sinä aikana tapahtunut tiellä mitään. Ja se joka ehdottaa rattia ja vasentaa rullaa ymmärtänee ettei se toimi jos ei paina sitä pyyhkimään ensin lisää sitä kuivaa ikkunaa.
Muuten pyrin olemaan koskematta koko ruutuun, koska miksi ihmeessä minä sitä lääppisin? Ei sieltä pitäisi ajon aikana mitään joutua koskettamaan. Ai niin, paitsi ilmastointi joka ei ymmärrä lämpötilaa.. mutta oletan että VW:llä on toimiva ilmastointi.