Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ne palauta rahoja. Joku CT tulee ehkä Eurooppaan mutta ei se sama CT kuin USA.
Multa mennyt täysin ohi ettei tule eurooppaan. Heti alussa toki oli jo sitä jorinaa, että ei ole turvallinen jalankulkijoille eikä mene läpi. Mutta jos täällä on muitakin jenkki pickuppeja niin miksei tuota. Miten jonkun F150 keula pelastaa jalankulkijoita sen enempää...
No elämä on. Säästyy taas lisää rahaa kun ei tartte tollastakaan miettiä :/. Ihmettelinkin yksi päivä kun ei teslan suomi sivujen etusivulla ollut enää ct:tä vaan sinne piti googlen kautta mennä. No kait siellä on vielä pohdinnat auki pienemmästä ct:stä kun eivät ole varausrahoja lähteneet palauttamaan.
Ei ne palauta rahoja. Joku CT tulee ehkä Eurooppaan mutta ei se sama CT kuin USA.
Eivät palauta rahoja ennen kuin itse peruu.Miten niin ei palauta? Tilaus sivulla "Täysi hyvitys on mahdollinen", sama lukee ennakkotilaussopimuksessa.
Ja elmo, CT sivulle pääsee yläkulman valikosta ei tarvi googlella mennä.
Eivät palauta rahoja ennen kuin itse peruu.
Eivät palauta rahoja ennen kuin itse peruu.
Samaa itkua ollut Twitteristä että ei ole kuulunut mitään.Onko tietoa miten se Intian M3 rahojen palautus on edennyt, vai edelleen jäissä? Kun en itse ole näitä sen pahemmin seuraillut mitä täällä...
Eikö nuo teslan omistajat seuraa yhtään uutisia, miten autopilotit on törttöillyt ja aiheuttanut kolareita
Vai avustettua itsemurhaako yrittivät?
Kanadassa syyte erikoisesta Tesla-kaahauksesta – auto painoi eteenpäin 150 km/h, kuskin epäillään nukkuneen vaakatasossa
Tesla Battery Day päivän julkistukset:
Mielenkiintoisia kehityssuunnitelmia Teslalla akkuteknologian kehittämiseen. Vähemmän kobolttia, parempi energiatiheys ja skaalautuvuus tuotannossa. Tavoitteena pudottaa yhteensä 56% $/kWh akun hinnasta. Melko kovia tavoitteita.
Jossain vaiheessa oli puhetta suurista valuosista ja todellakin ne on suuria. Auton rungon takaosa yhdestä alumiinivalusta ja akusto saadaan integroitua siihen rungon osaksi.
Auto malleista mainittiin että muutaman vuoden sisällä 25k$ sähköauto markkinoille ja Model S Plaid on heti tilattavissa. Plaidin specsit 0-60MPH alle 2s, huippunopeus yli 320km/h, varttimaili alle 9 sekunnin ja yli 1100 hevosvoimaa. Ja kaupanpäälle yli 800 km range.
Eikö tämä käsitelty jo aiemmin?Mietityttää noin isojen kokonaisuuksien teko, suht pieni peräkolari niin työkustannus kohoaa äkkiä tasolle; lunastukseen. Näkyy myös vakuutusmaksuissa viiveellä.
Tuli katsottua ja laskettanee jytkyksi. Parannuksia monella osa-alueella ja monet jo yksittäisinä aika kovia parannuksia. Yhteenlaskettuna sitten ihan jäätävää.
Taidan olla. Mutta luulisin että vaikka ensimmäiseksi sähköautoksi ostankin muuta merkkiä, niin tuollainen 25000 tesla tulee olemaan ostoslistalla myöhemmin.Olet mielipiteinesi vähemmistössä. Muskin epämääräiset lupaukset eivät vakuuttaneet markkinoita, yhtiön arvosta suli 50 miljardia taalaa.Elon Musk lupailee roimaa hinta-alea: markkinoille 25 000 dollarin Tesla – Yhtiön arvosta suli silti päivän aikana 50 miljardia
Teslan pääjohtaja Elon Musk lupaili, että yhtiö pystyy tuottamaan edullisia sähköautoja noin kolmen vuoden kuluttua, kertoo Reuters. Tämä ei vakuuttanut sijoittajia, ja yhtiön markkina-arvosta suli päivän aika 50 miljardia dollaria.www.talouselama.fi
Jep. Sieltä olisi pitänyt tulla jotain oikeasti isoa, kuten energiatiheydeltään kaksinkertainen ja hinnaltaan puolet halvempi akku tms.Olet mielipiteinesi vähemmistössä. Muskin epämääräiset lupaukset eivät vakuuttaneet markkinoita, yhtiön arvosta suli 50 miljardia taalaa.Elon Musk lupailee roimaa hinta-alea: markkinoille 25 000 dollarin Tesla – Yhtiön arvosta suli silti päivän aikana 50 miljardia
Teslan pääjohtaja Elon Musk lupaili, että yhtiö pystyy tuottamaan edullisia sähköautoja noin kolmen vuoden kuluttua, kertoo Reuters. Tämä ei vakuuttanut sijoittajia, ja yhtiön markkina-arvosta suli päivän aika 50 miljardia dollaria.www.talouselama.fi
Vähän herää jo kysymys, että miksi tavallisessa autossa pitäisi olla yli 1000 hevosvoimaa tehoa. Itse ainakin kaipaisin ihan jotain muuta kehitystä, kuten laadunparantamista ja sisätilojen kehittämistä.
Teho ny tulee kylkiäisenä sähköautos, ei sitä pakko ole rajoita. Ei kukaan pakota ajaa niin kovaa. Kelaa mun nykyinenkin käsittämättömän nopeasti vauhtia mut ei se silti estä ajamasta nätisti
Mielestäni Musk lupaili tätä $25.000 sähkistä jo pari vuotta sitten. Sinällään nyt varmaan vähän enemmän ruutia taas lupausten taustalla, mutta en nyt hirveästi pidättelisi hengitystä odotellessa. Mutta mielestäni tällainen $25.000 ratkaisu on paaaaaljon mielenkiintoisempi, kuin joku Model S Plaid. Jotenkin oikeassa elämässä ei kiinnosta kyllä pätkääkään vaikka autossa oli se tuhat kaakkia ja kiihtyvyys <2 s, kun sinne Lidliin ei pääse käytännössä yhtään nopeammin ostamaan maitorahkaa kuitenkaan Ja se lain sallima maantienopeus tulee jokatapauksessa verrattain ripeästi vastaan jo muutenkin.Taidan olla. Mutta luulisin että vaikka ensimmäiseksi sähköautoksi ostankin muuta merkkiä, niin tuollainen 25000 tesla tulee olemaan ostoslistalla myöhemmin.
I view it as a solved problem. We know exactly what to do and we will be there in a few years - Elon Musk 2015
Ei ole vieläkään tullu 10k viikossa pihalle Model 3:sta Fremontista.“What people should absolutely have zero concern about, and I mean 0, is that Tesla will achieve a 10,000 unit production week by the end of next year. […] I think people should really not have any concerns that we won’t reach that outcome from a production rate.”
No olipas melkonen klikkiotsikko. Kurssi on sahaillu paljon isompiakin prosentteja viime aikoina. Kunnon lammaslauman ohjaamista tää nykymassamedia, tosin ollu jo pitkään.Olet mielipiteinesi vähemmistössä. Muskin epämääräiset lupaukset eivät vakuuttaneet markkinoita, yhtiön arvosta suli 50 miljardia taalaa.Elon Musk lupailee roimaa hinta-alea: markkinoille 25 000 dollarin Tesla – Yhtiön arvosta suli silti päivän aikana 50 miljardia
Teslan pääjohtaja Elon Musk lupaili, että yhtiö pystyy tuottamaan edullisia sähköautoja noin kolmen vuoden kuluttua, kertoo Reuters. Tämä ei vakuuttanut sijoittajia, ja yhtiön markkina-arvosta suli päivän aika 50 miljardia dollaria.www.talouselama.fi
Jaahas, vai että Fiatin osaamisella laitetaan Teslojen ongelmat kuntoon, no taitaa ne paremmin osata maalata jos sinisiä Ducatoja ei lasketa.Tän firman maalaamo tulee Teslan Berliinin tehtaalle: Homepage - Geico Taikisha
Tuo firma on ymmärtääkseni italialais japanilainen, kun geico ja taikisha yhdistyivät. Japanilaiset kyllä laadun päälle ymmärtävät.Jaahas, vai että Fiatin osaamisella laitetaan Teslojen ongelmat kuntoon, no taitaa ne paremmin osata maalata jos sinisiä Ducatoja ei lasketa.
Saapasmaan projektityylin kun tietää, niin ensimmäiset vuosi-pari on senpäivänen säätö ja viritys ennenkun ne linjat suunnilleen toimii...
Saapasmaan projektityylin kun tietää, niin ensimmäiset vuosi-pari on senpäivänen säätö ja viritys ennenkun ne linjat suunnilleen toimii...
Siellähän luvattiin, että parissa vuodessa on tarjolla 56% halvemmat akut.Jep. Sieltä olisi pitänyt tulla jotain oikeasti isoa, kuten energiatiheydeltään kaksinkertainen ja hinnaltaan puolet halvempi akku tms.
Sinänsä ihan jännä, että Tesla myy tällä hetkellä 54kWh akulla varustettua autoa hintaan 50560e, eli 936e/kWh. Keväällä Volkswagen myy tiloiltaan vastaavan kokoista 82kWh akulla varustettua autoa hintaan 41700e, eli 508e/kWh. Eli jo keväällä Volkwagen myy kokonaista autoa 46% halvemmalla per kWh kuin Tesla. Eli Volkkari on jo siellä, missä Teslan pitäisi olla muutaman vuoden päästä.Jep. Sieltä olisi pitänyt tulla jotain oikeasti isoa, kuten energiatiheydeltään kaksinkertainen ja hinnaltaan puolet halvempi akku tms.
Noihin $25k autoihinkaan ei kukaan enää usko ennen kuin näkee. Muskin track-record näistä "lupauksista" on jo niin huono.
Tätä potentiaalista akun hintaetua voi kuluttajan kannalta hieman varjostaa se tosiasia, että VW saa 50 % isommasta akusta irti vain n. 90 km lisää toimintamatkaa.Sinänsä ihan jännä, että Tesla myy tällä hetkellä 54kWh akulla varustettua autoa hintaan 50560e, eli 936e/kWh. Keväällä Volkswagen myy tiloiltaan vastaavan kokoista 82kWh akulla varustettua autoa hintaan 41700e, eli 508e/kWh. Eli jo keväällä Volkwagen myy kokonaista autoa 46% halvemmalla per kWh kuin Tesla. Eli Volkkari on jo siellä, missä Teslan pitäisi olla muutaman vuoden päästä.
"ja energiatiheydeltään kaksinkertainen"?Siellähän luvattiin, että parissa vuodessa on tarjolla 56% halvemmat akut.
Ei Teslat mitään ihmelaitteita ole toimintamatkan suhteen. Teslabjornin testien perusteella Model S Raven vastaa kulutukseltaan Taycania (VAG tuote) ja ID.3 kuluttaa vain lievästi enemmän kun Model 3 ja sekin johtunee vain ID.3:n hatchback-muodon heikommasta ilmanvastuksesta. Tekniikka itsessään on todennäköisesti ihan yhtä energiatehokasta VAG-konsernilla ja Teslalla ainakin Björnin testien perusteella (kun puhutaan puhtaalta pöydältä sähköautoiksi suunnitelluista autoista).Tätä potentiaalista akun hintaetua voi kuluttajan kannalta hieman varjostaa se tosiasia, että VW saa 50 % isommasta akusta irti vain n. 90 km lisää toimintamatkaa.
ID.3 on erinomainen auto ajaa, hiljainen, tilava ja kohtuullisen hintainen. En näe, että kokemus olisi jotenkin erityisen huono. Itse olen kyllä Model 3:sta ajanut ja en pitänyt ajokokemusta mitenkään erityisenä. Huonompi ajaa ja meluisampi kuin oma uutena selvästi Model 3:sta edullisempi VAG-konsernin polttomoottorituote.Ja tietysti se itse 41700 euron autokin voi olla vähän erilainen kokemus.
Musk on lupaillu vähän kaiken laistan:
Miltä Gigafactoryn pitäisi näyttää 2020.
Fremont kuulemma valmistaa 500k kpl autoja 2018 ja 1M kpl 2020!Tesla's Fremont factory could manufacture up to 1 million vehicles per year, says Musk
Following Tesla’s announcement that it plans to double its total production output to 500,000 vehicles in 2018 and 1 million in...electrek.co
Tesla Model 3: Elon Musk has 'zero doubt' about 10,000 units per week in 2018, corrects reservation tally
During a conference call with financial analysts following the release of Tesla’s second quarter 2017 earnings after market close yesterday, CEO...electrek.co
Ei ole vieläkään tullu 10k viikossa pihalle Model 3:sta Fremontista.
Näitä on vaikka kuinka paljon, että ottaisin isolla kuutiolla suolaa kaiken mitä Tesla ja Elon Musk sanoo.
Elon Musk Today
elonmusk.today
Löytyy täältä: Porsche Taycan 4S - Porsche USAMissä $100,000 Porsche Taycan?
Löytyy täältä: Porsche Taycan 4S - Porsche USA
Jenkeissä hinnat ilmoitetaan aina verottomina. Täältä löytyy verottomalla hinnalla 90105€, johon toki suomessa lätkäistään alvi ja autovero päälle: https://porsche.fi/wp-content/uploads/2020/08/Taycan_19082020_SF.pdf
Tai Volkkarin 20 eri sähköautomallia tälle vuodelle?
VW To Unleash 20 EVs By 2020 As Dieselgate Turns Into Tesla's Tarbaby
Volkswagen's gigafactory in Wolfsburg, Germany.(Photo: RONNY HARTMANN/AFP/Getty Images) Yesterday, Volkswagen congregated 20,000 workers in the huge brick-clad Halle 11 of the automaker's sprawling Wolfsburg, Germany, plant. The closed-door meeting was called to give the workers a glimpse of the...www.forbes.com
VW CEO confirms the group’s brands will introduce 20 new electric vehicles by the end of the decade
The Volkswagen Group confirms this week that CEO Matthias Müller will introduce a new strategy for the company this summer...electrek.co
The CEO promised that Volkswagen would concentrate on sustainability “more than ever before” and that would include the company’s products, strategy and management. He will present the new Strategy 2025 for the Group this summer. Among other things, the company’s brands will introduce about 20 additional models with electrical or plug-in hybrid drive trains by 2020, announced the CEO.
Tuo minun linkkaama on Volkswagenin lehdistötiedotteesta, eli ihan virallista informaatiota. Tuossa sinun linkissä viitataan ainakin google translaten mukaan johonkin kuulopuheisiin firman sisäisestä tilaisuudesta.Tuossa sanotaan että nimenomaan VW-merkkisiä sähköautoja 20 eri mallia.
Mun mielestä ihmiset keskittyy aivan liikaa siihen mitä luvataan eikä siihen mitä on saavutettu. Ihan perus psykologiaa. Jos lupauksista jäädään vajaaks hyvällä tuloksella se on jotenkin huonompi asia kuin saavutetaan lupaukset huonommalla tuloksella. Mulle on ihan sama mitä kukakin CEO lupaa ja maalailee, tulos ratkaisee. Oli se lupaus tuloksen alle tai päälle, ihan sama.
"It'll be a better truck than an equivalent F-150 and a better sports car than a standard 911."