Tuosta kuvasta nyt ei ota pirukaan selvää mistä kohden autoa tuo on otappa parempi niin näkee kunnolla.Niin onko tuossa pakkelin päällä edes pohjamaalia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta kuvasta nyt ei ota pirukaan selvää mistä kohden autoa tuo on otappa parempi niin näkee kunnolla.Niin onko tuossa pakkelin päällä edes pohjamaalia?
Tuosta kuvasta nyt ei ota pirukaan selvää mistä kohden autoa tuo on otappa parempi niin näkee kunnolla.
Kuvassa näkyy rekisterikilpi ja sen valo, joten ei tarvitse paljoakaan päätellä mistä kohtaa autoa kuva on.
Tuolta selviää enemmän jos nyt et tosiaan ole juttua jo lukenut: Teslan mukaan Model 3:ssa ei ole vikaa, Joni vei 84 000 euron autonsa puolueettomaan tarkastukseen: ”Vastaavaa en ole urani aikana nähnyt”
Takaluukku ja rekkarin yläpuolelta?Tuosta kuvasta nyt ei ota pirukaan selvää mistä kohden autoa tuo on otappa parempi niin näkee kunnolla.
Ei ole tiedossa koska ei kertonut, epäilty, että maksettiin hiljaiseksi ja auto maalattiin.,Eikö tämä korjattu takuuseen?
Tuossahan tuo on ja hyvä maalipinta ainakin mitä kuvista saa selvää:Ei ole tiedossa koska ei kertonut, epäilty, että maksettiin hiljaiseksi ja auto maalattiin.,
Sitten myöhemmin se hajosi ja myi pois.
Tiedossa ei ole tekikö Tesla maalauksen vai kuka maksoi.Tuossahan tuo on ja hyvä maalipinta ainakin mitä kuvista saa selvää:
Tesla Model 3 Performance * FSD * Takuu 9/2024 tai 100tkm * Rahoitus * Vaihto * Porrasperä 2019 - Vaihtoauto
Nyt myynnissä Tesla Model 3 Performance * FSD * Takuu 9/2024 tai 100tkm * Rahoitus * Vaihto *, 20 000 km, 2019 - Tampere. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.m.nettiauto.com
Tiedossa ei ole tekikö Tesla maalauksen vai kuka maksoi.
S ja X pitäis olla kori aikalailla alumiiniumia, mutta en löytänyt tarkkaa dataa tuosta spoilerista joten se on varmaan rautaa? Omituista, miksi ovat sen jättäneet ruostuvametalliseksi.mitä nyt takaspoileri ruosteessa 3 vuotta vanhassa autossa
Nää menee paremmaksi näköjään ajan kanssa!
Massapsykoosi on aika vahvaa tuolla forumilla
Ilmeisesti siinä siis pitäisi olla muoviset vahvikkeet, jotka jopa näyttävät ihan siistiltä:
Mutta kun ne loppuvat käydään bauhausin lattialistaa hakemassa ja työt jatkuu!
"Fired?? Why?? They solved a problem. There is nothing wrong with the solution they came up with. I'd give whoever came up with it a raise. " Tässä tiivistyy myös aika tehokkaasti se miksi Tesla pääsee kuin koira veräjästä näistä kaikista paskoista viritelmistään, kaikki on vain maailman parasta, vaikka Stuttgartissa tuollaista viritelmää ehdottava saisi osakseen paskaiset naurut.
Niin onko tuossa pakkelin päällä edes pohjamaalia?
Ovat erikoistuneet sähköautoihin ja varusteisiin.Tai mikä tuo firma oikein on. Sähköisiä vaihdokkeja 13kpl.
Nimiähän löytyy mutten jaksa alkaa penkomaan sen enempää. Joku Teslan omistama jobbariliike? Minkä kautta voi kierrättää vaihdokit, kun tehdastakuuhan ei koske autoliikkeen omistamia vaihdokkeja, paitsi kunnes ne siirtyy taas loppukäyttäjälle ja sitäkautta...
Eh minua on väsyttänyt aamusta alkaen ja juttujen taso on sitä luokkaa kun ei ajatus kulje.
Kaikissa väreissä. Osa ei vaan jaksa valittaa tai ovat jo suojanneet heti uutena.Tää on vissiin mustan värinen? Taitaa olla kaikki/valtaosa maaliongelmista ollut mustissa autoissa? Joskus kun sitä suomen listaa selailin niin pari sinistä taisi olla, mutta loput mustia.
Kaikissa väreissä. Osa ei vaan jaksa valittaa tai ovat jo suojanneet heti uutena.
Ehkä ei sitten. Kyllä tuolla twitterissä löytyy kuinka maalit lähtee jokaisesta väristä lentoon. Eniten kuluu ne takalokarit ja sitten menee helmat.Kyllä se musta oli ongelmallisin (tuon takiahan valkoinen monikerrosväri tuli vakioväriksi). Oma on metalliharmaa nyt ajettu 17tkm ei suojauksia ja maalipinnassa ei ole mitää vikaa.
Valkoinen ja punainen näyttäisi olevan multi coat värit. Ja ne varmaan olisi samalla kestävimmät värit?Ehkä ei sitten. Kyllä tuolla twitterissä löytyy kuinka maalit lähtee jokaisesta väristä lentoon. Eniten kuluu ne takalokarit ja sitten menee helmat.
Edit. Eikö ainut multilayer väri enää olekaan punainen?
Voisi olettaa olevan ne kestävimmät. Mutta kuitenkin ei niitä montaa ole.Valkoinen ja punainen näyttäisi olevan multi coat värit. Ja ne varmaan olisi samalla kestävimmät värit?
Musta perusväri tosiaan vaihdettiin valkoiseksi, kun jotain ongelmia tuli esille.
Miten olet toteuttanut latauksen? Onko kotilataus?Moro itsellä ollut nyt melkein vuoden p90d 125000km
Auto vuoden 2015 loppupään auto.
Vakuutukset 700e täysi kasko lasi yms sisältyy täydet bonukset pohjantähti
Pohjola olisi ollut 1100e
Voi kysellä kaikee ihan tyytyväinen olen autoon ollut
Huollon hinta samaa luokaa kun mersun huolto veholla eli ei nyt mitään halvinta mut ei kalleinta myöskään.
Esim porsche huolto paljon kalliimpaa osat yms
Takaisin tuodessa joudut kuitenkin maksamaan veroja. Verotus on muuttunut vuosia sitten.Onko ketjussa tietoa EU-Teslan lataamismahdollisuuksista Amerikassa? Tiedän että se on vähintäänkin hankalaa, mutta onko jollakin adapterilla mahdollista? Ilmeisesti ainakin US-Teslan lataaminen EU-sähköllä on mahdollista adaptereilla, mutta toisinpäin on kovin vähän tietoa.
Harkitsen siis muuttoteslan viemistä rapakon taakse ~vuodeksi, jonka voisi ostaa ilman alvia. Eli pohdin onko alvin säästäminen vaivannäön arvoista
Takaisin tuodessa joudut kuitenkin maksamaan veroja. Verotus on muuttunut vuosia sitten.
Autot muutenkin siellä halvempia eli taitaa hyöty olla aika mitätön.
Lisäksi voi laitaa mulle vinkkejä missä voisi tehdä täyden jarru remontin.
Levyt ja palat voisin laitaa vaihtoon
On nähnyt jo parhaat päivät.
Saksasta näytää saavan osat ok hintaan.
Jarrut sun muut alustan osat osaa mikä tahansa paja hoitaa. Vaikka vianor. Tms
Meillä 235 000 ny mittarissa ja ei ole murheita. -15 vuoden lopun 85D
12V akku oli ultra helppo vaihtaa ite, lähinnä akun hinta tuli tuolle. Orkkis oli paikallaan, eli ei ihan jatkuvasti tarvi tehdä
Kahvat pelaa täällä kans. Ite varaudun korjaa sit jos korkkaa.
Muutenkin Kuusamossa elämä teslan kans sujuu kivutta.
Ja me ladataan 50% valovirta töpöstä ja 50% tuosta punaisesta 3 vaihetöpöstä. Vähä riippuu mikä johdon pää on jääny laturiin viimeksi paikalleen. 80-90% lataus raja yleensä.
Päivän ajot 60-80km arkena, koti - työ -koti. Ni ei tarvetta kiskoa akkua kiireellä täyteen. Jos tiedossa pidempi reissu ni sit vetässään 90%+ tasolle.
Ny viime vkl käytiin Oulussa , lähtiessä oli 95% perillä sit hesen lounas + asiointia lasten kans cittaris > chademolla K lataus samalla 1h jotta oli taas 90% about akussa. Ja kotia kohti. Kuusamossa 30% jäljellä.
Ei ole lataus meillä
Aiheuttanu huolta kertaakaan tai tullu ”kyllä kestää pitkään” tunnetta vaikka asutaan supereista kaukana
Lyhyesti > käytetty S malli on kiva perheauto. Järkevyydestä en tiedä, mut auton ostossa järki ei aina ole se tärkein kriteeri.
Mistä ostit 12v akun?
tesla otti työstä vaan 40e niin ei paha
Loppu oli akun hinta
Joo oli vähän alta 200e akun hintaJos Teslalta saa akun alle 200€ niin ei siinä isoa säästöä saa jos alkaa sovittelemaan jotain muuta AGM akkua. Mitä videota nopeasti katselin niin akun mitat pitää olla kohdillaan jotta uusi akku sopii, joten täytyisi se vanha mieluusti ottaa ensin käteen ja mallailla mikä tarvike akku sopisi.
Voiko tätäkään tehdä kun diagnostiikkahan ei silloin tiedä, että akku on uusi eikä se sama vanha? Jotenkin olen ollut siinä ymmärryksessä että tuo vaatii aina koodauksen.Täysin samanlaisen akun voi toki vaihtaa heittämällä.
Jotku autot hokaa, että mittaus parametrit ovat muuttuneet ja diagnostiikka nollaa itsensä. Käyttäen kuitenkin alkuparametreinä niitä, mitkä on autoon koodattu.Voiko tätäkään tehdä kun diagnostiikkahan ei silloin tiedä, että akku on uusi eikä se sama vanha? Jotenkin olen ollut siinä ymmärryksessä että tuo vaatii aina koodauksen.
Jos Teslalta saa akun alle 200€ niin ei siinä isoa säästöä saa jos alkaa sovittelemaan jotain muuta AGM akkua. Mitä videota nopeasti katselin niin akun mitat pitää olla kohdillaan jotta uusi akku sopii, joten täytyisi se vanha mieluusti ottaa ensin käteen ja mallailla mikä tarvike akku sopisi.
Löytyi lasku akun tarkka hinta oli 165eTuota teslan akkua ei Suomesta saanut mistään, mitat haastavat. Aika moni on sitä metsästänyt ja toistaiseksi yhtään onnistunutta etsintää ei tesla kerhossa tiedetä. Netistä ulkomailta tietty sit saa.
Teslan hinta oli joku 130e tuolle akulle.
Teslalta saa akun mutta moni viime aikoina sanonut, että eivät enää lähettele niitä.
Löytyi lasku akun tarkka hinta oli 165e
Joo, mut onneksi tesla porukasta löytyy apu ni laittavat tulee. Omakin tuli muuten siten et yks tyyppi kävi sen hakee ohimennen ja laitto tulee
Taas melko tympeää ja kohtuutonta toimintaa Teslalta, vielä kun asut kai kuusamossa niin olettaako että risalla tai huonolla akulla lähdet sieltä ajelemaan tampereelle tai heseen.
Toki hyvä että kerhossa yhteistyö pelaa, niin tuollainen perusasiakin jotenkin hoituu. Harvinaisemmassa harrasteautossa varmaan joutuu osia metsästämään kissojen ja koirien kanssa, käyttöauton kyseessä ollen ei nyt hyvältä taas kuulosta.
Ois tuolla voinu ajella, 3 viikkoa ajelin menee. Alkaa ajoissa herjaa akusta.
Mut joo, firma joka hoitaa heidän postit vaatii jonku vaarallisten aineiden systeemin nykyään niin akut ei enää kulje. Soitin huoltoon sillo tuosta. Enne ovat tosiaan pistäneet tulee.
Ei tullut Tesla kauppoja meikäläisellä kesällä. Himosta päästiin yli vaikka vanhasta plugarista sainkin siedettävän suoraan ostotarjouksen liikkeeltä.
Nettiauton hakuagenttina silti ollut 3-4kk kaikki alle 55k teslat. Ja eilen vai edellispäivänä sinne tuli eka järkevästi hinnoiteltu alta 50k model3: Tesla Model 3 Standard RWD Plus Viistoperä 2019 - Vaihtoauto - Nettiauto olisko ollut 42 vai 44k pyynti. Nyt näemmä poistettu myynnistä. Aika yhden käden sormilla saanut laskea ne model 3:set mitä tuolla näkynyt. Ässiä tuntuu hirveästi olevan ja aika isolla hintahaitarilla voi saman tasoset autot olla.
Suositelen että osta hyvä model s mielummin (model 3 laatu on paskaa )Ei tullut Tesla kauppoja meikäläisellä kesällä. Himosta päästiin yli vaikka vanhasta plugarista sainkin siedettävän suoraan ostotarjouksen liikkeeltä.
Nettiauton hakuagenttina silti ollut 3-4kk kaikki alle 55k teslat. Ja eilen vai edellispäivänä sinne tuli eka järkevästi hinnoiteltu alta 50k model3: Tesla Model 3 Standard RWD Plus Viistoperä 2019 - Vaihtoauto - Nettiauto olisko ollut 42 vai 44k pyynti. Nyt näemmä poistettu myynnistä. Aika yhden käden sormilla saanut laskea ne model 3:set mitä tuolla näkynyt. Ässiä tuntuu hirveästi olevan ja aika isolla hintahaitarilla voi saman tasoset autot olla.
Tämä sama käynyt vielä itselläni mielessä.Suositelen että osta hyvä model s mielummin (model 3 laatu on paskaa )
Ei tullut Tesla kauppoja meikäläisellä kesällä. Himosta päästiin yli vaikka vanhasta plugarista sainkin siedettävän suoraan ostotarjouksen liikkeeltä.
Miten homma noin teoriassa toimii, liike olisi ostanut autosi suoraan ja sitten vaan rahojen kanssa tekemään tilaus Teslasta? Tai eihän sitä (Teslaa) tarvitse tilatessa maksaa, varausmaksu vain.
No nyt ajellaan sitten varmaan se 2-3v koska ikinä tuo CT rwd sattuu tulemaankaan jos sen edes hommaa ja lasketaan sitten se todellinen takkiin otettu arvonlasku uudestaan. Edellinen pirssi oli Skoda Superb ja siinäkin se oli arvonlaskua yli 20%/v 4v omistusjaksolla... kiiseligatet sun muut osu kohdalle. Että on tää autoilu vähän sellasta, että ei tässä voi voittaa rahallisesti