Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

...tarkoitin lähinnä, että Tesla on huomannut, että toistuva pikalataus tuhoaa akkua nopeammin kuin hidaslataus kotona, TB on ainakin huomannut tämän m3:ssaan.

...joten lataustehoja tiputetaan.
...ettei tulis liikaa takuuasioita...? :whistling:

@Chaos , Joni myi autonsa vähin äänin kun se ensin oli maannut Vetokujalla reilun kuukauden huollossa.
Eiköhän se siksi myynyt auton pois kun ei ollut rahaa maksaa kun korona vei työolot?
 
Varmaan ostettiin ulos, että pysyy hiljaa tjsp. Yllättäen Jenkeissäkin noiden kaikkien äänekkäimpien tubettajien autot korjataan tip top kuntoon ja tullaan kotiin korjaamaan. Mietin vaan, että onko tilanne ihan noin ruusuinen perustallaajien kanssa...
 
...tulikohan eteen, että mainostettiin 250kW v3 latureita, mutta huomattiin, ettei akut kestä...?

Ellei tilanne palaudu/selitetä syitä niin pelikenttä tasoittui, enää ei olekaan ylivoimaisen nopea lataus vrt muut.

Btw, Korona Joni nosti kytkintä foorumeilta. :whistling:

Tässä juttu vanhemmasta model x vissiin ja kerrottu, että SC alkanut tappamaan akkua. Eli kun huomataan, että lataa liikaa SClla niin tiputtaa maksinopeutta alaspäin. Tämä siis elektroniikka akun osalta.

Tästä oli myös fabossa juttua, että jos lataa yli 2200kw SC/DC niin tulee ensimmäinen droppi maksimi latausnopeuteen ja toinen taso iskee 14000kw kohdalla. Onhan tuo paljon virtaa mutta suojauksia DC lataukselle.

Tuo tarkoittaisi, että ensimmäinen droppi osuisi 60000km kohdalle jos kaikki lataukset dclla.
 
Eiköhän se siksi myynyt auton pois kun ei ollut rahaa maksaa kun korona vei työolot?
Yksi screenshot oli, että ei jaksa koko ajan pitää sitä korjauksessa.
Varmaan ostettiin ulos, että pysyy hiljaa tjsp. Yllättäen Jenkeissäkin noiden kaikkien äänekkäimpien tubettajien autot korjataan tip top kuntoon ja tullaan kotiin korjaamaan. Mietin vaan, että onko tilanne ihan noin ruusuinen perustallaajien kanssa...
Ei Euroopassa ainakaan. Bjornilla ollut ongelmia ja joutunut maksamaan.

Monihan ei valita koska hyväksyvät virheet.
 


Helposti lisäkilometrejä

Oon jo pitkään miettiny,t että vois välttää veroja hyvin jos laittais peräkärryyn diesel generaattorin ja tankkais siihen polttoöljyä ja sillä lataisi sähköautoa? :)

...tulikohan eteen, että mainostettiin 250kW v3 latureita, mutta huomattiin, ettei akut kestä...?

Ellei tilanne palaudu/selitetä syitä niin pelikenttä tasoittui, enää ei olekaan ylivoimaisen nopea lataus vrt muut.

Btw, Korona Joni nosti kytkintä foorumeilta. :whistling:

Noh muutenkin toi 250 oli aika vähän aikaa.. tippu nopeasti ja jossain 70%+ jo alle 100.
 
Viimeksi muokattu:
Oon jo pitkään miettiny,t että vois välttää veroja hyvin jos laittais peräkärryyn diesel generaattorin ja tankkais siihen polttoöljyä ja sillä lataisi sähköautoa? :)

Haluaisin nähdä nämä säästölaskelmat :) Kaupunkiajossa kyllä varmaan pääsee polttiksia parempaan hyötysuhteeseen noinkin ja tosiaan välttää veroja dieselautoon verrattuna, mutta kallistahan tuo on silti ja pitkillä matkoilla autoa pitäisi pystyä lataamaan ajon aikana, mikä ei käytännössä onnistu varmaan millään vähänkään modernilla sähköautolla.
 
Oon jo pitkään miettiny,t että vois välttää veroja hyvin jos laittais peräkärryyn diesel generaattorin ja tankkais siihen polttoöljyä ja sillä lataisi sähköautoa? :)

Hyvä ajatus :) Tosiaan tuo lataus ajon aikana, varmaan joku softajuttu minkä pystyy ohittamaan. Peräkärry vähän vähän kysymysmerkki kun ei noita koukkuja taida noihin paremmin saada. Tai jos saa niin tietäjät tietää. Toisaalta ihan sama jos siihen koukun saa niin poliisi tuskin tajuaa saman kun sika satelliista.

Sitten OT, tuossa yksi päivä näin sähköskootterin, niitä kiinan fat vehkeitä bensa-asemalla :hmm: Tarkemmin katsoen kuskilla oli bensakanisteri mukana mitä tankkasi.
 
Hyvä ajatus :) Tosiaan tuo lataus ajon aikana, varmaan joku softajuttu minkä pystyy ohittamaan. Peräkärry vähän vähän kysymysmerkki kun ei noita koukkuja taida noihin paremmin saada. Tai jos saa niin tietäjät tietää. Toisaalta ihan sama jos siihen koukun saa niin poliisi tuskin tajuaa saman kun sika satelliista.

Sitten OT, tuossa yksi päivä näin sähköskootterin, niitä kiinan fat vehkeitä bensa-asemalla :hmm: Tarkemmin katsoen kuskilla oli bensakanisteri mukana mitä tankkasi.
Kai joku M3:n vetokoukun pykää, kun X:nkin niitä löytyy.
 
Kai joku M3:n vetokoukun pykää, kun X:nkin niitä löytyy.

Kyllähän M3:een saa ihan virallisesti koukun. Toi ajon aikana lataus ei kyllä ole mikään pieni ohitettava softajuttu vaan käytännössä aika ylittämätön este ilman auton valmistajan myötävaikutusta.
 
Luulin, että S olisi maaliongelmitta mutta ei. Vuoden vanha S ja näkyy kuin syö kaaret. Lisäksi videolla näkyy, että takapuskuri eri värinen.


Edit. Onneksi saadaan hissimusaan soimaan ulos.

Lisäksi nyt paljastunut, että penkit ovat jenkeissä sellaisia, että kun joku ajaa perään koko penkki katkeaa. Ei tietoa onko Euroopassa samat penkit. Todennäköisesti on. Muilla valmistajilla Euroopassa vahvemmat penkit.

 
Viimeksi muokattu:
Jälkimmäinen "tuskin" on E.M, vaikka en olekaan Twitterissä.

"Selitystili" vai parodia... Jotain somepaskaa.

Pääasia, että tulis kaikille selväksi nämä "Business as usual" toimintatavat.
 
Jälkimmäinen "tuskin" on E.M, vaikka en olekaan Twitterissä.

"Selitystili" vai parodia... Jotain somepaskaa.

Pääasia, että tulis kaikille selväksi nämä "Business as usual" toimintatavat.

Joo, kytkin aivot päälle ja katsoin tarkemmin, että feikkiähän tuo. Itsekään mikään twitterin käyttäjä ole vaikka tili löytyykin...
 
Juu tili on feikki mutta nuo istuimet nousi jokunen aika sitten ilmi kun alkoi levitä tubessa videoita missä vertailtiin USA vs EU penkkejä eri törmäystilanteissa.
 
Eihän tuollainen normi teslan omistajaa haittaa, kuten ei sekään, että maalit puuttuu.
 
Tää ketju on kyl melkonen itkurinkirunkku missä kaivetaan kaikki mahdollinen loka. Alkaa menee jo huumorin puolelle monella eri tavalla. Ehkä pointtina että hyvän informaation sijaan (joka ketjusta myös löytyy) tärkeänä seikkana tuntuu olevan tietyn asennoitumisen luominen ja sen perään kuuluttaminen. Tesla-kultismille muodostuu luonnollinen vastakohta tasapainottamaan tilannetta. Ihmiset ja ihmisjoukot on kyl mielenkiintoisia seurattavia. :D
 
Tää ketju on kyl melkonen itkurinkirunkku missä kaivetaan kaikki mahdollinen loka. Alkaa menee jo huumorin puolelle monella eri tavalla. Ehkä pointtina että hyvän informaation sijaan (joka ketjusta myös löytyy) tärkeänä seikkana tuntuu olevan tietyn asennoitumisen luominen ja sen perään kuuluttaminen. Tesla-kultismille muodostuu luonnollinen vastakohta tasapainottamaan tilannetta. Ihmiset ja ihmisjoukot on kyl mielenkiintoisia seurattavia. :D

Huumorilla tuota teslan touhua täytyykin seurata.
 
Ei näitä kannata tosissaan ottaa jokaista postausta. Kyllä näitä riittäisi monesti päivässä. Nyt vaan ollut hiljaisempaa mitä uutta ja mullistavaa on tulossa.
 
Ei näitä kannata tosissaan ottaa jokaista postausta. Kyllä näitä riittäisi monesti päivässä. Nyt vaan ollut hiljaisempaa mitä uutta ja mullistavaa on tulossa.
Joo, ei vaan se huumori aina välity, ennemmin vaikuttaa ilkkumiselta ja loan heitolta. Tai tarkoitan yleistä ilmapiiriä. Mutta vika taitaa olla lukijassa ei kirjoittajissa. Tästä oppineen suhtaudun tähän ketjuun hupiketjuna ja samalla voi poimia sitä hyödyllistä infoa kun sitä joihinkin postauksiin ilmaantuu.
 
Itsekin olen vähän pettynyt ketjun antiin, mutta keskustelupalstahan tämä on eikä Tesla-harrastajien kokoontuminen.
 
Itsekin olen vähän pettynyt ketjun antiin, mutta keskustelupalstahan tämä on eikä Tesla-harrastajien kokoontuminen.

Periaatteessa joitakin alifoorumeita moderoidaan täälläkin, mutta autoamisalue ja muut yleislaudat on jätetty free-for-alliksi rahvaalle, joten kaikki propellihatut, altaan matalan pään trollit, kylähullut, vänkääjät ynnä muut mellastavat esteettä. Esimerkiksi yleinen sähköautoketju oli pitkään aika asiaorientoitunut, mutta sekin on nyt suoli24:tty aika tehokkaasti. Itse inhoan FB-ryhmiä, mutta niihin kannattaa etsiytyä, jos jotain aihepiiriin liittyvää tietoa haluaa.

Kukaan moderaattoreista ei halua selata näitä paska-alueita, joten meno on tämä.
 
Periaatteessa joitakin alifoorumeita moderoidaan täälläkin, mutta autoamisalue ja muut yleislaudat on jätetty free-for-alliksi rahvaalle, joten kaikki propellihatut, altaan matalan pään trollit, kylähullut, vänkääjät ynnä muut mellastavat esteettä. Esimerkiksi yleinen sähköautoketju oli pitkään aika asiaorientoitunut, mutta sekin on nyt suoli24:tty aika tehokkaasti. Itse inhoan FB-ryhmiä, mutta niihin kannattaa etsiytyä, jos jotain aihepiiriin liittyvää tietoa haluaa.

Kukaan moderaattoreista ei halua selata näitä paska-alueita, joten meno on tämä.
Melko luiskaotsaista menoa monessa FB-ryhmässäkin kun tuoreeltaan ryhmään liittyneet kyselevät samoja kysymyksiä koska kukaan ei halua käyttää hakua. Sitten siellä toistellaan samaa ryhmässä kuultua huhupuhetta ja ollaan olevinaan asiantuntijaa. Lisäksi YP poistelee asiallista mutta oman agendansa vastaisia kommentteja. Pysyn mielummin techbbs:ssä :)
 
Periaatteessa joitakin alifoorumeita moderoidaan täälläkin, mutta autoamisalue ja muut yleislaudat on jätetty free-for-alliksi rahvaalle, joten kaikki propellihatut, altaan matalan pään trollit, kylähullut, vänkääjät ynnä muut mellastavat esteettä. Esimerkiksi yleinen sähköautoketju oli pitkään aika asiaorientoitunut, mutta sekin on nyt suoli24:tty aika tehokkaasti. Itse inhoan FB-ryhmiä, mutta niihin kannattaa etsiytyä, jos jotain aihepiiriin liittyvää tietoa haluaa.

Kukaan moderaattoreista ei halua selata näitä paska-alueita, joten meno on tämä.

Tämä sinun viestisi tässä oli selvästi asiattomampi kuin yksikään tällä tai edellisellä sivulla kirjoitetuista näin pikaisella tarkastuksella.

Paina ihmeessä raportti-nappia sellaisten viestien kohdalla, missä mielestäsi on rahvaanomaista kirjoitusta tai trollailua, niin sillähän saat ylläpidon huomion. Ei nyt voi olettaa, että palstan muutama moderaattori kykenee selaamaan lämpimikseen jokaista miljardia ketjua läpi etenkin, jos eivät itse ole auto- tai sähköautomiehiä.
 
Onneksi internet poistaa fyysiset etäisyydet ja pääsee tästä pohjolan junttikylästä muuallekin hakemaan tietoa aiheesta kuin aiheesta. Kaikki Teslaan liittyvät uutiset tuleekin pääsääntösesti haettua vähän paremmista lähteistä kun tälläset foorumit. Keskustelun taso näissä putoaa kun lehmän häntä silloin kun tietyn tyyppiset yksilöt nämä valloittaa. Siitä seuraa asiallisten keskustelijoiden kato ja sama ilmiö tapahtuu sitten jossain muualla. Trollit ja muut kylähullut internetissä on kuin leviävä syöpä jota ei pääse pakoon, ainakaan pitkäksi aikaa.

Tämän ketjun anti vetää magneetin lailla kaikkia teslavihaajia puoleensa ja kukin voi mielessään pohtia mihin se johtaa kun nämä alkavat kommentoimaan ketjuun? Ketju muuttuu enempi ja enempi loan heitoksi ja naureskeluksi. Ne jää joita se viihdyttää. Tyypillistä "no mitä sinä täällä vielä teet" kommenttia odotellessa. :D
 
Tämä sinun viestisi tässä oli selvästi asiattomampi kuin yksikään tällä tai edellisellä sivulla kirjoitetuista näin pikaisella tarkastuksella.

Paina ihmeessä raportti-nappia sellaisten viestien kohdalla, missä mielestäsi on rahvaanomaista kirjoitusta tai trollailua, niin sillähän saat ylläpidon huomion. Ei nyt voi olettaa, että palstan muutama moderaattori kykenee selaamaan lämpimikseen jokaista miljardia ketjua läpi etenkin, jos eivät itse ole auto- tai sähköautomiehiä.
No tätä nyt oikeastaan tarkoitinkin. Kyllä Kaotika varmasti käy näytönohjainketjut tarkkaan läpi, mutta amislauta ei kiinnosta ketään, joten sitä ei mitenkään orgaanisesti moderoida. Johtopäätökseni olikin, että oikea sähköautokeskustelu ehkäpä käydään muualla. Valitettavasti.
 
Eipä sähköautoille ole oikein mitään hyvää suomalaista foorumia. Merkkifoorumit (muut kuin tesla) on melkoista öyhöyttämistä siitä kuinka sähköautot on vain vihervasemmistolle ja kokeilematta täyttä paskaa. FB foorumit tuntuu olevan fanilaput silmillä menoa.

Tuohon peilaten asiallisinta keskustelua olen löytänyt täältä, missä löytyy vastakkain asettelua ja vaikka löytyykin ääripäitä, niin mukaan mahtuu kaikenlaisia mielipiteitä.
 
6385 km Model X:llä takana, eikä isompia havaintoja... mitä nyt takaspoileri ruosteessa 3 vuotta vanhassa autossa , mutta luvassa on niin rehellinen vertailu laadun yms. suhteen lähiaikoina, kun saadaan vastaavan hintaluokan BMW 730d g11 toiseksi autoksi vaimolle ensi viikon aikana.

Oletan ehdottomasti G11 olevan huomattavasti hiljaisempi rengasmelultaan ja noh, ”ei Teslamainen” hyvässä ja pahassa. Varusteissa pitäisi mennä rinta rinnan Teslan kanssa... mutta raporttia seuraa.
 
Maalipinnan ja paneelien lisäksi Teslan ostajien kannattaa alkaa syynäämään auton alusta onko kaikki pultit kireällä ja paikallaan.

 
Nuo on sellaisia vikoja/vahinkoja, että NHTSB & ym turvallisuusviranomaiset ottavat äkkiä hampaisiinsa.
 
Maalipinnan ja paneelien lisäksi Teslan ostajien kannattaa alkaa syynäämään auton alusta onko kaikki pultit kireällä ja paikallaan.

Teslat on tälläsiä "IKEA"-autoja. Kun saat sen kotiin niin sit alkaa fiksaaminen ennen käyttöönottoa. :D
 
Eiköhän muskikin jo odottele saksan tehdasta että saadaa oikeita autoja, tajunnu varmasti itekki ettei mexikaanit osaa muutaku tehdä sekundaa. Eikös kiinassa tehdyt ollu jo parempia kuin vuosia tuotannos ollut tehdas jenkeis?
 
Jenkkiautoja yleensäkin katsottu eri mittareilla kun Eurooppalaisia tai Aasialaisia.

Skoda Enyaq iV hinnastoja on julkistettu, vastannee Teslan Model Y:ta. Nelivedot arviolta 60-80t€ mikä on kyllä paljon Skodasta. Jännää kun verkkokkina on sattumalta Teslan hintataso, kansanautot odottaa VAG:llakin tulevia aikoja.
 
Eiköhän muskikin jo odottele saksan tehdasta että saadaa oikeita autoja, tajunnu varmasti itekki ettei mexikaanit osaa muutaku tehdä sekundaa. Eikös kiinassa tehdyt ollu jo parempia kuin vuosia tuotannos ollut tehdas jenkeis?
Tehdas, on se missä päin maailmaa hyvänsä, tekee juuri sitä laatua mitä sen omistaja haluaa. Kaikki ongelmat ovat kyllä korjattavissa siellä Meksikossakin, jos näin halutaan tehdä.
 
Tehdas, on se missä päin maailmaa hyvänsä, tekee juuri sitä laatua mitä sen omistaja haluaa. Kaikki ongelmat ovat kyllä korjattavissa siellä Meksikossakin, jos näin halutaan tehdä.
Varmasti osaksi, eiköhän jenkeis tehdy ala jäämään vain jenkkeihin jos ne siellä kelpaa, eurooppa ja aasia sitte omista tehtaista.
 
Eiköhän muskikin jo odottele saksan tehdasta että saadaa oikeita autoja, tajunnu varmasti itekki ettei mexikaanit osaa muutaku tehdä sekundaa. Eikös kiinassa tehdyt ollu jo parempia kuin vuosia tuotannos ollut tehdas jenkeis?

Miksi muut valmistajat onnistuvat meksikolaisten kanssa hyvin sitten? Kyllähän Meksikossa tehdään mm. Audeja ja BMW:tä. Ei se kyllä ole mitenkään maasta kiinni millaista laatua sieltä tulee ulos, vaan ihan valmistajan osaamisesta. Jos Tesla on nyt palkannut halvimmat meksikolaiset tekemään jenkeissä Tesloja, niin miksei ne Saksassa palkkaisi halvimpia turkkilaisia?
 
Pieni update. Eilen tuli haettua puolisolle tuo G11 730d xDrive. Tässä lyhyttä ensituntumaa vs. Model X.

Pakko myöntää heti alkuun, että onhan sen BMW:n sisäviimeistely odotetusti liki eri planeetalta Model X:n kanssa. Ero kojelautojen jämäkkyydessä, materiaaleissa on yllättävän suuri BMW:n eduksi, mutta sanottakoon nyt, että aika fanaattinen perfektionisti pitää olla, jos ei Teslan sisustan laatu kelpaa.

Varsinkin BMW:n lisävarustelistalta ruksitut paremmat penkit ovat huomattavasti laadukkaamman oloiset, kuin Teslassa. Silti, Teslan istuimen muodot tuntuvat sopivan mulle paremmin.

Odotetusti BMW on hiljaisempi, mutta ei merkittävästi. Yllättävän pieni ero, mutta Teslan melun sävy ei ole omaan korvaan ilmeisesti häiritsevä, vaikka 22” vanteet. Talveksi tulee 19” kitkat, joten melutaso laskee varmaan selkeästi.

Ulkoviimeistelyssä on toki paljon eroja BMW:n eduksi. Paneelit ovat tasaisesti, ei epätasaisuuksista tai muuta. Tesla puolestaan näyttää siihen verrattuna vähän sinnepäin kasatulta.

Kiihtyvyydessä ero perstuntumassa on suuri, vaikka ero 0-100 on vain 1s (n. 5s, vs 5,9s). Tesla lähtee kuin hauki rannasta, kun hipaisee poljinta, BMW selkeästi ”maltillisemmin”.

Alustapuolella BMW:n aktiivinen ilmajousitus sekä 4-pyöräohjaus vie voiton. BMW on selkeästi mukavampi, varsinkin kun pyöräyttää Comfort plus -asetuksen päälle.

Molemmissa ohjaus on yllättävän tunnoton keskialueella, asetuksista riippumatta.

Täysin eri autot, eri tarpeisiin. Pitkälle matkalle valitsisin BMW:n, jos siis kiire päästä perille, koska 1000km tankilla sopii tähän paremmin.

Ja kiireettömälle pitkälle matkalle valitsisin Teslan, koska ajoavustimet tuntuvat toimivan paljon paremmin kuin BMW:n. Tai siis, ovat vaan aktiivisemmin ajossa mukana hyvässä mielessä.

Voimalinjassa Tesla vie kuitenkin 100-0: on yhtä-äkkiä hämmentävää, kun auto ei vastaakaan reaaliajassa polkimen asentoon.
 
Miksi muut valmistajat onnistuvat meksikolaisten kanssa hyvin sitten? Kyllähän Meksikossa tehdään mm. Audeja ja BMW:tä. Ei se kyllä ole mitenkään maasta kiinni millaista laatua sieltä tulee ulos, vaan ihan valmistajan osaamisesta. Jos Tesla on nyt palkannut halvimmat meksikolaiset tekemään jenkeissä Tesloja, niin miksei ne Saksassa palkkaisi halvimpia turkkilaisia?
Just näin. Eiköhän se ole yrityksen omista laatustandardien asettamisesta kiinni. Väittäsin että tässä on Muskille ominaista "tehdään asiat nopeesti"-ongelmaa mukana. Eikä "tehdään asiat huonolla laadulla". Eli se huono laatu on tuon kiireen sivuoire. Ja jos koko kiireellä rakennettyyn tuotantoketjuun pitää alkaa tehdä korjausliikkeitä se voi kestää aika kauan et saa asiat kohilleen. Uusissa tehtaissa voidaan alusta asti huomioida aikasemmissa tehtaissa esiin nousseet ongelmat, joten sinänsä Saksan tehdas voiskin tuottaa laadukkaampaa kamaa?
 
Eiköhän muskikin jo odottele saksan tehdasta että saadaa oikeita autoja, tajunnu varmasti itekki ettei mexikaanit osaa muutaku tehdä sekundaa. Eikös kiinassa tehdyt ollu jo parempia kuin vuosia tuotannos ollut tehdas jenkeis?
Texasiinhan ne meinaavat ison tehtaan siellä jenkeissä perustaa ja duunarit ovat varmasti meksikosta sielläkin.
 
Maalipinnan ja paneelien lisäksi Teslan ostajien kannattaa alkaa syynäämään auton alusta onko kaikki pultit kireällä ja paikallaan.

Ongelma tässä ollut, että säästösyistä valittu halvinta paskaa. Liian pehmeää metallia tuohon tarkoitukseen. Tuossa ketjussa myös valmistajan oma tube video miss kertoo, että ei suositella näitä muttereita tuohon käyttöön.
 
Ongelma tässä ollut, että säästösyistä valittu halvinta paskaa. Liian pehmeää metallia tuohon tarkoitukseen. Tuossa ketjussa myös valmistajan oma tube video miss kertoo, että ei suositella näitä muttereita tuohon käyttöön.
Meinaatko, että muutteri on ollut paikallaan, mutta lähtenyt veke ajossa?
 
Senverran itsekin on kokoonpanoa tullut seurattua vierestä, että kriittisissä paikoissa käytetään usein kierrokset laskevaa sekä kiinnitysmomentin mittaavaa väännintä. Vääntimen data monitoroidaan ja tallennetaan, jopa ihan tuoteyksilö kohtaisesti. Tuo ei vissiin ole sellainen kriittinen paikka tai sitten tosiaan materiaalisuunnittelu virhe.
 
upload_2020-9-8_8-59-29-jpeg.585792



:D Nää menee paremmaksi näköjään ajan kanssa!
 
upload_2020-9-8_8-59-29-jpeg.585792



:D Nää menee paremmaksi näköjään ajan kanssa!
Massapsykoosi on aika vahvaa tuolla forumilla :D
Ilmeisesti siinä siis pitäisi olla muoviset vahvikkeet, jotka jopa näyttävät ihan siistiltä:
20200902_152927-jpg.585918

Mutta kun ne loppuvat käydään bauhausin lattialistaa hakemassa ja työt jatkuu!

"Fired?? Why?? They solved a problem. There is nothing wrong with the solution they came up with. I'd give whoever came up with it a raise. " Tässä tiivistyy myös aika tehokkaasti se miksi Tesla pääsee kuin koira veräjästä näistä kaikista paskoista viritelmistään, kaikki on vain maailman parasta, vaikka Stuttgartissa tuollaista viritelmää ehdottava saisi osakseen paskaiset naurut.
 
Teslaa ku täällä haukuttiin että pohjamaali näkyy ku kurkkii oven väleihin tms. No mitäs mieltä ID3 konepellin maalauksesta? Kuva videosta kaapattu, mutta eiköhän aja asiansa..
Screenshot_20200911-195641.jpg
 
Ei konepellin sisäpintaa nyt tarvinne lakata. Polttisvehkeissähän noi on verhoiltu äänenvaimennusmateriaalilla joten ei satu siksikään silmään. Teslassa tainnut olla vastaavaa ongelmaa ihan pinnoissa jotka näkyy mitään luukkuja avaamatta ja oviaukoissa. Hieman eri asia kuitenkin.
 
Ei konepellin sisäpintaa nyt tarvinne lakata. Polttisvehkeissähän noi on verhoiltu äänenvaimennusmateriaalilla joten ei satu siksikään silmään. Teslassa tainnut olla vastaavaa ongelmaa ihan pinnoissa jotka näkyy mitään luukkuja avaamatta ja oviaukoissa. Hieman eri asia kuitenkin.

Aa.. no teslassa on lakattu myös sisäpuoli. IMG_20200911_202055.jpg
Ja ei kyllä ulkopuolelta näy pohjamaalit...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 422
Viestejä
4 507 265
Jäsenet
74 396
Uusin jäsen
A77A

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom