Juu no mua on turha pitää Tesla fanina kun en moista omista, enkä tällä kukkarolla tule omistamaankaan. Parhaillaan autot vaihtunut 5-6 kertaa vuodessa nuorempana, nykyisin 2-3v välein ja merkkejä ollut aivan laidasta laitaan, kuten myös ikähaarukkaa 50 luvulta ylöspäin.
Nyt viimeiseen 10 vuoteen autot on alkaneet mennä enemmän siihen harmaaseen massaan ja alkanu meikälle tuntua vaan kulkineilta. Joku teinipojan into kaikonnut vuosien saatossa. Ei herätä mitään fiiliksiä urheiluautot, uudet mersut, bemarit jne.
Tesla on tasan ainut joka säväyttää, joka kääntää mun pään kun vastaan tulee ja josta voin oikeasti sanoa olevani totaalisen kateellinen jokaiselle joka sellaisen omistaa.
Mutta virheettömiä autoja ei olekaan. Aikanaan taksia ajellessa sain taksipiireissä aikamoiset kurat niskaan kun moitin mersun hallintalaitteiden älyttömyyttä tietyiltä osin ja menin sanomaan, että sen aikaisista työautoista Citroenin C5 oli selvästi mukavampi ajaa/olla kyydissä omasta, että asiakkaiden mielestä. Kyllä mä löytäisin teslasta ihan yhtälailla miljoona juttua jotka tekisin itse toisin. Mutta niin löydän siitä S sarjan mersustakin, vaikka kritisoitavan merkin uskolliselle kuskille se herneen nenään vetääkin.