Niin, kiitos vastauksista, kun ei tullut yhtään aiempiin kysymyksiini.
Y tessuli LR ajossa sen jonkin aikaa. Vaimo tykkää ajella stadiin kaupoille. Eli hyvä on siis. Muulla ei niin väliksi. Hybridi-bemari oli hiljaisempi joo, mutta tilat ihan onnettomat. toki bemari ja alusta lähti toimimaan 160kmh ylöspäin, mutta eipä sitä suomessa voi oikein pitää yllä.
Tämän palstan keskustelu on vähän hankalaa seurata, niin voitteko jatkossa merkitä viestiinne lisäksi:
a. olen nähnyt teslan liikenteessä - on huono (ja harmittaa muutenkin kaikki on kallista) ja vähän olen kateellinen kuitenkin - pieni pili on tarkempi. Ja ajan tätä '90 tojotan romua kunnes kuolen.
b. olen nähnyt kait - en osta, on huono kun luin jostain että ennen ainakin oli. ja maali on huono. ja eloni on natsi
c. olen nähnyt - ajan paremmalla premiumilla ainakin toistaiseksi. ottaisin sähkön muttakun tässä leasingissä jumissa. ja hevonen pitää diiselillä viedä raveihin huomennakin
d. tämä nykyinen sähköauto huonoilla kaikilla ominaisuuksilla on se millä tällä osarilla mennään 5 v, ei voi mitään. napit on paskat mutta ihan hyvä
d. olen nähnyt - ajan paremmalla premium sähköllä, mutta harmittaa kulutus. raha ihan sama ja ihan sama mitä kuluttaa - > muuten ihan sama - en ole tällä palstalla muutenkaan
e. vety on tulevaisuus, mutta sitä ei pysty säilömään tai jakelemaan, ja polttokenno on tehoton -> odotan vetyä - > ks. kohta a
f. kohta tulee FWHIE8, jota odotan, kun se auto ajaa itsestään (kun en ymmärrä realismia) - kunhan vielä saisin työpaikan jonne se minut sitten ajaisi (ehdoin ks kohta a.)
x .. jne.
z. täydennä oma
å. ainiin, itse: tarvittiin tilavahko kulkuväline; sähköllä, neliveto, korkeampi maavara, ok stereot, vetokoukku, tolkullinen kulutus, toimiva etälämmitys/jäähdytys, hinta (ja kaikki ei vaihda bemarista skoda/vw, vaikka sähköautoina varmasti hyviä)