Tjoo kyllähän oma mielikuva Teslasta yleisesti ehkä jollain tavoin putosi realismiin kun tuon M3:sen sai vähän yli vuosi sitten ajoon, alusta oli kovempi kuin aikaisemmissa autoissa, keskinäytön kanssa meni hetki opetellessa ettei se vie liikaa huomiota ja jotain epämääräisiä natinoita pakkaskelilla ja muutenkin. En kyllä mitenkään syvällisesti hankkinut tietoa ennen ostoa, autokuume kun iskee niin se on paha paikka
. Mutta silti tuolla kun on tarve ajaa niin mielellään lähtee ja ajamisesta nauttii, onko se sitten sitä fanittamista ilman järkiperusteita vai mitä
. Kyllähän se voimalinja ja sen toimivuus on varmaankin osa tuota ja infotainmentin toimivuus myös. Ja IT-nörttiä tietenkin viehättää tekniikka. En sitten tiedä jos merkki olisi jotain muuta kuin Tesla niin vaikuttaisiko miten. Ehkä alkuun oli fiilis että nyt olen siirtynyt next levelille, nykyään alkaa olla Tesloja niin paljon että ei liene kovinkaan erikoinen juttu.
Parkkitutkat on ollut hyvä lisä, mutta onhan tuo auto aika paniikissa kun taloyhtiön suht ahtaaseen talliin ajaa. Auton mukaan esteitä on vähän joka puolella ja etäisyysmittaukset heittelee aika mielenkiintoisesti. Nykyään talliinajossa ainoa hyödyllinen tieto noista onkin se että miten lähellä keula on päätyseinää, vaikka välillä menee ihan silmämääräisesti. Parkkipaikoilla parkkiavustimista on jonkin verran hyötyä kun peruuttelee vaikka laturille ja takakamera on likainen, vaikkakin kaipaan kyllä silmämääräistä varmistusta että missä mennään. En siis omasta mielestä ole oppinut luottamaan niihin liikaa, mutta jos voisi valita niin saisi ne minusta olla autossa edelleen. Noh uutta toteutusta odotellessa...