Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko Model S:stä, X:stä tai vaikka alkuperäisestä Roadsterista kuulunut vastaavaa?
Haaste oikeuteen: Tesla vähensi viallisten akkujen tehoa korjaamisen sijaan - ”Vältteli akkujen korjaus- tai vaihtamisvelvollisuutta”
Ei koske kolmos malleja, mutta tesloja yleensä. Eli viallisia akkuja vain rajoitetaan softapäivityksellä, jotta niitä ei tarvitsisi vaihtaa takuuseen. Hienoa vastuun välttelyä.![]()
$TSLAQ ostaa Jonille varmaan uuden Porsche Taycanin jos näin käy.Tuleekohan Jonin nimi jäämään maailmankirjoihin Teslan kaatajana![]()
Täytyy kyllä hattua nostaa ap:lle vaivan näöstä, vittuilivat väärälle miehelle![]()
Tesla voi tuota käräjöintiä venytellä loputtomiin ja kerkeää jo jonin autosta pellit häviämään, kunnes päätös tulee, jos koko tesla yhtiö on enää pystyssä siinä vaiheessa, mitä vahvasti epäilen.
Ei jumalauta tota maalausta! Enhän minä tiedä auton maalauksesta mitään, mutta jos maalin läpi paistaa pohjamaali, niin, onhan siinä oltava jotain aivan päin persettä?
No se verran, minäkin ymmärrän, mutta meinaatko että se on autossa jotenkin hyväksyttävää, että maalia on niin ohut kerros, että pohjamaali paistaa noista ovenkarmeistakin läpi? Kyseessä on kaiken lisäksi helvetin kallis auto.
Itse asiassa ei, pohjamaali ei ole hermeettisen kalvon muodostava maali.Liian ohut kerros maalia ei sen kummempaa. Pätee ihan mihin tahansa maalaukseen missä käytetään pohjamaalia. Niin pitkään, kuin pohjamaali pysyy ehjänä niin ei pelti sen läpi ruostu.
![]()
Mulle on tulossa jenkkilästä jo tarroja jaettavaksi & liimattavaksi.
Mukavat ihmiset päättivät lahjottaa.
![]()
Sitten kuulemma suomalaisilla on myös jokin ihmeellinen luulo että Suomeen tuotavat autot suojataan jotenkin tehtaalla paremmin, mistä lie Esson baarista lähteny tuokin huhu. Ei pidä todellakaan paikkaansa, Suomeen tuodaan tismalleen sama auto kuin Espanjaan.
On pakko kirjoittaa oma mielipide asiasta, tiedän että maalipinnassa on jossain puutteita, mutta ketjun aloittajalla on Don Quijotte ongelma, pitää linkittää kaikkiin mahdollisiin kanavoihin omaa pahaa oloansa, viestittelee autojen omistajille ym, kehottaisin ottamaan jotain rauhoittavia.. Model 3 maaliongelmat ei ole nyt niin iso ongelma, Norjassa noin 20x enemmän kolmosia, eli ongelma pitäisi olla 20x suurempi kuin Suomen muutama naarmuinen auto, ei ole osunut silmään? Olosuhteet kuitenkin pahemmat kuin Suomessa, tiet kuitenkin paremmassa kunnossa. Kaikista uusista autoista, mitkä kiihtyy 3 s ja ei ole mitään suojaa kyljissä, eikä roiskeläppiä ja 4 veto, alahelmat ja kyljet menee helposti huonoksi, varsinkin musta väri, ei ole metalliväri, eli kovempi lakka puuttuu. Tommoiset asiat pitää sopia Teslan kanssa suoraan, tavarantarkastajan raportti ja juristi mukana, varsinkin kun ilmeisesti lupasivat korjata osan vioista. Mustamaalaaminen on kuin omiin muroihin kusemista. Kaveri on käytännössä bannattu tesla ryhmästä, kun kukaan ei jaksa lukea kirjoituksia, joka asiasta valittamisesta, muistakin kun maalipinta. Tesla 3 fb ryhmässä jatkaa ja nyt täälläkin. Hyvin kertoo asiasta model 3 fb ryhmässä kysely, onko tyytyväinen autoonsa, tällä hetkellä 108 kpl on tyytyväisiä ja ketjun kirjoittaja ja 3 muuta eivät ole. Kannattaisi suojata autonsa helmat kiveniskuteipillä ja roiskeläpillä. Ps on itsellä 2 kpl teslaa, toinen model 3, että tiedostan kyllä autojen maalipinnan ym pikkuviat.
Rahan tuhlausta mielestäni nykyauton ruostesuojaus, kori kestää ilmankin niin hyvin että menee paaliin aivan muista syistä kuin ruostumisen takia aikanaan. Toki Tesla tässä ehkä markkinoiden ainoa poikkeus.
Eiköhän tässä ole kyse siitä että auto on verrattain kallis ja samassa hintaluokessa jopa volkswagen konsernilta saa laadukkaamman auton ja paremman vastaantulon vaikka juuri maaliongelmissa.^ mitä vittua, eihän nuo tämän ketjun AP:n ongelmat ole korjattavissa millään roiskeläpillä ja teipeillä pelkän alakerran toimesta. Maalihan on ohuempi kuin immenkalvo ja osasta autoa ne puuttuu täysin.
Jos tavallinen pesu tuottaa järjettömän määrin jälkiä maalipintaan, ei sekään nyt ihan normaalia ole. Joskus opiskeluaikoina tehnyt sen verran automeikkauksia ja sittemmin viimeiset 20v aika ahkerasti omia ja lähipiirin autoja puunaillut, niin jonkinlainen näkemys syntynyt minkälainen on ns. normaali kuluma ja epänormaali kuluma.
Jos neuvona on, että Teslan päälle on pakko pistää kelmu heti uutena, niin aika helvetin lammas pitää olla että hyväksyy sen.
Taisi myös olla niin, että viat oli kirjattu ostohetkellä, mutta kun tuli aika korjata ne, ei mitään enää löytynytkään koneelta. Jännä sattuma. Tesla muuttanut selkeästi muutenkin politiikkaa korjausten suhteen, viallisten osien sanotaan olevan ihan ok ja vaihto maksaa, esim. näyttöjen osalta jotka on tehty ns. kotikäyttöön eivätkä ole mitenkään autojen käyttölämpötiloihin soveltuvia.
Kyllähän AP:ta varmaan vituttaa, itse olisin jo polttopullottanut teslamyymälän tämmöisen kusetuksen ja vittuilun jälkeen.(Disclaimer: polttopullotus vain viitteellinen eikä suositeltavaa koska laittomuus).
On pakko kirjoittaa oma mielipide asiasta, tiedän että maalipinnassa on jossain puutteita, mutta ketjun aloittajalla on Don Quijotte ongelma, pitää linkittää kaikkiin mahdollisiin kanavoihin omaa pahaa oloansa, viestittelee autojen omistajille ym, kehottaisin ottamaan jotain rauhoittavia.. Model 3 maaliongelmat ei ole nyt niin iso ongelma, Norjassa noin 20x enemmän kolmosia, eli ongelma pitäisi olla 20x suurempi kuin Suomen muutama naarmuinen auto, ei ole osunut silmään? Olosuhteet kuitenkin pahemmat kuin Suomessa, tiet kuitenkin paremmassa kunnossa. Kaikista uusista autoista, mitkä kiihtyy 3 s ja ei ole mitään suojaa kyljissä, eikä roiskeläppiä ja 4 veto, alahelmat ja kyljet menee helposti huonoksi, varsinkin musta väri, ei ole metalliväri, eli kovempi lakka puuttuu. Tommoiset asiat pitää sopia Teslan kanssa suoraan, tavarantarkastajan raportti ja juristi mukana, varsinkin kun ilmeisesti lupasivat korjata osan vioista. Mustamaalaaminen on kuin omiin muroihin kusemista. Kaveri on käytännössä bannattu tesla ryhmästä, kun kukaan ei jaksa lukea kirjoituksia, joka asiasta valittamisesta, muistakin kun maalipinta. Tesla 3 fb ryhmässä jatkaa ja nyt täälläkin. Hyvin kertoo asiasta model 3 fb ryhmässä kysely, onko tyytyväinen autoonsa, tällä hetkellä 108 kpl on tyytyväisiä ja ketjun kirjoittaja ja 3 muuta eivät ole. Kannattaisi suojata autonsa helmat kiveniskuteipillä ja roiskeläpillä. Ps on itsellä 2 kpl teslaa, toinen model 3, että tiedostan kyllä autojen maalipinnan ym pikkuviat.
Eiköhän tässä ole kyse siitä että auto on verrattain kallis ja samassa hintaluokessa jopa volkswagen konsernilta saa laadukkaamman auton ja paremman vastaantulon vaikka juuri maaliongelmissa.
Muuten vaan pohjamaalit paistaa, kun ei ole muistettu maalata autoa kokonaan. Kyllä tuo on hyvä saada tietoon varsinkin noissa käytetyissä Model kolmosissa. Jonikaan ei ole huomannut katsoa noita vikoja silloin autoa noutaessa. Edes mun 14v fiatissa ei ole tuollaisia maalivikoja kuin Teslassa. Vaikka autot on alunperinkin ihan eri hintaluokasta.On pakko kirjoittaa oma mielipide asiasta, tiedän että maalipinnassa on jossain puutteita, mutta ketjun aloittajalla on Don Quijotte ongelma, pitää linkittää kaikkiin mahdollisiin kanavoihin omaa pahaa oloansa, viestittelee autojen omistajille ym, kehottaisin ottamaan jotain rauhoittavia.. Model 3 maaliongelmat ei ole nyt niin iso ongelma, Norjassa noin 20x enemmän kolmosia, eli ongelma pitäisi olla 20x suurempi kuin Suomen muutama naarmuinen auto, ei ole osunut silmään? Olosuhteet kuitenkin pahemmat kuin Suomessa, tiet kuitenkin paremmassa kunnossa. Kaikista uusista autoista, mitkä kiihtyy 3 s ja ei ole mitään suojaa kyljissä, eikä roiskeläppiä ja 4 veto, alahelmat ja kyljet menee helposti huonoksi, varsinkin musta väri, ei ole metalliväri, eli kovempi lakka puuttuu. Tommoiset asiat pitää sopia Teslan kanssa suoraan, tavarantarkastajan raportti ja juristi mukana, varsinkin kun ilmeisesti lupasivat korjata osan vioista. Mustamaalaaminen on kuin omiin muroihin kusemista. Kaveri on käytännössä bannattu tesla ryhmästä, kun kukaan ei jaksa lukea kirjoituksia, joka asiasta valittamisesta, muistakin kun maalipinta. Tesla 3 fb ryhmässä jatkaa ja nyt täälläkin. Hyvin kertoo asiasta model 3 fb ryhmässä kysely, onko tyytyväinen autoonsa, tällä hetkellä 108 kpl on tyytyväisiä ja ketjun kirjoittaja ja 3 muuta eivät ole. Kannattaisi suojata autonsa helmat kiveniskuteipillä ja roiskeläpillä. Ps on itsellä 2 kpl teslaa, toinen model 3, että tiedostan kyllä autojen maalipinnan ym pikkuviat.
Teslan teknologia ja perinteisen automerkin kokemus ja tehtaat. Siinä olisi hyvä tulevaisuus.kyllä Teslan teknologia kelpaa varmasti jollekkin perinteiselle autonvalmistajalle.
Toki tämäkin riippuu autosta(peltikorisistakin). Vaikka olenkin liian nuori muistamaan ihan ikiaikaisia ruostepommeja, muistan paljon 80-luvun autoja jotka olivat yli 20-vuotiaina Suomessa koko ikänsä käytettyinä aivan ruosteettomia. Useimmat kasaripaskathan olivat aika mätiä. Jos taas katsoo vaikka tänä päivänä noin 20-vuotiaita paljon haukuttuja volkkareita, niin enimmäkseenhän ne eivät näytä merkkiä siitä että meinaisivatkaan ruostua. Toisaalta taas vähän uudemmat 6-sarjan Mazdat alkoivat olla läpimätiä jo vuosia sitten.No kyllä se aikalailla turhaa on.
Ei nykyautot ruostu enää samalla lailla kuin menneinä vuosikymmeninä
Voisin kuitenkin arvata, että taso ei ole heikentynyt 20 vuoden takaisesta.
Jollei Tesla kerran hoida vaan pakko tavarantarkastajien ja median avulla asia hoitaa. Ongelmahan ei varsinaisesti ole että tullut maanantaikappaleita vaan ettei niitä korjata asiallisesti. Suojakalvot sun muut ei korjaa sitä ongelmaa että pintamaali puuttuu ja pohjamaali näkyy läpi. Eikä huonoja osien sovituksia jotka raapii maalit pois.On pakko kirjoittaa oma mielipide asiasta, tiedän että maalipinnassa on jossain puutteita, mutta ketjun aloittajalla on Don Quijotte ongelma, pitää linkittää kaikkiin mahdollisiin kanavoihin omaa pahaa oloansa, viestittelee autojen omistajille ym, kehottaisin ottamaan jotain rauhoittavia.. Model 3 maaliongelmat ei ole nyt niin iso ongelma, Norjassa noin 20x enemmän kolmosia, eli ongelma pitäisi olla 20x suurempi kuin Suomen muutama naarmuinen auto, ei ole osunut silmään? Olosuhteet kuitenkin pahemmat kuin Suomessa, tiet kuitenkin paremmassa kunnossa. Kaikista uusista autoista, mitkä kiihtyy 3 s ja ei ole mitään suojaa kyljissä, eikä roiskeläppiä ja 4 veto, alahelmat ja kyljet menee helposti huonoksi, varsinkin musta väri, ei ole metalliväri, eli kovempi lakka puuttuu. Tommoiset asiat pitää sopia Teslan kanssa suoraan, tavarantarkastajan raportti ja juristi mukana, varsinkin kun ilmeisesti lupasivat korjata osan vioista. Mustamaalaaminen on kuin omiin muroihin kusemista. Kaveri on käytännössä bannattu tesla ryhmästä, kun kukaan ei jaksa lukea kirjoituksia, joka asiasta valittamisesta, muistakin kun maalipinta. Tesla 3 fb ryhmässä jatkaa ja nyt täälläkin. Hyvin kertoo asiasta model 3 fb ryhmässä kysely, onko tyytyväinen autoonsa, tällä hetkellä 145 kpl on tyytyväisiä ja ketjun kirjoittaja ja 3 muuta eivät ole. Kannattaisi suojata uutena helmat kiveniskuteipillä ja roiskeläpillä. Ps on itsellä 2 kpl teslaa, toinen model 3, että tiedostan kyllä autojen maalipinnan ym pikkuviat.
Bannaus teslaryhmistä taas kertoo tuota tarinaansa kyseisistä rinki *unkkaajista. Sitä voi kukin miettiä kuinka ohkaisella pohjalla se tyytyväisyys on jollei kritiikkiä kestä tuotteesta.
Tesla Joni taitaa olla kumminkin paikan moderaattori, niin tuskin siitä mitään porttikieltoa tulee?#FakeNews
Näemmä Teslajonikin käynyt tykkäämässä kommentistasi, eikä ole viitsinyt korjata tätä. Hän on kuitenkin postaillut pari tuntia sitten Facebookin "Tesla Model 3 Owners Club Finland"-ryhmässä aloittamaansa maaliketjuun.
Ryhmä Tesla Model 3 omistajille, ennakkovarauksen tehneille ja autosta muuten kiinnostuneille. Vain Tesla Model 3 -aiheiset keskustelut. Mainostaminen ryhmässä on kielletty ilman ylläpidon antamaa lupaa.
Tesla Joni taitaa olla kumminkin paikan moderaattori, niin tuskin siitä mitään porttikieltoa tulee?
Joku toinen Tesla ryhmä taitaa olla sitten osittain se virallisempi "Tesla Club Finland ry". Sieltä löytyy suoraan myynnin yhteystiedot ja muut hommelit myynninedistämistä varten.![]()
Kyllä ainakin minua kiinnostaa että miten tämä asia ratkeaa. Jotakin se Teslan minusta kuuluisi tehdä.Näyttäisi tuolla virallisellakin puolella olevan Jonin "Tesla Model 3 ja sen maaliongelmat"-ketju, johon hän on tänäänkin postaillut. Vaikka hänen autonsa maaliongelmat ovatkin todella ikävä juttu, ketään ei kuitenkaan kiinnosta nähdä joka päivä kyseisellä sivulla kymmentä uutta threadia aiheesta ja siksi ne muut threadit käsittääkseni lukitaan.
Kyllä ainakin minua kiinnostaa että miten tämä asia ratkeaa. Jotakin se Teslan minusta kuuluisi tehdä.
Aika vähän mitään mielenkiintoista nyt lähiaikoina on ollutkaan.
Ainakaan mun Facebook ei näytä oikeastaan mitään maalijuttuja, että ei niitä kyllä pitäisi paljoa olla. Ainakin muutamassa Model kolmessa on huonot maalit ja toivottavasti porukka tutkii nyt kunnolla.
Syyksi on kerrottu se, että tieto ei pirstaloidu eri ketjuihin. Se vaan että Facebook näyttää vain uudet ketjut, niin eihän noita maalijuttuja näy sitten ollenkaan.Toisaalta ei ole mitään uuttakaan, koska Tesla ei vastaa mitään.
Huhuh.
Sanon pojat ja tytöt, että kohta alkaa tapahtumaan.
Store avvik på Model 3
Norjassa julkaistiin isot uutiset tästä.