^ mitä vittua, eihän nuo tämän ketjun AP:n ongelmat ole korjattavissa millään roiskeläpillä ja teipeillä pelkän alakerran toimesta. Maalihan on ohuempi kuin immenkalvo ja osasta autoa ne puuttuu täysin.
Jos tavallinen pesu tuottaa järjettömän määrin jälkiä maalipintaan, ei sekään nyt ihan normaalia ole. Joskus opiskeluaikoina tehnyt sen verran automeikkauksia ja sittemmin viimeiset 20v aika ahkerasti omia ja lähipiirin autoja puunaillut, niin jonkinlainen näkemys syntynyt minkälainen on ns. normaali kuluma ja epänormaali kuluma.
Jos neuvona on, että Teslan päälle on pakko pistää kelmu heti uutena, niin aika helvetin lammas pitää olla että hyväksyy sen.
Taisi myös olla niin, että viat oli kirjattu ostohetkellä, mutta kun tuli aika korjata ne, ei mitään enää löytynytkään koneelta. Jännä sattuma. Tesla muuttanut selkeästi muutenkin politiikkaa korjausten suhteen, viallisten osien sanotaan olevan ihan ok ja vaihto maksaa, esim. näyttöjen osalta jotka on tehty ns. kotikäyttöön eivätkä ole mitenkään autojen käyttölämpötiloihin soveltuvia.
Kyllähän AP:ta varmaan vituttaa, itse olisin jo polttopullottanut teslamyymälän tämmöisen kusetuksen ja vittuilun jälkeen.
(Disclaimer: polttopullotus vain viitteellinen eikä suositeltavaa koska laittomuus).