Tähän jäi eilen epähuomiossa vastaamatta. Vastataan nyt. Mitä ne lääkärit ja ravintoexpertitkin esimmäisenä suosittelee kolesterolin laskemiseksi? Siis aivan niin kuin yleisellä tasolla? Se, että sillä ravinolla nyt vaan sattuu olemaan se suurin yksittäinen vaikutus siihen kolesteroliin. Minä tiedän, että minä saisin laskettua oman LDL kolesterolin 2,8:aan muuttamalla ruokavaliota. Se, että ei sinulta onnistu on juurikin sinun genotyypistä johtuvaa, mitä olen täällä moneen kertaan toitottanut. Aivan kuin sinun kehosi haluaisi, että sinulla olisi minimissään juurikin tuo kolesterolitaso. Kai ymmärrät, että kehosi valmistaa suurimman osan kolesterolista (80-85%) ja ravinnolla on siihen hyvin vähän merkitystä? Erityisesti tyydyttyneet rasvat vaikuttavat tähän merkittävästi. Yksilölliset erot ovat tässäkin valtavat. Nyt sitten ilmeisesti lasket omaa luonnollista kolesterolitasoasi lääkkeellisesti. Onnea valitsemallesi tielle.Juurikin näin. Väitit että kolesterolin laskeminen alas ruokavaliolla on ihan helppoa. Tuo on juurikin sitä yleistämistä ja paskapuhetta mikä ei pidä paikkaansa. Onnea ja menestystä jatkoon, toivottavasti kukaan ei ota sinun neuvojasi tosissaan.![]()
EDIT: Kirjoitin vielä tämän viestin tarkennuksesti sen jälkeen, kun totesit "että ei toimi minulla, olet väärässä". Sinulta jäi ilmeisesti tuo huomaamatta.
EDIT: Tämä keskustelu on muutenkin mielenkiintoista. Tämä on kuin taistelisi pyhän ravintitutkimuksen kirkkoa vastaan, jossa ylipapeilta (ravintotutkijat) tulevaa viestiä toitottavat kansalaiset (keskustelijat). Yksi sitten osoittaa tämän kirkon kirjoitukset täysin ideologisista lähtökohdista kirjoitetutksi ja "tutkimukset" heikkolaatuisiksi, niin tämä henkilö on sitten harhaoppinen/pakana, eikä hänen sanomisiaan pidä millään tavalla kuunnella. Siiten keksitään kaikenlaisia älyllisiä kuperkeikkoja, millä voidaan suuttua ja osoittaa jokin typerä yksityiskohta pakanan viesteistä mihin voidaan tarttua, vaikka hän jo kertaalleen täydensi sanomaansa. Tässä sitten muu seurakunta (peukuttajat) huutavat taustalla aamenta. Laitetaan nyt tähän loppuun vielä hymiö, ettei kukaan ota tätä osaa tekstistä tosissaan.

EDIT: Eikä unohdeta kirsikkaa kakusta. Samassa postauksessa ehditään tyrmäämään yksi tutkimus, koska se on julkaistu kirjoittajan mielestä potaskasivustolla, koska hänen mielestään on laadukkaampiakin sivustoja. Tällä potaskasivustolla kuka tahansa voi kirjoittajan mielestä julkaista mielipidepotaskaa. No sitten jo seuraavassa lausessa käyttäjä itse laittaa tutkimuksen, jossa isoilla punaisilla kirjaimilla lukee, että mielipide. Ei tätä voi käsikirjoittaa, kuin suoraan pahkasiasta.
Viimeksi muokattu: