Teräksiset paistinpannut (ruostumaton, hiiliteräs, valurauta)

Eli isohko teräksinen teppanyaki pannu lähti tilaukseen, pitää katsoa josko tuo toimii jotenkin esim. smash burgerien tekoon.

Eli isohko teräksinen teppanyaki pannu lähti tilaukseen, pitää katsoa josko tuo toimii jotenkin esim. smash burgerien tekoon.
Veikkaan, että lämpötilan hallinta voi vaatia vähän totuttelua? Sulla on varmaan sellanen ison kypsennysalan induktio tai kaasu tuon kanssa, jolloin tehoa pitäisi kyllä piisata. Smashien kanssa perinteisesti helpoin on ollut valurautainen paistotaso vähän paksummalla rakenteella.

Hieno uusi video käsintehdyistä kiinaisista Zhangqiu hiiliteräs wokeista (itse hyvin tyytyväinen heidän paljon halvempaan valurauta wokkiin):

Hieno uusi video käsintehdyistä kiinaisista Zhangqiu hiiliteräs wokeista (itse hyvin tyytyväinen heidän paljon halvempaan valurauta wokkiin):

Nyt on hieno. Saako noita Suomeen jostain? Herätti turhankin paljon omistamisen halua. Itellä on se perus-kiinalainen jossa tumppi puukapula kahvana. Erittäin hyvä ja tuotahan ne ravintoloissakin käyttää mutta aina sitä hifistelyvehje sekaan sopii.

Nyt on hieno. Saako noita Suomeen jostain? Herätti turhankin paljon omistamisen halua. Itellä on se perus-kiinalainen jossa tumppi puukapula kahvana. Erittäin hyvä ja tuotahan ne ravintoloissakin käyttää mutta aina sitä hifistelyvehje sekaan sopii.
Itse ostin valurautaisen ZSH wokin valmistajan oman kaupan kautta

Toimittivat Suomeen vain koossa 32cm, ei suurempia.

En tarvinnut maksaa tulleja ja hinta oli hyvä kun oli vielä tarjouskoodiakin. Nytkin on -10% koodi 10off-c . Itse kun tilasin pystyin käyttää koodia halvempaan tilaukseen kuin koodin ehdoissa lukee.

Hiiliteräs maksaakin sitten vähintään 2x niin paljon kun valurauta wok koska käsin tehty. Isompia kokoja jos haluaa voinee esim tilata amazon.de.

Viimeksi muokattu:
Itse ostin valurautaisen ZSH wokin valmistajan oman kaupan kautta

Toimittivat Suomeen vain koossa 32cm, ei suurempia.

En tarvinnut maksaa tulleja ja hinta oli hyvä kun oli vielä tarjouskoodiakin. Nytkin on -10% koodi 10off-c . Itse kun tilasin pystyin käyttää koodia halvempaan tilaukseen kuin koodin ehdoissa lukee.

Hiiliteräs maksaakin sitten vähintään 2x niin paljon kun valurauta wok koska käsin tehty. Isompia kokoja jos haluaa voinee esim tilata amazon.de.
Tuolla olisi myös kauha ja lasta ja ne on olennaiset wokkaamisessa. Tosin mulla on pelkkä lasta, mutta silläkin pääsee pitkälle koska on lusikkamainen laidoilla. Mä en enää käytä paistinpannua mihinkään, vaan paistan kaiken wokilla. Omani on 35cm ja erittäin passeli yleiskäyttöön, juuri pienempää en ottaisi. Jos vaan on mahdollista käyttää, niin pyöreäpohjainen wokki on parempi kuin tasapohjainen.

1732359124529.png

Poltin on 12kw kaasupoltin jossa on kolme aluetta, joten wokin lämpeämisen saa hyvin säädettyä. Tuo ei ole virallisesti sisäkäyttöön koska ei sisällä liekkivarmistusta mutta sen kyllä huomaa jos liekki sammuu, ja koska on kolmealueinen niin jos yksi sammuu, syttyy se heti uudelleen toisista alueista. Pidän säätimen aina irti kaasupullosta kun en käytä, koska ei ole tuota liekkivarmistusta.

1732359409666.png

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 221
Jäsenet
74 340
Uusin jäsen
spacevector

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom