Samalla myös jäsenten suvereniteetti.
Joka tapahtuu kaikissa vapaakauppasopimuksissa: mitä edistyneempi, sitä enemmän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Samalla myös jäsenten suvereniteetti.
Sitten sellaisia sopimuksia ei kannata tehdä. Edistystä tuossa voi nähdä ainoastaan jos ei välitä itsenäisestä kansallisvaltiosta.Joka tapahtuu kaikissa vapaakauppasopimuksissa: mitä edistyneempi, sitä enemmän.
Yhteisöt säännöt ei tarkoita itsenäisyyden luovuttamista.No sitä se on kun eletään planeetalla jossa on useampia valtioita. Kun ollaan niiden kanssa kanssakäymisissä niin pitää sopia yhteisistä säännöistä.
Yhteisöt säännöt ei tarkoita itsenäisyyden luovuttamista.
Kyse on antautumisesta liittovaltiolle. Itsenäisyyden luovuttaminen on väistämätöntä.Eli siis EU:n kohdalla kyse ei ole itsenäisyyden luovuttamisesta?
Kyse on yhteisistä säännöistä joita Suomi suvereenina valtiona on päättänyt noudattaa.
May: Britannian parlamentti äänestää brexit-sopimuksesta tammikuun kolmannella viikolla
Vähän nyt vaikuttaa että May pelaa aikaa. Tuo sopimus ei tule millään menemään läpi briteissä, niin nyt koittaa saada aikarajan vaan lähemmäs.
Sitten ehkä kuvittelee saavansa joko EU:lta myönnytyksi tai britit hyväksymään sopimuksen. Kumpaankaan en oikein usko tässä vaiheessa.
Ei tarvitse välttämättä piilotella enää edes sanamuotojen takana.
Ai mitä piilotella? Ei se ole mikään salaisuus, että on ihmisiä, jotka haluavat syvempää integraatiota.
Videossa on myös tekstitys, jos et ymmärrä Verhofstadtin puhetta. Automaattilitterointi, mutta auttaa ehkä ymmärtämään, jos jotkin sanat jäävät epäselväksi.Ai mitä piilotella? Ei se ole mikään salaisuus, että on ihmisiä, jotka haluavat syvempää integraatiota.
Videossa on myös tekstitys, jos et ymmärrä Verhofstadtin puhetta. Automaattilitterointi, mutta auttaa ehkä ymmärtämään, jos jotkin sanat jäävät epäselväksi.
Näkemys mistä? Kuka tahansa voi katsoa videon itse ja kuunnella sanantarkasti mitä hän vaahtoaa. Ei minun näkemykseni muuta sitä miksikään.Kerro toki oma näkemyksesi.
Näkemys mistä? Kuka tahansa voi katsoa videon itse ja kuunnella sanantarkasti mitä hän vaahtoaa. Ei minun näkemykseni muuta sitä miksikään.
Mitä luulet?Mitä ajatuksia laittamasi pätkä sinussa herättää?
Mitä luulet?
Sitten sinun kannattaa tehdä asialle jotain. Esimerkiksi lopettaa.Että haluat väistellä kertomasta omia ajatuksia keskustelupalstalla.
Se ei estä huutelemasta foliohattua, vaikka tämä havainnollistetaan kerta toisensa jälkeen.Ei se ole mikään salaisuus, että monet Euroopassa haluaisivat siirtää jäsenmaiden valtaa enemmän juuri EU:lle.
Kun ei nyt ainakaan ihan hetkeen ole tässä ketjussa kukaan mitään foliohattuja heitellyt, niin onko siitä pakko vääntää väkisin jotain turhaa draamaa one-linereilla ja vänkäämisellä?Se ei estä huutelemasta foliohattua, vaikka tämä havainnollistetaan kerta toisensa jälkeen.
"Hetkeen aikaan" ei merkitse yhtään mitään, koska se tulee olemaan läsnä varsinkin tässä viestiketjussa joka tapauksessa. Viikon päästä tätäkään keskustelua eivät enää tiedosta ne nimimerkit, joiden diskurssiin kuuluu yrittää vedellä samoja lillukanvarsia eli yrittää edelleen kiistää, että EU:ta kehitetään liittovaltioksi.Kun ei nyt ainakaan ihan hetkeen ole tässä ketjussa kukaan mitään foliohattuja heitellyt, niin onko siitä pakko vääntää väkisin jotain turhaa draamaa one-linereilla ja vänkäämisellä?
Kuitenkin ollut vaihteeksi niitä asiallisempia ketjuja YK:n puolella tämä.
"Hetkeen aikaan" ei merkitse yhtään mitään, koska se tulee olemaan läsnä varsinkin tässä viestiketjussa joka tapauksessa. Viikon päästä tätäkään keskustelua eivät enää tiedosta ne nimimerkit, joiden diskurssiin kuuluu yrittää vedellä samoja lillukanvarsia eli yrittää edelleen kiistää, että EU:ta kehitetään liittovaltioksi.
Se ei ole riippuvainen siitä mainitsenko minä foliot tai salaliitot. Ne ovat taikasanoja, joita kyseiset nimimerkit käyttävät nyt ja jatkossa yrittäessään pyörittää loputonta metakeskustelua. Thriidin laatu ei ole siis riippuvainen minusta.
Totta kai on. Validi siinä mielessä, että ei näe mitään ongelmaa siinä, että antautuu liittovaltiolle.Täh? Se on ihan yhtä validi poliittinen asema, että ei halua kasvattaa EU:n toimivaltaa kuin se, että haluaa.
Ei tarvitse välttämättä piilotella enää edes sanamuotojen takana.
En ole kyllä huomannut. Mikäli näitä tulee jatkossa, niin kannattaa niihin vastata suoraan sitten, niin tulee puhuttua asioista."Hetkeen aikaan" ei merkitse yhtään mitään, koska se tulee olemaan läsnä varsinkin tässä viestiketjussa joka tapauksessa. Viikon päästä tätäkään keskustelua eivät enää tiedosta ne nimimerkit, joiden diskurssiin kuuluu yrittää vedellä samoja lillukanvarsia eli yrittää edelleen kiistää, että EU:ta kehitetään liittovaltioksi.
Sanahaulla löytyy joo salaliitoista puhetta tästä ketjustakin, mutta puheet tulevat kyllä ihan eri suunnalta. Voit kokeilla.Se ei ole riippuvainen siitä mainitsenko minä foliot tai salaliitot. Ne ovat taikasanoja, joita kyseiset nimimerkit käyttävät nyt ja jatkossa yrittäessään pyörittää loputonta metakeskustelua. Thriidin laatu ei ole siis riippuvainen minusta.
Kyseessä ei ole minun viestini vaan videolla paasaavan henkilön ja hänen edustamiensa intressien. Vuonna 2011 ja vuonna 2018.Kenen ei tarvitse? Minkä sanamuotojen? Mitä sä haluat viestittää tuolla lyhyellä videolla, joka on siis Verhofstadtin puheesta vuodelta 2011.
En ole kyllä huomannut. Mikäli näitä tulee jatkossa, niin kannattaa niihin vastata suoraan sitten, niin tulee puhuttua asioista.
Totta kai on. Validi siinä mielessä, että ei näe mitään ongelmaa siinä, että antautuu liittovaltiolle.
On toki olemassa erinäisiä muitakin arvioinnin perusteita. Minunkin mielestäni maapallo olisi upea paikka, jos olisin sen kuningasjumala, mutta uskoisin, että olisi jopa miljardeja ihmisiä, jotka olisivat eri mieltä kanssani. Mutta validihan asemani olisi.
Mistä viestistä nyt puhut? Tiedän sitten varoa jatkossaEt ole huomannut, mutta peukuttelet niitä vahingossa? Tämä selvä.
Nyt voidaan sitten palata aiheeseen.
Jos et osaa lukea viestiä ennen kuin peukutat, niin miten minä voisin auttaa sinua varomaan mitään? Tuo on sama kuin pyytäisit minua lukemaan viestit puolestasi.Mistä viestistä nyt puhut? Tiedän sitten varoa jatkossa
Siitähän tässä onkin kysymys, että mitkä asiat ovat liittovaltiolle antautumisen arvoisia.Se on tietenkin valintaa, haluaako yhtenäistä veropolitiikkaa, jotta EU-maat eivat ala kilpaileman verotuksella. Ja se, että Eu-maiden (tai euro) keskinäiset bail out säännöt ovat "joustavammat" kuin USA:n osavaltioiden kesken.
Kyseessä ei ole minun viestini vaan videolla paasaavan henkilön ja hänen edustamiensa intressien. Vuonna 2011 ja vuonna 2018.
No voi nyt vittuJos et osaa lukea viestiä ennen kuin peukutat, niin miten minä voisin auttaa sinua varomaan mitään? Tuo on sama kuin pyytäisit minua lukemaan viestit puolestasi.
Siitähän tässä onkin kysymys, että mitkä asiat ovat liittovaltiolle antautumisen arvoisia.
Sitä kutsutaan itsenäisyyden luovuttamiseksi.Nimenomaan. Tätä kutsutaan politiikaksi.
Sitä kutsutaan itsenäisyyden luovuttamiseksi.
Kyllä, peukutit salaliittopostauspaskaa ja vain pari hiirennapausta omiin viesteihisi pari sivua taakse päin osoittavat tämän. Olen yrittänyt välttää metakeskustelua ja thriidin sivuraiteille ohjaamista kehoittamalla sinua itse tarkistamaan asian, mutta osoitat olevasi siihen kykenemätön.No voi nyt vittu
Väitit mun peukuttaneen sun mielestä jotain salaliittopaskaa. En ole sellaista mielestäni tehnyt. Eli mikä viesti on sellainen sun mielestä?
Jos keskustelutaidot on oikeasti tota luokkaa, niin kannattaa varmaan jättää nuo vihjailut pois. Täällä nyt pitäis pystyä puhumaan asioista suoraan.
Riippu tilanteesta ja sopimuksesta.Vastustatko vapaakauppasopimuksia? Kannatatko kansainvälisen kaupan esteiden lisäämistä vai vähentämistä?
Riippu tilanteesta ja sopimuksesta.
Politiikka ei yllättäen tarkoita liittovaltiolle antautumista.Oho, politiikkaa.
Politiikka ei yllättäen tarkoita liittovaltiolle antautumista.
Nollapostaus, joka ei tarkoita yhtään mitään. Tuttua sinulta.Poliittinen slogani, joka ei tarkoita yhtään mitään.
Tuttua Brexit-keskustelusta.
Nollapostaus, joka ei tarkoita yhtään mitään. Tuttua sinulta.
Käytä suosikkihakukonettasi.Kerro tarkalleen, mitä liittovaltiolla tarkoitat.
Lähinnä taidetaan vastustaa sitä yhteismarkkinoille pääsyä ilman jäsenmaksua. Kyllä ainakin minun puolestani voidaan vapaakauppasopimus tehdä brittien ja EU:n välille, sitten kun tuo brexit nyt saadaan ensin alta pois.Kummasti "vapaakaupan kannattajat" EU:ssa vastustavat sujuvan vapaakaupan käymistä eroavien brittien kanssa ilman että sopimukseen turhuuksia ihmisten liikkuvuudesta ja muusta.
Lähinnä taidetaan vastustaa sitä yhteismarkkinoille pääsyä ilman jäsenmaksua. Kyllä ainakin minun puolestani voidaan vapaakauppasopimus tehdä brittien ja EU:n välille, sitten kun tuo brexit nyt saadaan ensin alta pois.
Joo eivät varsinaisesti. Toisaalta eivät myöskään mitkään maataloustuet jne.Jäsemaksut nyt ei nekään taida kuulua vapaakauppaan.
Kummasti "vapaakaupan kannattajat" EU:ssa vastustavat sujuvan vapaakaupan käymistä eroavien brittien kanssa ilman että sopimukseen turhuuksia ihmisten liikkuvuudesta ja muusta.