Peugeot 406 bensamittari toimii silleen että kun tankki on täynnä niin viisari on ihan pohjassa oikealla eli paljon yli täyden tankin....noin puolessa tankissa näyttää täyttä tankkia ja sitten viisari puolessa välissä on tyhjä tankki....onko mittaristovika vai tankin puolella anturissa vikaa?
Ja toisena vikana semmonen kolkatus takapäästä joka ilmenee hitaalla vauhdilla mutta ei sitten enää kovemmilla vauhdeilla esim kun on yli 60kmh...se paikantuu enemmän kuskin puolelle....oon koittanu nostaa koko takapään ilmaan ja käsivoimin heilutella tankoja, mikään ei liiku ja välystä ei tunnu missään....paikallaan ollessa ei tota voi demota vaikka kuinka hytkyttelis perää, ainoastaan ajossa ilmenee ja enimmäkseen kun ajelee parkkipaikkavauhtia 10-20kmh
Takakontissa ym ei ole mitään joka pääsis heilumaan
Kaverin kanssa tota testattiin ja olin itse takakontissa penkit kaadettuna ja yritin ettiä sitä paikkaa missä se eniten kuuluu, se voimakkaamin kuulus takapyöräkotelon etupuolelta eli takapenkin alta....sinne ei pohjan kautta näkys menevän kun yks tanko jossa on pusla mutta käsivoimin se ei liiku oli auto tunkattuna tai ei.
Aurauksen säätötankoja näissä menee, ei kalliita ja suht-helppo vaihtaa. Omassa talvella aina kuuluu kolketta, eikä äänenlähdettä ole löytynyt (kuuluu kun ajaa hidasteen tms yli)