- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 985
Akku saattaa näyttää kunnossa olevalle, mutta kuormituksen alla kyykätäkin täysin. Sen takia se on tärkeä päästä tsekkaamaan yleismittarilla. Eli ensin kaveri tontille, yleismittari kiinni akkuun ja starttaamaan. Siitä se sit lähtee selviämään.Laturissa vieläkin, 13,3v oli viimeisin - siis laturi kiinni kun ei tuota viitsi irtikään ottaa koska säätäminen... Olkoot aamuun ja sitten ensin soitan korjaamolle ja sitten vasta katon mitä tapahtuu kun avaimesta kääntää ja mikä on suunta. Mutta ainakin akku ottaa virtaa sentään vastaan vaikka hitaasti tuolla laturilla, joten eiköhän se ole The laturi tiensä päässä. Tuohon kamppeeseen pitäis olla aika helppo vaihtaa ihan mitä tahansa, joten seuraava jännitys on että kuin nopeasti sen saa pajalle ja takaisin ajoon.
Ja tai jos jotain pientä matkaa, niin kaikki sähkölaitteet pois päältä, valot parkille jne, niin ehkä selviää hybridinä jonkun päivän jos ei heti saa telakalle.