Tuo on kyllä käyny mielessä. Pitää vissiin nakata icm ulos ja mitata mitä tuo anturi näyttää.Kampiakselin asentotunnistimelle ääni myös täältä, tulpista en usko johtuvan.
Muutama kuukausi takaperin vaihtelin itsekin, kun teki samaa. Sai siis sahata varmaan 10-15s käymään mutta kun lähti niin kävi hienosti.
Virranjakajaahan tässä ei ole. mutta kaikenmaailman sytkämoduulia ja puolia piisaa kyllä.Mulla alfa romeossa lähti tai siis ei lähtenyt käyntiin lämpimänä. Jäähdyttyä lähti normaalisti käyntiin.
Itse tarkistaisin myös virranjakajan ja sen pyörivän osan ja sytytyksen. Yhdessä volvossa oli vika siinä, kun ei lähtenyt kylmänä kunnolla käyntiin. Kaasu pohjassa sai sahattua, mutta silloinkin sammui. Pyörijä oli jotenkin huonosti.
Ja joo, viimekeväänä oli päästänyt varmasti tulpat uimaan kun kävi neljällä (sytkämoduuli hajos), tulppia ei ole tän jälkeen vaihdettu. Mutta luulis vammasten tulppien vaikuttavan käyntiinkin?