En kyllä käytä käsijarrua muuten kuin jos mäessä parkissa (se voi olla syy miksi alunperin on ollut jumissa ja vaijerri hypännyt pois). Emäntä tosin sitä kyllä aina tempoo minunkun puolesta, että ei se ihan ilman käyttöä jää. Monta kertaa käy niin kun parkkeeraan auton niin sen on pakko repiä se päälle ja huomaan sen vasta sitten kun lähden liikkeelle kun en ole tottuntu sitä ottamaan pois päältä.
Tein tollasen 10km lenkin niin vähällä jarrujen käyötällä kuin mahdollista ja takalevyt:
Edessä taas:
Ja mitä nyt oikein ymmärtänyt niin eikös etujarruilla jarrutus pääasiassa tapahdu eli niiden pitäisi olla kuumemmat.
Alkuperänen tilanne oli siis se, että toinen vaan laahasi. Näin sen keskikonsolin kiristyspaikan ja siellä oli jäänyt alunperin tuollainen V:n mallinen osa mihin molemmat vaijerit tulee kiinni niin vinoon ettei meinannut siihen keskellä olevaan mutteriin saada avainta kiinni. Veikkaan, että se aiheutti sen alkuperäisen tilanteen.
Nyt laahaa molemmat palojen vaihdon jälkeen ja vaikka käppäriä on nyt helpotettu ja ottaa normaalilla korkeudella kiinni. Ei yhtään napostelisi maksaa jostain satuloiden vaihtamisesta mitä ne varmaan meinaa kokeilla, mutta ei taida olla vaihtoehtoa. Katotaan mitä ehdottelevat maanantaina.
Varsinkin kun se on jo 2 kertaa ollut katsottavana sen käsijarrun takia...