Kokeillaanpas jos täällä ammamiehiä/naisia paikalla. Potilas Focus ST MK2 2006, ja kytkinpaketti kaikkineen pitäisi tilata. RS kytkinpaketti sopinee suoraan mk2 st:seen.?
Nopsaa katseltuna Suomesta esim Ford 2.5 ST, Volvo T5, 2.5 T 01/04-, LuK kaksoismassa vauhtipyörä ja Focus RS:n kytkinpaketti | Kytkinkauppa.fi
Ebaysta löytyy esim:
FOR FORD FOCUS RS LUK CLUTCH & DUAL MASS FLYWHEEL - MK2 ST UPGRADE 225 2.5L DMF | eBay
Hintaero aikamoinen.. Mistä ja mitä itse tilaisit? Laitoin kyselyä molemmille myyjille varuulta, mutta ymmärtäisin itse että samasta paketista kyse.
Nopsaa katseltuna Suomesta esim Ford 2.5 ST, Volvo T5, 2.5 T 01/04-, LuK kaksoismassa vauhtipyörä ja Focus RS:n kytkinpaketti | Kytkinkauppa.fi
Ebaysta löytyy esim:
FOR FORD FOCUS RS LUK CLUTCH & DUAL MASS FLYWHEEL - MK2 ST UPGRADE 225 2.5L DMF | eBay
Hintaero aikamoinen.. Mistä ja mitä itse tilaisit? Laitoin kyselyä molemmille myyjille varuulta, mutta ymmärtäisin itse että samasta paketista kyse.
Viimeksi muokattu:

Samoin tässä pohjolan oloihin suunnitellussa kulkineessa pyyhkijöiden alle jäänyt lumi pysäyttää niiden toiminnan kokonaan, tästä selviää kyllä sammuttamalla auton ja sen jälkeen matka voi jatkua.