Nyt menee jo deep diveksi. Ongelma on siis se, että on missannut puhelun tai viestin? Tossa on tasan yksi vaihtoehto, vaikka kuinka miettisin. Sun on yksinkertaisesti tarkistettava se siitä luurista, onko jotain mennyt ohi. Koska on erilaisia suojakuoriratkaisuja ja se luuri voi olla vaikka povarissa tai nurinpäin pöydällä/sohvalla/vessassa, se vilkkuvalo ei ole mikään autuaaksi tekevä asia. Sun on siis joka tapauksessa ihan tarkoituksella kurkattava, mitä se puhelimen näyttö sanoo. Oli se sitten valo tai se ruutunotifikaatio. Mun mielestä tuo valo tuo äärimmäisen vähän lisäarvoa. Jos se työpuhelin on oikeasti tärkeä, se pidetään mukana sen varalta, että se tärkeä työasia tulee kohdalle. Itse aikanaan päivystystehtäviä tehneenä sitä kapulaa ei jätetty hetkeksikään heitteille. Silloin piti oikeasti olla tavoitettavissa. Koneen ääressä ei tarvinnut olla, mutta tietty aikaraja oli reunaehtona, milloin toimenpiteet piti aloittaa.Mitä parempia? Älykello ei ole sitä koska se ei ensinnäkään ole liimattu käteen vaan kotona ollessa pois päältä pöydän nurkalla ja laitan käteen kotoa poistuessa.
Älykello voittaa mun papereissa valon 9/10. Se yksi on varattu sille, että BT-yhteydessä on hikka.
Mun mielestä tässä ei ole mitään suunnittelun kukkasta, vaan pelkästään asia, minkä kanssa täytyy tulla toimeen.