Toi google ja nimenomaan tässä tapauksessa kaikista noista hienoista palveluista gmail on kyllä melkoinen kukkanen.
Mulla on ollut huuhaapostina varmaan ~15 vuotta tai lähes alusta asti osoite muotoa etunimisukunimi jne ja täysin nimikaimalla joka kerkesi lähtötelineistä nopeammin maaliin on etunimi.sukunimi jne. No, tyhmempi luulisi, että noissa on eroa, mutta kun ei. Olen eka kertaa raportoinut kyseisestä ongelmasta varmaan vuonna 2005/2006 tai jotain sinne päin, niin ei vaan ole kuntoon saatu, ihme homma. On lentolipuista alkaen ollut mulla postissa ja vastaanottaja on ollut ihan oikein, eli piste. välissä, mutta syystä tai toisesta tullut minulle ja ei ole ollut toisessa postissa ollenkaan. Eikä siinä, että postit kulkee miten sattuu, siihenhän on totuttu tuon perinteisen osin jo aika hyvin, mutta jopa kirjautuminen kusee ja pahasti. Olen aina tasaisin väliajoin kokeillut, että vieläkö pääsen kirjautumaan omilla salasanoilla tuolle etunimi.sukunimi tilille ja edellisen kokeilun pvm on 12.1.2020 ja tadaa sisällä ollaan. Tuon jälkeen en ole enää jaksanut vaivautua. 8. heinäkuuta, eli ~kolme viikkoa sitten sain viimeisimmän postin, robotti-imurin saapumisilmoitus, joka ei luonnollisesti minulle kuulunut ja vastaaottajalla piste. nimien välissä.
Eipä tuosta enää nykyään varsinaisesti oikeastaan haittaa ole, kun on nimikaiman yhteystiedot tallessa puhelinnumeroineen, mutta tuskin toista kertaa käy niin hyvä tuuri, että mahdolliset äkkilähtöliput on mulla käsissä ja matkustajat on kentällä odottelemassa gmailiin lippuja. Totta kai vilkaisen postit mitä sinne tulee, mutta enää en jaksa stressata mistään kokouskutsuista, mutta tuonkin saapumisilmoituksen välitin toiseen postiin.
Onneksi omalta osin tajusin jo todella varhaisessa vaiheessa, että kyseinen palvelu ei todellakaan ole minulle, kun ei edes tuollaisia pikkuasioita osata tehdä, eikä huvita korjata.