Lentokoneissa on henkilökuntaa ihan syystä ja koska kaikki mahdollinen maksaa ja vaatii yhtä ja toista hyväksyntää joten tekniikalla korvaaminen ottaa aikaa.Pari varmaan jää, juuri tuossa seurattua että myymisen lisäksi ne ovat siellä vahtimassa matkustajia, turvavyöt ja selkänojat yms. nousuissa ja laskuissa. Varmasti myös muita tarkastuksia. Tätä hommaa ei oikein voi siirtää lentäjille... Tietysti myös kaikki jotain erikoista tarvitsevat matkustajat(lihavimmat, lapset ja imettävät, invalidit yms.) tai sairastapaukset.
Pitää kyllä todeta tuosta lentokokemuskesta että joko istuin oli pieleen tehty tai käytetty tai sitten todella ikävä korkeampi kohta aivan takana joka otti pakaroihin tuohon suuniteltu...
Mutta kyllä tuota turvavyöpuolta voi hiljalleen pitää lentokoneessakin suunnittelun kukkasena. Linja-autoissa vielä paljon suurempi kukkanen. Mikään muu kuin halu ei estä henkilöautoissa jo ikuisesti ollutta turvavyön kiinniolon valvontaa varsinkaan linja-autoihin, joissa vaatimukset ovat kevyemmät, turvavyö useammin tärkeä ja kuljettajan pitäisi muka pystyä valvomaan asiaa.