Oon kirjoitellut jo aiemmin ongelmistani Valoon asiakaspalvelun kanssa. Milloin heiltä kestää saada vastaus viestiin, milloin alennushinnan saa vain asiakaspalvelijasta riippuen. Viimeisin oli kun alueellani on jo parin kuukauden ajan tehty käyttöönottoja, mutta omassani vain kestää, vaikka valokuituyhteys on kytketty ja toimii 1 mbps rajoitettuna. Asiakaspalvelussa sanottiin vain että odota ihan rauhassa, mitään ongelmaa ei ole (eipä) ja kunhan jaksan odottaa niin liittymäni tulee aktivoitavaksi ja saan sähköpostilla siitä tiedon.
Eilen otin heihin taas yhteyttä, tällä kertaa puhelimitse koska chatti taas kiinni, koska rakentamispäätöksestä alkoi olla jo kaksi vuotta aikaa (21.12.2021). Oli kyllä tyhmä juttu tuon kuidun aktivoimisen kanssa. Joku täppä/asetus oli jäänyt asiakaspalvelijalta laittamatta aiemmin sen jälkeen kun hän oli minulle laittanut alennushinnan mikä esti liittymän aktivoimisen. Tänään kun soitin Valoolle, niin toinen asiakaspalvelija tiesi heti mistä oli kyse ja osasi korjata "ongelman" ja sain liittymän aktivoitua.
Loppu hyvin, kaikki hyvin. Nyt kulkee bitti, hidas ja epävakaa mobiilinetti on takanapäin!