En tiedä tuon kauppalehden jutun sisältöä, kun se on maksumuurin takana, mutta olisiko lähteenä siinä tämä (julkaistu muutama päivä sitten): Ohjeistus kuluttajansuojan vaatimuksista valokuituliittymien sopimusehdoissa ja markkinoinnissa – Kilpailu- ja kuluttajavirasto
Ja kuluttajaviranomainen ottaa hyvin selvästi kantaa aikatauluihin:
Valokuituliittymän toimituksen takarajasta on sovittava selkeästi ja yksiselitteisesti
Valokuituliittymän tilaussopimuksessa:
Ja kuluttajaviranomainen ottaa hyvin selvästi kantaa aikatauluihin:
Valokuituliittymän toimituksen takarajasta on sovittava selkeästi ja yksiselitteisesti
Valokuituliittymän tilaussopimuksessa:
- on sovittava selkeästi ja yksiselitteisesti siitä, milloin liittymän on viimeistään oltava kuluttajan käytettävissä.
- riittävää ei ole esimerkiksi sen sopiminen, milloin yritys on viimeistään velvollinen aloittamaan rakentamistoimet