Jos nyt lopettaisit harhatietosi kiitos.En houri mitään. Ruotsi on yksi maailman turvallisimmista maista kaikilla mahdollisilla mittareilla. Vaikka siellä jugoslaavit touhuaa mafiansa kanssa, kuten ovat tehneet vuosikymmeniä, ei se asiaa isossa kuvassa muuta miksikään. Muutamia hieman muita ongelamallisempia lähiöitä on, mutta mitä sitten? Suomen "maahanmuuttokriittisille" jokainen Ruotsissa tapahtuva negatiivinen asia on aina mamu-ongelma ja suoraa seurausta massiivisesta islamisaatiosta, vaikka ei olisi mitään faktaa kuka on tehnyt ja mitä. Sama kuin Suomessa jokainen raiskaus on "rakkauden kesän hedelmiä", ja tätä toistetaan vielä vuosia senkin jälkeen, kun selvisi että raiskaaja oli kantasuomalainen.
Ruotsi on todellakin valiona suurinpiirtein unelmien täyttymys, mutta rasistiposse vaan elää toisessa todellisuudessa, jonka harhaisuutta he eivät suostu näkemään. Eivät tietenkään, koska muutoin elämältähän katoaisi se ainut sisältö, huono-osaisten ja pelottavien muukalaisten (tavallisia ihmisä joita he eivät tunne) vihaaminen ja sortaminen.
Voi mikä tietämättömyys! Olen asunut ennen Ruotsissa yli 2,5 vuotta vaikka syntynyt Suomessa ja Suomessa tehnyt asepalveluksen.
Olen seurannut uutisia ja muutakin kuin vain YLEN propagandaa. Minulla on sukulaisia Ruotsissa ja on saatu kuulla miten hirveätä siellä on monelta.
Ruotsissa on turvattovampaa kuin Suomessa. Minun oma serkku 30 vuotias nainen joka on syntynyt Ruotsissa ja suunnittelee eka asunnon ostosta Tukholmasta ei halua yksin kävellä yöllä monella alueella.
Sama serkkuni Tukholmassa uskaltaa kävellä yksin esim Turussa Suomessa.
Tiedätkö keneen minä luotan enemmän tietolähteenä kuin sinun poliittinen harhakäsitykset? Ruotsalaisia ja ruotsalaismedia siis ainakin jotkut niistä.
Viimeksi muokattu: