Pakko sen verran kommentoida kun on tunteja nyt kunnolla takana, että tykkään todella paljon tästä pelistä ja on vienyt mennessään kyllä kunnolla, viikonloppu meni ihan ohi kun pelasin vaan starfieldiä. Näitä kommentteja täällä kun luki, en ollut yhtään innoissani ostamassa tätä ja hetken aikaa ajattelin että tämä vaatii vielä aikaa kypsyä. Mutta tuli kuitenkin ostettua ja olen nauttinut.
Ei ole tullut bugeja vastaan, grafiikat on minun mielestä hyvät ja 1440p:llä kun pelaan niin suorituskyky on myös hyvä. Oikeestaan harvoin nykyään jaksaa mistään pelistä kauheasti innostua, olen ajatellut jo että 35v ikäisenä, ei sitä vaan enää nauti peleistä kuten ennen, mutta starfield osoitti kyllä sen ajatuksen olevan väärä. Enkä ole mitenkään Bethesda fani, Falloutteja jonkin verran aikaisemmin pelanneena kylläkin.
Koneen speksit: 5950x, 6900xt ja 32gb ram.
Ei ole tullut bugeja vastaan, grafiikat on minun mielestä hyvät ja 1440p:llä kun pelaan niin suorituskyky on myös hyvä. Oikeestaan harvoin nykyään jaksaa mistään pelistä kauheasti innostua, olen ajatellut jo että 35v ikäisenä, ei sitä vaan enää nauti peleistä kuten ennen, mutta starfield osoitti kyllä sen ajatuksen olevan väärä. Enkä ole mitenkään Bethesda fani, Falloutteja jonkin verran aikaisemmin pelanneena kylläkin.
Koneen speksit: 5950x, 6900xt ja 32gb ram.
Viimeksi muokattu: