Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koita hakea joku paikka missä olet vaikka vuoren päällä ja avaruudesta paistaa joku kaasujättiläinen.![]()
Minusta tämä näyttää todella ankealta. Ultra asetukset. Renderscale 65% 4K. 75fps vaikka ei tapahdu yhtään mitään ja grafiikka tässä kohti peliä PS4 tasoa.
Itse olen oletuksena tavannut pitää kaikesta mitä Bethesda on tehnyt, mutta alkaahan tämä olla jo karua, kun vertaa mitä muualla alalla on saatu aikaiseksi. Verrataan vaikka RDR2 ja Cyberpunkkiin - molemmat ovat graafisesti huomattavasti nätimpiä JA pyörivät silti paremmin. Näyttäähän se Starfield paikoitellen toki ihan kivalta itsessään, mutta viimeistään hahmojen ilmestyminen ruutuun kasvoineen palauttaa takaisin maan pinnalle. Kankeat animaatiot, pahviset modelit. Tuohonkin verrokkia voi hakea taas edellä mainituista tai vaikka Death Strandingista, joka sekin vanhana ja hyvin pyörivänä konsoliporttina on valovuosia edellä.Ja silti grafiikkaa on kehuttu about joka arvostelussa. Techiläiset pystyy pelaamatta sanomaan että paskaa on.
Mun mielestä just tais olla tuo gManin arvostelu joka alkukaneettina toteaa että jotkut vaan oletuksena dissaa kaikkea mitä Bethesda tekee ja etsii suurennuslasilla kaikki mahdolliset "kökköydet" ja perustelevat sitten pelaamatta sillä että paskaa on.
Aika kaukaa haettu, että kumpikaan noista peleistä olisi pyörinyt hyvin julkaisupäivänä.Verrataan vaikka RDR2 ja Cyberpunkkiin - molemmat ovat graafisesti huomattavasti nätimpiä JA pyörivät silti paremmin.
HDR ja SDR molemmat rikki, toivottavasti korjataan pian.
32:9 saa modattua jokaiseen BGS-peliin, kuten myöskin tähän (reddit). Toki nyt virallisen valinnan voisi lisätä.Tuntuu tää 32:9 näyttöjä kohtaa aika isko keskisormi. Ei tunnu edes kertovan millä resolla on, eikä sen muuttaminen ole koko ruudussa mahdollista.![]()
![]()
![]()
Luultavasti tää koko ruutu on 3440 x 1440 mut on tää paskaa, kun ei näyttökokoja voi tukea millään tavalla.
![]()
VRAM tuskin on ongelma, ilmeisesti ei edes 4K:lla käytä kahdeksaa gigaa;Toistan taas itseäni, mutta taidan ostaa.
Lenovo 5, 5600h, 3060 6gb, 16gb ram
Ainakin muutamat ovat kokeilleet ja toimii, vaikka vram onkin 6Gb, vaikka minimi pitäisi olla 8Gb...
Rajoitteiden ohi pystyy kyllä koodaamaan ja laajentamaan pelimoottoria. Tuskin yksikään nykyisin laajassa käytössä oleva pelimoottori on täysin puhtaalta pöydältä kirjoitettu.Pohjalla on sama antiikkinen runko, jota on käytetty Morrowindista lähtien. Se siellä rajoitteet asettaa.
Sanosin että Fallout 4 tapainen. Kattelin vähän streamiä ja totesin vaan "meh" ja ajatelin että vois pistää No man Sky käyntiin taas pitkästäaikaa. Mutta mitä ne voi tehdä kun on vanha motori alla. Näkyy hyvin kaikkissa hahmoissa kun keskustelee että näkee hyvin ne creation engine naamat.Pelasiko joku koko yön?
Onko tämä Fallout 4 tyylinen pettymys vai lähempänä Skyrimia?
Näppäin asetuksia niin maan perkeleesti, tulee ihan Elite tunnelmat. Kukaan koittanut toimiiko lentotikut tässä?![]()
Luojan kiitos avaruuden tutkimisen ja tukikohtien rakentelun voi halutessaan skipata. Molempia tulee varmasti kokeiltua ja tehtyä, mutta en ole koskaan tykännyt tukikohtien rakentamisesta esim. Fallout 4:ssä.
Kuukausi takaperin aktivoisin tuon AMDn kuponkikoodin, mutta ei vieläkään koodia tullut millä saisi lisättyä Steamiin?
Normaalia vai pitääkö supporttiin ottaa yhteyttä?
Edit: vai saako tuota standardiversiota edes ladattua vielä ennen ilmestymispäivää?
Kuukausi takaperin aktivoisin tuon AMDn kuponkikoodin, mutta ei vieläkään koodia tullut millä saisi lisättyä Steamiin?
Normaalia vai pitääkö supporttiin ottaa yhteyttä?
Edit: vai saako tuota standardiversiota edes ladattua vielä ennen ilmestymispäivää?
![]()
Pelaaja julkaisi pikaoppaan loren ja hahmonluonnin perusteisiin. Ainakin omaan silmään vaikutti todella hyödylliseltä tiedolta. Ei spoilereita.
Starfield – Pelaajan opas tähtiin matkaaville / Artikkelit / pelaaja.fi
New Atlantiksessa ja eihän tämä komeaa ole.
Voi luoja. Fsr2 aiheuttaa täällä älyttömän rajun ghostingin.
Edit: Ghosting hävisi jostain syystä, mutta kyllä tökkii tuolla Atlantiksessa, vaikka näyttää todella huonolle. En ole kaikista vaativin, mutta ei tämä hyvä ole näin.
No toi nyt on vähän sama kuin että Mäkkärin mainoksen jälkeen odottaisit että hampurilainen näyttää ravintolassa samalta kuin siinä mainoksessa. Markkinointi harvoin kertoo koko totuutta.
Samat valitukset kuin Skyrimin ja FO4:n julkkarin aikoihin. Eipä kiinnosta nillittäminen, itselle maistuu aina Bethesdan formula. Xboxille latautumassa, vielä muutama tunti ois odotettava.![]()
No näin minä yritin kirjoittaa. Ehkä olin sitten epäselvä. Enkä todellakaan puolusta pelin optimointia, kerroin vaan miten minulla toimii.Itse ymmärsin kyllä, että FSR nimenomaan pois ja käytössä natiivi 1440p.
Peli vasta julkaistu ja modaajat jo tekevät korjauksia:
Pitää olla osa kiinni koneessa siinä vaiheessa kun lisää peliä.Jos ostan starfield lahjakoodin, mikä vaatii näyttiksen tai cpu:n, niin toimiiko se, jos mulla on jo AMD:n sivuilla rekisteröity 7900xtx, vaikka mulla ei sitä enää ole? Vai alkaako ne kattomaan millon rekisteröity?
Fiilikseni tästä langasta.
Tuleehan tää jossain vaiheessa hommattua. Ei onneksi heti tarvitse.
Näistä "alhaisista fps:stä" kantsii tiedostaa että jotta AMD:n Starfield ajurit on julkaistu, Nvidian ei.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.