Starfield (PC, XBX)

Vortexiin näyttäisi tulleen tuki starfieldille ja changelogin mukaan myös gamepass-versio olisi mukana.


Changelogs

Version 0.1.0
  • Initial version
  • Supports detection of Starfield on Steam or Xbox Game Pass

Ainakin FOV modi(.ini) toimii GP version kanssa. Ja saavutukset tulee myös läpi vaikka käytössä. Tämä peli kyllä kaipaisi kipeästi DLSS 2 ja varsinkin kolmosen FrameGeneraattoria. Todella raskas prossulle ainakin. Toivottavasti tulee nopeasti tuki noille.

Sekä HDR päällä näyttää aivan kamalalta.

Edit: Itseasiassa näyttää muutenkin jotenkin ylivalottuneelta myös SDR tilassa. Värit jotenkin laimeat ja kauttaaltaan harmahtava lookki.
 
Viimeksi muokattu:
Mitä nyt Jackfragsin 4k PC videota katselin pelin alusta, niin ei toi nyt graafisesti mitenkään pahasti jälkeen jääneeltä näytä avoimemman puoleiseksi maailmaksi. Ei toki mikään moderniuden huippukaan, mutta täysin ok omaan silmään.

Graafisesti kököimmältä on näyttänyt ensimmäinen kaupunki. Joissain screenshoteissa todella kökkö varsinkin alueet joissa on puita.
 
Ei tämä nyt ainakaan omaan silmään rumakaan ole.

star12.jpg
 
Kyllä. Täällä osalle tärkeintä on hakea ja keskittyä ensisijaisesti asioihin, jotka enemmän tai vähemman objektiivisesti negatiivisia.

Jeps, monesta kirjoituksesta näkyy avaruuteen asti (heh) että julkaisija tai oikeastaan julkaisijan omistaja on väärä ja mielipiteet/poiminnat sen mukaan.

Itse ollut suuri Privateer/Wing Commander jne fani joten voi olla että tämä jää väliin, toisaalta jos tämä on Assassins Creed "avaruudessa" noin hyvin karkeasti niin voisi upota, ts. pelaajan menestys taistelussa on kiinni tavaroista, hahmon skilleistä ja pelaajan taidoista plus päälle hyvä pääjuoni niin voisi Game Passin avulla pelata pois.
 
Ja silti grafiikkaa on kehuttu about joka arvostelussa. Techiläiset pystyy pelaamatta sanomaan että paskaa on.

Mun mielestä just tais olla tuo gManin arvostelu joka alkukaneettina toteaa että jotkut vaan oletuksena dissaa kaikkea mitä Bethesda tekee ja etsii suurennuslasilla kaikki mahdolliset "kökköydet" ja perustelevat sitten pelaamatta sillä että paskaa on.
 
Tuntuu tää 32:9 näyttöjä kohtaa aika isko keskisormi. Ei tunnu edes kertovan millä resolla on, eikä sen muuttaminen ole koko ruudussa mahdollista.
2.png

3.png

4.png


Luultavasti tää koko ruutu on 3440 x 1440 mut on tää paskaa, kun ei näyttökokoja voi tukea millään tavalla.
5.png
 
Tuntuu tää 32:9 näyttöjä kohtaa aika isko keskisormi.

No hei, sentään tukee 21:9 resoja! Edistystä. Ehkä 32:9 on tuettu viiden vuoden päästä tulevissa tuotoksissa. Sitä ennen, modaajien nakkilistalle voi lisätä tämänkin.

Koska konsoleilla vain 16:9 on tarpeen, sentään jotain on vaivauduttu tekemään ja todennäköisesti koodi on suhteellisen tyytyväinen eri aspect ratioilla eikä mitään "16:9 is enough for everyone"-ongelmia ole. Näin epäilisin että modi tähänkin tulee pian...
 
Creation Enginellä on tehty pelejä aika vähän niin itseäni mietityttää, että kuinkahan varmaan tietoon kritiikki pelimoottorin nykyisen version rajoitteisuudesta oikein perustuu. Vai onkohan sittenkin enempi fiilispohjaista internet-totuuden toistelua?

Pohjalla on sama antiikkinen runko, jota on käytetty Morrowindista lähtien. Se siellä rajoitteet asettaa.
 
Kertokaas mitä mä en tajua. Tää shifistä juokseminen on aivan paskaa. Joka kerta kun pysähdyt, pitää painaa uudestaa shiftiä jotta se lähtee juoksee.

Jaa, tossa kävelyn lisäks sprint ja run.
 
Minun silmään peli näytti hyvälle, vaikka oli se fsr2 päällä. :D

Pitää töiden jälkeen tutkia vähän asetuksia, mutta äkkiä pelaamaan. Ei niitä kauaa jaksa huovata, kun toimii.
 
Starfield 1.9.2023 11.55.48.png


Minusta tämä näyttää todella ankealta. Ultra asetukset. Renderscale 65% 4K. 75fps vaikka ei tapahdu yhtään mitään ja grafiikka tässä kohti peliä PS4 tasoa.

Edit: Laitoin refundin premium upgradesta menemään. Tuli samantien vastaus Mikkikseltä meni läpi ja rahat palautettu :) Odottelen rauhassa että saavat päivitetttyä toimimaan paremmin ja DLSS 3 tuen. Vaikuttaa ihan ok peliltä, mutta itsellä vaikeuksia pelata fps pelejä matalalla ruudunpäivityksellä.

Myös HDR näyttää hirveältä. Ikään kuin katsoisin savuverhon läpi ja kaikki näyttää tasapaksulta harmaalta.
 
Viimeksi muokattu:
Starfield 1.9.2023 11.55.48.png


Minusta tämä näyttää todella ankealta. Ultra asetukset. Renderscale 65% 4K. 75fps vaikka ei tapahdu yhtään mitään ja grafiikka tässä kohti peliä PS4 tasoa.
Koita hakea joku paikka missä olet vaikka vuoren päällä ja avaruudesta paistaa joku kaasujättiläinen. Enginen Valaistuksen pitäisi olla suunniteltu enemmän semmoisiin näkymiin. Kaupungeissa peli näyttää paskalle.
 
Ja silti grafiikkaa on kehuttu about joka arvostelussa. Techiläiset pystyy pelaamatta sanomaan että paskaa on.

Mun mielestä just tais olla tuo gManin arvostelu joka alkukaneettina toteaa että jotkut vaan oletuksena dissaa kaikkea mitä Bethesda tekee ja etsii suurennuslasilla kaikki mahdolliset "kökköydet" ja perustelevat sitten pelaamatta sillä että paskaa on.
Itse olen oletuksena tavannut pitää kaikesta mitä Bethesda on tehnyt, mutta alkaahan tämä olla jo karua, kun vertaa mitä muualla alalla on saatu aikaiseksi. Verrataan vaikka RDR2 ja Cyberpunkkiin - molemmat ovat graafisesti huomattavasti nätimpiä JA pyörivät silti paremmin. Näyttäähän se Starfield paikoitellen toki ihan kivalta itsessään, mutta viimeistään hahmojen ilmestyminen ruutuun kasvoineen palauttaa takaisin maan pinnalle. Kankeat animaatiot, pahviset modelit. Tuohonkin verrokkia voi hakea taas edellä mainituista tai vaikka Death Strandingista, joka sekin vanhana ja hyvin pyörivänä konsoliporttina on valovuosia edellä.

Ja nuo kirotut latausruudut ja illuusio avaruudessa liikkumisesta. Tässä taas niitetään sitä Gamebryon satoa. Gamebryo oli aikanaan hyvä Morrowindissa, mutta sen jälkeen julkaisu julkaisulta se on pärjännyt alati heikommin verrattuna kilpailijoiden tuotoksiin. Nopeiden ssd-levyjen aikakaudella asset streamingin pitäisi vähentää tai jo poistaa kokonaan latausruutujen tarve ja luoda mahdollisuus rajattomaan liikkumiseen, maassa ja avaruudessa. Vaan ei, kaikki pitää edelleen palastella pieniksi osakokonaisuuksiksi. On myös valitettavaa, jos vuonna 2023 ei toimivaa HDR:ää löydy. Kaikki tuntuu myös näyttävän harmaalta ja lattaelta - joo, ollaan avaruudessa, mutta voisi silti vähän väriäkin olla välillä tarjolla.

Eipä nämä silti sitä tarkoita, että peli olisi keskinkertainen tai huono. Se voisi olla paljon parempi. Saisivat lopettaa oman enginen kehittämisen kokonaan, jos eivät pysty tai halua rakentaa täysin modernia, uutta versiota. Jeesusteippituunattu Gamebryo alkaa olla jo nähty.
 
Verrataan vaikka RDR2 ja Cyberpunkkiin - molemmat ovat graafisesti huomattavasti nätimpiä JA pyörivät silti paremmin.
Aika kaukaa haettu, että kumpikaan noista peleistä olisi pyörinyt hyvin julkaisupäivänä. :D

E: Pelin oikea julkaisuhan on vasta viikon päästä, joten hyvä että saadaan nyt hätähousujen pelikokemusten avulla pahimmat ongelmat tietoon ja ollaan askelta lähempänä hyvää Day 1 patchia. Tuskin kyllä ihan vielä viikon päästä kehtaan itse ostaa, mutta eiköhän tämä lokakuuhun mennessä ole jo pari päivitystä ja pakollista modia saanut.
 
Viimeksi muokattu:
Omalla paljon parjatulla PG43UQ:lla (VA-paneeli) peli näyttää aikasta hyvältä kun laittoi Dynamic Dimming -ominaisuuden päälle ja pelaa SDR:nä.

En tuntia pidempään ehtinyt pelata mutta ensivaikutelmat on itse asiassa aika positiiviset kaiken sen kuran jälkeen, jota tuli pelistä luettua aiemmin.
 
Vähän mietin, että tuleeko hahmot olemaan kankeita kuin rautakangot, kasvoanimaatiot vanhentuneita ja tekoäly tyhmää. Jatkuvista lataustauoista en myöskään oikein tykkää varsinkaan, kun peli julkaistaan vuonna 2023 PC:lle ja konsoleille, joilla on nopeat SSD-levyt. Mutta toisaalta esimerkiksi Fallout 4:ssä kirosin aikanaan samoja ongelmia ja silti tykkäsin pelistä. Lähinnä vain seikkailin ympäriinsä, tein sivutehtäviä ja keräsin resursseja tukikohdan parantamiseen ja hahmon kehittämiseen. Eiköhän sama toimi tässä.

Itsellä on nyt Premium Edition Steamissa, mutta en ole vielä asentamassa. Hogwart's Legacyssa yhä paljon tekemistä ja en viitsi pelata kahta avoimen maailman isoa peliä samaan aikaan. Ehkä hyvä muutenkin aloittaa peli vasta myöhemmin, niin ehtivät tekemään korjauksia.

Omalla kellotetulla RX 7900 XT:llä odotan saavani High/Ultra-asetuksilla +60 FPS natiivisti 1440p-resoluutiolla. Benchmarkkeja kun katsoo, niin pitäisi onnistua, mutta tiukoille menee. Grafiikoihin nähden pitäisi pyöriä nykyistä paremmin.
 
Tuntuu tää 32:9 näyttöjä kohtaa aika isko keskisormi. Ei tunnu edes kertovan millä resolla on, eikä sen muuttaminen ole koko ruudussa mahdollista.
2.png

3.png

4.png


Luultavasti tää koko ruutu on 3440 x 1440 mut on tää paskaa, kun ei näyttökokoja voi tukea millään tavalla.
5.png
32:9 saa modattua jokaiseen BGS-peliin, kuten myöskin tähän (reddit). Toki nyt virallisen valinnan voisi lisätä.

 
Toistan taas itseäni, mutta taidan ostaa.
Lenovo 5, 5600h, 3060 6gb, 16gb ram
Ainakin muutamat ovat kokeilleet ja toimii, vaikka vram onkin 6Gb, vaikka minimi pitäisi olla 8Gb...
VRAM tuskin on ongelma, ilmeisesti ei edes 4K:lla käytä kahdeksaa gigaa;

"Is 8GB of VRAM enough for Starfield?

VRAM concerns are prominent among modern games, but thankfully, Starfield doesn’t have a lot of issues. Even at native 4K with all the graphics turned up, the game never consumed above 8GB of VRAM. That was true for cards including the RTX 4090 with its massive array of 24GB of VRAM.
It’s not a big concern here. In addition, I didn’t notice any stuttering or hitching on GPUs with 8GB of VRAM, which has been a significant problem in games like Resident Evil 4, The Last of Us Part One, and Hogwarts Legacy. "


 
Aikamoiset hirnahdukset aiheutti pelin persuasion-systeemi. Olisivat vaan laittaneet jonkun success/failure tyyppisen tuon paskan sijaan, mutta varmaan sama kaveri joka Oblivioniin kehitti päästettiin taas ulos häkistään tekemään jotain.
 
Pohjalla on sama antiikkinen runko, jota on käytetty Morrowindista lähtien. Se siellä rajoitteet asettaa.
Rajoitteiden ohi pystyy kyllä koodaamaan ja laajentamaan pelimoottoria. Tuskin yksikään nykyisin laajassa käytössä oleva pelimoottori on täysin puhtaalta pöydältä kirjoitettu.
Itse veikkaan, että eniten rajoitteita asettaa tuo esineiden sijaintien tallentaminen, voisi alkaa save-tiedostot hieman paisua, jos olisi oikeasti ns. seamless universumi. Lisäksi voi olla, että ovat tarkoituksella pitäneet pelin suoraviivaisena, koska moderni yleisö on mitä on. Ovat tulleet siihen johtopäätökseen, ettei kannata käyttää tuhottomasti aikaa pelimoottorin kehittämiseen, jos 99% pelaajista mahdollisuus hukata oma laiva ja eksyä tuntikausiksi lähes loputtomalle planeetalle on negatiivinen asia.
Itse en ole peliä kokeillut, mutta videoiden perusteella näyttää kyllä, että pelimoottori ei oikein taivu Bethesdan visioon ja suorituskyky on todella heikko grafiikan laatuun verrattuna.
 
Eipä tuota VRAMmia kannata liikoja ihmetellä, alle 5gigaa käyttelee High presetillä RTX 4070 kanssa.
 
Pelasiko joku koko yön?

Onko tämä Fallout 4 tyylinen pettymys vai lähempänä Skyrimia?
Sanosin että Fallout 4 tapainen. Kattelin vähän streamiä ja totesin vaan "meh" ja ajatelin että vois pistää No man Sky käyntiin taas pitkästäaikaa. Mutta mitä ne voi tehdä kun on vanha motori alla. Näkyy hyvin kaikkissa hahmoissa kun keskustelee että näkee hyvin ne creation engine naamat.
 
New Atlantis on kyllä aika karsean näköinen. Ihmetyttää että ovat jättäneet sen tollaiseksi.
 
Aika iso pettymys näin alkuun grafiikkapuolella. Ei HDR:ää ollenkaan PC:llä ja vissiin rikki Xboxillakin. Mustan taso harmaata kuraa OLEDilla pelatessa että pitää Nvidian filtterillä sitä korjailla siedettäväksi. Mitään asetuksiahan gamman säätöön ei ole tarjolla. RT-featureita tai mitään muutakaan ylimääräistä ei ole tarjolla PC:lle. Itsellä 4090 niin pelaa toistaiseksi ihan sulavasti, mutta eihän tätä nykyisellään voi kauniiksi peliksi väittää. Ihme hommaa Bethesdalta ja MS:ltä ulostaa tällainen pökäle vuonna 2023 teknisiltä ominasuuksiltaan. Indie-kehittäjätkin panostavat enemmän tätä nykyä. Tyytyväisiä lienee vain AMD-korttien omistajat kun tarjolla on vain ghostaava FSR ja kaikki muu loistaa poissaolollaan.
 
Näppäin asetuksia niin maan perkeleesti, tulee ihan Elite tunnelmat. Kukaan koittanut toimiiko lentotikut tässä? :p

Yksi videoarvostelija tuossa haukkui juuri tuota avaruudesssa taistelemista näppiksellä ja hiirellä, ja sitä ettei peli tue lentotikkuja vaan pelkästään konsolin ohjainta. Eli ei ainakaan vielä tue, ja melko(?) selvästi siinä taistelussa ja sen kontrolleissa on paranneltavaa, ei keskitä alusta jolloin joudut jatkuvasti sohimaan sitä eri suuntiin.

Luojan kiitos avaruuden tutkimisen ja tukikohtien rakentelun voi halutessaan skipata. Molempia tulee varmasti kokeiltua ja tehtyä, mutta en ole koskaan tykännyt tukikohtien rakentamisesta esim. Fallout 4:ssä.

Noi tukikohdat on enemmän F76:n kaltaisia joiden pääpointti on epäorgaanisten resurssien automaattinen keräys, joita sitten varmaan käytetään niiden tukikohtien maksimoimiseen ja oletettavasti myös alusten osien rakentamiseen. Mä ainakin rakentaisin noita niin paljon kuin resurssit antaa myöten, noitahan on maksimimäärä joka tapauksessa.

Plus selostusten mukaan noi on aika kalliita rakentaa ja vaatii pitkälle etenemistä pelissä. F4:ssa sijainnit oli asuttuja minikyliä, joissa pääpaino oli niiden asukkien tyytyväisyys ja puolustautuminen, ja hieman ne antoivat orgaanisia resursseja, joista kasvit muistaakseni oli joko meh tai suoraan evvk, ja vesipullot taas erittäin OP rahan tekemiseen.


Kuukausi takaperin aktivoisin tuon AMDn kuponkikoodin, mutta ei vieläkään koodia tullut millä saisi lisättyä Steamiin?

Normaalia vai pitääkö supporttiin ottaa yhteyttä?

Edit: vai saako tuota standardiversiota edes ladattua vielä ennen ilmestymispäivää?

Saa sen hieman ennen alkua ladattua, mutta ei varmaankaan vielä kun liki 5 vuorokautta aikaa. Pitäisikö koodi olla jo tullut, ei tietoa.



Suorituskyvystä: Mun mielestä jossain määrin OK ja parempi että suorituskyky on enemmän GPU painotteinen kuin CPU painoitteinen. Kokonaisuudessaan ei kovin hääppönen mutta melko odotettavissa Bethesdalta. Ja ilmeisesti selvästi AMD:lla parempi. Myöskin vähän outoa esim. tuossa 6800 XT vs 3080 12 GB testissä AMD:n näyttis vei 2.5 gigaa enemmän muistia, HD resoluutio ja ultra asetuksilla. Ero on muillakin pareilla samankaltainen muttei ihan niin iso, ja noilla kummallakin on reilusti muistia käytettävissä. Toki AMD:n sponsoroima peli.
 
Karusti kyllä tämä pyörii sigun setupilla. 1440p Ultra ja FSR päällä ja en saa edes tasaista 60 FPS. Daniel Owen kävi samaa asiaa läpi videollaan että Starfield pyörii myös kehnosti.

EDIT: Huomasin tuossa samalla pelatessa että GPU:n käyttöaste ei ole kovin korkea.
 
Viimeksi muokattu:
Ois kyllä mielenkiintoista tietää, että mistä kiikastaa, kun DLSS tukea ei ole tullut. Noitavainosta huolestuneena AMD kuitenkin joutui tiedottamaan, että he eivät ole tässä esteenä.

Varmaankin ihan vain niin yksinkertainen asia, että prioriteettilistassa FSR on ollut 'good enough'.
 
New Atlantiksessa ja eihän tämä komeaa ole. :D

Voi luoja. Fsr2 aiheuttaa täällä älyttömän rajun ghostingin.

Edit: Ghosting hävisi jostain syystä, mutta kyllä tökkii tuolla Atlantiksessa, vaikka näyttää todella huonolle. En ole kaikista vaativin, mutta ei tämä hyvä ole näin.
 
Viimeksi muokattu:
Kuukausi takaperin aktivoisin tuon AMDn kuponkikoodin, mutta ei vieläkään koodia tullut millä saisi lisättyä Steamiin?

Normaalia vai pitääkö supporttiin ottaa yhteyttä?

Edit: vai saako tuota standardiversiota edes ladattua vielä ennen ilmestymispäivää?

Screenshot_20230901_092307_Email.jpg

Eilen lueskelin jostain, että 5-6.9. Tulisi koodi
 
Pitää sitten ensi viikolla aloittaa pelailu game passilla, NMS Expedition 11 alkoi eilen niin voisi sen tässä pelailla läpi alkulämmittelyksi. Halpaa lystiä kun tuli aikaisemmin ostettua gamepassia 3 vuoden edestä jotain 3,5€/kk.
Pelaa ensin "vanillana" läpi ja sitten voi miettiä Steam version ostamista kun modaus skene on kypsynyt ja koneen saa sytytettyä tuleen ENB:llä tjsp.
 
Pelaaja julkaisi pikaoppaan loren ja hahmonluonnin perusteisiin. Ainakin omaan silmään vaikutti todella hyödylliseltä tiedolta. Ei spoilereita.

Starfield – Pelaajan opas tähtiin matkaaville / Artikkelit / pelaaja.fi

En lukenu mutta mietin vaan jotta mitähän oppaita tällanen kädestäpitelykävely tarvii ja kenelle tämänkin genren pelaajista hahmonluonti RPG:ssä on uusi asia? :confused:
Kaikkea perkelettä se hype teettää..

Toisekseen, en minä ainakaan mitää oppaita halua lukea, haluan vetää yrityksen ja erehdyksen kautta kuten aina tällasissa peleissä, sitten voi toisella pelikerralla pelata eri tavalla.
 
New Atlantiksessa ja eihän tämä komeaa ole. :D

Voi luoja. Fsr2 aiheuttaa täällä älyttömän rajun ghostingin.

Edit: Ghosting hävisi jostain syystä, mutta kyllä tökkii tuolla Atlantiksessa, vaikka näyttää todella huonolle. En ole kaikista vaativin, mutta ei tämä hyvä ole näin.

Ei helvetti. Ja tätä atlantishana oikein hehkutettiin etukäteen, että isoin kaupunki ikinä Bethesdan peleissä. Kyllähän tuommoista pökälettä kannattaakin oikein hehkuttaa...

Taattua "16 times of detail!" Howard settiä. :lol:
 
Ja voi että tätä avaruustaistelua eikä oikein muutenkaan lähde kyllä tämä touhu. Ammuskelu on kyllä jotenkin vailla potkua ja ne viholliset ovat tietty tyhmiä kuin saappaat. Noh olihan tuossa hauska, kun olin kuolemassa niin vihollinen päätti jetpäkillä paukuttaa kattoon ittensä. Latausruutuja ja paikasta toiseen pomppimista. En tiedä. Saatan lopettaa.
 
Aika heikot odotukset on kyl pelin suhteen kun pari sivua täältä lukasee.
Game pass sattu oleen niin laitoin lataukseen ja ensi viikolla sit testailla. Eipä tuo hirveitä odotuksia lataa joten kokeillaan ja kerrotaan si miltä tuntuu.
 
No toi nyt on vähän sama kuin että Mäkkärin mainoksen jälkeen odottaisit että hampurilainen näyttää ravintolassa samalta kuin siinä mainoksessa. Markkinointi harvoin kertoo koko totuutta.

Ja tämäkö on sinusta hyväksyttävää ja minä vaan kitisen turhasta? Kyllä lopputuotteen pitäisi vastata niitä mainoskuvia, jopa mäkkärin hamppareiden.

Jos mainostetaan sillä että pystyy lentämään avaruudessa, niin sitten pitää myös pystyä. Ihan sama vaikka genre onkin vaan rpg.

Tuo oman avaruusaluksen modaaminenkin tuntuu nyt täysin yhdentekevältä kun sitä ei pääse kunnolla käyttämään avaruusmatkustuksessa
 
Viimeksi muokattu:
3h30 min takana. En tiedä mitä jengi odotteli mutta ihan pätevää viihdettä. Itse halusin jotain MassEffectin kaltaista,noin niinkun avaruuslentely puolella. Eikö se ollut aikalailla samanlaista vai oliko parempaa? Ainut asia mikä hieman hämmenti oli että en saanut quickwheeliin pelkkiä nyrkkejä laitettua joka hieman latisti meleellä pelaamista boxing traitin kanssa.
 
Ite taisin tehdä suuren virheen kun aloin pelaamaan Mass Effectin legendary editionia pari viikkoa sitten tätä Starfieldiä odotellessa ja nyt oon ME2 puolessa välissä ja pientä avaruus ähkyä meinaa jo tulla kun on tuota dialogia aika paljon tässäkin pelisarjassa mutta vedän kyllä loppuun nämä 3 osaa. Sen jälkeen täytyy varmaan jo yli puolivuotta sitten tarjouksesta ostettu Cyperpunk 2077 pelata välissä tai joku ihan eri genren peli ja vasta sitten Starfield.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 368
Viestejä
4 510 437
Jäsenet
74 357
Uusin jäsen
villl

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom