- Liittynyt
- 29.10.2016
- Viestejä
- 63
Ajattelitko Nilton pelata Star Citizeniä tai Squadronia, jos valmista saadaan esimerkiksi vuoden 2018 aikana? Vai lähdetkö vapaaherrana protestoimaan seuraavaksi Valmetin tehtaille, missä osa väestöstä saattaa joutua taipumaan työhön sosiaalitoimiston petettyä pyhän lupauksensa. Kohtalaisen halpahintaista trollausta tämä alkaa olla noin internetin mittakaavassa, kun yhtäkään väittämää ei edes yritetä perustella, mutta kaipa tästä tietty väestönosakin huokean nautintonsa saa, minkä voi myös merkata plussarakkeeseen vaikkei näitä juttuja ihan yhtä mielellään lue kuin sellaisia, joissa on jopa ajatusta. Siinä olisi tervehenkisempi harrastus sosiopaattiforumien sanoman kopioinnin tilalle, jos otat haasteen vastaan.
Ehkä pelaan, ehkä en. Riippuu laadusta, mutta kokeilen ainakin niin kuin melkein jokaista patchia tähänkin mennessä. Mitä perusteluja kaipaat? Ei ole mikään salaisuus, että CR tykkää leikkiä mocapin kanssa. Pari päivää sitten Sandi twiittas ja hehkutti uutta mocap-teknologiaa. Ja yleinen konsensus redditissä on, että PUn launchia on turha odotella ennen vuotta 2020. Mitä tulee sosiopaattifoorumeihin, niin sieltä paskan keskeltä löytyy usein myös hyviä vastineita näille hurjimmille Star Citizen huhuille, kuten edellissivun "satatuhatta aktiivista pelaajaa"-väitteelle.
Since Beer pointed out the existence of Star Marine leaderboards, I thought I'd take a quick look at them. Note that it is possible to opt out of the leaderboards, so we do not have a representative sample of the playerbase. In the roughly 3 weeks since 2.6.1 went live,
- 24,793 unique users appeared on the leaderboards (about 1.5% of the nominal number of citizens);
- 23,309 of these recorded more than 0 minutes of playtime. See note below
- 14,861 total player-hours of game time was recorded;
- 47,426 player-matches of Last Stand and 26,459 player-matches of Elimination were played. To get the total number of matches played we'd have to divide by the average number of players in a match, which I don't know. If e.g. Last Stand is 8v8, then you're looking at 2,964 games played.
- There were 5,840,098 hits registered out of 13,602,751 shots fired. It is sometimes possible to be credited for more hits than you have shots fired, so... maybe grenades?
There are 504 hours in 3 weeks, so based on these numbers you're looking at an average of 30 leaderboard-enabled players concurrently playing at any one time. The average playtime per user is 36 minutes; however, I suspect the playtime distribution is extremely top-heavy. I can't quantify that at the moment because my sqlite3 is a POS and it's too much effort to load the data into a better program at the moment.
Notes on playtime: I am not sure how exactly this is being measured. Elimination mode tends to have large number of playtimes that are exact multiples of 10 minutes, but this is not true of Last Stand. 1,484 players managed to play at least one match without having any playtime recorded, so who knows what exactly is going on.
Uusimmassa patchissa Last Standiin vaadittavaa pelaajamäärää pienennettiin, kun porukalla oli vaikeuksia saada peliä käyntiin. Ei näytä olevan ainakaan Star Marine näiden sadantuhannen aktiivisen pelaajan suosiossa.
Täytyy kyllä myöntää, että vaikka minkälaista huttua olen näiltä sosiopaattifoorumeilta lukenut, niin yhtä hämmentävään asiaan kuin ihmisten sosioekonomiseen luokitteluun sen perusteella mikä heidän mielipiteensä Star Citizenistä on, en ole törmännyt. Kuulostaa kyllä sellaiselta mihin vain /r/ds stalkkaajat kykenisivät.
Juu olet oikeassa muistin väärin Funding sivulla oleva luku on tosiaankin rekisteröityneiden määrä ei ostaneiden määrä joka on
1 235 608 miljoonaa henkilöä jotka ovat bäkänneet/ostaneet jotain (ts ei välttämättä ole koko peli vaan voi olla mitätahansa halvempaakin), eli se veikkaamasi puolimiljoonaa on yli puolimiljoonaa pielessä ;-)
En tiedä mistä tämän luvun olet repäissyt, mutta oletan kyseessä olevan "UEE Fleetin" koon. Luulisin niinkin tarkasti peliä seuraavan ihmisen kuin sinä tietävän, että kyseinen luku osoittaa ostettujen alusten määrää eikä yksittäisiä bäkkereitä. Jos et usko minua, niin uskot varmaan discolandoa.
Viime vuoden puolella julkaistiin artikkeli, jossa kerrottiin maksaneita asiakkaita olevan 500k.
Of the one million user accounts that includes the Roberts Space Industries platform, 500,000 fans have already pre-purchased content in the game, which is actively involved in its funding.
Tarkka tunnuksien lukumäärä tuohon aikaan oli jossain 1,3-1,4 miljoonan välillä. Jos tunnuksien ja bäkkereiden suhde on pysynyt tähän päivään saakka samana kuten olettaa sopii, tarkoittaa se tänä päivänä yksittäisiä rahoittajia olevan suunnilleen 650k. Eli aikalailla puolet pielessä on sinun "tietosi".
Viimeksi muokattu: