Star Citizen

3.7 nyt kaikille avoimessa PTU:ssa.



3.7 on ilmeisesti tarkoistus julkaista 10.10. ts vain paripäivää aikaa kokeilla ilmaiseksi Vanquard varianteja ja Banu Defenderiä.


-------------------------------------------------------------

Ainoa vain että Castoerpillar ei vissiin ole vuokrattavissa (ainakaan tällähetkellä).

Postailet hyviä videoita joskus mutta valitettavasti Squadron 42 ehkä myöskään ei ole minun makuun.

Ei se FPS video mitä näytit ole se gameplay mitä haen. Jos unohdetaan elokuva pätkät, sosicaalinen keskustelu ja space ship fights Squadron 42 niin tuo fps ei ole sitä mitä haen.

En pidä sellaisista semi realististista peleistä hiivi sinne tänne turn on switch. Katsopa minun gameplay vs vaikein vaikeistaso Godlike Unreal Tournament 2004 threadissa joka antaa turpiin keskiverto pelaajalle. Se on sellaista gameplay FPS mitä etsin.
 
RSI Mantis lisättiin Evocati jäsenille PTU:n.

QT Jamming range näyttäis olevan 20km eikä 2km kuten Newsweekin artikkelissa sanottiin. QT Interdiction rangesta on vaikea sanoa kun sitä on erittäin vaikea testata.

Maksiminopeus on 1220m/s, kiihditys on 16,8g eli n. 6 sekuntia pysähdyksistä maksimiin. Mantis on siis yksi nopeimmista ellei nopein alus tällä hetkellä. Karkuun tuota on siis mahdoton päästä tällä hetkellä.

Aseistus on sentään maltillinen 2x S3 hardpoint sekä 2x S3 missile hardpoints. Kaikki sisäiset komponentit ovat myös S1.

Saa nähdä mihin tuo jamming range asettuu. Lyhyen testailun perusteella 20km on melko paljon. Muuten Mantis on sentään lähes turha alus. Se on iso, pienet komponentit ja huono aseistus. Mantis vaatii ehdottomasti kavereita että siitä saa mitään irti.

En usko että Mantis on niin paha "griefer" alus kuin moni vinkui pari viikkoa sitten.
 
Happy Birthday, Star Citizen!


Banner3.png


Time to Celebrate

Seven years ago today Star Citizen was announced to the world, and together, over the subsequent years we have built the most engaged, creative, and fervent communities in gaming. That unbridled enthusiasm demonstrated again and again by Star Citizen players and fans has been front and center over the past month in the Ship Showdown celebration and tournament. From mind-bendingly creative nomination submissions, to spirited discourse and campaigning during the head-to-head rounds, your passion and dedication have sounded true.

The final battle has concluded, and as the smoke clears, Drake’s Caterpillar emerges victorious.

We extend our sincere thanks to every one of you that voted, our resounding congratulations to all you Drake fans out there, and deepest sympathies to the Aegis faithful. You’ll get ‘em next time.

While the top dog will secure for itself exclusive accouterments befitting a champion, all four ships that made it into the Semi-Finals will be given the “best in show” treatment at this year’s upcoming Intergalactic Aerospace Exposition and treated to their own specialized appurtenance.

Intrigued? Then we’ll see you at the Expo in November, where all will be revealed, and you’ll get a taste of the latest and greatest from nearly every manufacturer in the ‘verse. From old favorites to new surprises, keep the party going at IAE 2949.



Caterpillar voittti äänestyksen :)

NotTheAnvilCarrack.jpg



--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------


RSI Mantis lisättiin Evocati jäsenille PTU:n.

QT Jamming range näyttäis olevan 20km eikä 2km kuten Newsweekin artikkelissa sanottiin. QT Interdiction rangesta on vaikea sanoa kun sitä on erittäin vaikea testata.

Maksiminopeus on 1220m/s, kiihditys on 16,8g eli n. 6 sekuntia pysähdyksistä maksimiin. Mantis on siis yksi nopeimmista ellei nopein alus tällä hetkellä. Karkuun tuota on siis mahdoton päästä tällä hetkellä.

Aseistus on sentään maltillinen 2x S3 hardpoint sekä 2x S3 missile hardpoints. Kaikki sisäiset komponentit ovat myös S1.

Saa nähdä mihin tuo jamming range asettuu. Lyhyen testailun perusteella 20km on melko paljon. Muuten Mantis on sentään lähes turha alus. Se on iso, pienet komponentit ja huono aseistus. Mantis vaatii ehdottomasti kavereita että siitä saa mitään irti.

En usko että Mantis on niin paha "griefer" alus kuin moni vinkui pari viikkoa sitten.
Juu yksinäinen häirikkö pelkän Mantisin kanssa ei saa kummoistakaan griiffausta aikaan kun se griffauksen kohde on käytännössä aina kykenevä suoraan taistelemaan Mantista vastaan.

Griffauksessahan on harvemmin kyse organisoidusta joukosta (piraatti roolisssa pelaava porukkahan ei ole grifausta).

Postailet hyviä videoita joskus ...
Olen viimeaikoina haeskellut uusia tubettajia niin että ei tulisi postattua aina samojen tubettajien näkemyksiä.

Vältän kumminkin sellaisia tubettajia jotka harrastavat klikibite taktiikoita (esim. väittävät jonkin julkaisun jo tapahtuneen vaikka se ei ole tapahtunut).
 
Viimeksi muokattu:
Tulipahan pelleiltyä koko päivä tuon Mantiksen kanssa.

Ehdottomasti parasta hupia sitten 3.4 Jumptown sotien jälkeen. Yksinäinen Mantis on käytännössä vain kiusankappale. Mantis on kuitenkin sen verran nopea, 20km range, ja loputon aika mahdollistaa hitaamman aluksen lukitsemisen loputtomasti. Ryhmässä tuo Mantis on kyllä erittäin hauska. Otettiin Mantiksen lisäksi jotain starter aluksia kuten Aurora, Avenger ja snub fightereita kuten 85x koska ryhmä QT on tällä hetkellä rikki joten kaikki uhrit ovat yksin joka tapauksessa. Oli ihan hauska jahdata Starfarer noilla aloittelija aluksilla.
 
Starcitizen olen jo päättänyt että se todennäköisesti ei ole minun pelini. Tässä valitukseni ja nyt en kommentoi mahdollisia bugeja mitkä on tietenkin mahdollista korjata ennen julkaisua.

Mistä asioista en pidä?

A. Turhan hankalaa vaikka nyt varmaan jotkut veteraanit pelistä Eve Online nauraa tälle.
B. Etsi tuntikausia jotain jostain luolasta. En halua etsiä mitään.
C. Hiipimistä sinne tänne sen sijaan että on Unreal Tournament 2004 tapainen FPS.

Taidan jo luovuttaa ei ole minun pelini jos ei sitten ole niin että kaikki hiipimis luola jutut on vapaaehotoista ja pärjää ihan ihan hyviä ilman niitä.

Starcitizen gameplay mitä minua kiinnostaa? Tulla poliisiksi /bounty hunter mahdollisesti myös saatuena esim. rahtialukselle jota piraatit ihmispelaajat haluavat ottaa haltuun.

Spacefight. FPS shooter jos se on Unreal Tournament 2004 tapaista ja ei mitään hiipimistä tai vielä pahempi kirjaimellisesti eksyksissä jossain luolastossa. Sociaalinen keskustelu kaupungeissa ja sellaista. Tuskin tarjoavat Cyperpunk alastomia naisia, mutta jos sellaista on niin heh kiinnostaa.

Olettaen että se nyt edes julkaistaan seuraavan 10 vuoden sisällä.
 
Viimeksi muokattu:

Unreal Tournamentin tapaista FPS ei tule olemaan. FPS tulee olemaan lähempänä Arma, Squad, yms. pelejä, mutta ei kuitenkaan ihan niin HC joten jotain Arman ja Battlefieldin väliltä. Combat ei tule ehkä olemaan ihan luolamaisen hiipimistä, mutta kyllä se melko hidastempoista tulee olemaan. Security Port Kareah kohtaamiset liene antavat parhaan kuvan mitä combatilta kannattaa odottaa. Onhan tuo melkoista hiippailua.

Tuo gameplay mitä haluat SC:ltä on jo pelissä jossain määrin. Bounty huntigista löytyy pelaaja ja AI tehtäviä. Ainoa objektiivi tällä hetkellä on tosin tappaa, ei ole vielä mitään hienompia systeemejä.

Rahtialusten suojaaminen on myös pelissä, mutta tuo vaatii oikeastaan sen että on jossain tunnetussa organisaatiossa kuten Gallog. Jossain määrin ihan vaan randomisti pelaamalla tuollaista gameplaytä saa aikaiseksi, mutta kun enää ei ole vain yhtä kiintopistettä kaikelle rahtaamiselle niin tuo on melko harvinaista. Shadow Moses piraattiorganisaatio tällä hetkellä verottaa rahtaajia PU:ssa. Uhreiksi on kuitenkin lähes yksinomaan valikoitunut 3 isoimman rahtifirman pilotit. Toki jotain randomeitakin välillä jää haaviin, mutta se on melko harvinaista ottaen huomioon kuinka pieni määrä pelaajia mahtuu yhdelle serverille ja kuinka monta serveriä on aina päällä.

Tuo sosiaalinen gameplay on myös melko hyvin pelissä. Tapasin itseasiassa tämäm hetkisen organisaationi pelissä baarissa kun Lorville lisättiin peliin. Jauhettiin paskaa baarissa tunnin parin verran. Moni organisaatio on myös 890j aluksen lisäyksen myötä järjestänyt tapahtumia jossa jengi hengaa vaan aluksella, ottaa randomeita kyytiin ja periaattessa roolipelaa luksusjahtia.

Jotta tuollaista sisältöä mitä haluat SC:ltä löytää tämän hetkisestä bugisesta läjästä niin pitää olla kyllä erittäin oma aloitteinen. SC:ssä on tällä hetkellä todella huonosti strukturoitua sisältöä.

Btw. 3.7 on live ja Mantis sekä muuta on myynnissä.
 
Viimeksi muokattu:
...

Btw. 3.7 on live ja Mantis sekä muuta on myynnissä.
Hmm ilmeisesti kovasti pelihinkua porukoilla kun RSI:n sivu tipahti just verkosta tule esim: 502:ta ... myöskään pelin käynnistys ei onnistu kun ilmeisesi peliin kirjautumisserverikään ei vastaa.

ALPHA 3.7 - INTO THE DEPTHS







--------------------------------------------------------

Star Citizen Alpha 3.7.0 LIVE.3180042 Patch Notes

Today at 08:48

Star Citizen Patch 3.7.0

Alpha Patch 3.7.0 has been released and is now available! The launcher version number should read: VERSION 3.7.0- LIVE.3180042.

It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Public client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizen\LIVE. The persistence database has been cleared for this build.

Known Issues
  • Invisible rocks are present on the surfaces of planetary bodies and can sometimes block FPS mineable resources.
  • Kiosks and terminals are flickering.
Caution: Could negatively impact those sensitive to flashing screens.
  • REC rentals for Star Marine fail to process but still subtract REC.
  • Interdictions can happen twice in a row and sometimes spawn an asteroid very close to the player.
  • Quantum travel sometimes doesn't work when too close to group members.
Work around: Spread out from other group members, then quantum travel or spool and go one at a time.
  • Quantum travel target selection does not always update when aligned.
Work around: Aim the nose of the ship away from the marker, and then re-target the marker to reset.
  • The quantum travel HUD will vanish if the player exits the seat while in quantum travel.
  • The Combine cannon does function correctly in multiplayer.
  • Player's can't quantum travel in the Banu Defender with a copilot seated.
  • Ultra wide aspect ratios cause misalignment for personal inventory and Skyline icons.
  • Missile countermeasures are not working consistently.
  • Distortion damage does not apply correctly.
  • Duplicates of ship system components can appear listed in the VMA which, when equipped, will not function.
  • In Star Marine's OP Station Demien level, enemy indicators can sometimes be seen through walls.
  • Players may experience a stall when loading and firing weapons in Star Marine.
  • AI ships can get stuck and not continue on their route.
  • NPC beacons will sometimes display an incorrect distance.
  • Attempting to quantum travel to destinations from orbit of ArcCorp or its moons may result in the player colliding with the surface.
  • Ships can spin excessively out of control when their wing is clipped.
  • Landing illegally and having your ship despawn while a mission box is inside will break mission progress.
...
New Features
...
Feature Updates
...

--------------------------------------------------------

Myös Concierge sivut näimmän uudistuneet

Consierge sivuit uudistuneet.PNG


--------------------------------------------------------


PS
Dual Universe | Alpha 2 | Puzzle Building Contest Winner Walkthrough "RD_Temple"
 
Viimeksi muokattu:
Hype on kyllä harvinaisen kova tällä hetkellä. RSI Launcher ei toimi vaikka pääsisikin kirjautumaan sisälle eikä RSI nettisivut.

Kerta mikään ei toimi niin tässä pieni teaser kuva

Gladius_Pirate.jpg




Anvil Arrow menetti yhden suojan joten vaihdan ainankin oman tähän uuteen Pirate Gladiukseen joka tulee ostettavaksi kun uuden Pirate Swarm pelimuodon on voittanut. Tuo punainen skini on kyllä hiano.

Edit: Sivuhuomautuksena. En ole mihinkään peliin koskaan ostanut mitään kosmeettista, mutta jos CIG tarjoaisi skinejä aluksiin niin luultavasti ostaisin jokaiseen alukseen jossain vaiheessa yhden.
 
Viimeksi muokattu:
FPS keräily/kaivos ohje



hmmm. miksi avaruuspeliin on ympätty mene luolaan, etsi kiiltäviä kiviä reppu täyteen, mene kaupunkiin ja myy ne, sama uudestaan -pelimekaniikka? tämä ollut roolipeleissä c64-ajoista lähtien. seuraavaksi tullee luolia, joissa asuu avaruuslohikäärme.
 
hmmm. miksi avaruuspeliin on ympätty mene luolaan, etsi kiiltäviä kiviä reppu täyteen, mene kaupunkiin ja myy ne, sama uudestaan -pelimekaniikka? tämä ollut roolipeleissä c64-ajoista lähtien. seuraavaksi tullee luolia, joissa asuu avaruuslohikäärme.
Koska pelin design osasto on kuutamolla.
 
hmmm. miksi avaruuspeliin on ympätty mene luolaan, etsi kiiltäviä kiviä reppu täyteen, mene kaupunkiin ja myy ne, sama uudestaan -pelimekaniikka? tämä ollut roolipeleissä c64-ajoista lähtien. seuraavaksi tullee luolia, joissa asuu avaruuslohikäärme.

Saadaan markkinointiosastolle uus termi: roguelike
 
Ja jokuaikasitten sama porukka valitti FPS sisällön puutetta.
 
Vähänhän tämä fps-mining tuntuu päälleliimatulta pelissä, joka nyt kuitenkin on sisimmiltään avaruus-simu/hiekkalaatikko. Featurena tämä kuulis ennemmin johonkin patch 3.0 content päivitykseen pelin julkaisun jälkee.

Tietysti ymmärtää, että halutaan laajentaa pelin ainoa todellinen pelimekaniikka kaikille pelaajille. Näin pystytään ostamaan aikaa kehittäjille, kun massoilla on taas jotain tekemistä. Ennemmin toki näkisi jotain barebone toteutuksia science/explo tai salvage gameplaystä, mutta lienee turha toivoa
 
On toi mun mielestä ihan hyvä lisäys ja nyt ei mainaus ole enää pelkän maksumuurin takana. :)
 
... Ennemmin toki näkisi jotain barebone toteutuksia science/explo tai salvage gameplaystä, mutta lienee turha toivoa
Myös noiden toteutus tarvii pohjalle sen toimivan peruskeräily tekniikan koska nuohan on sen jatkokehitelmiä.
 
Myös noiden toteutus tarvii pohjalle sen toimivan peruskeräily tekniikan koska nuohan on sen jatkokehitelmiä.

Mää on nyt ihan käsitä, kuinka kivien kerily ja taskut täynnä avaruusluumuja juoksentelu planeetalla on ehtona noille muille featureille?

Jos, ja toivonmukaan kun noita featureita kehitetään ship-first kuten mining, niin en oikein näe yhteyttä firstperson-keräilyyn.

Näin hihasta ja mutulla salvage vois olla yksinkertaisuudessaan romumetallin imurointia hylyistä ruumaan, science ja explo vois olla alkuun jotain signaalinkäpistelyä ja lähteen paikannusta.
 
Mää on nyt ihan käsitä, kuinka kivien kerily ja taskut täynnä avaruusluumuja juoksentelu planeetalla on ehtona noille muille featureille?

Jos, ja toivonmukaan kun noita featureita kehitetään ship-first kuten mining, niin en oikein näe yhteyttä firstperson-keräilyyn.

Näin hihasta ja mutulla salvage vois olla yksinkertaisuudessaan romumetallin imurointia hylyistä ruumaan, science ja explo vois olla alkuun jotain signaalinkäpistelyä ja lähteen paikannusta.
Just niin ja pelin täytyy tukea sitä ja tämä käsinkereäily tuo peliin perus koodipohjan/pysyvyyden jne tukemaan sitä eli tämä on ensimmäinen vaihe ketjussa joka loppujelnlopuksi mahdollista tuon jota halaut.


-----------------------------------------------------------


PTU 3.7.1 on näimmän kaikille avoin.
 
Viimeksi muokattu:
ScreenShot0042.jpg
miten ihmeessä täältä sängystä pääsee pois? vai pitääkö odottaa seuraavaa patchia? :D
 

Star Citizen Alpha 3.7.1 Ilmainen Testaus / Free-fly 28.10 - 3.11.


"...

27b6115e-df3e-453b-8684-eb4ede490eef.jpg


....

FF37.PNG


..."

Veikkaan että RSI:n sivu ja peliserverit tulee olemaan aika tukossa tuon Free-fly:n alkaesssa ja Free-fly viikonloppuna joten jos mahdollista kokeile tiistai-torstai välisenä aikana niin vältät pahimmat ruuhkat.

Muista pyytää joltakin (esim. multa) refferal koodi niin saat 5000 UEC pelin sisäistä rahaa (sillä saa halutessaan esim. paremman aseen heti pelin aloittaessaan).


-----------------------------------------------------------------------------------


Star Citizen News - 3.7.1 FREEFLY Event & New WIPE



Star Citizen Alpha 3.7.1 LIVE.3367344 Patch Notes - Star Citizen Spectrum

-----------------------------------------------------------------------------------


Star Citizen | What's On at CitizenCon 2019?
CitizenCon 2949 - Schedule -




CitizenCon 2949 - Schedule -
 
Viimeksi muokattu:
siis tämmönen juttu ko mainasin käsin ja pistin tavarat vahingossa siihen että tuli paketti siihen minun eteen niin mihin sen paketin voi viedä esim tai laittaa? yritin port olisarissa tunkea sitä sille kassaneidolle ja koneeseen mutta ei kelvannut o_O
 
siis tämmönen juttu ko mainasin käsin ja pistin tavarat vahingossa siihen että tuli paketti siihen minun eteen niin mihin sen paketin voi viedä esim tai laittaa? yritin port olisarissa tunkea sitä sille kassaneidolle ja koneeseen mutta ei kelvannut o_O
Anna paketin olla aluksen ruumassa ja kun menet myyntipäätteellle voit myydä sen suoraan aluksen ruumasta (samoin kuin muukin rahti), siis mikäli olen ymmärtänyt homman oikein kun en ole vielä itse kokeillut.
 
ensin saavuin port olisariin prospectorilla ja paketti ei kelvannut ja kävin hakemassa sen aluksesta pois niin ei kelvannut taaskaan.. no vaihdoin aluksen origin 325a ja kokeilin kaikkea niin ei eittanut mikään :rage:
 
tuossa kaivos mainaamisessa ei ole kyllä perkele minkäänlaista tolkkua. ,kolmas kerta tänään kun olen sielä ja jotain kiveä sulattamassa niin joka kerta joku vi*** run***** tulee tappaa siihen paikkaan :darra: oli jo millin päässä etten hakenu jelziniä:rofl:
 
tuossa kaivos mainaamisessa ei ole kyllä perkele minkäänlaista tolkkua. ,kolmas kerta tänään kun olen sielä ja jotain kiveä sulattamassa niin joka kerta joku vi*** run***** tulee tappaa siihen paikkaan :darra: oli jo millin päässä etten hakenu jelziniä:rofl:
Juu pitäis tuurilla löytää sellainen luola joka ei ole niin tunnettu.

Muuten selvititkö sen kerättyjen/mainattujen tuotteiden myyntiongelman.
 
eipä tuo onnistunut ko se kyseinen pakettikin hävisi jonnekkin tai siis katosi :)
 
Something cool
Star Citizen • Dreamwalker, A Pilot's Journey #3 [Track-IR + Joysticks]




-------------------------------------------------------------------


eipä tuo onnistunut ko se kyseinen pakettikin hävisi jonnekkin tai siis katosi :)
Se saattoi ehkä olla niin että niitä pystyy myymään vain niillä kuilla/planeetoilla josta niitä löytyy ? ts Olisarissa myynti ei onnistuisi ?
 

Star Citizen Alpha 3.7.1 Ilmainen Testaus / Free-fly 28.10 - 3.11.


...
Muista pyytää joltakin (esim. multa) refferal koodi niin saat 5000 UEC pelin sisäistä rahaa (sillä saa halutessaan esim. paremman aseen heti pelin aloittaessaan).
...
New Player Guide to Star Citizen






code2.PNG



https://robertsspaceindustries.com/promotions/37-Free-Fly



alukset.PNG


PS Nuo alukset on kaikkien käytettävissä kunhan syötää tuon koodin ts myös jo pelin omistavat pääsevät kokeilemaan noita alkusia tuolla koodilla.
 
Viimeksi muokattu:
tämä onkin sitten raskas peli. voiko olla huonoa optimointia.
en paljoa perehtynyt mutta tuntuu aika järkyttävältä maksaa satoja dollareita jostain aluksesta.
olipa työ saada alus eka edes ilmaan. kaikki mahdolliset ongelmat löytää alus, saada sisäänpääsy alukseen. painaa oikeita nappuloita että alus edes irtoaa maasta. lopetin kokeilut että jäin ilmaan alukseni kanssa. saa nähdä onko niin että sinne jäin vai jatkuuko taas asemalta. mielenkiintoinen simulaattori en niin peliksi haluaisi kutsua, koska asiat tehdään vaikeimman kautta eli simulaattorimaisesti.
 
tämä onkin sitten raskas peli. voiko olla huonoa optimointia.
en paljoa perehtynyt mutta tuntuu aika järkyttävältä maksaa satoja dollareita jostain aluksesta.
olipa työ saada alus eka edes ilmaan. kaikki mahdolliset ongelmat löytää alus, saada sisäänpääsy alukseen. painaa oikeita nappuloita että alus edes irtoaa maasta. lopetin kokeilut että jäin ilmaan alukseni kanssa. saa nähdä onko niin että sinne jäin vai jatkuuko taas asemalta. mielenkiintoinen simulaattori en niin peliksi haluaisi kutsua, koska asiat tehdään vaikeimman kautta eli simulaattorimaisesti.
Oma ensimmäinen kokeilu ei ollut ihan noin tuskanen. Keskityin ja kiinnitin huomiota kaikkiin neuvoihin mitä ruudulle pompsahtaa ja vaikka hiukan hukassa olin välillä hetkisen niin sain kyllä tehtyä kaiken mitä halusin. Mutta tuo "simulaattorimaisuus" ei ole pelin ongelma vaan ominaisuus. Pelin on tarkotuskin olla immersiivinen simulaattorimainen fiilistelykokemus kuvan kauniilla grafiikoilla ja efekteillä. Itse en kuulu tälläisten pelien kohdeyleisöön eikä Star Citizen oikeen jaksa innostaa sen vuoksi. Tykkään mielummin siitä miten paljon pääsen tekemään asioita, kuinka vapaat kädet mulle annetaan ja kuinka paljon voin keksiä erilaisia asioita ilman, että pelintekijät on mulle kaiken valmiiks miettinyt.
 
tämä onkin sitten raskas peli. voiko olla huonoa optimointia.
en paljoa perehtynyt mutta tuntuu aika järkyttävältä maksaa satoja dollareita jostain aluksesta.
olipa työ saada alus eka edes ilmaan. kaikki mahdolliset ongelmat löytää alus, saada sisäänpääsy alukseen. painaa oikeita nappuloita että alus edes irtoaa maasta. lopetin kokeilut että jäin ilmaan alukseni kanssa. saa nähdä onko niin että sinne jäin vai jatkuuko taas asemalta. mielenkiintoinen simulaattori en niin peliksi haluaisi kutsua, koska asiat tehdään vaikeimman kautta eli simulaattorimaisesti.

Tottakai vaatii vielä optimointia, peli on vielä kesken.
Aluksista ei ole pakko maksaa pennin jeniä jos ei halua, peruspakettiin kuuluu Aurora tai Mustang joilla pärjää oikein hyvin alkuun.
Pelihän opastaa alussa mitä nappeja painaa että pääset aluksella liikkeelle, ei se ole vaikeeta kun sen viitsii opetella. ;)
 
tämä onkin sitten raskas peli. voiko olla huonoa optimointia.
...
Ei erityisen raskas mutta vaatii käytännössä SSD:n joka on mainittu myös pelin suositusrauta ehdotuksessa.

Peli toimii kiintolevyltäkin (tökkimisen kera) mutta se on suunniteltu sillä olettamalla että se on asennettu SSD:lle.

Eli kiintolevy asennus käy pelin tutustumis kokeiluun mutta jos pelin aikoo vakavissaan hankkia tarvii panostaa myös SSD asemaan.
 
Spectrum - v3.9.2 > Forum categories > Concierge

"...

hawkai59@hawkai59

stanton system caves

Discussion
Today at 03:24

STAR CITIZEN-----STANTON SYSTEM----CAVE
Ob=obstructed view

DAYMAR

1---KUDRA ORE MINE
2---OM3 273.6---COVALEX SHIPPING HUB GUNDO 581.3 OB---DUNLOW RIDGE AID SHELTER--170.2 OB
3---OM6 226.1---COVALEX SHIPPIUNG HUB GUNDO 446.7 OB---TAMDON PLAIN AID SHELTER 207.5 OB
4---OM4 305.9---OM2 404.2 OB---KUDRA ORE MINE 65.6---BOUTIFUL HARVEST HYDROPONICS 190.9 OB
5---OM6 246.8---OM2 433.5 OB--- COVALEX SHIPPIUNG HUB GUNDO 530.2 OB

ABERDEEN

1---OM1 110.4---OM5 263.1 OB---HDMS NORGARD 148.7 OB
2---OM5 112.4---OM2 291.3 OB---OM3 263.7 OB
3---OM1 163.1---OM4 203.8---OM6 306.3 OB
4---OM3 870.4---OM6 1386.0 OB---HDMS THEDUS 941.7 OB---OMI 1788 OB
5---OM3 150.00---OM1 230.0 OB---HDMS NORGARD 101.3 OB

HURSTON

1---OM4 1070.0---OM1 1169.0--LORVILLE 315.4 OB---HDSF ADIAL 289.9 OB
2---OM5 694.2---OM2 1971.0---HDSF COLFAX 351.3 OB---HDSF ELBRIDGE 771.5 OB
3---OM2 994.7---OM6 1907.0 OB--OM4 1248.0 OB---HDSF TAMAR 302.9 OB
4---OM3 870.4---OM6 1385 OB---OM1 1788 OB---HDSF HOBART 335.1 OB
5---OM1 1034.0---OM6 1362.0 OB---OM4 1595.0 OB---LORVILLE 495.0 OB

..."
 
Eka PU Mission aluksen (890) sisällä.



-----------------------------------------------

Star Citizen Monthly Report: October 2019

This time next month, CitizenCon 2949 will be but a fond memory. As you can imagine, most teams touched on the event one way or another in October, be it preparing presentations or putting the final touches to tech being demonstrated. To avoid spoilers and undermining the hard work put into the event, this month’s report is a little light on juicy details. However, we’ll get back to normal next month!
...
...
 
Viimeksi muokattu:
15. pv paljon muuutoksia (varsinkin lisäyksiä) Roadmapppiin.

Roadmap Roundup - November 15th, 2019 - Roberts Space Industries

"
Roadmap Roundup - November 15th, 2019

Roadmap Roundup
Hi everyone,

Each and every week, we accompany the Roadmap update with a brief explanatory note to give you insight into the decision-making that led to any changes. This is part of an effort to make our communications more transparent, more specific, and more insightful for all of you who help to make Star Citizen and Squadron 42 possible.

We’ve used terms like quality of life and playability a lot in the last few weeks – most notably in a recently released Roadmap Roundup. While we still have a lot of work to do, we’re very happy with the improvements introduced to the ‘verse in Alpha 3.7, and we plan on maintaining this momentum and pushing for a greater breadth of quality of life changes/fixes in the patches to come. As mentioned in a previous Roundup, it’s time to squash some of those longstanding bugs and clean up the overall gameplay experience, so that you can enjoy Star Citizen even more while we continue development.

You’ll find a lengthier update than usual this week, as we’ve made great progress on our re-prioritization. We’ve made several changes this week as a result of the quality efforts mentioned above, but also because of a condensed Q4 due to both CitizenCon, and the upcoming holiday break for our developers. We’re currently aiming to release Alpha 3.8 earlier in December so that we have time to monitor stability and deliver any needed fixes so that you all can have a great experience over the holiday break.

-CIG Community Team


Notable Changes for November 15th, 2019


Persistent Universe
_________________

Prison Missons
This card introduces various missions set within in-game prisons around the universe and has been added to the Roadmap for Alpha 3.9.

Klescher Automated Prison
This card introduces the Klescher Automated Prison, which is owned and operated by Klescher Rehabilitation Facilities, a private corrections provider. This fully automated corrections site includes housing, security, and work release opportunities to allow prisoners to be productive while paying their debt to society. This card has been added to the Roadmap for Alpha 3.9.

Prison Uniform
This card introduces the Prison Uniform wearable, which has been added to the Roadmap for Alpha 3.9.

Rescue Hijacked 890 Jump
This card introduces a new mission that takes place on an 890 Jump that has been hijacked by ship-jackers intent on hacking into the ship’s computer. Work on this mission is nearing completion, resulting in the Rescue Hijacked 890 Jump card being added to the Roadmap for Alpha 3.8.

Law System v2 – Fines
This card introduces the ability for you to be able to pay off your fines at a terminal in your own time, rather than automatic fines. Work on this is nearing completion, resulting in Law System v2 – Fines being added to the Roadmap for Alpha 3.8.

Vehicle Look Ahead Camera
This card introduces revised look ahead camera implementation that allows you to look towards the direction you are moving for both space and ground vehicles. In addition the mode can also look towards selected targets to keep them in view and provide some horizon levelling when in atmosphere. Work on this new camera functionality is nearing completion, resulting in the Vehicle Look Ahead Camera card being added to the Roadmap for Alpha 3.8.

Vehicle Third Person Camera
This card introduces improvements to the third-person camera system for vehicles to provide a more immersive experience by ensuring the camera can orbit cleanly around vehicles, snap towards your movement direction, and react to collisions better. Work on this new camera functionality is nearing completion, resulting in the Vehicle Third Person Camera card being added to the Roadmap for Alpha 3.8.

Mining Heads
This card introduces 5 new mining lasers to the game, all with different stats ±. Some will transfer power faster but induce a lot more instability into the rock, while others will make mining more stable but slow down transfer. Some mining lasers will reduce the resistance levels of the rocks, making them ideal for cooperative gameplay, or will be incredibly powerful but more expensive. Work on these new components is nearing completion, resulting in the Mining Heads card being added to the Roadmap for Alpha 3.8.

Planet Tech v4
This card introduces new planetary improvements: improved tools, workflows, planet surface blending, objects scattering and transitions, generation driven by climate data, and more. Work on this new tech is nearing completion, resulting in the Planet Tech v4 card being added to the Roadmap for Alpha 3.8.

microTech Moons: Clio, Euterpe, Calliope
The team working on these moons is spending additional time polishing the v4 Planet Tech, which will debut in Alpha 3.8. This additional time will result in Clio, Euterpe, and Calliope moving on the Roadmap to Alpha 3.9.

Death Animation Improvements
While great progress has been made on this feature, and it’s still on track to be completed by the end of Q4, it will just miss the cut-off date for go/no-go reviews, resulting in this card moving on the Roadmap to Alpha 3.9.

NPC Healing
After re-evaluating priorities, the team working on this card will focus on improving the Personal Inner Thought and Personal Interaction System before moving on to improving medpens, grenades, and throwing t1 functionality. This shift in focus will result in this card moving back one quarter to Q2, 2020.

Player Status System v2
After re-evaluating priorities, Tier 2 EVA functionality has been prioritized over the Player Status System v2 that’s currently slated for 4.0, resulting in this card temporarily moving off of the Roadmap until discussions wrap up and a new target date is decided upon.

Cockpit Experience
After re-evaluating priorities, the decision was made to shift focus onto the previously mentioned camera improvements, which we feel will deliver more impactful improvements. The result is that this card will be temporarily moving off of the Roadmap until discussions wrap up and a new target date is decided upon.

NPC Improvements: Shopkeeper & Bartender
After re-evaluating priorities, the decision was made to temporarily remove these off of the Roadmap until discussions wrap up and a new target date is decided upon.

FPS Combat: Weapon Types
The developers focused on this task were pulled to assist with AI Perception for Squadron 42. Additionally, the development work for this card involved more feedback and adjustments than originally anticipated. For both of these reasons, after additional evaluation, this card has been moved back on quarter to Alpha 3.9.

Procedural Asteroids
This card has since become fairly legacy as it contained a lot of general subtasks that have since been duplicated into new tasks. The Graphics team is still looking to make further progress on this in the new year, however that would be subject to planning in Q1. For these reasons, this card has been temporarily removed from the Roadmap while we work out the best way to represent the work that will be completed.

Planetary Ground Fog Tech and Improved Terrain Shadows
While great progress has been made on these features, and work will continue on them both, they will not be ready in time for Alpha 3.8; therefore they are temporarily being removed from the Roadmap until discussions wrap up and a new target date is decided upon.


Squadron 42
___________

Body Dragging
Now that previously mentioned discussions have concluded, this card has been re-added to the Roadmap for Q1, 2020.

FPS: Realistic Firing v2
After re-evaluating priorities, this will now be completed one quarter earlier than originally planned, resulting in the card moving up to Q1, 2020.

Cockpit Interaction
After re-evaluating priorities, the team working on this card will focus on improving the Personal Inner Thought and Personal Interaction System, before moving on to improving medpens, grenades, and throwing t1 functionality. This shift in focus will result in this card moving back one quarter to Q2, 2020.

Locomotion v2
This card consists of general improvement, polish, and tweaking tasks for locomotion, which is lower priority than previous tasks which still focus on core locomotion functionality and needs. In an effort to put more focus on core functionality, this card will move back one quarter to Q2, 2020.

"

Roadmap Roundup - November 15th, 2019 - Star Citizen Spectrum


----------------------------------------------------------------

Expo Sneak Peak




----------------------------------------------------------------


Chris Robertsin haastattelu 14.11. nymag.com
Star Citizen Creator Chris Roberts on the Future of Gaming
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 248
Viestejä
4 490 997
Jäsenet
74 171
Uusin jäsen
äänihaitta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom