Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, isojen alusten kanssa kannattaa melkeinpä tehdä niin, että lähtee Lorvillesta jollain pienemmällä aluksella pois ja ottaa sen ison aluksen joltain avaruusasemalta käyttöön. En ole kyllä varma, että saako Reclaimeria ulos rest stopeilta, mutta Hammerheadin ainakin saa. Olisarista ainakin sitten saa minkä tahansa aluksen.Oli kyllä perhana homma päästä reclaimerilla hurstonista pois :sweatsmile: oliskaan mennyt ehkä sellanen about tunti.. en kyllä keksinyt muuta kuin laittaa puhelin välilyönnin päälle painoksi ja sopivassa kulmassa ylös päin 50km/h. Landing gearia ei voinut nostaa ylös koska alus olisi muuten tippunut kuin helvetin iso kivi taivaalta
Unohdit Grim Hecksin, eli 4 mahdollista paikkaa, Grim Hecksiin spwannaa aina jos on onnistunut keräämään korkean Crimstatin.Spawnaa aina sinne spawn-paikkaan, missä olet viimeksi käynyt. Eli Levski, Lorville tai Olisar. Huomiona tähän, että spawn-paikka ei tunnu vaihtuvan, jos menet johonkin näistä kaverin kyydissä. En tiedä onko tämä sitten tarkoituksellista.
Ja defaulttina taitaa mennä aina Olisariin, jos ei ole käynyt vielä nykyisen patchin aikana missään.
Juu nykyisin tilanne on se että avaruudessa ollessa FPS on (melkein) aina riittävän hyvä (jos omat asetukset on kohtuulliset rautaan nähden).Käytiin kokeilemassa noita pikkusia.. Pelin tämän hetkisestä tilasta kertoo kyllä jotain tuo, että mun 780gtxllä melkein 50 fps kun molemmat pienokaiset kuvassa.
Jep hangarista ulos laskutelineet sisään nokka kohti zeniitiä ja lämätiskiin....
En itse vielä omista Vanguardia, mutta otin sellaisen exposta eilen testikäyttöön ja oli kyllä hemmetin nopeaa touhua lähteä sillä Hurstonin ilmakehästä pois. Taisi mennä noin kolme minuuttia, kun isoilla aluksilla voi herkästi mennä se 30-60min.
Tuota on tapahtunut jos olen päätynyt servulle jonka näyttely on just vaihtunut/vaihtumassa ts yritä sammutta peli kokonaan (pelkkä menuun saakka uloskirjautumine ei välttämättä auta).
Eipä se ulos kirjautuminen tai pelin sammuttaminen vaikuta mitään, kun ongelma liittyy serveriin. Regionia vaihtamalla voi pakottaa itsensä eri serverille, mutta muutoin pitää vain luottaa tuuriin, että päätyy toimivalle serverille tai että serveri ylipäätään vaihtuu, jos regionia ei vaihda.Tuota on tapahtunut jos olen päätynyt servulle jonka näyttely on jus tvaihtunut/vaihtumassa ts yritä sammutta peli kokonaa (pekkä menuun saakka uloskirjautumine ei välttämättä auta).
Paljon vanhemman peliversion aikana kerran päädyin kohtaan 0:0:0 ts keskelle Stantonia.onks kukaan testaillu koskaan et kuin lähelle crusaderia pääsee?
Pääsee käytännössä ihan kiinni siihen, mutta ei ole suositeltavaa, koska se on pelkkä placeholder, joka näyttää äärimmäisen rumalta lähietäisyydeltä. Pelkkää valkoista paperia koko planeetta.onks kukaan testaillu koskaan et kuin lähelle crusaderia pääsee?
Paljon vanhemman peliversion aikana kerran päädyin kohtaan 0:0:0 ts keskelle Stantonia.
Ts tarkoititko Stanton tähteä vai Crusader kaasujättiläis planeettaa.
Jokatapuksessa koska ei vielä ole todellista tekniikaa toteutta Crusaderin kaasukehään liian lähelle pääseminen on taidettu estää.
Toisalta aikoineen (0.9) kun oli vain AC ja pelissä ei pitänyt olla planeetoja niin onnistuin kumminkin laskeutumaan sen AC:n pelialueen ulkopuolella olleen planeetan pinnalle (se onnistu kun aluksen kaikki systemit oli sammutettu ja antoi sen aluksen vain ajelehtia AC:n rajan läpi ja planeetan pinnalle).
Tällähetkellä Crusaderiin pääsyssä pääongelma on se että Olisar kiertää itseassa todella kaukana Crusaderisata ja edes suora QT lento kohti Crusaderia ei päädy juuri lähemmäs joten joutuu lentämään tolkuttoman ajan normaalinopeuksilla päästäkseen edes kohtuu lähelle Crusaderia.
Pääsee käytännössä ihan kiinni siihen, mutta ei ole suositeltavaa, koska se on pelkkä placeholder, joka näyttää äärimmäisen rumalta lähietäisyydeltä. Pelkkää valkoista paperia koko planeetta.
hyvin pelitti, että en ainakaan itse huomannut mitään bugeja
Miten muuten Blade toimi ... kun viimeksi kokeilin se oli vielä varsin buginen.
Ensiksi Tekstisi ei toimi vaalealla teemalla.Tulipahan pelattua: Star Citizen on bugeistaan huolimatta uskomaton lupaus jostain kauniista | Muropaketti.com
Muropaketissa oli pienimuotoinen raportaasi ilmaislentoviikosta. Sinällään oikein neutraalia kerrontaa, mutta haastaisin alun osalta hieman kehitystarinaa.
"Star Citizenin kehitys alkoi jo vuonna 2012...
...Ensimmäiset lentotestaukset pelissä ovat tapahtuneet kesäkuussa 2014. Kaikkia elementtejä yhdistänyttä MMO-maailmaa on testattu ensimmäisen kerran joulukuussa 2015. Star Citizenin kauan kestänyt kehitys ja suuret suunnitelmat ovat keränneet alusta asti mielenkiintoa, mutta myös epäuskoisuutta."
Tässä kuvauksessa lähdetään mielestäni hieman liian rytinällä jo lähtötelineistä suhteessa siihen millainen nyrkkipaja Cloud Imperium Games oli vielä alkuvuosinaan.
Vuonna 2012 joukkorahoituksen alkuun mennessä oli noin vuodesta 2011 alkaen saatu aikaan Chris Robertsin ja Crytek-studion työntekijöiden toimesta ensimmäinen joukkorahoitustraileri, jossa oli Bengal Carrier ja pari vanduul-hävittäjää. Kaikki suunnitelultaan hyvin wingcommandermaisia, olihan ensimmäinen traileri ensimmäistä kertaa esitelty Electronic Artsille mahdollisuutena rebootata Wing Commander -pelisarja yli kymmenen vuoden hiljaiselon jäljiltä. Sen trailerin taustademoa Chris Roberts esitteli 2012 loppuvaiheilla myös pelinkehittäjien konferenssissa striimille, jolloin demossa pystyi teleporttaamaan Bengalin kannelle ja hieman lentelemään aluksen ympärillä.
Sen suurempaa pelillistä jatkumoa ei tuon demon ja 2.0:n välillä esimerkiksi ollut, joten konsepteja lukuun ottamatta vuoden 2013 taitteessa ei silloisilla Los Angelesin tai Austinin studioilla ollut sen enempää osaavaa työvoimaa tai muutakaan, minkä voimin Star Citizeniä olisi taottu noilta pohjilta varsinaiseksi julkaisutuotteeksi. Manchesterin studion avaaminen Erin Robertsin entisen Lego-pelitiimin ympärille loppuvuodesta tulisi olemaan käännekohta tulevalle projektin työvoiman eurooppalaistamiselle vaikkei siinäkään vaiheessa vielä kukaan voinut aavistaa vuosina 2014-2016 tapahtuvaa studiorakenteen mullistumista, jonka hillittömällä tahdilla alusmyynnillä kerätty hillo ylipäätään mahdollisti vasta useamman kymppimiljoonan kohdalla.
"Kaikkia elementtejä yhdistävää MMO-maailmaa" ei oltu vasta kuin teknologiademottu vuoden 2015 loppupuolen striimitapahtumissa. Sen maailman ensiversion testaaminen julkisella tasolla aloitettiin vasta tämän vuoden taitteessa. Jopa Star Citizenin päämies Chris Robertsille minkäänlainen planeettateknologia ehti ennen vasta-avatun Frankfurtin studion ex-Crytek-arkkitehtien vuoden 2015 testidemoa olla vuodet 2012-2015 täyttä utopiaa, mitä se oli myös joukkorahoittajille ja alusharrastajille. Joten projektin hartaimmille seuraajille ajan rakenne on joko muuttunut tai sitten joukkorahoitetun start-up-firman vaiheista on löydettävissä vuosilukujakin havainnollistavampaa matskua. Vuosien 2015-2018 Cloud Imperium Games ja vuosien 2013-2015 Cloud Imperium Games, kun eivät aivan sama firma ole vaikka yhtymäkohtia ja pitempiä kehityskulkuja onkin löydettävissä.
Vaatisi toimittajalta aika syvällistä pelin ja Chriss Robertsin tuntemusta että tietäisi tehdä tuo eron....
Esimerkiksi tämä lainaus ajoittuu käytännössä täysin vuosien 2015 jälkeisiin visioihin, jos puhutaan massiivisista, eläviä planeettoja sisältävistä kokonaisuuksista. Chris Robertsillakin oli eräässä vaiheessa täysin jarru pohjassa, mitä tuli muuhun kuin julkaisun jälkeiseen yritykseen yrittää kehittää planeettateknologiaa, mistä yhtäkkiä kiitos uuden työvoiman ammattitaidon tulikin todellisuutta vuoden 2015 aikana."Pelistä on alusta asti luvattu massiivista kokonaisuutta, joka sisältää suuren vapaasti tutkittavan avaruuden ja elämää myös planeettojen pinnalla.".
Aika kuvaavaa on se että CIG:llä on just nyt avoimia työpäaikoja yli kymmenkertaa enempi kuin vuonna 2012 oli työntekijöitä yhteensä.Suurin virhe mitä ihmiset jatkuvasti tekevät Star Citizenin kehitysajasta puhuttaessa on se fakta, että vuonna 2012 henkilökuntaa oli niin olematon määrä, ettei sitä voi edes verrata nykyiseen. On aivan eri asia lähteä rakentamaan uutta pelifirmaa lähes nollista ja tehdä tämän kaltainen AAA-peli, kuin tehdä jotain vastaavaa valmiiksi hyvin rahoitetun ja henkilökuntaa pursuavan pelifirman voimin.
...
Tällä hetkellä ei taida saada, mutta tämä varmasti muuttuu jossain välissä.Jos poimii NPC:n tiputtaman aseen, niin sitäkö ei saa mitenkään omittua itselleen?
Drake Herald taitaa olla toinen. Itse sain eilen moisen lahjaksi ja siinä on kaksi istuinta, toinen scannaajalle.MISC Reliantin puolustukseksi täytyy sanoa että se on halvin kahden pelaajan alus mitä on tarjolla niin että jos haluaa palata kaverinkanssa kahdestaan mahdollisiman pienellä rahallisella panostuksella niin Reliant tekee sen, ja kyllä Reliantilla lentäminen poikeaa kaikilla muilla aluksilla lentämisestä joten kokeiltaa (onnistuu myös IAE:n jälkeen koska mulla on se eli kysykää).
Aseiden persistentiys ei toimi vielä edes pelaajien välillä ts jos pudotat aseen ja toinen pelaaja poimii sen aseen se ase on sillä toisella pelaajalla vain sen pelisession ajan jonkajälkeen se katoaa kosta ei ole sitä täysin persistentiä serveriä vielä taustalla huolehtimassa näistä asioista.Jos poimii NPC:n tiputtaman aseen, niin sitäkö ei saa mitenkään omittua itselleen?
Juu mutta Herald on aika spesiaali alus eikän siihen liityviä pelimekaanikoja ole vielä pelissä joten sille Heraldin skannaus (yms) penkillä ei vielä ole mielekästä tekemistä (eikä siltä näe edes ulos).Drake Herald taitaa olla toinen. Itse sain eilen moisen lahjaksi ja siinä on kaksi istuinta, toinen scannaajalle.
Mikä ihmeen TBD?IAE Day 8 - TBD
To be announced - WikipediaMikä ihmeen TBD?
Varsin tylsä viimeinen expo, kun ei ole mitään ihmeellistä esiteltävää, eikä tullut mitään yllätyksiä.
TBD on lyhenteenä tuttu ja tarkoittaa kylläkin "To be determined".To be announced - Wikipedia
Tässä taapuksessa To Be Done
Eli mulla oli editointi kesken ... kuvittelin että tuo olisi ollut hyvin tunnettu ilmaus.
Jaa miksi postasin kesken editoinin no sillä saa varmistetua että ioBBS:n WYSINWYG (What You See Is Not What You Get) editori antaa halutun lopputuloksen.
Jaa miksi tällainen editointi kesken tapaus ehti näkyä poikkeuksellisen pitkään no RSI:n oma video on jostain syystä myöhässä, ts tein ioBBS tekstin ja menin etsimään RSI:n videota mutta se ei ole vielä netissä viakka sen pitäisi olla.
Vaaditko ihan vakavissasi että minun pitäisi postata ilman usempaa editointia (kun niiden virheiden havaisteminen onnistuu yleensä vasta toisella tai kolmannella lukukerralla).TBD on lyhenteenä tuttu ja tarkoittaa kylläkin "To be determined".
Jokseenkin erikoista kyllä postata kesken editoinnin, kun kyse on noin lyhyestä viestistä.
En tietenkään. Virheiden korjaaminen on vain eri asia kuin viestin jättäminen kesken ennen postausta.Vaaditko ihan vakavissasi että minun pitäisi postata ilman usempaa editointia (kun niiden virheiden havaisteminen onnistuu yleensä vasta toisella tai kolmannella lukukerralla).
Se oli noin keskeneräisenä näkyvissä muutaman minuutin.En tietenkään. Virheiden korjaaminen on vain eri asia kuin viestin jättäminen kesken ennen postausta.
Katsoppa kuinka suuri osa tuosta viimeisestä Manufacturer's Spotlight on in production vaiheessa jep yli puolet noiden valmistajien aluksista on vasta siinä vaiheessa....
Varsin tylsä viimeinen expo, kun ei ole mitään ihmeellistä esiteltävää, eikä tullut mitään yllätyksiä.
Juu niin saa (sitä tarjotaan ensimmäisen pelipaketin ostajalle automaatisesti ostoksen edetessä siksi en siitä erikseen mainitse).Redditissä luki, että saisi 20 dollarilla lisätä Squadron 42:n noihin pelipaketteihin, jossei ole SQ42:ta jo aiemmin ostanut, minkä kauppa-alusta tarkistaa.
Olisiko se 65 dollaria sitten mahtava hinta lienee toinen juttu, kun early access-puoli on vielä alpha early accessiä ja ties missä vedossa ainakin vuoden 2019, eikä 3.3.5 version jälkeinenkään tulevaisuus varmasti pelkkää voittokulkua tule olemaan.
SQ42 taas sitten saattanee olla jo hiotumpi kokonaisuus ensi vuoden mittaan, mutta yksinpelikampanjan julkaisua en ennen vuotta 2020 odottelisi.
Onko perinteisestä joululähetyksestä näkynyt mitään tietoa? SQ42-tiekartan, kun ei luulisi ainoan tapahtuman tuolloin olevan.
IAE Day 8 - MANUFACTURERS SPOTLIGHT
------------------------------------------------------------------
Nyt on kaikki IAE:hen liityvät Starter pelipaketit yhdellä sivulla
Game Packs - Star Citizen
Osassa noista on pieni alennus (n. 11€)
mutta yhdessäkään ei ole Squadron 42 peliä
vaan vain pelkästään Star Citizen
Juu nykyinen Cutlass on isompi kuin mitä aikaisempi oli mutta se koonkasvu oli enempi hyötytilassa niin että pelkä ulkomittojen katsomien ei kerro koko totuutta.Päivittyikö se Cutlass jossain vaiheessa sitten isommaksi? Mahdoton löytää mistään pitävää infoa onko tullut kauppaan asti ja toisaalta storen sivuilla kyllä näyttää ihan vanhan mallin kuvilta.
Ekaks hyvää settiä ja toiseks wow 8h per päivä (mulla on mennyt kuukausia joissa on ehkä yhteensä kertynyt se 8 tuntia eli n. 2h per viikko).Nonni. Nyt on tullu viitisen päivää hierottua noin 8h per päivä tätä jonkun satunaisen norjalaisen kanssa.
Onhan tämä buginen p****a läjä mutta siitä huolimatta pelin potentiaalin näkee.
...]
Ekaks hyvää settiä ja toiseks wow 8h per päivä (mulla on mennyt kuukausia joissa on ehkä yhteensä kertynyt se 8 tuntia eli n. 2h per viikko).
Recco on toisiksi uusin (3.3.3/3.3.5) missiongiver eikä sitä ehditty saada toimivaan kuntoon ennen tätä (3.3.5/3.3.6) Anniversary hulabaloota joten se oli toisiksi huonoin vaihtoehto just nyt tarjolla olevista missiongivereistä kokeilla.Viime kerta kun pelasin oli joskus 4(?) vuotta sitten kun Arena Commanderista tuli ensimmäinen versio. Noh eka päivä meni ihan puhtaasti bugien kanssa tapellessa. Koitin tehdä sitä Reccon ekaa tehtävää joku neljä tuntia putkeen kun en suostunut luovuttamaan. Halusin tietää minkälaisia noi käsin tehdyt tehtävät on. Meinas lentää koko peli roskiin. ...
Kuten esim. se että kun R&R asemalla astut hissiin kannataa pysähtyä välittömästi pyörähtää 180 astetta ja painaa sitä hissin nappiaTietenkin jatkuvat kaatuilut ja bugit lisäs peliaikaa aika reilusti. Tosin nyt ihan viimeisinä päivinä osaa välttää jo 95% bugeista jotka aiheuttaa kaatumisen tai jumituksen niin tuota on jo oikeastaan ihan kiva pelata.
Mulla tuli yksi peli-ilta käytettyä siihen että ajoin takaa laskevaa Stantonia Hurstonon rikkibiomissa Draconfly:lä ts ihan vain iltruskon katselua sen matkan edetessä ja Stantonin päästessä jatkuvaasti pisemmälle karkuun.Enkä muuten edes ole vielä käynyt kattomassa minkälaisia on Hurstonin metät ja joet. Kuulema melko päheitä maisemia.