Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän epäilen jos peliä ei ole steamissäJoko tätä saa Steamin kesä-alesta?
Menit sitten tarttumaan sen syöttiin,Vähän epäilen jos peliä ei ole steamissä
Satunnaisesti seuraan tätä ketjua niin ei ollut tietoa tämmösestäMenit sitten tarttumaan sen syöttiin,
se kun on esittänyt saman kysymyksen ennekin
vaikka tietää vallanhyvin että peli ei ole eikä ole edes tulemassa Steamiin.
Liekkö Steamia edes olemassa kun tämä saapuu myyntiin....Satunnaisesti seuraan tätä ketjua niin ei ollut tietoa tämmösestä
Planeetta myynnissä hinta 6 000 000 $
Niin, siinähän on pieni tsäänssi että yllätyt positiivisesti. Aikalailla minimeillä täälläkin mennään mutta en ihan kusetukseksi vielä sanoisi. Harvemmin sitä kuitenkaan tulee pidettyä hauskaa kusetuksen parissa.Onneksi itse tuhlasin tähän kusetukseen minimit.
Pelaan tahallaan tällä samalla i3570K + GTX670 + HD raudalla koska se vastaa aikatarkkaan sitä minimirautaa jonka tukemiseen CIG tähtää ja koska minä olen käyttänyt samaa rautaa alusta asti on helppo seurata miten homma tältäosin kehittyy ja pystyn siten helposti kertomaan ihmisille jotka kysyy että käytö tämä heidän koneensa SC:n pelaamiseen ja jos jotain tarvii päivittää niin mitä (minä sanon että HD ei riitä tarvii olla SSD (on omaankin en ole vain saanut aikaiseksi vaihdettua)).@IcePen
Kun olet tonneja jo pistänyt pelin aluksiin ja muuhun tavaraan, miksi kiusaat itseäsi ja pelaat tätä niin sanotusti "museoraudalla", jolloin et voi saada mitään iloa irti, kun peli ei yksinkertaisesti voi toimia millään lailla kunnolla. Eikö myös rauta kannattaisi päivittää tähän päivään niin olisit kokoajan kartalla missä mennään pelin suorituskyvyn suhteen?
Ihmetyttää vaan kun olet niin intohimoinen tätä projektia kohtaan, mutta sitten kuitenkin rautaosasto ei vastaa millään lailla pelin vaatimuksia.
Näitähän on alkanut ilmestymään kuin sieniä sateella pelisivustojen uutisoinnin jälkimainingeissa. ...
Ei CIG on sitoutunut käyttämään kaikien joukkorahoituksen pelinkehitykseen, niitä rahoja otetaan muuhun vasta pelin julkaisun jälkeen.Ymmärtääkseni joukkorahouksessa kerätyt fyrkat on ainakin jossain määrin sitouduttu käyttämään pelin kehitykseen ja pyörittämiseen. Mutta mites on nämä kaikki muut joukkorahotuskampanjan jälkeiset tulovirrat, alusten myynnit jne - ne voinee pistää suoraan firman omistajien taskuun (ainakin teoriassa)?
Sinällään kun näkee näitä salaliitoteorioita siitä miten CIG tahkoaa hirveästi rahaa alusmyynnillä eikä sen siksi kannata julkaista pelejä ollenkaan ei voi muuta kuin pyöritellä päätä näiden salaliitoteoriitikkojen kyvyttömyydelle matematiikassa yhteen- ja vähennyslaskuissa (CIG saa alusmyynneillä korkeintaan yhtäpaljon rahaa sisään kuin nykyisen henkilökunnan (himpun alle 480) ja muiden juoksevien kulujen menot on eli CIG ei tee alusmyynneillä yhtään enempää kuin mitä sen juoksevat menot on).
CIG maksaa pienempää palkkaa kuin alalla keskimäärin työntekijöille maksetaaan ja vaatii työntekijöiltään enempi kuin alalla normaakisti vaaditaan (muut pelitalot vaatii vain tuottotavoitteidetn täyttämistä CIG vaatii mahdottomien ideoiden toteutumisen).Onhan tuossa toki mahdollisuus palkan ja muiden etujen kautta johtoryhmän hyvinkin lypsää rahaa tuolta ulos. Ei kai niiden palkooja mitenkään rajoiteta tai valvota?
Itse en siihen usko, kuitenkin se on Chrisin unelmaa mitä siellä rakennetaan, mutta kai se teoriassa voisi olla mahdollista.
Mistä sinä revit tuon idean että joukkorahoitus on pysähtynyt muka johonkin 100:n miljoonaan summaan ei joukkorahoituksen ehdoissa ollut mitään rahasumma rajaa jonka jälkeen rahaa saisi käytää muuhun kuin joukkorahoitukseen, eli todista väitteesi että CIG:llä olisi muka jonkin sopimuksen perusrteella oikeus pumpata ulos joukkorahoitusrahaa joka on ylittänyt tuon 100 miljoonaa.Ymmärsit väärin. Ei tämä ollut se teoria.
Vaan se että joukkorahoituksella kerättiin 100 miljoonaa vai mitä olikaan. Ja tämä 100M pitää sopimuksen mukaisesti käyttää pelin kehittämiseen.
Noh, miten kerätä krääsää myymällä mahdollisimman paljon sinä aikana ennen kuin tuo 100 miljoonaa on poltettu. Myyntitulolle ei ole mitään erityistä velvoitetta käyttää sitä mihinkään (?).
...
Näytä todiste tälle väitteelle koska jos se pitää paikkansa CIG rikkoo omaa TOS:siaan...
Noh, miten kerätä krääsää myymällä mahdollisimman paljon sinä aikana ennen kuin tuo 100 miljoonaa on poltettu. Myyntitulolle ei ole mitään erityistä velvoitetta käyttää sitä mihinkään (?).
...
Crowdfunding Development Spreadsheet Version 2.0...
Se että tämän hetkinen burnrate on isompi kuin kuukausittainen myyntitulo on olennaista ainoastaan siinä tapauksessa että joukkorahoituksella kerätty potti on jo poltettu kokonaan loppuun. Onko näin? Silloin on uskottavaa että myyntituloa käytetään pelin tekemiseen.
...
No kumminkin tänäkin vuonna on CIG työntekijäät suoraan väittäneet että saisivat paremaa palkkaa jos vastaisivat saamiinsa työtarjouksiin eli jos tämä on urbaanilegendaan niin silloin CIG työntekijät valehtelevan omissa nimissään.Henkilökohtaisesti arvioisin, että tämä lienee silkka mielikuvituksen tuotetta noin totuusarvon osalta ja on korkeintaan toteutunut joskus vuoden 2013 korvilla Amerikan ihmemaassa. Urbaanilegenda elää, kun tällaista propagandaa tykätään jostain syystä toistella.
...
Tuohon liityen alusten konseptien suunnittelussa on siirrytty CIG:n ulkopuolisista ammattilaisista talon sisäisiin työntekijöihin (Manchesterissa) tämä on mielstäni näkynyt hiukan alusten tason laskuna....
Euroopassa CIG-työvoiman kokemustasossa tai CV:ssä ei liene nähtävissä nyt ainakaan mitään halpatyövoimaa tai sen suurempaa vaihtuvuutta, jos listoilla on entisiä Crytek-miehiä enemmänkin Frankfurtissa ja Manchesterissa. Manchesterin palkkarakenne taitaa olla ainoa, mikä on julkinen ja sielläkin on suurta QA-osastoa sun muuta chättimarkkinointiosastoa listoilla, henkilökunnan keskivertotulorakennetta heikentäen
...
CIG teki sen ensimmäisen character art-tiimin liian aikaisin CIG:llä ei silloin ollut työkaluja siihen tarkoitukseen eikä muitakaan välttämättömiä resurseja joten...
Ei voine sanoa, että CIG olisi vaatinut tavoitteiden toteutumista erityisellä huipputasolla kautta linjan vaikka aiempi character art-tiimi lähti aikanaan (oliko nyt vuosi 2014) kävelemään, kun visio ei osunut Chris Robertsin narsistisen johtamistyylin ja vaatimustason kanssa yhteen. Uutta character art -osastoa johtamaan tuotiin hermanni Marvelilta ja freelancer James Kulla oli muistaakseni myös ihan kokemusta, joten on Amerikassakin ylempään tasoon panostettu.
...
CIG:llä Devit pääsee kokeilemana luovuttaa vapaasti myös hulluilla todennäköisesti ei toimivilla ideollea vain siksi kun jos ne sattuisi toimimaan lopputulos olisi jotain todella uutta ja ennenäkemätöntä kun jossain normi pelitalossa ne on linjatyöntekijöitä jotka tekee uuden version samasta pelistä samalla konseptilla ja pelimekaanikoilla (Just Bäng 1, Just Bäng 2, Just Bäng 3, ... Just Bäng 7, ... Just Bäng n+1, jne)....
En keksi minkään ihmeen takia CIG ei maksaisi jengille käypää hintaa, kun esimerkiksi Manchesterissa, CIG:n suurimmassa studiossa neljännes kehityskuluista hyvitetään verotukiaisina. Tai miksi esimerkiksi Manchesterissa heiluisi ranskalaisia ja ruotsalaisia, jos muualta saisi enemmänkin, kun ei mistään paratiisisaaresta puhuta.
...
Suoraan, seuraavan kolmen vuoden sisällä on tapahtunutBitutus tuli humalapössyissään lankaa katsastamaan. @IcePen, @sinihiekka mitä te realistisesti odotatte tältä projektilta seuraavan kolmen vuoden sisällä? Täysverinen MMO tuskin tulee koskaan tapahtumaan vaikkakin itse haluaisin niin kovasti olla se piraattisotilas, joka tunkeutuu väkisin rahtialuksen sisään aseet paukkuen
Kyllä sen on julkaistu jos ei mullla keinoilla niin sitten sillä että on palattu siihen mitä alunperin Kickstarterissa luvatiin (alkuperäine Kickstarter lupaushan oli että SQ42 tulee muutaman (n. 10) missionin kokoisina paloina ulos) ts ehkä aivan kaikkia osia ei ole ulkona mutta yli puolet kumminkin.Squadron 42:n julkaisu lienee nyt ihan mahdollisuuksien rajoissa, ...
Mistä sinä revit tuon idean että joukkorahoitus on pysähtynyt muka johonkin 100:n miljoonaan summaan ei joukkorahoituksen ehdoissa ollut mitään rahasumma rajaa jonka jälkeen rahaa saisi käytää muuhun kuin joukkorahoitukseen, eli todista väitteesi että CIG:llä olisi muka jonkin sopimuksen perusrteella oikeus pumpata ulos joukkorahoitusrahaa joka on ylittänyt tuon 100 miljoonaa.
Sinä kun väität että 187 miljoonaa - 100 miljoonaa joukkorahoitus tästä jää jäljelle 87 miljoona ja sitten sinä vaität että tästä 87 miljoonasta joku CIG:llä on pimittänyt 30 miljoonaa muuhun kuin joukkorahoitukseen ja joukkorahoitukseen oltaisiinkin käytetty vain 57 miljoona, missä sinulla on näyttöä tämän väitteen tueksi.
Funding Stats
Ja CIG:n ulkopuolinen Bäkkerien tekemä versio joka on tarkempi
Myös CIG:n työntekijämäärää, tilojen käyttöä, yms seurataan joten kulutkin pystytään arvioimaan riittävällä tarkuudella.
Eli tuota seurataan aika tarkaan joten jos rahaa alkaisi kadota merkittäviä summia johonkin sen huomaisi.
Eli mistä sinulla on näyttö tälle 30 miljoonan katoamiselle ?
PS Muistinimukaan sitä (tai joku muu saman aikaan kuin sinä kirjoittelit tähän ketjuun) olet tingannut tätä aikaisemminkin ja olen antanut sinulle samat lähteet aikaisemminkin niin että olisi jo aika sinun esittää niitä omia lähteitäsi tämän väitteesi tueksi.
PPS Jos rahaa katoaa johonkin haluan todella tietää sen, koska se pitää lopettaa.
Näytä todiste tälle väitteelle koska jos se pitää paikkansa CIG rikkoo omaa TOS:siaan
(kaikki krääsä myydään samassa pledge (joukkorahoitus) kaupassa kuin kaikki muukin ja on saman TOS:sin alaista).
Crowdfunding Development Spreadsheet Version 2.0
Tuossa on kertymä koko CIG:n olemassaolon ajalta myös CIG työntekijämäärän ja tilojenmäärän kasvu on tiedossa koko ajalta on myös melkotarkkaan tiedossa kaunko Pinewoods-studio oli CIG:n käytössä, joten josko näyttäisit mistä välistä tämä 30 miljoona on vetäisty.
-----------------------------------------
Kun sattuu olemaan sellainen hassu juttu että ne bäkkkerit jotka on antaneet tämän/näiden pelien kehitykseen merkitäviä summia rahaa haluaa sille rahalleen ihan oikeasti vastinetta joten ne seuraa sitä että raha käytetään siihen tarkitukseen johon se on annnettu ja että sille rahalle tulee vastinetta ts se että rahat käytetään vain pelinkehitykseen ei riitä vaan niiden pelejen täytyy olla sen tasoisia mitä on luvattu (ts mulle on ihan ok että yksin sen Pinewoods-studion vuokrakulut oli jotain 10-20 miljoona (tuo ei sisällä Serkisin henkilökohtaisesti saamaa summaa koska se ei ole tiedossa) koska sille rahalle on saatu myös tasoisensa vastine).
Tiedä sitä missä vaiheessa tuo squadron 42 jo on. Tästäkin jo kaksi ja puoli vuotta aikaa
Ei.Eikohän siinä vuoden päästä siirrytä uuteen pelimoottorin taas ja aloitetaan nollasta.
Mistä sinä tuon revit lue mitä linkkasitahaa, sopimusteknisesti ei ole tarvetta polttaa edes tuota 187M.
Terms of Service - Roberts Space Industries | Follow the development of Star Citizen and Squadron 42
- Once RSI has made all pledge items available to you and the Game has been commercially released to the public, all your payments for any RSI Services until such time shall become, and any payments thereafter shall be non-refundable in whole or in part.
Varsinkin kun missäänvaiheessa ei ole aloitetu uudelleen nollasta
Tilaa se jokakuukausi sähköpostiin kolahtava Squadron 42 kirje niin SQ42 kehityksestä on suht helppo pysyä perilläTiedä sitä missä vaiheessa tuo squadron 42 jo on. Tästäkin jo kaksi ja puoli vuotta aikaa
...
Mistä sinä tuon revit lue mitä linkkasit
"...
Once RSI has made all pledge items available to you and the Game has been commercially released to the public,
..."
the Game has been commercially released
Ole hyvä ja yritä ymmärtää mitä tuo tarkoittaa !
Joukkorahoitus ei jatku kaupallisen julkaisun (commericial release) jälkeen.Mielestäni sinä et ymmärrä mitä tämä tarkoittaa. Tarkoittaa sitä että heti kun ”commericial release” leimataan, niin kaikki jäljellä olevat joukkorahoituksesta tulleet rahat saa pistää halutessaan taskuun tai käyttää mihin tahansa muuhun.
No EVE:llä on aikapaljon pelaajia niin kuin on monella muullakin monimutkaisemmalla pelillä (joita ei tosin ole konsoleille erityisenpaljon) PC pelaajakunnassa kun nyt vaan sattuu olemaan myös sellaisia ihmisiä jotka tykkää käyttää aivojaan pelatessaan.Kyllä täytyy jo sanoa että mikä on @IcePen motiivi maalata mustaa valkoiseksi täällä? Ei nyt herranjumala kukaan voi olla noin kova fani millekkään pelille. Siis tämä on jatkunut jo murosta asti eikä kritiikin sanaa Noh eipä oo miu asia ymmärtää. Tuun taas joskus ihmettelemään uutiskirjeitä ja @IcePen raportteja niistä plus kootut selitykset miksei se peli vieläkään ilmestynyt.
Ja jottei nyt ihan offtopickkiin mennä niin miua kiinnostaisi tietää että kuka tätä pelaa jos tästä tulee lähellekkään yhtä monimutkainen kuin evestä. Ja toisaalta jos yhteen alukseen tarvitsee muita kuin itsensä niin voi jeesuksen vittu sitä trollien määrää. huh.
khatdubell sanoi:A: I have an idea for a game: we design a bunch of digital ships.
B: Yeah, yeah.
A: Sell them to people.
B: Great! Next?
A: Then we take the money from that and design more ships and sell those.
B: OK... but what about the game?
A: That is the game.
Dr. Wub sanoi:You've heard of pay-to-win? Well, let me introduce you to pay-to-pay.
AtticWarrior1994 sanoi:Backers' Remorse: The Game
Tähän liityen...
3.2 julkaisuun liityvää asiaa
Network Bind Culling on ilmeisesti pudotettu pois siitä, niin kuin jo aikaisemmin kerroin mielestäni se ei voi toimia kunnolla ilman sitä 3.3 versioon ajoitettua Object Container Sreemingiä joten itse en ollut erityisen yllättynyt että se tiputetiin pois.
...
Onko vielä mitään hajua mihin suuntan peli pyöriminen (FPS, tökkiminen, yms) on menosa verrattuna 3.1.4 versioon.Sen voi sanoa, että ite CR ei enää pelaa ainakaan pädillä, koska pädissä ei toimi edes tärkeimmät toiminnot, esim. avaruusloikka, sekä mainaustoiminnot.
Ja jottei nyt ihan offtopickkiin mennä niin miua kiinnostaisi tietää että kuka tätä pelaa jos tästä tulee lähellekkään yhtä monimutkainen kuin evestä. Ja toisaalta jos yhteen alukseen tarvitsee muita kuin itsensä niin voi jeesuksen vittu sitä trollien määrää. huh.
Tuohon liityen kannattaa varoa padien laidoilla olevia putkistohärdellejä ja muita koloja kun ne on juuri niitä paikkoja joissa on helpointa tunkea itsensä semmoiseen koloon josta ei helposti pääse ulos, tämä kannataa huomioida varsinkin silloin kun olet menossa Keriahiiin puhdistamaan Crimstattiasi.... Ai menit EVA ja jäit jumiin ja joku joutu auttaa - emote /salute chatiin niin pääset taas liikkelle ...
Kyllä täytyy jo sanoa että mikä on @IcePen motiivi maalata mustaa valkoiseksi täällä? Ei nyt herranjumala kukaan voi olla noin kova fani millekkään pelille. Siis tämä on jatkunut jo murosta asti eikä kritiikin sanaa Noh eipä oo miu asia ymmärtää. Tuun taas joskus ihmettelemään uutiskirjeitä ja @IcePen raportteja niistä plus kootut selitykset miksei se peli vieläkään ilmestynyt.
Ja jottei nyt ihan offtopickkiin mennä niin miua kiinnostaisi tietää että kuka tätä pelaa jos tästä tulee lähellekkään yhtä monimutkainen kuin evestä. Ja toisaalta jos yhteen alukseen tarvitsee muita kuin itsensä niin voi jeesuksen vittu sitä trollien määrää. huh.