Henkka77
Tukijäsen
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 185
Joko tähän oli tullut se fps:sää(erityisesti sitä jojotusta/cpu-rasitusta) korjaava pätsi.
Ei. Tulee toivon mukaan 3.0:ssa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:05 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Joko tähän oli tullut se fps:sää(erityisesti sitä jojotusta/cpu-rasitusta) korjaava pätsi.
Ei ole mutta Ensimmäiseen tai Toiseen PTU aaltoon hyvin todennäköisesti.Ei vissii IcePenillä ole pääsyä Avokaadoon?
Tuo homma on jo vanha, paljon melua tyhjästä, kyseessä on normaali järjestely millä veronpalautuksina tuleva tuki voidaan käyttää etukäteen samassa kuussa kuin se todellisuudessa kertyy.Oliko sitä koko asiakirjaa eikä muutamaa sivua, tuostahan ei selviä mitään.
Star Marine on ollut jo pitkään, se kehittyy 3.0 versiossa paljon kun vauriomallinnus tulee puvun/ruumiin komponentitasolle ja esim. kestävyys/stamina tulee käyttöön tuo stamina muuttaa Star MarineA huomattavasti omankaltaisemmaksi kun enään ei voi ryntäillä kuin päätönkana jatkuvasti mitä toiset FPS:ät onn (stamina on viety niin pitkälle että veren happitaso mallinetaan ja siihen vaikuttaa ilmakehän paine (ts ei vain onko tyhjiö vai ei vaan mikä on sen hetkinen paine) ja hapen määrä ilmassa ja muut ehkä harmilliset kaasut ilmasssa).Joko tähän oli tullut se fps:sää(erityisesti sitä jojotusta/cpu-rasitusta) korjaava pätsi.
Jup ... se on napattu nimenomaan tuosta uusimmasta ATW:sta.reclaimer
Jup ... se on napattu nimenomaan tuosta uusimmasta ATW:sta.
Minä luulin että Reclaimer on isoalus mutta ei se ole silloin kun zoomataan (peruutetaan) planeetan pinnalla olevan Reclaimerin yläpuolellata suoraan avaruuteen ... planeetta on suuri mutta Reclaimer on mitättömän pieni (se ei näy avaruudesta (ainakaan riitävän ilmakehän omaavalta planeetalta)).
Juu minä aktivoin oman päivitysketjuni jonka lopputuloksena oli tuo BMM (halvalla koska sen viimeisen palan Redeemer>BMM olin ostanut niin aikaisin että BMM oli silloin huomattavasti halvempi kuin nyt) kuultuani sen että se on loppujenlopuksi ennemminkin Banu lippulaiva kuin pelkkä kauppa-alus ts odotan että sen taistelukyky olisi lähempänä Polarista kuin alkuperäistä BMM konseptia (esim. sitä on harkittu että Defender tai kaksi mahtuisi BMM:n sisään).Venailen sitä oman BMM:n pälyilyä kun päätyy lopulliseen kokoonsa.
Toivottavasti eivät sellaiseen nyt keskity.Onko VR-tuen tulemisesta ollut mitään faktaa?
Toivottavasti eivät sellaiseen nyt keskity.
SteamVR:n lisääminen peliin on vartin homma.
Kuullostaa uskomattomalta.SteamVR:n lisääminen peliin on vartin homma.
Nyt on vahvaa tietämystä.
Mitään en peliohjelmoinnista tiedä mutta jos VR:n lisääminen peliin olisi "vartin homma", niin voisi kuvitella että markkinoilla olisi enemmänkin VR-pelejä..
Ben Parry lipsautti aikoinaan, ettei VR:n puolesta kannata pidätellä hengitystä. Ja kyllähän VR tulee ottaa huomioon jo pelin kehityksen alkuvaiheissa, mihin SC ei kaikkine immersioanimaatioineen ole selvästikään pyrkinyt.
Kuullostaa uskomattomalta.
Täytyy toivoa että Freelancerille jäisi eduksi edes se että se menee pisemmälle yhdellä tankkauksella (ts olisi parempi aurinkokuntien välisessä liikenteessä kjuin Cutlass).Tuo uusi cutlass black on kyllä muuttanut monella ajatuksia, base freelancerin teki täysin turhaksi.
Ennen meni silleen, että cutlass=combat/cargo ja freelancee=cargo/combat, mutta cutlass sai reilusti kokoa lisää reworkissa, niin kantaa saman verran cargoa kuin base lancer, minkä seurauksena base lanceri jäi turhaksi.
Dur/max/mis sitten erikseen lancereista jos johonkin special rooliin haluaa, joka paikan höyläksi cutlass black tuntuu olevan paras aloitus alus.
? Mitä on poistettu ... kun ei täällä ioBBS:N puolella ole olluttu niin isoja ongelmia ne oli tuolla MuroBBS:n puolella.Mitäs sensuuria tässä ketjussa oikeen harrastetaan. Aikaisempia keskusteluja on poistettu rankallakin kädellä, eikä keskusteluihin osallistuneille ole tullut ilmoitusta tai jaettu varoituksia. Joku mode on fanipoika?
Tämänhetkinen aikataulutavoite on Gamescom:in yhteydessä julkaisu ja sen uskon toteutuvan koska se on reilu lykkäys aikaisemmasta tavoitteesta enkä usko sen johtuvaan pääosin tarvittavasta työajasta vaan siitä että CIG haluaa lyödä kaksi kärpästä yhdella iskulla kun ei tarvi erillistä Gamescom demoa.Millos se 3.0 onkaan tulossa. Ei ihan toteutunut tuo kesäkuun veikkaus. Olisi kiva päästä testaamaan tuota sellaisena versiona jossa saa kunnon FPS eikä tarvitse tuskailla huonon performancen takia edes hyvälläkään koneella.
Jup millänopeudella planeetat pyörii editorissa on varmasti hirveän tärkeä tieto pelaajien kannnalta (pelinkehintäjän kannaltahan se on tärkeää että editori toimisi mahdollisimman jouhevasti) ja varmasti korreloi täysin sen kanssa mikä tulee olemaan julkaistun 3.0 version FPS eli kiitos tiedosta se tulee olemaan 15 FPSFPS:ään ei ainakaan kannata odotella parannusta. Viime ATV:n perusteella planeetat pyörii editorin sisälläkin viidentoista fps:n tuntumassa. Elleivät sitten vain trollaile pelaajia.
Ainoa fakta on se että se ei ole tavoitelistan kärjessä itse veikkaan että se tapahtuu samalla kun pelin Vulkan tuki toteutetaan tällähetkellähän peli on DX11 alustalla mutta kun ne tekee uusia grafiika yms juttuja ne huomioi sen että ne toimisi myös Vulkan alustalla kunnolla.Onko VR-tuen tulemisesta ollut mitään faktaa?
Oletuksesi pätee vain vanhaan Cryengine versioon.SteamVR:n lisääminen peliin on vartin homma.
Juu lasit toimii mutta itse grafiikan renderöinti oikein 3D VR näkymään ei toimi kaikeltaosin ts VR ei toimi eikä ole tuettuna.Kyllä vr lasit toimii tuossa jo.
Juu VR pahoinvoinninkannalta animaatiopätkät (kuten alukseen nousu) ilman että pelaaja ohjaisi niitä suoraan (niin kun vanhassa SC versiossa oli asianlaita) on ongelmallisia.Ben Parry lipsautti aikoinaan, ettei VR:n puolesta kannata pidätellä hengitystä. Ja kyllähän VR tulee ottaa huomioon jo pelin kehityksen alkuvaiheissa, mihin SC ei kaikkine immersioanimaatioineen ole selvästikään pyrkinyt.
Täytyy toivoa että Freelancerille jäisi eduksi edes se että se menee pisemmälle yhdellä tankkauksella (ts olisi parempi aurinkokuntien välisessä liikenteessä kjuin Cutlass).
? Mitä on poistettu ... kun ei täällä ioBBS:N puolella ole olluttu niin isoja ongelmia ne oli tuolla MuroBBS:n puolella.
VR ei toimi vielä SC:ssä eikä ole tietoa milloin se tulisi toimimaan mutta TrackIR toimii nyt täysin SC:ä ja on tuettu suoraan pelistä ilman hackkejä.
SteamVR:n lisääminen peliin on vartin homma.
Osa tällähetkellä SC:ssä käytetyistä räjähdys, valo ja varjo systeemeistä ei ole toteutettu niin että ne renderöityisivät oikein VR näkymässä kummallekin silmälle erikseen eli niiden syvyysvaikutelma ei toimi tämä ei ole tuostavaan pikkujuttu muuttaa niin kuin väität, myös kappaleiden 3D yksityiskohtaisuuksia on toteutettu 2D varjostus feikeillä (esim. aluksen ohjaajan istuimessa on tällaisia kikkoja käytetty) nuo pitää muuttaa niin että ne tehdään erikseen oikein kummallekkin silmälle ts sekin vaatii muutoksen.Olen lisännyt omaan rupuiseen fps demooni Steam VR tuen. Ei ollut kummoinen homma. Toki jos pään syvyysliikkeen olisi ottanut mukaan, olisi joutunut miettimään hieman enemmän.
Valitettavaa jos näin on. Onhan joku pyöräyttänyt Doom3:eenkin toimivan VR-tuen. Mitään erikoisia temppuja tuo ei vaadi. (Jos siis on OpenGL tai DX11+ tukeva pelimoottori).
Jep. Yllättävän simppeliä.
Pitää katsoa että mitä tärkeää on mahdollisesti kadonnut.Ainankin aikasempia viestejä 3.0 julkaisuajan keskustelusta. Mm. sinun viestejä on poistettu. Myös viestejä liittyen tuohon CIG:n pankkikeissiin.
Milloin TIR tuki on lisätty? Mennyt ihan ohi. Muinoinaan se toimi jotenkin, sitten se lakkasi toimimasta eikä ollut tietoa milloin se lisätään uudestaan.
Teknisesti ehkä, mutta ei se tarkoita että tekninen tuki on että se olisi pelattavissa. VR vaatii todella erilaisen UI:n, kameran toiminnan ja paljon muuta kuin peruspeli että se toimii eikä aiheuta mm. pahaa oloa.
Täytyy toivoa että Freelancerille jäisi eduksi edes se että se menee pisemmälle yhdellä tankkauksella (ts olisi parempi aurinkokuntien välisessä liikenteessä kjuin Cutlass).
Yliammut asioita ei mikäään ole noin mustavalkoista SC:n kaltaisessa pelissä ts se että joku stat on joltakin katsantokannalta pykälän parempi yhdessä aluksesa kuin toisessa ei tee sitä että käytettäisiin vain sitä yhtä alusta eli ei ne Freelancerit mihinkään katoa eikä ne ole automaattisesti huonompia jokatilanteeessa niin kuin kuvittelet.Vaikka nytten cutlass tarvitsisi kaksi tankillista siinä missä base FL yhden, eipä sitä eduksi voi laskea, kun cutlass tekee kaiken muun paremmin/yhtä hyvin. Mutta nähtäväksi jää mitä ne tuohon keksii, ellei mitään todella mullistavas, ei base FL pelissä nähdä ollenkaan.
Jos muistan oikein niin se on halvimmillaan ollut 89€ mutta kun tuo uusittu versio tulee käyttöön sen hinta varmaankin voi nousta eli jos teillä on vanhoja edullisiia Cutlasseja sulatettuna ne kannattaisi ehkä unmeltata ennen kuin tuo uusi on pelissä (siis jos epäilette että saattaisitte sittenkin haluta Cutlassin tämän uuden mallin käyttööntulon jälkeen (ja jos käy niin että ette pidäkkään uudestakaan mallista sen voi aina meltata uudelleen ja käytää crediitit johonkin muuhun)), itse hankin upgraden Reliantista Cutlass Black malliin ja otin sen käyttöön joten mulla on nyt LTI Cutlass Black.
Ymmärsit väärin. 15€ taisin maksaa omasta pelistäni(aluksestani). Toki paljon kalliimpiakin on.alkaa kuullostamaan vähän onecoinilta
... muttaa maksaako siis pelkkä yksi alus 89€ vai ymmärsinkö väärin?
Ymmärsit väärin. 15€ taisin maksaa omasta pelistäni(aluksestani). Toki paljon kalliimpiakin on.
Yksittäinen alus.eli mikä tuo "halvimmillaan 89€" oli sitten?
Saat jonkun aluksen kun annat jonkun summan rahaa pelikehitykseen joten kysessä ei tarkkaanottaen ole aluksen myynti (joka monilta helposti unohtuu), eli jos joku on liikkeellää sillämenttaliteetilla että on nimenomaan ostamassa aluksen kannatta harkita niitä omia vaikuttimia kun ei niillä aluksilla ole tosiasiassa rahallista arvoa koska ne voi hankkia sitten julkaistussa pelissä ihan pelaamalla (eikä niitä aluksia tulla myymään RL rahalla).alkaa kuullostamaan vähän onecoinilta
... muttaa maksaako siis pelkkä yksi alus 89€ vai ymmärsinkö väärin?
Niin toi Onecoin/pyramiidi huijaus valitus on vanha ja totaalisen pielessä kun CIG eikä kukaan muukaan ole koskaan luvannut että voisit tienata tulevaisuudessa yhtään mitään ostamalla jotain Star Citizeniin liittyyvää päinvastaoin et voi tienata yhtään mitään sillätavalla, ainoa mitä on luvattu on se että ne rahat käytetään pelikehitykseen (ja koska tällähetkellä on yli 460 ihmistä töissä neljässä maassa kehittämässä näitäpelejä on selvää että ne rahat on käytetty nimenomaan näiden pelin kehittämiseen).
Cutlass Black aluksen sai alkuperäisen joukorahoituksen ja Kickstarterin aikaan kun antoi 89€ nyt saman aluksen saadakseen täytyy antaa 112.84€ logiikka on se että mitä lähempänmä pelien valmistuminen on sitä pienemmän kiitoksen saat lahjoituksestasi pelikehitykseen koska ottamasi riski pelin valmistumisen suhteen on huomattavasti peinempi kuin silloin 2012 otettu riski (silloinhan firmassa oli 3-5 työntekijää ei toimitiloja eikä mitään pelattavaa vielä pitkäänaikaan näköpiirissä kun nyt on pelatavaa ja se ensimmäinen kokonainen aurinkokunta on tulossa parissa kuukaudessa pelattavaksi).eli mikä tuo "halvimmillaan 89€" oli sitten?
Selkokiellellä koska yksikään alus ei ole vielä valmis lopullisessa kuosissaan ja peli ei ole valmis et välttämättä ole loppujenlopuksi tyytyväinen siihen alukseen joka sinulla tällähetkellä on siksi on luotu systeemi jolla voi palauttaa sen aluksen arvon crediiteiksi (vastaava summa kuin sen aluksen ALV veroton hinta dollareissa oli) ja käyttää ne crediitit johonkin toiseen alukseen joka tällähetkellä kiinnostaa sinua enempi.ei kun liittyi siihen "unmelttaa crediitit, melttaa uudestaan, ja aktivoi upgrade polku" tjms. haltiakielinen selvitys tuossa ylempänä.
Yliammut asioita ei mikäään ole noin mustavalkoista SC:n kaltaisessa pelissä ts se että joku stat on joltakin katsantokannalta pykälän parempi yhdessä aluksesa kuin toisessa ei tee sitä että käytettäisiin vain sitä yhtä alusta eli ei ne Freelancerit mihinkään katoa eikä ne ole automaattisesti huonompia jokatilanteeessa niin kuin kuvittelet.
Esimerkiksi Freelacer on varmasti parempi valinta hiiripelaajalle kuin Cutlass ja taas joystick pelaaja joka ei halua käytää gimball mahdollisuutta voi olla taipuvaisempi valitsemaan Cutlassin tämä siksi kun Freelancer tarjoaa hiirellä paljon suuremma ampumasektorin kuin uusi Cutlass gimbaaleilla ja toisalta Freelacerin tykkitorneja ei ilmeisesti voi kokonaan poistaa joten siihen ei saa siten isompai aseita kiinni vaikka ei käyttäisi tykkitornin suuntauskykyä.
Sinällään olen itse pettynyt jos käy niin että Cutlass Blackin rahtikapasiteeti olisi samaa tasoa kuin Freelancerin kun se on aina esitetty pienemmmän rahtikapasiteetin omaavana.
Tuohon sisältyy oletuksia esim. se että Cutlassin uusi erilinen miehistötila ei varaisi merkittävää osaa aluksen sisätilasta jonka sen on pakko tehdä kun tykkitorni on vieläkin keskellä alusta ja kulku siihen tykkitorniin on siitä miehistötilasta ei rahtiruumasta toinen oletuksesi on se että Freelancerin tykkitorneja pystyisi tulevaisuudessakin käyttämään vian aluksen ohjaaja näin ei ilmeisesti tule olemaan asianlaita vaan niitä tykkitorjeja pystyy ohjaamaan myös kakkospilotti oletat myös Freelancerin hitaaan kääntymisen suuremmaksi ongelmaksi kuin se on koska freelacerin tykkitorneilla on laaja sektori (myös ylös alas suunnassa) ja sen roll ei ole erityisen hidas se pystyy seuraamaan maalia suht helposti ilman että koko aluksen tarvisi kääntyä.Eipä tässä paljoa yli ammuta nykyisillä tiedoilla.
Hiiri vs hotas/hosas, hidas vs nopea alus, oli sitten kumpi vain, cutlass on aina FL kyljessä. cutlass on nopeampi liikkeissään, toisin kuin hidas käänteinen FL, joten 6 tykkiä vs FL 2 tykkiä.. FL tykit kun on keskellä sivuilla, niin vähänkin vihollinen kyljen puolella, 50% dmg:sta jää pois lancerilla, toisin kuten cutlassin tykit keulilla, missä sektori kaikilla sama = eteen, FL ei karkuun pääse.
Ja alunperin juuri cutlaksessa oli pienempi rahti parempi taistelukyky sekä FL isompi rahti heikompi taistelukyky. Mutta cutlaksen rework veti tuon vessasta alas, koska cutlass kasvoi kokoa n.20% jos nyt oikein muistan ja perästä pyöreys muutettu kantikkaaksi, pituutta sekä korkeutta lisää. Uuden cutlass blackin ja base lancer kun vierekkäin laittaa, niin ei ole cargolla kokoeroa kuin joku 10%, jos sitäkään.
Joten periaatteessa sama cargo määrä, cutlass parempi taistelussa = ei syytä valita base FL..
Itse aluksena kyllä lancerista tykkään enemmän kuin cutlaksesta, rekka fiilis jne, mutta base malli jää cutlaksen varjoon..
CIG ei ole koskaan myynyt aluksia minään ainutlaauisina keräilyesineinä niin kuin sinä yrität maalailla päivastoin se on aina sanonut että asianlaita ei ole niin.Tokihan digitaaliset esineet ovat myös liiketoimintaa. Aluskaupassa vallitsevat lähinnä kuluttajaviidakon lait, johon hype tuonee vielä tänä vuonnakin ihan sievoisen summan lisärahaa.
OneCoin (en ole seurannut kyseisen projektin tilannetta) tai WinCapita ei vaan välttämättä ole kovin ajankohtainen vertailukohta, kun esinemyynti ilmiönä itsessään ei ole uusi vaan vastaavia hankkeita saattaa hakea jo muutama sadan vuoden ajalta. Esimerkiksi 1800-luvulla Suomessa ja Euroopassa muotiin tulivat "japanilaiset" esineet, joita saatettiin valmistaa esimerkiksi Euroopassa. Ostohalukkuuden tuolloin usein sinetöi taideteollisissa näyttelyissä ja ympäröivässä kulttuurissa syntynyt mielikuva korkean kulttuuritason Japanista, jolloin täkäläinen saattoi langeta myös taiteltua paperia kalliimpiin ostoksiin. Japanilaisesineisiin menneellä rahalla olisi voinut ostaa lisää perunoita.
Viimeisimmässä ATV:ssä oli taas uusi sykähdyttävä joukkorahoitushetki, kun quality assurancen jäsenistön saattoi bongautuneena laskeutuneena (Cutlassista kehityslinjassa erkautuneilla aluksillaan?) planeetan pinnalle. Samalla rahalla olisi toki voinut ostaa legoja tai origameja, mutta peliesineinä yksityiskohtaisuudessaan ainutkertaiset (?) Star Citizenin alukset ovat nähtävästi saamassa arvoisensa leikkikentän. Lukuisia nimekkäitä käsityöläisiä löytyy huimasti viimeisenä neljänä vuotena kehittyneen alusprosessin taustalta, aina konseptihahmotelmista rakennusvaiheeseen, joten esineiden laadun osalta ei varmaan ainakaan enää ole kovin suurta huolta?
Kai tiedät että sitä Star Citizen videomateriaalia ilmestyy Youtubeen siksi kun Subscriberit maksaa siitä että se tehdää se on nimenoman koko Subscriber systeemin tarkoitus että sillätavalla pelin rahoittaja pystyy suuntaaman rahaa niemenomaan tuohon käyttöön varsinaisen pelin kehityksen sijasta ... niin minä olen Subscriber ts rahoitan jokakuukausi noin 10:llä eurolla sitä että niitä Youtube videoita yms vastaavaa ilmestyy säännöllisesti.Kaikenlaista lienee sanottu monien vuosien aikana. Näitä sanoja voi tulkita hyvinkin monella tavalla... Markkinointimateriaalia näistä rahaa vasten myytävistä esineistä ilmestyy edelleen YouTubessa, ...
Sinulla on kauhea halu maalailla aluksia joinakin esineinä jota ne ei ole niillä aluksilla ei tee yhtään mitään ilman sitä toimivaa peliä ja sen pelin kehittämiseen ne aluksiin liittyvät summat menee ei vain sen yhden aluksen kehittämiseen.Esine ei ole kuitenkaan mikään yksiselitteinen tai välttämättä edes kaksijakoinen asia, joten ei tämä mysteeri yhdeltä kulmalta tarkastelemalla selviä. Star Citizenin esineiden ainutkertaisuudella pelipuolella tarkoitin yksityiskohtaisuutta ja suunnittelua, joka myytäviin peliesineisiin laitetaan. Legojen, NHL-korttien ja muumimukien esiaste (mikä se sitten ikinä lienee ollutkaan) tuskin alkujaan tarkoitettiin keräilyesineeksi, mutta aika keskeinen osa harrastusta se on, jolloin kysyntää ja tarjontaa kontrolloidaan myös liikeyritysten toimesta. Ei tämä projekti sentään mikään Chris Robertsin määrävuosiksi laatiman suunnitelmatalouden hedelmä ole vaan kaikenlaista lisävivutusta on vähintäänkin yritetty.
Kannattavan liiketoiminan on paha kadota vaikka ei myyytäisi aluksia kun koko peli on kehitetty bäkkereiden lahjoittamalla rahalla niin että firma CIG on käytänössä täysin vapaa lainoista ja osingonjakovastuista sijoittajille joten sen on erittäin helppo tuottaa voittoa omistajilleen ihan pelkällä peli ja UEC myynnillä niin kuin sanovat tekevänsä eli sinun alustenmyynti tarve maalailusi perustuvat aivan erilaiselle kulurakenteelle kuin mitä CIG:llä todellisuudessa on.Ounastelen kuitenkin sinun pettyvän, jos "julkaisun" (mitä se sitten ikinä olisikaan) myötä odotat kannattavan liiketoiminnan katoavan Chris Robertsin vuonna keppi ja kivi lanseeraaman "lupauksen" myötä.
Ei planeetoiden päällä liikkumis mahdollisuus yleensäkään planeetoille laskeutumis mahdolisuus muualle kuin tietyihin paikkoihin ei kuulunut alkuperäiseen suunnitelmaan muuta kuin pitkänajan tavoitteena joskus pelin julkaisun jälkeen.joo, olen suunnitellut tämän ostoa. Eikö tässä pitänyt alunperin pystyä liikkumaan planeetan päällä sekä valloittaa alueita.
Tuossa olet kyllä osittain oikeassa kun CIG on sanonut ja pysyy tiukasti kannassaan että Sub tilaus systeemi loppuu kun peli julkaistaan mutta yli puolet tämänhetkisistä Subeista vaatii että sen pitää jatkua myös pelin julkaisun jälkeen (kun ne haluaa taata sen että pelillä on joku vakaa tulovirta että se varmasti pysyy toiminnassa kymmeniä vuosia julkaisunsa jälkeen).Subscriber-järjestelmä lienee tosiaan ollut ensimmäinen lisärahan toivossa tehdyistä vivutuksista, mille on ilmeisesti MMO-puolella pitemmätkin perinteet. Kysyntäähän näille pienille etuoikeuksille suhteessa tavalliseen tallaajaan on. Jostain kummallisesta syystä. En syytä firmaa kuitenkaan tästäkään veivauksesta liiaksi. ... ...
Tuo johtuu siitä kun sinä tahallaan kieltäydyt näkemästä sen pelin joka on koko homman tarkoitus ja ydin ja korotat alukset asemaan missä niillä ei ole mitään käyttötarkoitusta itse pelissä vaan olisivat muka vain joitain koreita keräilyesineitä tämä on sama argumetti millä Star Citizeniä yritetään vängätä joksikin Onecoiniksi mitä se ei ole kun Star Citzen on ihan oikea peli jonka kehitys etenee jatkuvasti (esim. 3.0 on iso harppaus eteenpäin tässä kehityksessä)."Se mitä CIG on onnistunut tekemään..." lienee edelleen pohjimmiltaan alusten markkinointi ja myynti? En oikein näe eroa siinä myydäänkö rahalla ostettavaa pelivaluuttaa, jolla ostetaan pääasiassa aluksia vai aluksia, joita ostetaan suoraan rahalla.
Tuossa olet muuten väärässä kun ne varsianiset valaat on nyreitä siitä kun niitä uusia valas luokan "vivutuksia" ei ole tullut vuosiin tarjolle ja CIG on sanonut että niitä ei tule uusia (Star Citizen mittakaavassa oikeille valaille tarjottu paketti on jotain 10000€ tai enempi maksavaa koska semmoisen summan laittaminen peliin yksittäisiä aluksia tms ostamalla on työlästä (niitä aluksia joutuu ostaman tolkuttoman monta)).joka vuosi erilaisia vivutuksia aluskaupan ympärille lisäten
Arvasit täysin väärin ei luoda koko planeettaa yhdellä proseduraalisella koodilla.Kun en ole kehitystä tiiviisti seurannut, niin mites nuo proseduraaliset planeetat ja ympäristöt tässä toimivat? Esimerkiksi planeetta luodaan tällä tekniikalla kertaalleen ja se on sama kaikille pelaajille. ...
Arbiter sisältää myös Squadron 42 yksinpelin sen julkaisun pitäisi olla tänävuonna tai ensivuoden alussa joten se hetki että pääset pelaamaan täysin valmista peliä ei enää ole kovin kaukana (sinuna ehkä seuraisin mitä tänävuonna Citizenconissa tapahtuu).Huomasin juuri, että Arbiter paketin ostosta on kulunut jo 4 vuotta. Ostohetkellä manailin, kun pitää odottaa vielä 2 vuotta. Olisi varmasti jäänyt ostamatta, jos olisin silloin tiennyt että valmista ei tule vielä vuosiin. Alpha 3.0, tai muukaan välivaihe, ei herätä innostusta, koska tuskin näitä semi toimivia tulee pelailtua. Port Olisarin ympäristön missioita tuli kuukausia sitten testattua ja myöhemmin poistettua koko SC Alpha tilaa viemästä. Helpoimmalla tosiaan pääsee, kun ei kiusaa itseään ja unohtaa koko pelin. Ehkä jossain vaiheessa sitten yllättyy, kun jossain lukee pelin olevan valmis.
325i arvo vaihdetttaessa on 70$ joten vaihtaessa Cutlass Black malliin tällähetkellä väliraha on 33.85€ euroissa maksaen kun maksajan kotimaana on Suomi (ts CIG maksaaa ALV:n tuosta välirahasta Suomeen).Turhan paljon jää maksettavaa 325i:stä jos haluaisi vaihtaa Cutlakseen. Toki onhan minulla sitten vielä Aurora LN, vai mikä se militaariversio nyt on. Onko niin ettei kannata kikkailla proxylla jotta saisi hintaa alas? Eli kuinka tarkat sensorit siellä on että tuleeko ongelmia heti.