Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Kiitos hyvästä keskustelusta uudistettua sivustoamme kohtaan.

Huomioimme kaikki palautteet ja näin suuri projekti ei koskaan valmistu suoraan niin, ettei pitäisi jotain muokata jatkossakin.

Arvostamme suuresti palautteittanne, koska nämä vievät juuri kehitystä eteenpäin.
Paras korjaus tähän olisi palauttaa vanha ja hyvä sivu takaisin ja olla koskematta sen jälkeen.
 
Teillä on ainakin jotain Silicon Power -tuotteita listoilla niin saisitteko mahdollisesti Silicon Power Ace A55 SSD-levyjä mukaan ? Niillä kaikista pienimmillä versioilla juuri mitään nykypäivänä tee, mutta 512GB - 4TB malleille voisi olla kysyntää edullisten 2,5" levyjen valikoimassa.
 
Teillä on ainakin jotain Silicon Power -tuotteita listoilla niin saisitteko mahdollisesti Silicon Power Ace A55 SSD-levyjä mukaan ? Niillä kaikista pienimmillä versioilla juuri mitään nykypäivänä tee, mutta 512GB - 4TB malleille voisi olla kysyntää edullisten 2,5" levyjen valikoimassa.
Hei, Selvitellään jos saadaan lisättyä listoille.
 
Maksaako tuo pikatoimitus mitään lisää jos tilaus etenee nopeammin sitä käyttäessä? Löytyy nappi tilauksesta
 
Viimeksi muokattu:
@Jimm's
Eikö uusilta sivulta saa enää enemmän kuin 25 tuotetta näkyviin kerralla jos selaa tiettyä tuoteryhmää?
1676659050952.png

(HDMI - HDMI - HDMI / DVI / DisplayPort - Jimms.fi)
(ei valinta mahdollisuuksia sivun alaosassa)

Jos käyttää hakua niin silloin valinta löytyy oikealta puolelta
1676659133248.png

(Tuotehaku - Jimms.fi)

Mutta jos käyttää teidän "paahdetut hinnat" linkkiä niin valinta on vasemmalla:
1676659104040.png

(Tuotehaku - Jimms.fi)

Eli wut?!?
 

Liitteet

  • 1676658874836.png
    1676658874836.png
    4,2 KB · Luettu: 2
Näin väliaikaisena ratkaisuna Chromen käyttäjille ainakin tumman tilan puuttumiseen Jimm'sin verkkosivuilla, niin on olemassa laajennus kuin Dark Reader. Toimii mainiosti ainakin kyseisillä sivuilla.
Komppaan myös muita ihan samalla asialla näistä sivuista. "If it ain't broke, don't fix it" vai miten se menikään. Vähän vaikea ainakin omaan päähään sisäistää tätä perustelua miksi lähteä muuttamaan sivuja, mitkä jo entuudestaan oli todettu erittäin toimiviksi ja ehkä jopa loistavilta paikalliseen kilpailuun verraten.

Kauan on Jimm's ollu myös oma vakkariliike ATK-asioihin liittyen, mutta jos kehitysrahat uppoavat tähän, niin miettimiseen kyllä menee, että siirtääkö omat sijoitukset muualle.
 
Yleisesti sivuja päivitetään ihan vaan myös sen takia, että saadaan uusittua tekkiä bäkkärissä ja frontissa. Jos vanhaa koodia on parsittu esim. kuluneet kuusi vuotta, niin uusien featureiden tekeminen alkaa olemaan tosi kallista ja hidasta, ja kun jotain muuttaa, niin kolme paikkaa muualla leviää. Usein tekin uusiminen vaatii myös koko käyttöliittymän kirjoittamisen uudelleen, jolloin toki syntyy kiusaus tehdä jotain uutta, ihan vain vaihtelun vuoksi. Vaikka sivut onkin nyt päivitetty, niin mun mielestä olisi voinut parhaan mukaan vaan kopsata vanha layout ja jatkaa tulevaisuudessa kehitystä sen päälle. Uudet sivut on oikeasti tosi surkeat, ei enää herätä mitään mielenkiintoa selailla valikoimaa, kuten aikaisemmin. Komppaan täysin ketjussa esitettyjä kehitystoiveita. Tässä ei ole kyse vain että "sivuja kehitetään aktiivisesti", vaan oikeasti koko leiska täytyisi räjäyttää ja laittaa uusiksi, niin paljon korjattavaa. On myös olemassa ihan psykologinen ilmiö, ettei ihmiset tykkää muutoksesta, sen takia muutos täytyy olla hyvin hidasta ja vainvihkaista. Kun Jimm'sin sivuja oli se kuusi vuotta kehitetty, niin ei kukaan valittanut, sillä mentiin kokoaika pikkuhiljaa kohti uutta. Nyt kertaheitolla läväytettiin kaikki vanha ja totuttu rikki, joten ymmärrettävästi kukaan ei tykkää käyttää sivuja, varsinkin kun käytettävyyden kanssa mokattiin pahasti.

Voisiko tämän vielä selkeästi beta-sivuston palauttaa takaisin sinne betaan, ja laittaa vanhat sivut takaisin linjoille? Tai lisätä jokin legacy.jimms.fi domain, josta tuonne vanhalle sivulle pääsee. Ja uuteen sivustoon banneri: "kurkkaa myös meidän vanhat sivut" ;)
 
Voisiko tämän vielä selkeästi beta-sivuston palauttaa takaisin sinne betaan, ja laittaa vanhat sivut takaisin linjoille? Tai lisätä jokin legacy.jimms.fi domain, josta tuonne vanhalle sivulle pääsee. Ja uuteen sivustoon banneri: "kurkkaa myös meidän vanhat sivut" ;)
Tämän olen itsekkin monta kertaa nostanut esiin, ei varmaan koodi ole kokonaan poistettu. Enkä usko että montaa euroa se lisää maksaa ylläpitää toista "vanhaa" sivua (vaikka maksaisikin, niin menetätte asiakkaita näillä "uusilla" sivuilla)... Näin ainakin niin kauan kun uusi sivusto on tehty toimivaksi. Nyt ollaan kaukana siitä.
 
Nyt kun oikein käytin sivuanne (iPADilla), niin:
- Oli aika raskasta selata sivujanne, kun isosta fontista johtuen ylävalikot on piilossa näpättävän kohdan takana. Tuon ongelman ratkaisin niin, että käytin selainta, jossa saa valita kuville ja teksteille eri zuumaksia. 0,85 zuumilla ylävalikot näkyi, oli muutenkin mukavampi käyttää, eikä fontit edellenkään ole näin huonompinäköiselle haittaavan pieniä.
- Sainpa pitkään etsiä mistä löytää jo saatujen tilauksien tiedot. Oletusnäkymänä voisi olla tilaukset, eikä omat yhteystiedot.
- Välillä ihmeen pitkiä aikoja ennen kuin sivunne reagoi valintaan.
 
Tuli tehtyä ensimmäinen vierailu uudistetuille sivuille. Täytyy sanoa että ei jäänyt kovin hyvä ensivaikutelma. Tässä muutama ajatus:
  • Värimaailman puolesta en juurikaan tunne olevani Jimmssin sivuilla.
  • Elementtien/fonttien koot eivät ole sopusuhtaisia.
  • Tyhjää tilaa on liikaa, rakennetta ja elementtejä tulisi tiivistää ja selkeyttää.
Uudet sivustot vaikuttavat samanlaisilta kuin lähes kaikki muutkin verkkokaupat nykyään. Varsinkin mobiililla tuntuu kuin sivustoa selaisi kiikarit päässä. Kaikki on valtavan isolla tai pienellä ja joudutaan scrollailla pitkiä matkoja sinne tänne hahmottaaksesi kokonaisuuden. Ensimmäinen ajatus on ruksata päälle "tietokonesivusto", jos siten saisi kaiken oleellisen mahtuvan ruutuun kerralla ja voisi vapaasti zoomailla sivua tarpeen mukaan.
 
Milloin varastoon olisi tulossa Lian Li O11D Evoa mustana tai NZXT H9 Flow mustana? Saatavuus kaikkialta huono. Tilasin teiltä näyttiksen ja SSD viime viikolla, mutta koppa vielä puuttuu.
 
Kauanko tilauksen keräys kestää suunnilleen olettaen, että kaikkea on hyllyssä? Meneekö yhden päivän aikana?
 
Teille on nyt tullut valikoimiin Keychronin V1 näppäimistö (tuotekoodit V1-C1 ja V1-C3). Tuotekuvaus väittää, että siinä olisi PBT-näppäinhatut. Jos kyseessä on sama malli kuin mikä Keychronin omilta sivuilta on saatavissa, niin siinä on kylläkin ABS-näppäinhatut. Sekaannusta ilmeisesti aiheuttaa se, että ANSI-mallissa on PBT ja ISO-mallissa taas ABS. Tämän voisi tarkistella ja päivittää, ettei tule turhia pettymyksiä ja palautuksia. Liitteenä vielä kuva Keychronin omilta sivuilta ISO-mallin tuotekuvauksesta.
Screenshot_2023-02-20-14-31-52-79_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg
 
Aika huvittavaa, että Kaisanetillä huomattavasti paremmat ja toimivammat sivut kuin nämä Jimmsin uudet:


Suosittelen, jos Jimmsistä joutuu jotain tilaamaan :tup:

Ja Jimmsille: Eikö teitä edes hävetä näiden uusien sivujen takia, vaikka joku Kainuun kaapeli-TV kauppias, joka käyttää teidän valikoimaa nettikaupassaan, vie homman kotiin kuus nolla teidän nenän edestä :rofl2:
 
Aika huvittavaa, että Kaisanetillä huomattavasti paremmat ja toimivammat sivut kuin nämä Jimmsin uudet:


Suosittelen, jos Jimmsistä joutuu jotain tilaamaan :tup:

Ja Jimmsille: Eikö teitä edes hävetä näiden uusien sivujen takia, vaikka joku Kainuun kaapeli-TV kauppias, joka käyttää teidän valikoimaa nettikaupassaan, vie homman kotiin kuus nolla teidän nenän edestä :rofl2:

Nyt ku näkee "vanhaa" sivustoa niin huomaa kuinka paljon parempi se edellinen oli <3.
 
Ilmeisesti nää uudet sivut on ”tehty vaan”. Seuraavia asioita ei ole tehty, tai ne on jätetty tunarien vastuulle;
- UI/ux-suunnittelu, prototyypit
- testaus (eri laitteilla jne), ehkä jopa käyttäjätestaus

Joku pöhinäfirma myynyt halvalla pöhinää ja ostettu sitten vaan jotain? Noh ei nää sentään yhtä kamalat oo kun verkkiksen, gigantista puhumattakaan. Kamalat silti.
 
Ja Jimmsille: Eikö teitä edes hävetä näiden uusien sivujen takia, vaikka joku Kainuun kaapeli-TV kauppias, joka käyttää teidän valikoimaa nettikaupassaan, vie homman kotiin kuus nolla teidän nenän edestä :rofl2:

Kyllä siellä hävetään varmasti, ja mietitään seuraavaa askelta.
 
Suosittelen, jos Jimmsistä joutuu jotain tilaamaan :tup:
Unohtui ihan kokonaan, että Kaisanetillä oli Jimm'sin valikoima! Kiitos, tosi hyvät sivut! Vihdoin joku mesta jota on miellyttävä käyttää.
 
Aika huvittavaa, että Kaisanetillä huomattavasti paremmat ja toimivammat sivut kuin nämä Jimmsin uudet:


Suosittelen, jos Jimmsistä joutuu jotain tilaamaan :tup:

Ja Jimmsille: Eikö teitä edes hävetä näiden uusien sivujen takia, vaikka joku Kainuun kaapeli-TV kauppias, joka käyttää teidän valikoimaa nettikaupassaan, vie homman kotiin kuus nolla teidän nenän edestä :rofl2:
Ikävä olla tosikko, mutta valikoima Kaisanetin kaupassa ei näytä olevan lähelläkään Jimm'sin tasoa.
 
Tämä. Joka kerta raastaa hermoja, kun joutuu kliksuttelemaan erilaisten kikkailujen kautta nuo pois.

Nyt löytyi jo "Hylkää kaikki" -nappi, mutta eikö tämä voisi olla heti ekassa promptissa? Samaan voisi laittaa myös "Hyväksy pakolliset" -napin. Aina yksi nappi/klikkaus vähemmän ennen selailua.

1676919022386.png
 
Väärä käsitys taitaa tässä tapauksessa siis olla asiakaspalvelijalla, laitetaan palautetta. Hyvityksen voi siis saada tilille niin halutessaan.
Jimms on ketjussa lupaillut että saa rahat takaisin ilman että pitää ottaa lahjakortina.

@Jimm's varmaan sanoo että asikaspalvelua koulutetaan lisää ja ettei tämä ole tapa, miten pitäisi toimia, tai jotain muuta sanahelinää ilman konkretiaa.
Kuten Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.) säikeessä keskusteltiin, asiakaspalvelunne tuputtaa edelleen kaupan purku tilanteessa lahjakorttia tai vaihtoa toiseen tuotteeseen (toki ymmärrän tämän). Kysyttäessä rahojen palautusta tilille aletaan vähentämään käyttöhyötykorvauksia takuunalaisista tuotteista, joka on KKV ohjeistusta vastaan.

Linkkaamani viesti teiltä on alle vuosi sitten (5.4.2022) ja tänne foorumille päätyy todennäköisesti pieni prosentti kaikista tapauksista. Joko laitatte asiakaspalvelunne kuntoon vai jatkatteko tuota kyseenalaista linjaa edelleen (KKV ohjeistusta vastaan)? @Jimm's

Nyt ainakin saitte taas kyseenalaista mainosta ~200e kiistan takia sekä menetitte asiakkaan.

Lisäsin @Timo 2 viestin, se kun tiivistää oleellisimman.

Tässä vielä alkuperäinen viesti:
Tässä pientä takuukeissiä käynnissä, vika todettu ja valmistaja lopettanut kyseinen näytönohjaimen valmistamisen. Sovittiin että palauttavat ostohinnan, koska se on kaikille helpoin.
Rahan palautuksesta. Kyseinen yritys tarjosi rahan palautusta lahjakorttina tai vaihtoa toiseen tuotteeseen (täysimääräisenä). Vaadin että palauttavat rahat tilille. Tämä onnistuu vain, jos tuotteesta otetaan ikävähennys huomioon ja vain noin 60% hinnasta olisi palautettu. Meneekö tämä nyt aivan oikein? :hmm:

Edit:
Kaupan purkaminen tarkoittaa sitä, että myyjä palauttaa sinulle tavarasta maksamasi kauppahinnan ja sinä palautat tavaran myyjälle. Myyjän tulee korvata sinulle tavaran palautuksesta aiheutuvat kustannukset. Myyjä voi vähentää palautettavasta kauppahinnasta tavarasta saamasi käyttöhyödyn. Jos kauppa puretaan takuuaikana, ei käyttöhyötykorvausta voi vähentää.

 

Oliks tällä mikä tilanne? Tilattu sillä ajatuksella, kun oli alunperin luvattu toimitus 14.2 ja nyt tilauksen tila avoin .... :)
 
Tämän Aorus 7900 XTX mallin kohdalla käynyt kyllä jonkinlainen järjestelmähärö jonka takia kadonnut sivuilta. Pitäisi tulla tuota pikaa takaisin sivuille, valitettavasti ei kuitenkaan saada vielä tilattavaksi asti koska tässäkin mallissa saatavuudet ovat tällä hetkellä olemattomat.
Lähes 1 kk mennyt, onko nyt näistä Aorus- korteista mitään uutta tietoa?

Ja mites muuten yleensäkkin näiden 7900 XTX korttien hinnat? Onko niissä viilattavaa? Näyttäisi olevan 100-200€ kalliimpaa kuin muualla :hmm:
edit: esim red devilejä on saatavilla jo 1300€ hintaan
 
Teillä on ainakin jotain Silicon Power -tuotteita listoilla niin saisitteko mahdollisesti Silicon Power Ace A55 SSD-levyjä mukaan ? Niillä kaikista pienimmillä versioilla juuri mitään nykypäivänä tee, mutta 512GB - 4TB malleille voisi olla kysyntää edullisten 2,5" levyjen valikoimassa.
Nyt löytyy listoilta tuotekoodeilla:
SP512GBSS3A55S25 - 512GB Ace A55, 2.5" SSD-levy, SATA III, 500/450 MB/s
SP001TBSS3A55S25 - 1TB Ace A55, 2.5" SSD-levy, SATA III, 500/450 MB/s
SP002TBSS3A55S25 - 2TB Ace A55, 2.5" SSD-levy, SATA III, 500/450 MB/s
 

Oliks tällä mikä tilanne? Tilattu sillä ajatuksella, kun oli alunperin luvattu toimitus 14.2 ja nyt tilauksen tila avoin .... :)
Näyttää olevan tuossa tosiaan toimitusongelmia tukkureilla, eikä ole oikein mitään tarkempaa arviota päivitettynä :/ Tuosta voisi melkein laittaa meille asiakaspalveluun viestiä, jos sopisi jokin toinen paremmilla saatavuuksilla oleva tilalle.
 
Kuten Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.) säikeessä keskusteltiin, asiakaspalvelunne tuputtaa edelleen kaupan purku tilanteessa lahjakorttia tai vaihtoa toiseen tuotteeseen (toki ymmärrän tämän). Kysyttäessä rahojen palautusta tilille aletaan vähentämään käyttöhyötykorvauksia takuunalaisista tuotteista, joka on KKV ohjeistusta vastaan.

Linkkaamani viesti teiltä on alle vuosi sitten (5.4.2022) ja tänne foorumille päätyy todennäköisesti pieni prosentti kaikista tapauksista. Joko laitatte asiakaspalvelunne kuntoon vai jatkatteko tuota kyseenalaista linjaa edelleen (KKV ohjeistusta vastaan)? @Jimm's

Nyt ainakin saitte taas kyseenalaista mainosta ~200e kiistan takia sekä menetitte asiakkaan.

Lisäsin @Timo 2 viestin, se kun tiivistää oleellisimman.

Tässä vielä alkuperäinen viesti:
Jos tämän osalta oli tosiaan vielä käsittely kesken, niin tästä kannattaa laittaa ehdottomasti asiakaspalveluun uudemman kerran viestiä, että saadaan hoidettua homma kuntoon. Rahapalautuksen pitäisi tosiaan olla tuollaisessa tapauksessa mahdollinen, jos korvaavaa tuotetta ei ole saatavilla tai tuote ei ole korjattavissa.
 
Ensin ei rahan palautus onnistu. Sitten kun uloste osuu tuulettimeen, niin pahoitellaan ja homma alkaakin toimia tässä yksittäisessä tapauksessa, jonka jälkeen jäädään odottamaan uutta tapausta.

Ehkäpä asiakaspalvelun mokaamisesta voisi asiakkaalle antaa 100 € lahjakortin, jos jälkikäteen nähdään kyseessä olleen selvästi asiakaspalvelun moka. Tämä jättäisi asiakkaalle hyvän mielen ja osoittaisi asiakkaille, että te oikeasti haluatte parantaa sitä asiakaspalvelua, sillä ettehän te ihan huvin vuoksi niitä lahjakortteja halua jaella.

Tämä sen takia, koska tähän asti kaikki teidän toimet vaikuttaa olevan vain sanahelinää ilman konkretiaa. Tässä olisi ainakin konkretiaa. Nyt oikeasti vaaditaan jotain konkreettisia toimia.
 
Tämä kaava on kyllä toistunut lukemattomat kerrat Jimmsin kohdalla viime aikoina. Ensin hoidetaan takuukeissit yms. ihan päin vittua. Sitten asiakas tulee tänne valittamaan, että ei tämän nyt näin pitäisi mennä. Seuraavaksi Jimms pahoittelee, että oli väärinymmärrys tai jotain ja yhtäkkiä kaikki onnistuukin.

Jotenkin nyt kyllä vaikuttaa, että tämä asiakkaiden ”vedätys” on nykyään ihan Jimmsin toimintamalli. Sitten, kun jäädään keksipurkilta kiinni, niin selitellään aina samat selitykset ja meininki jatkuu taas seuraavalla kerralla.

Ja seuraavaksi Jimms tulee varmaan kertomaan, ettei ole heilläkään helppoa ja RMA-tapauksia tulee viisinumeroinen summa vuodessa.
 
Jos tämän osalta oli tosiaan vielä käsittely kesken, niin tästä kannattaa laittaa ehdottomasti asiakaspalveluun uudemman kerran viestiä, että saadaan hoidettua homma kuntoon. Rahapalautuksen pitäisi tosiaan olla tuollaisessa tapauksessa mahdollinen, jos korvaavaa tuotetta ei ole saatavilla tai tuote ei ole korjattavissa.
Vastasin asiakaspalvelun perjantaina laittamaan viestiin sunnuntaina tuolla KKV lainatulla pätkällä käyttöhyötykorvauksesta takuuaikana, pyysin perusteluita miksi se olisi vähennettävissä ja en ole kuullut heistä sen jälkeen. Laitan vielä tänään viestiä, että missä vastaus viipyy.

"Tuotetta ei ole enää saatavilla uutena. Tuotteen korjaamisessa saattaa kestää useita kuukausia." oli asiakaspalvelunne viesti lyhennettynä. Siksi suostuin kaupan purkuun ja rahojen täysimääräiseen palautukseen tilille. Taustatietona takuuta oli noin vuosi jäljellä.

Edelleenkään ei vakuuta teidän asiakaspalvelunne :tdown:
 
Se, että vuosikausia painostetaan asiakkaita ottamaan joku lahjakortti vastaan tai koitetaan väittää että takuunalaisesta tuotteesta poistetaan hyötykorvausta ei ole mikään yksittäisen asiakaspalvelija moka. Tämä on ilmiselvästi firman normaali toimintatapa. Ja miksi ei? Varmaan 90% asiakkaista tyytyy ja ei uskalla panna vastaan. Selvää profittia omistajien taskuun.
 
Vastasin asiakaspalvelun perjantaina laittamaan viestiin sunnuntaina tuolla KKV lainatulla pätkällä käyttöhyötykorvauksesta takuuaikana, pyysin perusteluita miksi se olisi vähennettävissä ja en ole kuullut heistä sen jälkeen. Laitan vielä tänään viestiä, että missä vastaus viipyy.

"Tuotetta ei ole enää saatavilla uutena. Tuotteen korjaamisessa saattaa kestää useita kuukausia." oli asiakaspalvelunne viesti lyhennettynä. Siksi suostuin kaupan purkuun ja rahojen täysimääräiseen palautukseen tilille. Taustatietona takuuta oli noin vuosi jäljellä.

Edelleenkään ei vakuuta teidän asiakaspalvelunne :tdown:
Mikäli yhdistän tämän oikeaan tapaukseen niin tässä kohtaa ehkä hieman mennyt viesteistä ohi, että varsinaista kaupanpurkua ei ole tarjottu. Saatavilla olisi ominaisuuksiltaan parempi tuote tilalle tai tuo lahjakortti täydellä hyvityksellä. Näissä tapauksissa kannattaa myös aina huomioida, mikäli välirahalla päivittää parempaan tuotteeseen alkaa noutopäivästä lähtien tuoteelle uusi täysi takuu.

Tämä tapaus on kierrätetty esihenkilöiden kautta ja valitettavasti Assembly tapahtumasta johtuen viivettä on vastauksissa, pahoittelut siitä.
 
Mikäli yhdistän tämän oikeaan tapaukseen niin tässä kohtaa ehkä hieman mennyt viesteistä ohi, että varsinaista kaupanpurkua ei ole tarjottu. Saatavilla olisi ominaisuuksiltaan parempi tuote tilalle tai tuo lahjakortti täydellä hyvityksellä. Näissä tapauksissa kannattaa myös aina huomioida, mikäli välirahalla päivittää parempaan tuotteeseen alkaa noutopäivästä lähtien tuoteelle uusi täysi takuu.

Tämä tapaus on kierrätetty esihenkilöiden kautta ja valitettavasti Assembly tapahtumasta johtuen viivettä on vastauksissa, pahoittelut siitä.
Todennäköisesti olet oikeassa tapauksessa.

Jos ymmärrän tämän oikein:
1. Näyttis lähetetty RMA, todettu vialliseksi. Samassa todettu, että valmistus lopetettu ja korjaus valmistajalla kestää kuukausia. Ehdotettu lahjakorttia tai vaihtoa toiseen tuotteeseen. Kuulostaa hieman kaupan purkamiselle.
2. Olen pyytänyt rahoja maksettavaksi tilille, johon vastattu että onnistuu käyttöhyötyvähennyksellä. Tästä jää ainakin itselle kuva kaupan purkamisesta.
3. Käyttöhyötyvähennykseen olen vastannut KKV sivuilta kopioidulla ohjeistuksella, että takuun alaisesta tuotteesta ei pitäisi sitä tehdä kaupan purku tilanteessa.
4. Nyt yhtä äkkiä kyseessä ei olekkaan kaupan purkaminen vaan jotain muuta? Ja saman hintainen korvaava tuote on saatavilla. Syytetään mm asiakaspalvelun huonoa kommunikointia. Toki viimeisessä sähköpostiviestissä annettu mahdollisuus viedä esihenkilölle tapaus ja tehdä kaupan purkukin sekä rahojen palautus ilmeisesti jopa täysimääräisenä. Tästä plussaa. Olisi vain pitänyt tapahtua jo kohdassa kaksi.
Ehdotettu myös vaihtoa saman hintaiseen 6750XT ja tätä on perusteltu sillä että vastaava tuote on saatavilla. Tuossa menetän ilmeisesti kolmen vuoden takuusta 2v, koska tuote on saman hintainen?

Hieman ihmetyttää teidän toiminta tässä tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos sivujen päivityksestä.

Nyt ollaan menty 10x käyttömukavuudessa taaksepäin. Mobiilillakin saa selata kuin jotain helvetin pinterestiä yksi kuva kerrallaan. Fontin koosta tulee mieleen 90-luku.

"Tiedostopuusta" ei voi selata taaksepäin vaan päätyy aina tarkastelemaan kaikkia komponentteja. Selaamaan pääsee vain kankeasta valikosta vasemmalla. Ihan halavatun näppärää.

Pitikö tässä olla käyttäjälle jotain paranuksiakin? En ainakaan äkkiseltään löytänyt. :hmm:
 
Kiitos sivujen päivityksestä.

Nyt ollaan menty 10x käyttömukavuudessa taaksepäin. Mobiilillakin saa selata kuin jotain helvetin pinterestiä yksi kuva kerrallaan. Fontin koosta tulee mieleen 90-luku.

"Tiedostopuusta" ei voi selata taaksepäin vaan päätyy aina tarkastelemaan kaikkia komponentteja. Selaamaan pääsee vain kankeasta valikosta vasemmalla. Ihan halavatun näppärää.

Pitikö tässä olla käyttäjälle jotain paranuksiakin? En ainakaan äkkiseltään löytänyt. :hmm:
Uudistui käyttäjien ehdoilla, kuin muropaketti konsanaan.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
254 051
Viestejä
4 418 030
Jäsenet
73 285
Uusin jäsen
Onni9001

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom