Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Ilmeisesti nää uudet sivut on ”tehty vaan”. Seuraavia asioita ei ole tehty, tai ne on jätetty tunarien vastuulle;
- UI/ux-suunnittelu, prototyypit
- testaus (eri laitteilla jne), ehkä jopa käyttäjätestaus

Joku pöhinäfirma myynyt halvalla pöhinää ja ostettu sitten vaan jotain? Noh ei nää sentään yhtä kamalat oo kun verkkiksen, gigantista puhumattakaan. Kamalat silti.
 
Ja Jimmsille: Eikö teitä edes hävetä näiden uusien sivujen takia, vaikka joku Kainuun kaapeli-TV kauppias, joka käyttää teidän valikoimaa nettikaupassaan, vie homman kotiin kuus nolla teidän nenän edestä :rofl2:

Kyllä siellä hävetään varmasti, ja mietitään seuraavaa askelta.
 
Suosittelen, jos Jimmsistä joutuu jotain tilaamaan :tup:
Unohtui ihan kokonaan, että Kaisanetillä oli Jimm'sin valikoima! Kiitos, tosi hyvät sivut! Vihdoin joku mesta jota on miellyttävä käyttää.
 
Aika huvittavaa, että Kaisanetillä huomattavasti paremmat ja toimivammat sivut kuin nämä Jimmsin uudet:


Suosittelen, jos Jimmsistä joutuu jotain tilaamaan :tup:

Ja Jimmsille: Eikö teitä edes hävetä näiden uusien sivujen takia, vaikka joku Kainuun kaapeli-TV kauppias, joka käyttää teidän valikoimaa nettikaupassaan, vie homman kotiin kuus nolla teidän nenän edestä :rofl2:
Ikävä olla tosikko, mutta valikoima Kaisanetin kaupassa ei näytä olevan lähelläkään Jimm'sin tasoa.
 
Tämä. Joka kerta raastaa hermoja, kun joutuu kliksuttelemaan erilaisten kikkailujen kautta nuo pois.

Nyt löytyi jo "Hylkää kaikki" -nappi, mutta eikö tämä voisi olla heti ekassa promptissa? Samaan voisi laittaa myös "Hyväksy pakolliset" -napin. Aina yksi nappi/klikkaus vähemmän ennen selailua.

1676919022386.png
 
Väärä käsitys taitaa tässä tapauksessa siis olla asiakaspalvelijalla, laitetaan palautetta. Hyvityksen voi siis saada tilille niin halutessaan.
Jimms on ketjussa lupaillut että saa rahat takaisin ilman että pitää ottaa lahjakortina.

@Jimm's varmaan sanoo että asikaspalvelua koulutetaan lisää ja ettei tämä ole tapa, miten pitäisi toimia, tai jotain muuta sanahelinää ilman konkretiaa.
Kuten Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.) säikeessä keskusteltiin, asiakaspalvelunne tuputtaa edelleen kaupan purku tilanteessa lahjakorttia tai vaihtoa toiseen tuotteeseen (toki ymmärrän tämän). Kysyttäessä rahojen palautusta tilille aletaan vähentämään käyttöhyötykorvauksia takuunalaisista tuotteista, joka on KKV ohjeistusta vastaan.

Linkkaamani viesti teiltä on alle vuosi sitten (5.4.2022) ja tänne foorumille päätyy todennäköisesti pieni prosentti kaikista tapauksista. Joko laitatte asiakaspalvelunne kuntoon vai jatkatteko tuota kyseenalaista linjaa edelleen (KKV ohjeistusta vastaan)? @Jimm's

Nyt ainakin saitte taas kyseenalaista mainosta ~200e kiistan takia sekä menetitte asiakkaan.

Lisäsin @Timo 2 viestin, se kun tiivistää oleellisimman.

Tässä vielä alkuperäinen viesti:
Tässä pientä takuukeissiä käynnissä, vika todettu ja valmistaja lopettanut kyseinen näytönohjaimen valmistamisen. Sovittiin että palauttavat ostohinnan, koska se on kaikille helpoin.
Rahan palautuksesta. Kyseinen yritys tarjosi rahan palautusta lahjakorttina tai vaihtoa toiseen tuotteeseen (täysimääräisenä). Vaadin että palauttavat rahat tilille. Tämä onnistuu vain, jos tuotteesta otetaan ikävähennys huomioon ja vain noin 60% hinnasta olisi palautettu. Meneekö tämä nyt aivan oikein? :hmm:

Edit:
Kaupan purkaminen tarkoittaa sitä, että myyjä palauttaa sinulle tavarasta maksamasi kauppahinnan ja sinä palautat tavaran myyjälle. Myyjän tulee korvata sinulle tavaran palautuksesta aiheutuvat kustannukset. Myyjä voi vähentää palautettavasta kauppahinnasta tavarasta saamasi käyttöhyödyn. Jos kauppa puretaan takuuaikana, ei käyttöhyötykorvausta voi vähentää.

 

Oliks tällä mikä tilanne? Tilattu sillä ajatuksella, kun oli alunperin luvattu toimitus 14.2 ja nyt tilauksen tila avoin .... :)
 
Tämän Aorus 7900 XTX mallin kohdalla käynyt kyllä jonkinlainen järjestelmähärö jonka takia kadonnut sivuilta. Pitäisi tulla tuota pikaa takaisin sivuille, valitettavasti ei kuitenkaan saada vielä tilattavaksi asti koska tässäkin mallissa saatavuudet ovat tällä hetkellä olemattomat.
Lähes 1 kk mennyt, onko nyt näistä Aorus- korteista mitään uutta tietoa?

Ja mites muuten yleensäkkin näiden 7900 XTX korttien hinnat? Onko niissä viilattavaa? Näyttäisi olevan 100-200€ kalliimpaa kuin muualla :hmm:
edit: esim red devilejä on saatavilla jo 1300€ hintaan
 
Teillä on ainakin jotain Silicon Power -tuotteita listoilla niin saisitteko mahdollisesti Silicon Power Ace A55 SSD-levyjä mukaan ? Niillä kaikista pienimmillä versioilla juuri mitään nykypäivänä tee, mutta 512GB - 4TB malleille voisi olla kysyntää edullisten 2,5" levyjen valikoimassa.
Nyt löytyy listoilta tuotekoodeilla:
SP512GBSS3A55S25 - 512GB Ace A55, 2.5" SSD-levy, SATA III, 500/450 MB/s
SP001TBSS3A55S25 - 1TB Ace A55, 2.5" SSD-levy, SATA III, 500/450 MB/s
SP002TBSS3A55S25 - 2TB Ace A55, 2.5" SSD-levy, SATA III, 500/450 MB/s
 

Oliks tällä mikä tilanne? Tilattu sillä ajatuksella, kun oli alunperin luvattu toimitus 14.2 ja nyt tilauksen tila avoin .... :)
Näyttää olevan tuossa tosiaan toimitusongelmia tukkureilla, eikä ole oikein mitään tarkempaa arviota päivitettynä :/ Tuosta voisi melkein laittaa meille asiakaspalveluun viestiä, jos sopisi jokin toinen paremmilla saatavuuksilla oleva tilalle.
 
Kuten Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.) säikeessä keskusteltiin, asiakaspalvelunne tuputtaa edelleen kaupan purku tilanteessa lahjakorttia tai vaihtoa toiseen tuotteeseen (toki ymmärrän tämän). Kysyttäessä rahojen palautusta tilille aletaan vähentämään käyttöhyötykorvauksia takuunalaisista tuotteista, joka on KKV ohjeistusta vastaan.

Linkkaamani viesti teiltä on alle vuosi sitten (5.4.2022) ja tänne foorumille päätyy todennäköisesti pieni prosentti kaikista tapauksista. Joko laitatte asiakaspalvelunne kuntoon vai jatkatteko tuota kyseenalaista linjaa edelleen (KKV ohjeistusta vastaan)? @Jimm's

Nyt ainakin saitte taas kyseenalaista mainosta ~200e kiistan takia sekä menetitte asiakkaan.

Lisäsin @Timo 2 viestin, se kun tiivistää oleellisimman.

Tässä vielä alkuperäinen viesti:
Jos tämän osalta oli tosiaan vielä käsittely kesken, niin tästä kannattaa laittaa ehdottomasti asiakaspalveluun uudemman kerran viestiä, että saadaan hoidettua homma kuntoon. Rahapalautuksen pitäisi tosiaan olla tuollaisessa tapauksessa mahdollinen, jos korvaavaa tuotetta ei ole saatavilla tai tuote ei ole korjattavissa.
 
Ensin ei rahan palautus onnistu. Sitten kun uloste osuu tuulettimeen, niin pahoitellaan ja homma alkaakin toimia tässä yksittäisessä tapauksessa, jonka jälkeen jäädään odottamaan uutta tapausta.

Ehkäpä asiakaspalvelun mokaamisesta voisi asiakkaalle antaa 100 € lahjakortin, jos jälkikäteen nähdään kyseessä olleen selvästi asiakaspalvelun moka. Tämä jättäisi asiakkaalle hyvän mielen ja osoittaisi asiakkaille, että te oikeasti haluatte parantaa sitä asiakaspalvelua, sillä ettehän te ihan huvin vuoksi niitä lahjakortteja halua jaella.

Tämä sen takia, koska tähän asti kaikki teidän toimet vaikuttaa olevan vain sanahelinää ilman konkretiaa. Tässä olisi ainakin konkretiaa. Nyt oikeasti vaaditaan jotain konkreettisia toimia.
 
Tämä kaava on kyllä toistunut lukemattomat kerrat Jimmsin kohdalla viime aikoina. Ensin hoidetaan takuukeissit yms. ihan päin vittua. Sitten asiakas tulee tänne valittamaan, että ei tämän nyt näin pitäisi mennä. Seuraavaksi Jimms pahoittelee, että oli väärinymmärrys tai jotain ja yhtäkkiä kaikki onnistuukin.

Jotenkin nyt kyllä vaikuttaa, että tämä asiakkaiden ”vedätys” on nykyään ihan Jimmsin toimintamalli. Sitten, kun jäädään keksipurkilta kiinni, niin selitellään aina samat selitykset ja meininki jatkuu taas seuraavalla kerralla.

Ja seuraavaksi Jimms tulee varmaan kertomaan, ettei ole heilläkään helppoa ja RMA-tapauksia tulee viisinumeroinen summa vuodessa.
 
Jos tämän osalta oli tosiaan vielä käsittely kesken, niin tästä kannattaa laittaa ehdottomasti asiakaspalveluun uudemman kerran viestiä, että saadaan hoidettua homma kuntoon. Rahapalautuksen pitäisi tosiaan olla tuollaisessa tapauksessa mahdollinen, jos korvaavaa tuotetta ei ole saatavilla tai tuote ei ole korjattavissa.
Vastasin asiakaspalvelun perjantaina laittamaan viestiin sunnuntaina tuolla KKV lainatulla pätkällä käyttöhyötykorvauksesta takuuaikana, pyysin perusteluita miksi se olisi vähennettävissä ja en ole kuullut heistä sen jälkeen. Laitan vielä tänään viestiä, että missä vastaus viipyy.

"Tuotetta ei ole enää saatavilla uutena. Tuotteen korjaamisessa saattaa kestää useita kuukausia." oli asiakaspalvelunne viesti lyhennettynä. Siksi suostuin kaupan purkuun ja rahojen täysimääräiseen palautukseen tilille. Taustatietona takuuta oli noin vuosi jäljellä.

Edelleenkään ei vakuuta teidän asiakaspalvelunne :tdown:
 
Se, että vuosikausia painostetaan asiakkaita ottamaan joku lahjakortti vastaan tai koitetaan väittää että takuunalaisesta tuotteesta poistetaan hyötykorvausta ei ole mikään yksittäisen asiakaspalvelija moka. Tämä on ilmiselvästi firman normaali toimintatapa. Ja miksi ei? Varmaan 90% asiakkaista tyytyy ja ei uskalla panna vastaan. Selvää profittia omistajien taskuun.
 
Vastasin asiakaspalvelun perjantaina laittamaan viestiin sunnuntaina tuolla KKV lainatulla pätkällä käyttöhyötykorvauksesta takuuaikana, pyysin perusteluita miksi se olisi vähennettävissä ja en ole kuullut heistä sen jälkeen. Laitan vielä tänään viestiä, että missä vastaus viipyy.

"Tuotetta ei ole enää saatavilla uutena. Tuotteen korjaamisessa saattaa kestää useita kuukausia." oli asiakaspalvelunne viesti lyhennettynä. Siksi suostuin kaupan purkuun ja rahojen täysimääräiseen palautukseen tilille. Taustatietona takuuta oli noin vuosi jäljellä.

Edelleenkään ei vakuuta teidän asiakaspalvelunne :tdown:
Mikäli yhdistän tämän oikeaan tapaukseen niin tässä kohtaa ehkä hieman mennyt viesteistä ohi, että varsinaista kaupanpurkua ei ole tarjottu. Saatavilla olisi ominaisuuksiltaan parempi tuote tilalle tai tuo lahjakortti täydellä hyvityksellä. Näissä tapauksissa kannattaa myös aina huomioida, mikäli välirahalla päivittää parempaan tuotteeseen alkaa noutopäivästä lähtien tuoteelle uusi täysi takuu.

Tämä tapaus on kierrätetty esihenkilöiden kautta ja valitettavasti Assembly tapahtumasta johtuen viivettä on vastauksissa, pahoittelut siitä.
 
Mikäli yhdistän tämän oikeaan tapaukseen niin tässä kohtaa ehkä hieman mennyt viesteistä ohi, että varsinaista kaupanpurkua ei ole tarjottu. Saatavilla olisi ominaisuuksiltaan parempi tuote tilalle tai tuo lahjakortti täydellä hyvityksellä. Näissä tapauksissa kannattaa myös aina huomioida, mikäli välirahalla päivittää parempaan tuotteeseen alkaa noutopäivästä lähtien tuoteelle uusi täysi takuu.

Tämä tapaus on kierrätetty esihenkilöiden kautta ja valitettavasti Assembly tapahtumasta johtuen viivettä on vastauksissa, pahoittelut siitä.
Todennäköisesti olet oikeassa tapauksessa.

Jos ymmärrän tämän oikein:
1. Näyttis lähetetty RMA, todettu vialliseksi. Samassa todettu, että valmistus lopetettu ja korjaus valmistajalla kestää kuukausia. Ehdotettu lahjakorttia tai vaihtoa toiseen tuotteeseen. Kuulostaa hieman kaupan purkamiselle.
2. Olen pyytänyt rahoja maksettavaksi tilille, johon vastattu että onnistuu käyttöhyötyvähennyksellä. Tästä jää ainakin itselle kuva kaupan purkamisesta.
3. Käyttöhyötyvähennykseen olen vastannut KKV sivuilta kopioidulla ohjeistuksella, että takuun alaisesta tuotteesta ei pitäisi sitä tehdä kaupan purku tilanteessa.
4. Nyt yhtä äkkiä kyseessä ei olekkaan kaupan purkaminen vaan jotain muuta? Ja saman hintainen korvaava tuote on saatavilla. Syytetään mm asiakaspalvelun huonoa kommunikointia. Toki viimeisessä sähköpostiviestissä annettu mahdollisuus viedä esihenkilölle tapaus ja tehdä kaupan purkukin sekä rahojen palautus ilmeisesti jopa täysimääräisenä. Tästä plussaa. Olisi vain pitänyt tapahtua jo kohdassa kaksi.
Ehdotettu myös vaihtoa saman hintaiseen 6750XT ja tätä on perusteltu sillä että vastaava tuote on saatavilla. Tuossa menetän ilmeisesti kolmen vuoden takuusta 2v, koska tuote on saman hintainen?

Hieman ihmetyttää teidän toiminta tässä tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos sivujen päivityksestä.

Nyt ollaan menty 10x käyttömukavuudessa taaksepäin. Mobiilillakin saa selata kuin jotain helvetin pinterestiä yksi kuva kerrallaan. Fontin koosta tulee mieleen 90-luku.

"Tiedostopuusta" ei voi selata taaksepäin vaan päätyy aina tarkastelemaan kaikkia komponentteja. Selaamaan pääsee vain kankeasta valikosta vasemmalla. Ihan halavatun näppärää.

Pitikö tässä olla käyttäjälle jotain paranuksiakin? En ainakaan äkkiseltään löytänyt. :hmm:
 
Kiitos sivujen päivityksestä.

Nyt ollaan menty 10x käyttömukavuudessa taaksepäin. Mobiilillakin saa selata kuin jotain helvetin pinterestiä yksi kuva kerrallaan. Fontin koosta tulee mieleen 90-luku.

"Tiedostopuusta" ei voi selata taaksepäin vaan päätyy aina tarkastelemaan kaikkia komponentteja. Selaamaan pääsee vain kankeasta valikosta vasemmalla. Ihan halavatun näppärää.

Pitikö tässä olla käyttäjälle jotain paranuksiakin? En ainakaan äkkiseltään löytänyt. :hmm:
Uudistui käyttäjien ehdoilla, kuin muropaketti konsanaan.
 
Ostin Outletista palautetun näytönohjaimen. Huomasin alkuperäisessä diilissä tulleen näytönohjaimen mukana kaksi peliä. Outlet tuotteisiin sisältyy normaali takuu ja palautusoikeus samalla tapaa kuin uusiin tuotteisiin. Oliko näin, ettei niihin kuulu kuitenkaan nuo pelit? Toki ymmärrän jos ensimmäinen ostaja on nuo jo aktivoinut itselleen ennen palautusta. Ostajahan hyötyy rahallisesti aika hyvin siitä jos ostaa tuotteen, jonka mukana tulee ilmaispelejä, aktivoi ne itselleen ja sitten palauttaa tuotteen.
 
Ostin Outletista palautetun näytönohjaimen. Huomasin alkuperäisessä diilissä tulleen näytönohjaimen mukana kaksi peliä. Outlet tuotteisiin sisältyy normaali takuu ja palautusoikeus samalla tapaa kuin uusiin tuotteisiin. Oliko näin, ettei niihin kuulu kuitenkaan nuo pelit? Toki ymmärrän jos ensimmäinen ostaja on nuo jo aktivoinut itselleen ennen palautusta. Ostajahan hyötyy rahallisesti aika hyvin siitä jos ostaa tuotteen, jonka mukana tulee ilmaispelejä, aktivoi ne itselleen ja sitten palauttaa tuotteen.
Meinaakko, että joku oikeesti tilailee näyttiksiä lunastaakseen ne ilmaispelit ja sitten palauttaa näyttiksen....
No, on meitä toki moneen junaan...
 
En nyt suoranaisesti tuota tarkoittanut.
Jos pelkästään niitä pelejä halajat, niin vahvasti veikkaan, ettei ole mahdollista siirtää niitä toiselle.
Eikä varmaan mahdollista kauppiaalle antaa "ylimääräistä" toiselle ostajalle.
Jos haluaa selvyyden, niin paras tapa on varmaan heittää mailia suoraan valmistajan supporttiin...
 
Jos pelkästään niitä pelejä halajat, niin vahvasti veikkaan, ettei ole mahdollista siirtää niitä toiselle.
Eikä varmaan mahdollista kauppiaalle antaa "ylimääräistä" toiselle ostajalle.
Jos haluaa selvyyden, niin paras tapa on varmaan heittää mailia suoraan valmistajan supporttiin...
Itse käsitin että outlet näytönohjaimen ostaja haluaisi saada myös ne pelit, mutta @Noc- saa korjata, jos ymmärsin väärin.
 
Itse käsitin että outlet näytönohjaimen ostaja haluaisi saada myös ne pelit, mutta @Noc- saa korjata, jos ymmärsin väärin.
No, tietenkin varmaan näyttiksen JA pelit. En vaan tiedä, onko se edes mahdollista. Koodeja lunastaessa pitää olla valmistajan ohjelma varmistamassa, että on validi näyttis koneessa. Tosin, tuskin koodissa on mitään joka estää pelin toimimasta toisella näyttiksellä.
Siksi kannattaa varmaan tiedustella näyttiksen valmistajalta onnistuuko moinen. Epäilen, että heitä ei kiinnosta antaa ilmaisia pelejä käytetyn ostajalle...
 
Itse käsitin että outlet näytönohjaimen ostaja haluaisi saada myös ne pelit, mutta @Noc- saa korjata, jos ymmärsin väärin.

Joo, olisi pitänyt muistaa täällä tulevan vääntö mitä yksinkertaisimmista asioista. :rofl:

Eli rautalangasta, ostin outlet tuotteen johon uutena tulee pelikombo, joten ajattelin vielä varmistaa, ettei näitä tule enää outlet tuotteen ostajalle (esim. kaupalla olisi extrakoodeja) vai onko linja, että se on käytetty, jonka vuoksi niitä ei sisälly kauppaan. Tämän ymmärrän täysin jos ei tule, mutta ajattelin hakea asiaan varmuuden kaupan omasta ketjusta. :giggle: Ei mitään sen vakavampaa.

Ja tuo on totta, että kannattaa kysäistä valmistajalta.
 
Joo, olisi pitänyt muistaa täällä tulevan vääntö mitä yksinkertaisimmista asioista. :rofl:

Eli rautalangasta, ostin outlet tuotteen johon uutena tulee pelikombo, joten ajattelin vielä varmistaa, ettei näitä tule enää outlet tuotteen ostajalle (esim. kaupalla olisi extrakoodeja) vai onko linja, että se on käytetty, jonka vuoksi niitä ei sisälly kauppaan. Tämän ymmärrän täysin jos ei tule, mutta ajattelin hakea asiaan varmuuden kaupan omasta ketjusta. :giggle: Ei mitään sen vakavampaa.

Ja tuo on totta, että kannattaa kysäistä valmistajalta.

Jos muistan oikein niin jos palautat tuotteen takaisin niin sinun on annettava takaisin myös kaikki extra tai muuten se katsotaan pois alkuperäisestä hinnasta
( Bundle- ja pelikampanjatuotteita palautettaessa on palautettava kaikki kyseiseen kampanjaan kuuluvat tuotteet. )

Ja mitä ite olen ymmärtänyt niin outlet tuotteisiin (en ole jimmsistä outletteja ostanut) ei saa mitään tuommoisia kampanjoja mukaan. Ainakin jos kyseessä on tyyliin "Rekisteröi nyt niin saat -200€ pois lg televisiostasi" tai "Sonyn langattomat luurimet kaupanpäälle". Uskon että sama pätee myös pelikampanjoissa.
 
Jos muistan oikein niin jos palautat tuotteen takaisin niin sinun on annettava takaisin myös kaikki extra tai muuten se katsotaan pois alkuperäisestä hinnasta
( Bundle- ja pelikampanjatuotteita palautettaessa on palautettava kaikki kyseiseen kampanjaan kuuluvat tuotteet. )

Ja mitä ite olen ymmärtänyt niin outlet tuotteisiin (en ole jimmsistä outletteja ostanut) ei saa mitään tuommoisia kampanjoja mukaan. Ainakin jos kyseessä on tyyliin "Rekisteröi nyt niin saat -200€ pois lg televisiostasi" tai "Sonyn langattomat luurimet kaupanpäälle". Uskon että sama pätee myös pelikampanjoissa.

Hyviä pointteja, kiitos vastauksesta.

Kyseessä on tosiaan Sapphiren 6950 XT Nitro+, joka oli tammikuun loppupuolella tarjouksessa hintaan 839€ sisältäen pelibundlen. Maksoin itse 819€ outletista.
 
@Jimm's missä vaiheessa saatte uusille sivuille enemmän kun 25 tuotetta näkyviin tuotekategoriassa per sivu?
1677434675935.png



Hakua käyttämällä saan valita 15/25/50/100 :hmm:
 
@Jimm's jos tuleviin paahdettuihin vielä ehtii ehdotella niin +650w laadukasta poweria ja miksei ssd/m.2. Sais tuttavaa potkittua tekemään koneen päivittämiseen päätöksiä, kun haswellin aikainen setti syö pelitehoja ja itselle samal iltapuuhaa kasailuun
 
Ostin Outletista palautetun näytönohjaimen. Huomasin alkuperäisessä diilissä tulleen näytönohjaimen mukana kaksi peliä. Outlet tuotteisiin sisältyy normaali takuu ja palautusoikeus samalla tapaa kuin uusiin tuotteisiin. Oliko näin, ettei niihin kuulu kuitenkaan nuo pelit? Toki ymmärrän jos ensimmäinen ostaja on nuo jo aktivoinut itselleen ennen palautusta. Ostajahan hyötyy rahallisesti aika hyvin siitä jos ostaa tuotteen, jonka mukana tulee ilmaispelejä, aktivoi ne itselleen ja sitten palauttaa tuotteen.
Outlet tuotteisiin ei tosiaan kuulu normaalisti nämä kampanjat, eli koskee vain tuotteita, joiden tuotesivulla kampanja on merkittynä.
 
Näitä valikoimiin?

Ei ollut vielä toimittajilta näitä saatavilla, mutta pyritään ottamaan valikoimiin kunhan jotain kautta saadaan.
 
Ilmeisesti pahimmasta ruuhkasta on jo selvitty? Eilen illasta tilattu tuote lähti äsken matkaan, joten ihan asiallinen toimitusaika varastotuotteelle. :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti pahimmasta ruuhkasta on jo selvitty? Eilen illasta tilattu tuote lähti äsken matkaan, joten ihan asiallinen toimitusaika varastotuotteelle. :thumbsup:
Tällä hetkellä käsitellään tämän päivän tilauksia :tup:

Viime perjantaina näytti tälle ja valkoiselle toimitusaika arvioksi 2-4 pv, sitten muuttui "ei vahvistetuksi".

Mikä näiden tilanne on?
Jotain viivästystä näyttää olevan toimituksissa, selvitellään.
 
Mitä täällä ehdotetuista parannuksista on menossa toteutukseen uusilla verkkosivuilla?
Kiitos viestistäsi. Olemme saaneet paljon toiveita Jimm’sin verkkokaupan jatkokehityksestä. Toteutamme asiakkaiden toiveita mahdollisuuksien mukaan, mutta myös omaa harkintaa käyttäen. Emme julkaise jatkokehityksen aikatauluja, mutta pyrimme toteuttamaan verkkokaupan jatkokehitysversioita mahdollisimman pian. Konkreettisena ominaisuutena, joka tulee käyttöön heti kun mahdollista, on sivuston Dark Mode ja se on tulossa lähikuukausina. Lisätietoa aiheesta luettavissa Blogistamme: Jimm’s ja verkkosivujen uusi ilme - vol. 2 - Jimm's Blog - Jimms.fi
 
Viimeksi muokattu:
Onko toi "paahdetut hinnat" tuotekategoria poistunut?
Hakusanalla löydettiin 0 tuotetta.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 917
Viestejä
4 560 835
Jäsenet
75 065
Uusin jäsen
Winter

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom