Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä. Joka kerta raastaa hermoja, kun joutuu kliksuttelemaan erilaisten kikkailujen kautta nuo pois.Missä on "Hylkää kaikki" (evästeet) -nappi?
#etusivun heromainos:
jimms.fi##div.container--fpbslider
#tarpeeton yläbanneri:
jimms.fi##div.jim-trustbar
#kategoriakohtaiset heromainokset:
jimms.fi##div.mb-2
#pudotusvalikkomainos:
jimms.fi##div.mega-menu-ad
Ei saatu valitettavasti tehtyä nyt tämän osalta viilauksia.Onko mahdollista rutistaa Samsung 1TB 870 EVO hinta hetkellisesti Suomen halvimmaksi eli vaikka 95e ? Pitäisi hommata käyttiksille pari sata-asemaa, mutta 2-terainen evo olisi turhan rannaton siihen, vaikka se onkin hintagigasuhteeltaan paras. Ja 500 gigainen taas voisi käydä ahtaaksi. Terainen olisi optimaalinen. Tai 96e ehkä vielä sopisi hinnaksi, kun nuo tulisi audio-koneisiin, ja tiedetään että 96 KHz on tasokas tasalukema myös niin siinä olisi sitten onnentähtikuviot synkroituneena käyttöjärjestelmän asentamista varten.
Aiemmin se että sivuilla luki että montako kappaletta on tuotetta tilattu tavaran toimittajalta (ja milloin on erät tulossa), oli se syy miksi viitti random sälää ostaa (ml. ilmaiset postikulut).Ihan H*lvetin turha uudistus, vanha sivu oli sentään ainutlaatuinen ja toimi täydellisesti, tämähän on nyt kuin kaikki muut sivutkin, tylsä ja ärsyttävä. Miksi muuttaa asiaa joka ei ole rikki, vaihtakaa vanha sivu takaisin.
Ihan kuin olis laittanut työharjoittelijan tekemään uudistuksen.
Ehkä on tarkoitus karkoittaa viimeisetkin asiakkaat?Jaaha, sivujen uudistuksen kanssa kiivetään taas takapuoli edellä puuhun. Koitin puhelimella 30min väkisin selata sivuja totuttaakseni silmää sivustoon, mutta kun ei lähde niin ei lähde. Itse tuotekortti on ehkä ainut, mille voi antaa tyydyttävän arvosanan ja siinäkin on menty "vain vähän" takapakkia entiseen.
Miksi on pakottava tarve muuttaa erinomaisesti toimineita sivuja, jotka jo sinällään olivat ikoniset teille?
Tämäkö on nyt oikeasti hyvä käyttää?
Itsellä ei näy ainakaan kuvia tuolla uusilla sivuilla?
Ihan hirvittävät muutenkin verratuna noihin vanhoihin.
Taitaa vähentyä selkeästi ostot Jimms:llä kun menivät sivut takapakkia.
Chat ei ole myöskään nyt ollut toiminnassa?
Itsellä oli samaa vikaa aamulla koneella. Toinen viesti vasta meni perille.Koitin puhelimella laittaa kaksi kertaa tänään viestiä chattiin. Kummallakaan kerralla en päässyt vanhaan tapaan jonoon eikä kukaan ikinä vastannut. Täytyy varmaan koneella kokeilla.
Komppaan, tuo valkoinen aivan karsea. Silmät särkee, kun tuota katsoo.Saisko tummaa teemaa sivuille?
2023 ja oletuksena valkoinen tausta...
Hei, Ei valitettavasti ole hetkeen näiden osalta tulossa paahdatustaTäälläkös näitä paahdettuja hintoja sai ehdottaa? Tässä oma ehdotukseni!
![]()
ARCTIC Z2 Pro (Gen 3) -monitorivarsi kahdelle monitorille, musta - 67,90€
Ominaisuudet : - Mahdollistaa työskentelyn lisämonitorin kanssa - Säädettävä korkeus (maks. 38cm pöytätasosta) - Kaapelinhallinta vapauttaa pöwww.jimms.fi
Ja lisäksi ne näytöt voisi muutenkin lajitella oikein. Välillä on 21:9 ruutujen listassa 16:9 ruutuja jne.Olisiko paljon pyydetty että saataisiin tuonne valikkoon mahdollisuus valita useampi vaihtoehto. Kun yrittää esim näyttöjä selata niin ei voi valita 144hz sekä 27". Toki hakukohtaan pystyy laittamaan useamman hakusanan. Mutta moni muu sivusto on implikoinut tämän ominaisuuden
![]()
Sittenkun näitä korjausehdotuksia on tehty ja on vain vastattu että on välitetty tiedot eteenpäin. Niin siltikin sivusto pakkosyötetään asiakkaille, ilman mahdollisuutta palata vanhalle sivulleOlette siis tulleet täältä kysymään parannusehdotuksia uusien sivujen suhteen ja varmaan 99% kritisoi tuota liian suurta skaalausta tai mitä lie, mutta silti sille ei saa mitään tehdyksi. Ihan helvetin hirveä riippumatta siitä, että selaako pöytäkoneella, iPadilla tai iPhonella. Ihan kuin käyttäisi Windowsia 24 tuuman FullHD ruudulta 150% skaalauksella.
Juu, ei voi kyllä ymmärtää mikä pakko ne sivut oli uudistaa. Kaikki toimi omasta mielestä kuin se kuuluisa junan vessa. Nyt kuseskellaan sitten vaunun ikkunasta suoraan ulos…Sittenkun näitä korjausehdotuksia on tehty ja on vain vastattu että on välitetty tiedot eteenpäin. Niin siltikin sivusto pakkosyötetään asiakkaille, ilman mahdollisuutta palata vanhalle sivulle![]()
Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?
Olisiko paljon pyydetty että saataisiin tuonne valikkoon mahdollisuus valita useampi vaihtoehto. Kun yrittää esim näyttöjä selata niin ei voi valita 144hz sekä 27". Toki hakukohtaan pystyy laittamaan useamman hakusanan. Mutta moni muu sivusto on implikoinut tämän ominaisuuden
![]()
Kiinnostaa tietää että mistä tuotteesta puhutaan?Jimssiltä tuli oikein nopeasti paketti, mutta mielenkiintoisesti itse tuotteen paketissa on kunnon reikä. Itse pahvilaatikossa ei taas ole mitään jälkeä eli varastolta lähtenyt laatikko reiällä. Toivottavasti tuote on kuitenkin ehjä.
Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?
Ja minulla näkyy nyt monen tilatun tuotteen kohdalla väärin että olisin tilannut tuotteita 2kpl, vaikka olen tilannut yhden kappaleen tuotetta. Oikea määrä näkyy vasta sitten kun painaa sitä "NÄYTÄ TILAUS" painiketta. Mikäköhän tuossakin mättää.
Varmaan kadonnut kun ei näy enää kilpailijoillakaan.Saisiko uusille sivuille näkymään saldon kokonaisuudessaan, kuten oli vanhoilla sivuilla? Eli myös "jo tilatut" näkyisi miinus muodossa. Osaisi arvioida mahdollisen toimitusajan. Siitä kun ei hyödy kukaan jos toimitusaika on puoli vuotta ja olet jonon hännillä.
Hyvin vahva tämä. Alla sama omin sanoin kuvailtuna.Nyt kun menee asiakastilille katsomaan vanhoja tilauksia, niin tilaukset näkyy vain niissä isoissa ruuduissa, tilausnumero ja että TOIMITETTU, tuotteita x määrä ja summa. Noi isot ruudut vievät helposti tilaa ruudulta yli puolet vs se vanha listaus mikä oli helppo selkoinen/lukuinen.
Pitää painaa "NÄYTÄ TILAUS" jotta näkee tarkemmin että minkä tuotteen tilauksesta oli kyse.
Ja minulla näkyy nyt monen tilatun tuotteen kohdalla väärin että olisin tilannut tuotteita 2kpl, vaikka olen tilannut yhden kappaleen tuotetta. Oikea määrä näkyy vasta sitten kun painaa sitä "NÄYTÄ TILAUS" painiketta. Mikäköhän tuossakin mättää.
Et ei hyvää päivää tuon uudistukseen suhteen. Pers edellä puuhun menty, kuten jo mainitsin aiemmassa viestissä ja kuten on jo moni muukin maininnut.
Edelleen kysyn että miksi piti mennä rikkomaan täysin toimiva ja teidän näköinen sivusto? Ketään ei varmaan valittanut aiemmin siitä teidän sivusta, ja uudistus pitäisi mennä mielestäni asiakkaiden/käyttäjien ehdoilla/ehdotuksilla, et sellaiset terveiset sinne web designerin suuntaan ja itse TJ:llekkin.
Teidän sivulta lainattua :
" Jimm’sin verkkosivusto palveli entisessä ulkoasussaan noin kuusi vuotta ja alkoi jo näyttää hieman vanhalta ja väsyneeltä. Kuusi vuotta on kuitenkin web-kehityksessä varsin pitkä aika. Meillä oli tarve loikata design-puolella eteenpäin, jotta sivuston alkuvaikutelma ja käytettävyys olisi toivomallamme tasolla. "
" Facelift tehtiin asiakkaitamme ajatellen. Noin puolet asiakkaista käyttää Jimm’sin verkkokauppaa puhelimella, eikä vanhan sivuston mobiilinäkymä ollut kovin hyvä. Uusi verkkokauppanäkymä onkin suunniteltu palvelemaan entistä paremmin myös mobiilikäyttäjiä. "
@Herbert lainatakseni
Edit. muokattu pariin kertaan sanamuotoja ja lauseita.
Harvoin omasta mielestä ns. mobiilioptimoidut sivut on edes mobiilissa hyviä käyttää. Yleensä desktop versio on ylivoimainen myös mobiilissa.Muutenkin menty liian mobiilikäyttäjä edellä tämä päivitys, meitä koneella selaavia on edelleen käyttäjinä![]()
Harvoin omasta mielestä ns. mobiilioptimoidut sivut on edes mobiilissa hyviä käyttää. Yleensä desktop versio on ylivoimainen myös mobiilissa.
Muutenkin menty liian mobiilikäyttäjä edellä tämä päivitys, meitä koneella selaavia on edelleen käyttäjinä![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.