Katsoin kuluvan vuoden tilaukseni jimmsiltä.
On näköjään viisi tilausta tullut tehtyä tänä vuonna. Pari kalliimpaa tuotetta lähti liikkeelle tukkurin varastolta ja kolme tilatuista tuotteista taisi olla hyllyssä. Tilaukset ovat ns normaaleja tilauksia, en ole ruksinut "nyt vauhtia"-painiketta.
Ensimmäinen päiväys on tilauspäivä ja toinen milloin tuotteen seurantakoodi on tullut sähköpostiin. Paketti on ollut noudettavissa seuraavana päivänä paikallisesta postista (tarkistettu omapostista).
Pe 14.10. Ke 19.10.
La 23.4. Ti 26.4.
Pe 25.3. Ti 29.3
Ti 1.2. Ti 1.2.
Pe 7.1. Ti 11.1.
En nyt tiedä mitä tuohon nyt pitäisi sanoa tämän datan perusteella.
Yleensä viive tilauksen ja lähetyksen välillä on tilauspaikasta riippuen ollut muutamasta päivästä varmaan kahteen viikkoon.
Tämä on suurin syy miksi tykkään tilata Jimmsiltä. Tuote voi olla hieman kalliimpi mitä muualla, mutta kyllä se saapuukin nopeammin perille kuin liikkeet joiden varastosaldo on sama mikä tukkurilla tjsp... pisin elektroniikkatilaus liikkeestä X on ollut lähes vuosi ja tuote ei koskaan päätynyt heidän varastoon. Tosin tilattu tuote itsessään oli ehkä kuriositeetti... mutta massatuotettu kuitenkin.
En henkilökohtaisesti koe ongelmaksi näitä Jimmsin toimitusaikoja ja verrattaessa muihin paikkoihin joista olen tilannut tuotteita niin... aina ne kaikki tuotteet ovat perille tulleet ennemmin tai myöhemmin.
"Heti mulle nyt" -asenteella lienee parasta fyysisesti käydä hakemassa tuotteet mistä saa.
Annan nyt samalla ruusuja myös chätin väelle.
Aina siellä on vuorossa ollut asiakaspalvelija osannut ehdottaa ratkaisuja mieltä painaneisiin kysymyksiin ja laitteisiin liittyviin ongelmiin... ja apua on chätti-historian perusteella haettu aamu viiden ja keskiyön välillä ja aina joku on tosiaan "vastannut" kysymyksiini.
Kuten monesti ketjussa olen tuonut esille, tyytyväinen asiakas täällä. Rekisteröityneenä & tilaushistoriaa vuodesta 2013 ja sitä ennenkin tilannut anonyymisti.