Wasabrod
Tukijäsen
- Liittynyt
- 06.11.2016
- Viestejä
- 1 362
Näiden tietojen valossa täytyy toistaiseksi jäädyttää ostokset Jimm'siltä. Asiakaspalvelu ei vaikuta olevan sillä tasolla millä sen pitäisi olla. Kyllä asiakkaan täytyy pystyä luottamaan siihen, että tuotteen rikkoutuessa takuuaikana takuu toimii vaivattomasti.Tässä ketjusa on tosiaan noita takuukäytäntöjä puitu ja on luvattu pistää viestiä eteenpäin/tarkastella käytäntöjä, antaa lisää koulutusta, yms mutta silti on jäänyt vaikutelma ettei mitään ole tehty. Viimeisin oli kuukausin sitten
Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju
No mulla toisen firman kanssa oli sellainen keissi että tuote ei menny takuunpiiriin. Firma sano että valmistajaan mun pitää ottaa yhteys. Otin yhteyden ja sieltä tuli vastaus että jälleenmyyjän olisi pitänyt asia hoitaa ja pahoitteli asiaa sekä kertoi että hoitaa sen tilanteen kun jälleenmyyjä...bbs.io-tech.fi
Aiempi oli kesäkuussa
Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju
Jos vielä löytyisi kesäkuullekin paahdettavaksi laadukas 850W virtalähde. Sen verran viivästelin, että toukokuun paahdettujen ROG 850W -erä ehti loppua.bbs.io-tech.fi
Ja tätä ennen maaliskuussa.
Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju
Ajatusvirheenä viittasimme siis siihen että syynä hylkäämiselle ei ole viestin mukaisesti tunnisteiden täydellinen puuttuminen vaan se, että tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa koska yksi tarroista puuttuu. Niin eli ajatusvirheenä oli se, että alunperin takuun eväämiseksi esitetty syy ei ollut...bbs.io-tech.fi
Edelleen kuulisin mielelläni @Jimm's :n näkemyksiä tähän asiaan.