Todella harmillista, että @Jimm's onnistuu yhdellä ainoalla takuukeikalla ryssimään tehokkaasti sen kaiken goodwillin, minkä hankki isolla rahalla näiden RTX 3000-sarjan korttien kanssa.
Ei tarvitse olla mikään kovin suuri tietäjä, jos veikkaa, että tuo SSD case saa Warran osalta aivan 100-varmasti vielä onnellisen lopun, mutta kyllä siitä kaikille jää kuitenkin sellainen kuva, että viimeiseen asti yritetään venkoilla takuuasioissa ja vasta jos asiakas itse osaa vaatimalla vaatia, niin korvataan viallinen tuote. Joku tavallinen käyttäjä kun olisi varmasti jättänyt asian tähän.
Jos tämän tapauksen kanssa olisi lähtenyt Kuluttajariitalautakuntaan, niin voitto olisi ollut aivan selviö. Todella kafkamainen ja kaiken arkijärjen vastainen tilanne kuluttajan kannalta, että kädessä on rikkinäinen tuote, joka on tullut myyntiin vasta muutama vuosi sitten & 5 vuoden takuukuitti ja sitten tilanne on tämä.
Entä tilanne, jossa 2500 euron RTX 3090 näytönohjain olisi kärähtänyt ja pieni tarra olisi sen seurauksena lukukelvoton. Jimmsin määritelmän mukaan ei mene takuuseen, sori siitä?
Ei tarvitse olla mikään kovin suuri tietäjä, jos veikkaa, että tuo SSD case saa Warran osalta aivan 100-varmasti vielä onnellisen lopun, mutta kyllä siitä kaikille jää kuitenkin sellainen kuva, että viimeiseen asti yritetään venkoilla takuuasioissa ja vasta jos asiakas itse osaa vaatimalla vaatia, niin korvataan viallinen tuote. Joku tavallinen käyttäjä kun olisi varmasti jättänyt asian tähän.
Jos tämän tapauksen kanssa olisi lähtenyt Kuluttajariitalautakuntaan, niin voitto olisi ollut aivan selviö. Todella kafkamainen ja kaiken arkijärjen vastainen tilanne kuluttajan kannalta, että kädessä on rikkinäinen tuote, joka on tullut myyntiin vasta muutama vuosi sitten & 5 vuoden takuukuitti ja sitten tilanne on tämä.
Entä tilanne, jossa 2500 euron RTX 3090 näytönohjain olisi kärähtänyt ja pieni tarra olisi sen seurauksena lukukelvoton. Jimmsin määritelmän mukaan ei mene takuuseen, sori siitä?