Itselläni taas on Verkkokaupsta vain positiivisia takuukokemuksia, mutta Jimmsin kanssa saa aina jännittää miten käy milloinkin.
Nytkin oma näytönohjaimeni teki tenät ja tein asiasta Jimmsille RMA-hakemuksen. Sanoivat, että voi odottaa takuukorjausta ja katsoa, miten sen kanssa käy, tai ottaa vaihdokki tilalle.
Kerrankin kuvittelin, että asiat menisivät niin kuin Strömsössä, mutta sitten paketin haettuani ilmeni, että kyseessä olikin puutteellisen pakkauksen sisältävä (ilmeisesti) B-stock tuote.
Tästä ei luonnollisesti sanottu Jimmsin puolelta mitään ja sähköpostin linkkikikin oli epäilyttävästi valmistajan tuotesivuille eikä Jimmsin, jota pidin jo heti outona.
Mielestäni olisi varsin reilua sanoa suoraan, jos vaihtoa tällaiseen B-stock tuotteeseen tarjoaa, koska sillä olisi voinut olla minun kohdallani ratkaiseva merkitys valintaani ottaa vaihdokki tilalle.
Nythän en voi esimerkiksi tietää onko tämä 30 päivää intensiivisesti kuumassa huoneessa mainattu kortti, joka on sittemin palautettu Jimmsille, jolloin odotettu elinkaari tällä näytönohjaimella olisi huomattavasti lyhyempi kuin omalla korjatulla tai uudella vastaavalla.
Missään mussa puljussa ei ole takuuvaihdossa kyllä edes yritetty tarjota Outlet tai B-stock tuotteita.