Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katsotaan saadaanko tuosta siipaistua hieman halvempaa hintaa linjoille!Oisko mitään mahdollisuuksia hinnan viilailulle? Logitech K380, Multi-Device, Bluetooth, Keyboard, Black - 54,90€
Aika monesta paikasta saa alle 50e.
Näillä näkymin saadaan linjoille ja ennakkomyyntiin ensiviikolla tai seuraavalla. Ensimmäisestä saapuvasta erästä ei vielä tietoa valitettavasti.@Jimm's
Onko Lian Li Lancool 216 koteloa tulossa listoille?
LANCOOL 216 - LIAN LI is a Leading Provider of PC Cases | Computer Cases
LANCOOL 216 AIRFLOW FOCUS The LANCOOL 216 is a mainstream case that features all-around mesh panels for optimal airflow. Thanks to its modular rear panel, it can be optimized for air cooling or water cooling. It includes 2 x 160mm and 1 x 140mm pre-installed PWM fans and an innovative rear PCIe...lian-li.com
Hei monen aikaan ja minä päivänä teidän BF-alet alkaa? Pitää tulla kärkkymään siihen aikaan ni olis kiva pistää hälytys valmiiks. Meni jo kilpailijalta SSD sivu suun kun en tajunnut että niiden alet alkoi jo ja saldo on jo nolla. Menee sitten sekin kauppa varmaan teille.
Näillä näkymin saadaan linjoille ja ennakkomyyntiin ensiviikolla tai seuraavalla. Ensimmäisestä saapuvasta erästä ei vielä tietoa valitettavasti.
Tämä kovalla BF-hinnalla ja tilaus tulee. Harkittu jo on, mutta kynnys ei ole vielä ylittynyt.
Pistetään korjaten!täällä io-tekissä sivun yläreunassa on teidän/asuksen kampanjabanneri joka menee
tarttis varmaam tehrä jotai
Meinaatko, että tulee hirvee tarjous noille 2kpl mitä hyllyssä?Taas jonon jatkeeksi Black Fridayhyn
Fractal Design Pop XL Air RGB Black - TG Clear Tint, ikkunallinen tornikotelo, musta - 156,90€
Tästä mahdollista saada pinkki/quartz versio listoille?
Razer Strider - Large -pelihiirimatto, musta - 37,90€
Koe sulavat ja terävät liikkeet Razer Strider hiirimaton avulla. Strider on hybridi jossa yhdistyy kovan pinnan tuoma nopeus että sulavuus sek&auwww.jimms.fiBuy Razer Strider - Large - Quartz | Gaming Mouse Mats | Razer.com
Purchase Razer Strider - Large - Quartz (gaming mouse mats), or browse through our extensive selection of gaming peripherals, and more at razer.comwww.razer.com
Eilen lähettivät uutiskirjeen sähköpostilla.Tuleeko tänä vuonna sähköpostiin noita paljastuksia black friday tarjouksista jos on tilannut teidän uutiskirjeen? jos tulee niin koska niitä vois odotella vai onko mennyt jo?
Ookkei, Hyvä ajoitus taas mulla kun eilen illalla sinne liityin niin missasinEilen lähettivät uutiskirjeen sähköpostilla.
Tuolla oli jaettu nuo paljastukset BF - Yleistä keskustelua hyvistä Black Week-, Black Friday- ja Cyber Monday -tarjouksista 2022Ookkei, Hyvä ajoitus taas mulla kun eilen illalla sinne liityin niin missasin
Löytyykö valikoimasta corsairin sf750 poweriin custom pcie kaapeleita?
Olikos kaikki maksutavat käytössä noissa Black Friday tarjouksissa? Ja mitä maksutapaa itse Jimms suosittelisi jos on vähänkää kovempi tarjous jostain tuotteesta missä odotettavissa F5 rämpytystä.
kerkesin lisätä kannettavan ostoskoriin, toivottavasti se on vielä mulla kun sivut latautuu. koska muuten suutun.
Mä sain lisättyä tuotteen koriin, sitten yritin kassalle, niin ei enää päässyt sivuille. Pari minuuttia myöhemmin pääsin takaisin ja kassalle, mutta kun painoin seuraavaa, niin taas kerran ei mennyt mihinkään.kerkesin lisätä kannettavan ostoskoriin, toivottavasti se on vielä mulla kun sivut latautuu. koska muuten suutun.
Ray sanoo, että rajoitetaas vähän nyt..
Tai sitten ei vain ole taloudellisesti järkevää.Uskomattoman noloa. Skaalaustarve tuli taas yllätyksenä.