Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Black Friday toiveita välitetty taas eteenpäin! Hieman näyttää siltä, että tarjouskuvioihin ei suurempia linjauksia enää ehditä tekemään. Välitetään toiveita vielä kuitenkin eteenpäin taisteluhuutojen sävyttämänä!
 
@Jimm's

Onko Lian Li Lancool 216 koteloa tulossa listoille?

Näillä näkymin saadaan linjoille ja ennakkomyyntiin ensiviikolla tai seuraavalla. Ensimmäisestä saapuvasta erästä ei vielä tietoa valitettavasti.
 
Tässä olisi myös pari Black Friday toivetta ;)

 
Hei monen aikaan ja minä päivänä teidän BF-alet alkaa? Pitää tulla kärkkymään siihen aikaan ni olis kiva pistää hälytys valmiiks. Meni jo kilpailijalta SSD sivu suun kun en tajunnut että niiden alet alkoi jo ja saldo on jo nolla. Menee sitten sekin kauppa varmaan teille. :)
 

Tämä kovalla BF-hinnalla ja tilaus tulee. Harkittu jo on, mutta kynnys ei ole vielä ylittynyt.

Tähän väliin täytyy huudella, että sen ajurin kanssa on välillä haasteita Ubuntun kanssa ainakin sekä yleisemmin Linuxin. :)
 
Fractalin mustiin täyskokosiin Torrent koppiin, jos sattuis joku ale (täys musta tai tumma lasi mieluiten), niin lähtis tilaukseen. Eikä 4080 korteille alennus haittais ostohousujen sovittelua :)
 
Tästä mahdollista saada pinkki/quartz versio listoille?

 
Tästä mahdollista saada pinkki/quartz versio listoille?


Selvittelyssä! :coffee:

EDIT: Löytyisi nyt tuotteena: Razer Strider - Large -pelihiirimatto, Quartz
Saatavuus tällä hetkellä selvittelyssä, päivittyy sivulle kun tukkurin saatavuus paranee
 
Viimeksi muokattu:
Tuleeko tänä vuonna sähköpostiin noita paljastuksia black friday tarjouksista jos on tilannut teidän uutiskirjeen? jos tulee niin koska niitä vois odotella vai onko mennyt jo?
 
Varmaan nyt pitäisi sitten jonkun kertoa mitä siellä on tarjouksissa, ts tulee olemaan.
 
Löytyykö valikoimasta corsairin sf750 poweriin custom pcie kaapeleita?
Kyseiset kaapelit sopii myös SF sarjan powereihiin
1669273076369.png
 
Olikos kaikki maksutavat käytössä noissa Black Friday tarjouksissa? Ja mitä maksutapaa itse Jimms suosittelisi jos on vähänkää kovempi tarjous jostain tuotteesta missä odotettavissa F5 rämpytystä.
 
Olikos kaikki maksutavat käytössä noissa Black Friday tarjouksissa? Ja mitä maksutapaa itse Jimms suosittelisi jos on vähänkää kovempi tarjous jostain tuotteesta missä odotettavissa F5 rämpytystä.
1669276436754.png


Postiennakko lienee se yleisesti paras tapa, kun siinä ei vielä tarvitse käyttää aikaa maksamiseen.
 
RTX3070 näyttiksellä varustettu peliläppäri hyvään tarjoukseen...
 
AVC-S660H:ta toki mainostetaan tulevan tarjoukseen mutta sääli että kukaan ei ole pistänyt Powerille kampoihin (hyvästä) tarjouksesta AVR-S660H-malliin(fm viritin mukana, päinvastoin kuin AVC-malleissa.

Ei haluttaisi Powerista mitään ostaa jos olisi vaihtoehtoja.
 
kerkesin lisätä kannettavan ostoskoriin, toivottavasti se on vielä mulla kun sivut latautuu. koska muuten suutun.
 
kerkesin lisätä kannettavan ostoskoriin, toivottavasti se on vielä mulla kun sivut latautuu. koska muuten suutun.
Mä sain lisättyä tuotteen koriin, sitten yritin kassalle, niin ei enää päässyt sivuille. Pari minuuttia myöhemmin pääsin takaisin ja kassalle, mutta kun painoin seuraavaa, niin taas kerran ei mennyt mihinkään.

Saas nähdä nyt :lol:
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjut
254 186
Viestejä
4 422 822
Jäsenet
73 299
Uusin jäsen
Folkestone

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom