Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Varmaan nyt pitäisi sitten jonkun kertoa mitä siellä on tarjouksissa, ts tulee olemaan.

Löytyykö valikoimasta corsairin sf750 poweriin custom pcie kaapeleita?
Kyseiset kaapelit sopii myös SF sarjan powereihiin
1669273076369.png

Olikos kaikki maksutavat käytössä noissa Black Friday tarjouksissa? Ja mitä maksutapaa itse Jimms suosittelisi jos on vähänkää kovempi tarjous jostain tuotteesta missä odotettavissa F5 rämpytystä.

Olikos kaikki maksutavat käytössä noissa Black Friday tarjouksissa? Ja mitä maksutapaa itse Jimms suosittelisi jos on vähänkää kovempi tarjous jostain tuotteesta missä odotettavissa F5 rämpytystä.
1669276436754.png

Postiennakko lienee se yleisesti paras tapa, kun siinä ei vielä tarvitse käyttää aikaa maksamiseen.

RTX3070 näyttiksellä varustettu peliläppäri hyvään tarjoukseen...

AVC-S660H:ta toki mainostetaan tulevan tarjoukseen mutta sääli että kukaan ei ole pistänyt Powerille kampoihin (hyvästä) tarjouksesta AVR-S660H-malliin(fm viritin mukana, päinvastoin kuin AVC-malleissa.

Ei haluttaisi Powerista mitään ostaa jos olisi vaihtoehtoja.

kerkesin lisätä kannettavan ostoskoriin, toivottavasti se on vielä mulla kun sivut latautuu. koska muuten suutun.

kerkesin lisätä kannettavan ostoskoriin, toivottavasti se on vielä mulla kun sivut latautuu. koska muuten suutun.
Mä sain lisättyä tuotteen koriin, sitten yritin kassalle, niin ei enää päässyt sivuille. Pari minuuttia myöhemmin pääsin takaisin ja kassalle, mutta kun painoin seuraavaa, niin taas kerran ei mennyt mihinkään.

Saas nähdä nyt :lol:

Talvi yllätti autoilijat.... Sai tuolta sentäs jotain tilattua. Jipii... tilausvahvistus ainakin tuli...

Screenshotteina jos joku ei ole velä päässyt katsomaan tarjouksia.

edit: edit: sivut näyttäisivät toimivan jo suhteellisen normaalisti niin poistin screenshotit jakelusta.

Viimeksi muokattu:
On kyllä vähän noloa jos ei ole edes yhdeksi päiväksi varaa nostaa kapasiteettia verkkokaupalle niin ettei se ole koko ajan polvillaan

On kyllä vähän noloa jos ei ole edes yhdeksi päiväksi varaa nostaa kapasiteettia verkkokaupalle niin ettei se ole koko ajan polvillaan
Varmasti olisi varaa, mutta onko järkeä? Ihan yhtälailla ne kamat menee kaupaksi kuitenkin ja piikkiaikojen kapasiteetin nostaminen voi olla yllättävän kallista.

Hyvin toimi. 3 eri tarjous tavaraa ostoskoriin. Kassalle meno valkonen sivu kerrallaan refressin kera. Ei pidä rämpyttää nappeja paniikissa :)

Sain tilattua 5800X3D:n mutta toimitusaika-arvio: ei vahvistettu tilausvahvistuksessa.. tilatessa oli ensin 1-4 päivää ja jossain välissä monta kertaa päivitettynä ja kaatuneena 1-6 päivää. No toivottavasti joskus tulis jotain. Ennen Ryzen 9700X:ää…

Varmasti olisi varaa, mutta onko järkeä? Ihan yhtälailla ne kamat menee kaupaksi kuitenkin ja piikkiaikojen kapasiteetin nostaminen voi olla yllättävän kallista.
Se on vaan iso keskisormi asiakkaalle kun yhtä klikkausta vaille valmis tilaus ja sivut menee nurin ja kun ne joskus palautuu onkin kyseinen tuote myyty loppuun. :facepalm:

Kaupaksi ne toki menee riippumatta, mutta nähtävästi ainakin moni muu kilpailija arvottaa mainehaittaa jonkin verran enemmän.

Viimeksi muokattu:
Ohhoh, kappas ja hupsis! Kyllä nuo 0% tuotteet olisi ihan tarkoitus tarjoushinnoilla tarjota. Selvitetään ja korjataan!

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
263 984
Jäsenet
75 340
Uusin jäsen
Tatyy

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom