Ookkei, Hyvä ajoitus taas mulla kun eilen illalla sinne liityin niin missasinEilen lähettivät uutiskirjeen sähköpostilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ookkei, Hyvä ajoitus taas mulla kun eilen illalla sinne liityin niin missasinEilen lähettivät uutiskirjeen sähköpostilla.
Tuolla oli jaettu nuo paljastukset BF - Yleistä keskustelua hyvistä Black Week-, Black Friday- ja Cyber Monday -tarjouksista 2022Ookkei, Hyvä ajoitus taas mulla kun eilen illalla sinne liityin niin missasin
Löytyykö valikoimasta corsairin sf750 poweriin custom pcie kaapeleita?
Olikos kaikki maksutavat käytössä noissa Black Friday tarjouksissa? Ja mitä maksutapaa itse Jimms suosittelisi jos on vähänkää kovempi tarjous jostain tuotteesta missä odotettavissa F5 rämpytystä.
kerkesin lisätä kannettavan ostoskoriin, toivottavasti se on vielä mulla kun sivut latautuu. koska muuten suutun.
Mä sain lisättyä tuotteen koriin, sitten yritin kassalle, niin ei enää päässyt sivuille. Pari minuuttia myöhemmin pääsin takaisin ja kassalle, mutta kun painoin seuraavaa, niin taas kerran ei mennyt mihinkään.kerkesin lisätä kannettavan ostoskoriin, toivottavasti se on vielä mulla kun sivut latautuu. koska muuten suutun.
Ray sanoo, että rajoitetaas vähän nyt..
Tai sitten ei vain ole taloudellisesti järkevää.Uskomattoman noloa. Skaalaustarve tuli taas yllätyksenä.
edit: nämä tulikin jollain tuhruna tänne.
Joo meinasin just sanoa ettei noista voi edes arvailla. Paras on tuo komponentit.
Varmasti olisi varaa, mutta onko järkeä? Ihan yhtälailla ne kamat menee kaupaksi kuitenkin ja piikkiaikojen kapasiteetin nostaminen voi olla yllättävän kallista.On kyllä vähän noloa jos ei ole edes yhdeksi päiväksi varaa nostaa kapasiteettia verkkokaupalle niin ettei se ole koko ajan polvillaan
Tämä. Hiljalleen pääsi ostoksessa eteenpäin, kunnes toimituksen valinnan jälkeen loppuunmyyty. #farssi30min hukkaan, tuote korissa kauan mutta kaatuu kunnes on myyty loppuun. Ei enää ikinä
Se on vaan iso keskisormi asiakkaalle kun yhtä klikkausta vaille valmis tilaus ja sivut menee nurin ja kun ne joskus palautuu onkin kyseinen tuote myyty loppuun.Varmasti olisi varaa, mutta onko järkeä? Ihan yhtälailla ne kamat menee kaupaksi kuitenkin ja piikkiaikojen kapasiteetin nostaminen voi olla yllättävän kallista.
Kaupaksi ne toki menee riippumatta, mutta nähtävästi ainakin moni muu kilpailija arvottaa mainehaittaa jonkin verran enemmän.Varmasti olisi varaa, mutta onko järkeä? Ihan yhtälailla ne kamat menee kaupaksi kuitenkin ja piikkiaikojen kapasiteetin nostaminen voi olla yllättävän kallista.