- Liittynyt
- 06.11.2016
- Viestejä
- 1 640
Näiden tietojen valossa täytyy toistaiseksi jäädyttää ostokset Jimm'siltä. Asiakaspalvelu ei vaikuta olevan sillä tasolla millä sen pitäisi olla. Kyllä asiakkaan täytyy pystyä luottamaan siihen, että tuotteen rikkoutuessa takuuaikana takuu toimii vaivattomasti.Tässä ketjusa on tosiaan noita takuukäytäntöjä puitu ja on luvattu pistää viestiä eteenpäin/tarkastella käytäntöjä, antaa lisää koulutusta, yms mutta silti on jäänyt vaikutelma ettei mitään ole tehty. Viimeisin oli kuukausin sitten
Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju
No mulla toisen firman kanssa oli sellainen keissi että tuote ei menny takuunpiiriin. Firma sano että valmistajaan mun pitää ottaa yhteys. Otin yhteyden ja sieltä tuli vastaus että jälleenmyyjän olisi pitänyt asia hoitaa ja pahoitteli asiaa sekä kertoi että hoitaa sen tilanteen kun jälleenmyyjä...bbs.io-tech.fi
Aiempi oli kesäkuussa
Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju
Voikohan yhtään vuotaa tietoja tai antaa vinkkiä kesäkuun paahtistarjouksista? Onko esimerkiksi 3070, tms. tulossa kutkuttavaan tarjoushintaan? Tällä viikolla olis luultavasti tarkoitus jostakin kortti hommata. Etukäteen ei ikävä kyllä voida tarjoustuotteista antaa tarkempia tietoja. Asia...bbs.io-tech.fi
Ja tätä ennen maaliskuussa.
Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju
Todella harmillista, että @Jimm's onnistuu yhdellä ainoalla takuukeikalla ryssimään tehokkaasti sen kaiken goodwillin, minkä hankki isolla rahalla näiden RTX 3000-sarjan korttien kanssa. Ei tarvitse olla mikään kovin suuri tietäjä, jos veikkaa, että tuo SSD case saa Warran osalta aivan...bbs.io-tech.fi
Edelleen kuulisin mielelläni @Jimm's :n näkemyksiä tähän asiaan.