Jimm's
Jimm's PC-Store
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 983
Olisikohan mahdollisesti jäänyt tämä selvitys nyt johonkin kesken. Kysellään uudestaan perään. Pahoittelut.Mites ne älylliset PDUt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisikohan mahdollisesti jäänyt tämä selvitys nyt johonkin kesken. Kysellään uudestaan perään. Pahoittelut.Mites ne älylliset PDUt?
En epäile ettettekö ole välittäneet takuuosastolle näitä palautteita, epäilyttää vain se että onko näillä palautteilla oikeasti merkitystä. Epäilen että muuttuuko mikään oikeasti siellä käytännön tasolla.Kiitos kaikille keskustelijoille palautteista. Palautteet kokonaisuudessaan tämän aiheen ympäriltä on välitetty eteenpäin takuuosastollemme.
@Jimm's : Kokonaisuutena toivon ja uskon että asia on teillä keskustelun ja suorituksen alaisena. Silti haluaisin vielä yhden viestin verran palata nimenomaan tähän kohtaan:Nyt on kyllä pakko sanoa, että on pohjanoteeraus Jimmsin RMA väeltä. Etenkin kohta:
"RMA:sta vielä tarkemmin puhelimitse jolloin Jimmsiltä kerrottiin, että näytönohjaimissa ei voi kuulemma olla virhevastuun alaisia vikoja, koska nämä kuulemma tarkastetaan tehtaalla ennen lähetystä"
Tämä on silkkaa hevonpaskaa. Se, että tuote tarkastetaan tehtaalla, ei poista mitenkään myyjän virhevastuuta. Eivät ne valmistajat jokaista korttia läpivalaise muutana mikronin tarkkuudella, jolla nähtäisiin liittimien muovirunkojen sisäisiä valuvikoja, kuten ilmakuplia.
Pakko sanoa, Jimms alkaa vetää takuuhuolloissa jo vertoja Verkkokauppa.com, ja se ei millään tavalla ole hyvä juttu!!
Tämäpä justiin. Asiaa täytyisi linjata näissä haista paska-tapauksissa korkeammin.En epäile ettettekö ole välittäneet takuuosastolle näitä palautteita, epäilyttää vain se että onko näillä palautteilla oikeasti merkitystä. Epäilen että muuttuuko mikään oikeasti siellä käytännön tasolla.
Toivon todella että epäilykseni tulee osoittautumaan vääräksi ja käytännön tasolla oikeasti tulee muutosta, eikä tämä jää pelkästään puheiden tasolle.
Jäämme siis seuraamaan näiden palautteiden vaikutuksia.
Tätä voisi kutsua skeptiseksi optimismiksi.
En ole jimms, mutta pitää sen verran puolustaa että suora vastaus tähän on valikoima yhdistettynä pikatoimituksella saatavaan postitusnopeuteen sekä ympärivuorokauden olevaan suomenkieliseen asiakaspalveluun.Missä sitten kilpailette?
Itselläni taas on Verkkokaupsta vain positiivisia takuukokemuksia, mutta Jimmsin kanssa saa aina jännittää miten käy milloinkin.Nyt on kyllä pakko sanoa, että on pohjanoteeraus Jimmsin RMA väeltä. Etenkin kohta:
"RMA:sta vielä tarkemmin puhelimitse jolloin Jimmsiltä kerrottiin, että näytönohjaimissa ei voi kuulemma olla virhevastuun alaisia vikoja, koska nämä kuulemma tarkastetaan tehtaalla ennen lähetystä"
Tämä on silkkaa hevonpaskaa. Se, että tuote tarkastetaan tehtaalla, ei poista mitenkään myyjän virhevastuuta. Eivät ne valmistajat jokaista korttia läpivalaise muutana mikronin tarkkuudella, jolla nähtäisiin liittimien muovirunkojen sisäisiä valuvikoja, kuten ilmakuplia.
Pakko sanoa, Jimms alkaa vetää takuuhuolloissa jo vertoja Verkkokauppa.com, ja se ei millään tavalla ole hyvä juttu!!
Ei oo kahteen päivään päässy Jimmsin sivuille.
EDIT: Jahas domain muuttunu..
Itselläni taas on Verkkokaupsta vain positiivisia takuukokemuksia, mutta Jimmsin kanssa saa aina jännittää miten käy milloinkin.
Nytkin oma näytönohjaimeni teki tenät ja tein asiasta Jimmsille RMA-hakemuksen. Sanoivat, että voi odottaa takuukorjausta ja katsoa, miten sen kanssa käy, tai ottaa vaihdokki tilalle.
Kerrankin kuvittelin, että asiat menisivät niin kuin Strömsössä, mutta sitten paketin haettuani ilmeni, että kyseessä olikin puutteellisen pakkauksen sisältävä (ilmeisesti) B-stock tuote.
Tästä ei luonnollisesti sanottu Jimmsin puolelta mitään ja sähköpostin linkkikikin oli epäilyttävästi valmistajan tuotesivuille eikä Jimmsin, jota pidin jo heti outona.
Mielestäni olisi varsin reilua sanoa suoraan, jos vaihtoa tällaiseen B-stock tuotteeseen tarjoaa, koska sillä olisi voinut olla minun kohdallani ratkaiseva merkitys valintaani ottaa vaihdokki tilalle.
Nythän en voi esimerkiksi tietää onko tämä 30 päivää intensiivisesti kuumassa huoneessa mainattu kortti, joka on sittemin palautettu Jimmsille, jolloin odotettu elinkaari tällä näytönohjaimella olisi huomattavasti lyhyempi kuin omalla korjatulla tai uudella vastaavalla.
Missään mussa puljussa ei ole takuuvaihdossa kyllä edes yritetty tarjota Outlet tai B-stock tuotteita.
Siitä olisi kuitenkin hyvä mainita asiakkaalle että vaihdossa tulee tehdaskorjattu tuote. Niin ei tarvitse sitten keskustelupalstalla selitellä jälkeenpäin. Nämä nyt on ihan perusjuttuja, tai ainakin ennen oli.
Ettei nyt menisi pelkäksi haukkumiseksi, niin sen yhden kerran kun palautin jotain Jimmsille, niin kaikki meni juuri niin kuin pitikin. Rahat tuli tilille muutamassa päivässä eikä kukaan mussuttanut mitään. Näytöstä oli kyse, joka ei kuitenkaan lopulta sopinut käyttööni ja palautin sen muutaman päivän kokeilun jälkeen.
Itse olen taas täysin päinvastaisesti: Tavara mikä on hyllyssä tai 1-4 päivän toimituksella, kestää 4 päivää ennen kuin edes lähtee Jimmsiltä, jonka jälkeen se seikkailee viikonlopun yli, ellei kahdenkin postin toimissa. Amazonilta olen pääsääntöisesti viime aikoina saanut nopeammin tavaran kuin Jimmsiltä, vaikka se tuleekin täysin toisesta maasta. Ennen tämä saattoi olla Jimmsin puolelle plussaa, mutta viime aikoina sitä ei voi enää sanoa.En ole jimms, mutta pitää sen verran puolustaa että suora vastaus tähän on valikoima yhdistettynä pikatoimituksella saatavaan postitusnopeuteen sekä ympärivuorokauden olevaan suomenkieliseen asiakaspalveluun.
Nämä ovat vielä jimmsillä olevia kilpailuvaltteja. Toki amazonista saa valikoimaa mutta sitten pitäisi tilata vähintään 40 € ja postituksessa kestää viikko tai vähän päälle, kun jimsiltä tilatessa tuote voi olla jo keskiviikkona iltapäivällä noudettavissa, kun maanantaina illalla tilaa pikatoimituksella.
Itse olen taas täysin päinvastaisesti: Tavara mikä on hyllyssä tai 1-4 päivän toimituksella, kestää 4 päivää ennen kuin edes lähtee Jimmsiltä, jonka jälkeen se seikkailee viikonlopun yli, ellei kahdenkin postin toimissa. Amazonilta olen pääsääntöisesti viime aikoina saanut nopeammin tavaran kuin Jimmsiltä, vaikka se tuleekin täysin toisesta maasta. Ennen tämä saattoi olla Jimmsin puolelle plussaa, mutta viime aikoina sitä ei voi enää sanoa.
Ainoa plussa mitä tällä hetkellä näen Jimmsissä, on 0€ postikulut ja se että on tämä keskustelu. Siihen se jää.
RMA prosessi on arpapeliä kuluttajalle, jossa riskinä on että tietämätöntä kuluttajaa viilataan linssiin, kivijalasta saa odotella usein yli 30min että pääsee tiskille, hinnat eivät ole enää niin kilpailukykyiset. Monet tietysti voi sanoa että "Ostamalla Jimmsiltä tuetaan suomalaista", niin Casekingin tempauksen jälkeen ei tällekään voi enää painoarvoa antaa. Postitusnopeus on hidasta ja hyllyssä oleva tavara kestää lähteä. Valikoima on kyllä laaja, mutta kauheasti se ei lämitä jos tavaraa saa odotella turhan takia. Tietysti Jimmsistä riippumattomasta syystä joillakin tuotteilla on pitkä saamisaika, johtuen vallitsevasta maailmantilasta.
Itse ratkaisin tämän tällä:Onko teillä jotain vastaavaa saatavilla. Tarvitsisin siis 90 asteen kulma jatkon etupaneelin USB 3 liittimille. Menee johto muuten niin typerästi kotelon sisällä.
Nopealla haulla en sivuiltanne löytänyt.
Kuva ei omasta kopasta, mutta vastaava ongelma.
Kiitos vinkistä. Pitääpä käydä hakemassa.Itse ratkaisin tämän tällä:
Akasa USB 3.0 19-pin sisäinen jatkokaapeli, 15cm - 8,90€
Tekniset tiedot : Käyttökohde : USB 3.0 -> USB 3.0 sisäinen jatkokaapeli Pituus : 15cm Liitännät : - PC-liitäntä: USB 3.0 19-pin naaras - Laiteliwww.jimms.fi
Onko teillä jotain vastaavaa saatavilla. Tarvitsisin siis 90 asteen kulma jatkon etupaneelin USB 3 liittimille. Menee johto muuten niin typerästi kotelon sisällä.
Nopealla haulla en sivuiltanne löytänyt.
Tämä on hyvä kuulla näin "sivusta seuraajanakin" ja kiitoksia että viestitte myös tänne asiasta.Normadin tapauksesta kerrottakoon sen verran, että asia on eskaloitu sekä kortin huoltaneelle taholle että takuuosaston esimiehelle.
Meille oli takuukäsittelijän mukaan tullut huollosta kuittaus jonka mukaan kaikki ilmoitetut ongelmat korjataan.
Olemme yhteydessä vielä tänään tapauksen tiimoilta.
Mites ne älylliset PDUt?
Meinattiin pari vuotta sitten tehdä yritysostoja varten Jimmsiin tili, mutta sivusto ei hyväksy 029-alkuisia puhelinnumeroita. Kokeiltiin taas tilausta, mutta sama ongelma.
Moikka! Laitan palautteen webmasterille. En tiedä pystyykö yritysmyynti kiertämään tämän jotenkin - kysyn!
Edit: syötittekö numeron kansainvälisessä muodossa eli +358-etuliitteellä?
Suotta pistätte, Logille on henkilökohtaisesti pistetty pyyntö nyt 3v. välein kohta 10 vuoden ajan, ja tässä tulosVälitämme terveiset logitechin suuntaan!
Muistaakseni ihan tavallisesti 029 xxx xxxx
Jos tuosta uuden näyttiksen ostosta ei ole yli kahta viikkoa ja ostit sen netistä niin hyödynnä lakisääteistä palautusoikeutta (tai muistuta, että voit tehdä noin ja koita saada parempi ratkaisu neuvoteltua).Ei tuo RMA-prosessi kyllä aivan mielekkäästi ole mennyt itselläkään. Oli siis epäily viallisesta näytönohjaimesta (nvenc ei toiminut ja satunnaisia ajurin kaatuiluja), joten päätin ostaa Jimmsiltä uuden kalliimman tilalle ja saada samalla varmuuden, että vika tosiaan on näytönohjaimessa eikä muualla, ennen kuin vaivaan Jimmsiä takuuasioilla. Uudella nvenc toimikin, joten laitoin vanhan kortin samantien takuuseen. Takuussa todettiin näytönohjain vialliseksi ja tarjottiin mahdollisuutta ostaa joko parempi kortti tilalle välirahaa vastaan tai lahjakorttia. Ehdotin, että kun juuri ostin tuon paremman kortin heiltä tämän vian takia, että voisivatko suorittaa "vaihdon" siihen ja palauttaa minulle tuon vanhan kortin rahat, niin ei kuulemma ole mahdollista.
Oma virhe tässä siis näyttää olleen se, että ei olisi kannattanut ostaa uutta korttia paria päivää ennen vaan odotella takuun lopputulema ja olisin saanut samaisen kortin pelkällä välirahalla. Hieman olisin tässä toivonut joustoa, koska käytännössähän minä juurikin vaihdoin sen kortin siihen kalliimpaan malliin, mutta koska ei mennyt prosessin mukaan, niin nyt kärsin siitä.
Kovin hidasta myös tuntuu olevan tuo asian hoitaminen sähköpostilla, kun joka viestin välissä kuluu vähintään vuorokausi, että saa vastauksen.
Jos tuosta uuden näyttiksen ostosta ei ole yli kahta viikkoa ja ostit sen netistä niin hyödynnä lakisääteistä palautusoikeutta (tai muistuta, että voit tehdä noin ja koita saada parempi ratkaisu neuvoteltua).
Kysyt vaan rahana sen näytönohjaimen sieltä. Ei sun mihinkään lahjakorttiin tai vaihtoihin tarvitse suostua.Joo, olen tietoinen että minulla on yhä palautusoikeus tuosta uudesta kortista että ihan hyvin voisin tästä heitä muistuttaa. Tämä onkin ollut tässä mielessä, kunhan sieltä joskus edes joku vastaisi jotain edelliseen viestiini.
Tähän kaivattiin ilmeisesti lisätietoa eli laitatko kyselyä joko yksärillä tai mailitse asiakaspalvelu@jimms.fi niin saadaan välitettyä tarkemmat tiedot tarpeestasi oikeille tahoille
Ei tuo RMA-prosessi kyllä aivan mielekkäästi ole mennyt itselläkään. Oli siis epäily viallisesta näytönohjaimesta (nvenc ei toiminut ja satunnaisia ajurin kaatuiluja), joten päätin ostaa Jimmsiltä uuden kalliimman tilalle ja saada samalla varmuuden, että vika tosiaan on näytönohjaimessa eikä muualla, ennen kuin vaivaan Jimmsiä takuuasioilla. Uudella nvenc toimikin, joten laitoin vanhan kortin samantien takuuseen. Takuussa todettiin näytönohjain vialliseksi ja tarjottiin mahdollisuutta ostaa joko parempi kortti tilalle välirahaa vastaan tai lahjakorttia. Ehdotin, että kun juuri ostin tuon paremman kortin heiltä tämän vian takia, että voisivatko suorittaa "vaihdon" siihen ja palauttaa minulle tuon vanhan kortin rahat, niin ei kuulemma ole mahdollista.
Oma virhe tässä siis näyttää olleen se, että ei olisi kannattanut ostaa uutta korttia paria päivää ennen vaan odotella takuun lopputulema ja olisin saanut samaisen kortin pelkällä välirahalla. Hieman olisin tässä toivonut joustoa, koska käytännössähän minä juurikin vaihdoin sen kortin siihen kalliimpaan malliin, mutta koska ei mennyt prosessin mukaan, niin nyt kärsin siitä.
Kovin hidasta myös tuntuu olevan tuo asian hoitaminen sähköpostilla, kun joka viestin välissä kuluu vähintään vuorokausi, että saa vastauksen.
Tai sitten ihan julkisesti, ei siinä ole mitään salaista. Esimerkiksi yksi tunnettu merkki mikä moisia valmistaa on APC, en nähnyt yhtäkään älyllistä (etämonitoroint/snmp tukeva) PDU:ta sivuillanne. Joko per socket mittauksella tai per PDU eli koko PDU:n kokonaiskulutus ampeereina sekä watteina.
Taitaa olla valmistajilla tuo pikseli"takuu" laskettuna jopa kymmenissä kuolleissa pikseleissä, ennen kuin siinä on heidän mielestään vikaa.Yksi kysymys liittyen noihin rma asioihin. Miksi myytte b-stock tuotteena rikkinäisiä näyttöjä ja ilmoitatte, että niissä on takuu voimassa? Miksi esim. tämä näyttö ei ole palautunut valmistajalle ja he toimittaisivat teille toimivan näytön?
Asus (B-stock)27" TUF Gaming VG27AQL1A, 170Hz (OC) WQHD -pelimonitori, musta - 379,00€
HUOM! Näytöllä on 3 vuoden Onsite SWAP-laitevaihtotakuu! Huom! Kyseessä on pikselivikainen tuote. Tuotteen pakkaus on avattu tarkistusta varten. Näytössä on kaksi kuwww.jimms.fi
Nyt valmistajan kannalta näyttää siltä, että laadunvalvonta on riittävä, koska näyttöjä ei palauteta.
Kuvauksen perusteella näytössä on kaksi kuollutta alipikseliä. Valmistajien puolesta yleensä hyväksyttävä määrä on jotain luokkaa 5-10 kuollutta pikseliä. Tai ainakin oli ennen.Yksi kysymys liittyen noihin rma asioihin. Miksi myytte b-stock tuotteena rikkinäisiä näyttöjä ja ilmoitatte, että niissä on takuu voimassa? Miksi esim. tämä näyttö ei ole palautunut valmistajalle ja he toimittaisivat teille toimivan näytön?
Asus (B-stock)27" TUF Gaming VG27AQL1A, 170Hz (OC) WQHD -pelimonitori, musta - 379,00€
HUOM! Näytöllä on 3 vuoden Onsite SWAP-laitevaihtotakuu! Huom! Kyseessä on pikselivikainen tuote. Tuotteen pakkaus on avattu tarkistusta varten. Näytössä on kaksi kuwww.jimms.fi
Nyt valmistajan kannalta näyttää siltä, että laadunvalvonta on riittävä, koska näyttöjä ei palauteta.
Eipä paljon auta valmistajalle valitella kahdesta pikselistä; Pixel Acceptance DetailYksi kysymys liittyen noihin rma asioihin. Miksi myytte b-stock tuotteena rikkinäisiä näyttöjä ja ilmoitatte, että niissä on takuu voimassa? Miksi esim. tämä näyttö ei ole palautunut valmistajalle ja he toimittaisivat teille toimivan näytön?
Asus (B-stock)27" TUF Gaming VG27AQL1A, 170Hz (OC) WQHD -pelimonitori, musta - 379,00€
HUOM! Näytöllä on 3 vuoden Onsite SWAP-laitevaihtotakuu! Huom! Kyseessä on pikselivikainen tuote. Tuotteen pakkaus on avattu tarkistusta varten. Näytössä on kaksi kuwww.jimms.fi
Nyt valmistajan kannalta näyttää siltä, että laadunvalvonta on riittävä, koska näyttöjä ei palauteta.
Yksi kysymys liittyen noihin rma asioihin. Miksi myytte b-stock tuotteena rikkinäisiä näyttöjä ja ilmoitatte, että niissä on takuu voimassa? Miksi esim. tämä näyttö ei ole palautunut valmistajalle ja he toimittaisivat teille toimivan näytön?
Asus (B-stock)27" TUF Gaming VG27AQL1A, 170Hz (OC) WQHD -pelimonitori, musta - 379,00€
HUOM! Näytöllä on 3 vuoden Onsite SWAP-laitevaihtotakuu! Huom! Kyseessä on pikselivikainen tuote. Tuotteen pakkaus on avattu tarkistusta varten. Näytössä on kaksi kuwww.jimms.fi
Nyt valmistajan kannalta näyttää siltä, että laadunvalvonta on riittävä, koska näyttöjä ei palauteta.
Kuvauksen perusteella näytössä on kaksi kuollutta alipikseliä. Valmistajien puolesta yleensä hyväksyttävä määrä on jotain luokkaa 5-10 kuollutta pikseliä. Tai ainakin oli ennen.
Eipä paljon auta valmistajalle valitella kahdesta pikselistä; Pixel Acceptance Detail
Eikä toi 100€ per kuollut pikseli omasta mielestä huono alennus ole.
Moi ja kiitos palautteesta! Ilmeisesti tässä on jokin väärinkäsitys käynyt, kyllä tuo hyvityssumma on mahdollista maksaa myös tilille lahjakortin sijaan.
Kiitos vahvistuksesta. Kieltämättä ei kyllä kuulostanyt väärinkäsitykseltä, kun minulle sanottiin, että "Valitettavasti suora rahojen palautus ei ole tässä mahdollinen". Pyysin nyt rahan palautusta tilille uudestaan ja viittasin samalla tähän viestiisi.
Samanlaista olen itsekin kokenut: Takuupuoli tuputtaa että joko sama/korvaava tuote tai lahjakortti. Tilille rahojen palautus ei ole mahdollista, vaikka kuinka perustelisi. Viimeksi oli keissi Roccatin hiiren kanssa ja vasta KKV:n ohjeistuksen lähettämisen jälkeen alettiin hitaasti taipumaan rahojen palautukseen.
Ostin bundlessa emon, prossun ja muistit (tarkalleen ottaen tämän). Nyt kun memtestiä ajoin ja toinen kampa on viallinen, en voi aspan mukaan vaan yksinkertaisesti palauttaa muisteja ja käydä ostaan läheltä jostain kivijalkaliikkeestä uusia heti tilalle, vaan minun pitäisi joko:
1. Palauttaa koko bundle (Mitä en missään nimessä tee, koska koko muu paketti on kasassa ja toimii)
2. Odottaa postikuskin kulkua suuntaan ja toiseen ~viikon ilman käyttökelpoista konetta
3. Maksaa ylimääräiset 15€ express-palautuksesta, jota odotellessa voin ajaa konetta vajaalla muistilla (8GB). Tätä summaa ei palauteta
4. Purra luotia ja suosiolla mennä RMA-reittiä, laittaa muistit postiin, käydä ostamassa samanlaiset muistit ja korvaavat saapuu kun saapuu. Lopputuloksena 4 kampaa (yhteensä 32GB) muistia ja 100€ ylimääräisiä kustannuksia.
Ovatko bundlet tosiaan tällainen ansa? Jos olisin ostanut muistit erikseen, tässä ei olisi mitään ongelmaa, sen kuin palauttaa vaan ja käy kävellen ostamaan uudet tilalle muualta. Mutta jostain kumman syystä bundlen eri osat ovat jotenkin naimisissa keskenään, eikä niitä erota edes kuolema. Bundlella on hinta, ja jopa tuotesivulla näkyy osien hinta erikseen ostettuna. Pystymme laskemaan sen hintaeron ja sen mukaan sovitella sitä hyvitystä, joten mikä tässä on se ongelma? Varsinkaan kun ilmankin muisteja ostin 700€ edestä osia, niin en näe että tässä kukaan ainakaa häviäisi
Kyllä mulla ainakin kulkee 3600Mhz ja juuri tuo bundle käytössä…Onko tässä setissä muistien tarkoitus kulkea tuolla 3600MHz nopeudella?
Asus TUF Gaming B660-PLUS WIFI D4 + Core i5-12400F + 16GB DDR4 3600MHz (Bundletarjous!) - Jimms.fi
Itse en ainakaan saa postaamaan kummallakaan XMP-profiililla (muistien omilla tai Asuksen "optimoimilla"). 3000MHz CL15 XMP-profiililla pääsee ainakin Windowsiin. Pelaamista en ole vielä kokeillut. Virallisestihan 12400F taitaa tukea vain 3200MHz asti, jos oikein olen ymmärtänyt?
Olisiko mahdollista vaihtaa tuo 3600MHz kitti esim. tähän: Kingston 16GB (2 x 8GB) FURY Beast RGB, DDR4 3200MHz, CL16, 1.35V, musta - Jimms.fi
Hinta on sama kuin ilman RGB:tä oleva 3600MHz kitti, joka tuli bundlessa mukana: Kingston 16GB (2 x 8GB) FURY Renegade, DDR4 3600MHz, CL16, 1.35V, musta - Jimms.fi
Täytyy sitten käydä muistit vaihtamassa. Toivottavasti sillä selviää.Kyllä mulla ainakin kulkee 3600Mhz ja juuri tuo bundle käytössä…
Tuleekos teille jossain kohtaa myyntiin Alienwaren AW3423DW? Eli siis se uusi QD OLED malli....
Mitään käryä milloin Alienwaren AW3423DW monitori saattaisi tulla myyntiin?
Edellisen kyselyn jälkeen ei ole valitettavasti tullut mitään päivitystä. Huhupuheiden varassa ollaan itsekin.