Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Miksi ihmeessä? Eikös se ole ihan sama kuka sen lahjakortin ostaa?

Ratkaisuun ollaan päädytty lähinnä kai sen takia, että mahdollinen hukkunut lahjakortti löytyisi asiakasnumeron perusteella. Näin myös asiakas joutuu naputtelemaan vähemmän tietoa kun tuo kopioi ne asiakastiedot asiakastililtä suoraan.

Tuossa yllä olevassa tapauksessa on ilmeisesti joku bugi, ja asia on selvityksessä.

Edit: Lahjakortti on sivuillamme nostettu tuohon etusivun sivupalkkiin (mobiilissa näkyy "tärppiruudukon" ekana) ja lisäksi siihen linkitetään banneriruletista, juuri siksi että se ei haulla löydy tuotteena.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kun komponenttien hinnat tulee alaspäin niin päivittelettekö pakettien hintoja miten? Esim Creator kiinnostaisi?
 
Olisko tuota mahdollista saada valikoimaan? Ei viitsisi itse väkertää kun tuo picoblade on niin raivostuttava. :)

 
Pistin 3m HDMI 2.1 piuhan tilaukseen Nyt benchmarkataan että kuinka nopeasti jimms ja posti hoitaa tilauksen toiselta puolelta jokea tois puolel jokkee :), eli raision rajalta kaarinan rajalle Turussa
Ja ei otettu halpaan piuhaan mukaan mitään maksullista pikatoimitusta.
 
Viimeksi muokattu:
Olisko tuota mahdollista saada valikoimaan? Ei viitsisi itse väkertää kun tuo picoblade on niin raivostuttava. :)



Tuosssta!
 
Kyllä niitä bundleja on mATX -kokoisena ollutkin, mutta nyt ei näyttänyt olevan. Välitin toiveen eteenpäin!

Näitä oli listoilla kuulemma useampikin mutta huonon menekin takia enää yksi listoilla:
 
Oletteko maksanut tuota pikatoimitusta? Mä menin siihen haksahtamaan eilen illalla kun ajattelin että perkule, nykyään saattaakin saada jimmsiltä jopa keskiviikoksi paketin! (Mun viikon viimeinen päivä milloin ei ole duunista murhaava väsy). Taisin ehkä olla aavistuksen optimistinen. Onneksi on aina seuraavakin viikko. :rofl:
 
Oletteko maksanut tuota pikatoimitusta? Mä menin siihen haksahtamaan eilen illalla kun ajattelin että perkule, nykyään saattaakin saada jimmsiltä jopa keskiviikoksi paketin! (Mun viikon viimeinen päivä milloin ei ole duunista murhaava väsy). Taisin ehkä olla aavistuksen optimistinen. Onneksi on aina seuraavakin viikko. :rofl:

Varastolla ei ole mainittavaa ruuhkaa, tällä hetkellä kerätään ilmeisesti pääsääntöisesti eilisen iltapäivän tilauksia!
 


Hinnan tarkastusta jommalle kummalle tai paahdettuihin hintoihin jompikumpi?
(Kingstonia Verkkis myy halvemmalla :geek:)
 


Hinnan tarkastusta jommalle kummalle tai paahdettuihin hintoihin jompikumpi?
(Kingstonia Verkkis myy halvemmalla :geek:)

Hinnat näyttivät olevan linjassa - Kingstonin saatavuus näytti lisäksi olevan Verkkiksellä täysin avoin. Ei siis vaatine välittömiä toimenpiteitä mutta välitetään tarjoustoive kuitenkin eteenpäin :)
 
Onko @Jimm's porukalla tietoa miksi on EK XE radit hävinnyt teidän sivuilta ja myös EKWB sivuilta kokonaan? Tulossa joku uusi malli vai saatavuus ongelmia?
 
Pistin 3m HDMI 2.1 piuhan tilaukseen Nyt benchmarkataan että kuinka nopeasti jimms ja posti hoitaa tilauksen toiselta puolelta jokea tois puolel jokkee :), eli raision rajalta kaarinan rajalle Turussa
Ja ei otettu halpaan piuhaan mukaan mitään maksullista pikatoimitusta.
Benchmark on nyt suoritettu :)
Tuo HDMI 2.1 piuha tilattu siis 15. päivä yöllä. Jimmy pisti piuhan postiin 16. päivä aamulla klo 8 aikoihin ja paketti kiersi liedon lajittelun kautta tänne toisel puolel turkuu. Joten 17. päivä aamupäivällä tuli postilta ilmoitusta että paketti on noudettavissa ja kävin sen illalla hakemassa.
Eli jimmyllä kesti noin päivä postittaa tuo piuha (noin 32 tuntia, huomioi yö aikaan tehty tilaus) ja postilla kesti myös noin päivä toimittaa se tänne lähimpään toimipisteeseen (noin 26 tuntia). Olen erittäin tyytyväinen tähän kun ajattelin aiemmin että hyvä jos tuo nyt kerkiäis edes perjantaiksi 18. päivä tulla.
Ja muumi tikkari meni heti suuhun kun paketin avasin :p
 
Viimeksi muokattu:
Benchmark on nyt suoritettu :)
Tuo HDMI 2.1 piuha tilattu siis 15. päivä yöllä. Jimmy pisti piuhan postiin 16. päivä aamulla klo 8 aikoihin ja paketti kiersi liedon lajittelun kautta tänne toisel puolel turkuu. Joten 17. päivä aamupäivällä tuli postilta ilmoitusta että paketti on noudettavissa ja kävin sen illalla hakemassa.
Eli jimmyllä kesti noin päivä postittaa tuo piuha (noin 32 tuntia, huomioi yö aikaan tehty tilaus) ja postilla kesti myös noin päivä toimittaa se tänne lähimpään toimipisteeseen (noin 26 tuntia). Olen erittäin tyytyväinen tähän kun ajattelin aiemmin että hyvä jos tuo nyt kerkiäis edes perjantaiksi 18. päivä tulla.
Ja muumi tikkari meni heti suuhun kun paketin avasin :p

Hienoa että homma toimi ja odotukset ylitettiin! Tällä hetkellä varaston tilanne on siis hyvä.
 
Kuinka pitkä on rma-käsittelyjono? Näyttis tulossa takuuseen ja kyseistä mallia ei ole varastossa, niin joutuuko odottelemaan että saatte mallia varastoon vai miten nämä yleensä menevät?
 
Asus Tuf VG259QM, tuo on usein eri kaupoissa tarjouksessa, joutuuko kauan odotteleen että on seuraavan kerran?
 
Kuinka pitkä on rma-käsittelyjono? Näyttis tulossa takuuseen ja kyseistä mallia ei ole varastossa, niin joutuuko odottelemaan että saatte mallia varastoon vai miten nämä yleensä menevät?

Moikka! Viallisen tuotteen käsittelyn voi suorittaa vaikka vaihdokkia ei ole hyllyssä, mutta korvaavaa kappale toimitetaan sitten kun tuotetta saadaan. Tällä hetkellä käsittelyssä perjantaina saapuneet paketit :)
 
3060 Phoenixia oli myynnissä iso määrä noin 4 viikkoa sitten ja kortti on yllättävän järeä kokoisekseen. Sitä ennen näin noita viimeksi myynnissä loppuksesästä. Olen melko varma että noita on tulossa myös lisää, mutta en tiedä myydäänkö kaikki konepaketeissa vai jääkö niitä myös yli ihan erikseen lähiaikointa.
 
Onkos tätä tulossa vielä joskus lisää tai jotain muuta 12GB muistilla olevaa RTX:ää vielä tarjolle tuohon ~400€ hintapisteeseen?
3060 Phoenixia oli myynnissä iso määrä noin 4 viikkoa sitten ja kortti on yllättävän järeä kokoisekseen. Sitä ennen näin noita viimeksi myynnissä loppuksesästä. Olen melko varma että noita on tulossa myös lisää, mutta en tiedä myydäänkö kaikki konepaketeissa vai jääkö niitä myös yli ihan erikseen lähiaikointa.

Kysellään!
 
Hummhömm.. äsken ku yritin maksaa Pivolla, niin ei toiminut. Mobilepay tosin toimi, maksoin sillä. Saattoi olla yksittäinen hikkasu, mutta jos @Jimm's tsekkaatte tilanteen.
 
Hummhömm.. äsken ku yritin maksaa Pivolla, niin ei toiminut. Mobilepay tosin toimi, maksoin sillä. Saattoi olla yksittäinen hikkasu, mutta jos @Jimm's tsekkaatte tilanteen.

Tsekataan!

Edit: Webmaster ei ollut tietoinen mistään ongelmasta, eli jos on jotain ongelmaa vielä niin kannattaa soittaa tai laittaa yksärillä tai sähköpostilla lisätiedot.
 
Viimeksi muokattu:
Olisi hyvä, jos Jimm's ottaisi kuvat "cash back" -osien sarjanumeroista kasauspalvelun yhteydessä. Itse en lähtenyt Jimm'sin kasaamaa tietokonetta omatoimisesti avaamaan ja irrottelemaan osia riskillä. Kyse ei ollut omalla kohdallani mistään isosta summasta, mutta toivon, että laitatte asian pohdintaan.
 
Onko jotain huijaussähköpostia kun Veli Nietulalta (Jimms) tuli jotain mailia, jossa jotain kyselyä?
Näköjään oli mennyt suoraan spammikansioon. Screenshot_2022-03-22-17-47-04-31_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg
 
Onko jotain huijaussähköpostia kun Veli Nietulalta (Jimms) tuli jotain mailia, jossa jotain kyselyä?
Kyllä se ihan legitiltä vaikuttaa. Itse täytin jo tuon kyselylomakkeen.
Jos epäilyttää niin odottaa sen verran että @Jimm's vastaa täällä tuohon kysymykseen.
 
Piti ihan mennä tutkimaan sähköpostilaatikkoa ja olihan minulle myös tuo tullut.
Oli vaan automaattisesti menny roskaposteihin (koska lähettäjä @webropolsurveys.com).
 
Olisi hyvä, jos Jimm's ottaisi kuvat "cash back" -osien sarjanumeroista kasauspalvelun yhteydessä. Itse en lähtenyt Jimm'sin kasaamaa tietokonetta omatoimisesti avaamaan ja irrottelemaan osia riskillä. Kyse ei ollut omalla kohdallani mistään isosta summasta, mutta toivon, että laitatte asian pohdintaan.

Välitän palautteen eteenpäin :)
 
Nyt pitää antaa positiivista palautetta, kun kerta siihen on aihetta.

Tilasin maanantaina illalla pikatoimituksella ja vartti sitten tuli ilmoitus että paketti on noudettavissa. Paketti oli matkannut Turusta Keravalle matkahuollon kyydissä reilussa vuorokaudessa. Upeaa toimintaa sekä jimmsiltä, että matkakahuollolta.
 
Voisin sen verran antaa palautetta ainakin RMA hakemuksesta. En jaksa täyttää tuota koko kyselyä tämän takia. En tiedä miksi tämä käytäntö on varmaan jokaisella suomalaisella kaupalla. Kuulokkeista vaikka hajoaa korvatyyny takuu aikana. Todennäköisesti teille olisi pitänyt lähettää kuulokkeet kokonaan ja olla ilman kuulokkeita sen aikaa kun takuu käsittely kestää. Tämmöisissä selvissä tapauksissa luulisi kuvan riittävän, kuitin numero ja valmistusnumerosta kuva. Kokeilin suoraan valmistajan kautta laittaa takuuseen kun en halua olla ilman kuulokkeita takuu käsittely aikaa. Onneksi corsair lähetti uudet korvatyynyt pelkän kuvan perusteella. Olisiko tätä käytäntöä mahdollista muuttaa, jos valmistajakin hyväksyy takuu vaihdon pelkän kuvan perusteella? Toki ymmärrän että komponentit jne että ne täytyy lähettää että voitte testata niitä eikä siinä ainakaan minulla ole ongelmaa. Luulisin että teidänkään ei tarvitse lähettää valmistajalle rikkinäistä tuotetta, jos valmistaja suostuu lähettämään suoraan asiakkaalle uuden tuotteen. Tämä ei ole mitään negatiivistä palautetta vaan tämän jos pystyisitte muuttamaan niin voisi olla myös teidän vahvuus verrattuna muihin kauppoihin.
 
Voisin sen verran antaa palautetta ainakin RMA hakemuksesta. En jaksa täyttää tuota koko kyselyä tämän takia. En tiedä miksi tämä käytäntö on varmaan jokaisella suomalaisella kaupalla. Kuulokkeista vaikka hajoaa korvatyyny takuu aikana. Todennäköisesti teille olisi pitänyt lähettää kuulokkeet kokonaan ja olla ilman kuulokkeita sen aikaa kun takuu käsittely kestää. Tämmöisissä selvissä tapauksissa luulisi kuvan riittävän, kuitin numero ja valmistusnumerosta kuva. Kokeilin suoraan valmistajan kautta laittaa takuuseen kun en halua olla ilman kuulokkeita takuu käsittely aikaa. Onneksi corsair lähetti uudet korvatyynyt pelkän kuvan perusteella. Olisiko tätä käytäntöä mahdollista muuttaa, jos valmistajakin hyväksyy takuu vaihdon pelkän kuvan perusteella? Toki ymmärrän että komponentit jne että ne täytyy lähettää että voitte testata niitä eikä siinä ainakaan minulla ole ongelmaa. Luulisin että teidänkään ei tarvitse lähettää valmistajalle rikkinäistä tuotetta, jos valmistaja suostuu lähettämään suoraan asiakkaalle uuden tuotteen. Tämä ei ole mitään negatiivistä palautetta vaan tämän jos pystyisitte muuttamaan niin voisi olla myös teidän vahvuus verrattuna muihin kauppoihin.
Omastakin mielestäni varsin mainio ehotus, joskin näen tuossa pienen hankaluuden: Mistä tunnistaa minkäkin RMA tapauksen kanssa että mitä laitteelle pitäisi tehdä. Tällöin RMA prosessiin tulee yksi välivaihe lisää, jossa Jimmsin takuukäsittelijä kaivelee pystyisikö tämän vaihtamaan tavalla x ja että onko tämä kuvien perusteella ilmiselvä tapaus. Lisäksi Jimssin pitää varmastikkin näin maalaisjärjellä ajatellen syynätä jokainen takuupalautus tarkkaan läpi, koska kaikki tapaukset joita valmistaja ei hyväksy, mutta Jimms menee ja hyväksyy, menee Jimssin omasta pussista, eikä se nyt kovinkaan kannattavaa bisnestä ole. Tämän takia Jimssin pitää valitettavasti myös pitää tiukempaa takuupalautuslinjaa mitä valmistajat helposti pitävät, joka välillä näkyy myös tässäkin threadissa ilmenevinä turhankin tiukkoina tulkintoina. Onneksi monista on selviydytty jatkokeskustelun kautta, mutta harmittaahan se varmasti asianomaisia kumpiakin, eritoten ostajaa.
 
Voisin sen verran antaa palautetta ainakin RMA hakemuksesta. En jaksa täyttää tuota koko kyselyä tämän takia. En tiedä miksi tämä käytäntö on varmaan jokaisella suomalaisella kaupalla. Kuulokkeista vaikka hajoaa korvatyyny takuu aikana. Todennäköisesti teille olisi pitänyt lähettää kuulokkeet kokonaan ja olla ilman kuulokkeita sen aikaa kun takuu käsittely kestää. Tämmöisissä selvissä tapauksissa luulisi kuvan riittävän, kuitin numero ja valmistusnumerosta kuva. Kokeilin suoraan valmistajan kautta laittaa takuuseen kun en halua olla ilman kuulokkeita takuu käsittely aikaa. Onneksi corsair lähetti uudet korvatyynyt pelkän kuvan perusteella. Olisiko tätä käytäntöä mahdollista muuttaa, jos valmistajakin hyväksyy takuu vaihdon pelkän kuvan perusteella? Toki ymmärrän että komponentit jne että ne täytyy lähettää että voitte testata niitä eikä siinä ainakaan minulla ole ongelmaa. Luulisin että teidänkään ei tarvitse lähettää valmistajalle rikkinäistä tuotetta, jos valmistaja suostuu lähettämään suoraan asiakkaalle uuden tuotteen. Tämä ei ole mitään negatiivistä palautetta vaan tämän jos pystyisitte muuttamaan niin voisi olla myös teidän vahvuus verrattuna muihin kauppoihin.

Kiitos palautteesta! Soittamalla asiakaspalveluun saat tarvittaessa lisätietoa takuukäsittelystä.
Yleisesti ottaen meillä on aika heikosti yksittäisiä varaosia lähettää mutta tarvikkeita saa kirjoituksesi mukaisesti yleensä onneksi suoraan valmistajalta pyytämällä.

Välitän palautteen eteenpäin tuon RMA-lomakkeen osalta.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 175
Viestejä
4 863 408
Jäsenet
78 614
Uusin jäsen
rutja76

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom