Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Pistin 3m HDMI 2.1 piuhan tilaukseen Nyt benchmarkataan että kuinka nopeasti jimms ja posti hoitaa tilauksen toiselta puolelta jokea tois puolel jokkee :), eli raision rajalta kaarinan rajalle Turussa
Ja ei otettu halpaan piuhaan mukaan mitään maksullista pikatoimitusta.
Benchmark on nyt suoritettu :)
Tuo HDMI 2.1 piuha tilattu siis 15. päivä yöllä. Jimmy pisti piuhan postiin 16. päivä aamulla klo 8 aikoihin ja paketti kiersi liedon lajittelun kautta tänne toisel puolel turkuu. Joten 17. päivä aamupäivällä tuli postilta ilmoitusta että paketti on noudettavissa ja kävin sen illalla hakemassa.
Eli jimmyllä kesti noin päivä postittaa tuo piuha (noin 32 tuntia, huomioi yö aikaan tehty tilaus) ja postilla kesti myös noin päivä toimittaa se tänne lähimpään toimipisteeseen (noin 26 tuntia). Olen erittäin tyytyväinen tähän kun ajattelin aiemmin että hyvä jos tuo nyt kerkiäis edes perjantaiksi 18. päivä tulla.
Ja muumi tikkari meni heti suuhun kun paketin avasin :p
 
Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:
Benchmark on nyt suoritettu :)
Tuo HDMI 2.1 piuha tilattu siis 15. päivä yöllä. Jimmy pisti piuhan postiin 16. päivä aamulla klo 8 aikoihin ja paketti kiersi liedon lajittelun kautta tänne toisel puolel turkuu. Joten 17. päivä aamupäivällä tuli postilta ilmoitusta että paketti on noudettavissa ja kävin sen illalla hakemassa.
Eli jimmyllä kesti noin päivä postittaa tuo piuha (noin 32 tuntia, huomioi yö aikaan tehty tilaus) ja postilla kesti myös noin päivä toimittaa se tänne lähimpään toimipisteeseen (noin 26 tuntia). Olen erittäin tyytyväinen tähän kun ajattelin aiemmin että hyvä jos tuo nyt kerkiäis edes perjantaiksi 18. päivä tulla.
Ja muumi tikkari meni heti suuhun kun paketin avasin :p

Hienoa että homma toimi ja odotukset ylitettiin! Tällä hetkellä varaston tilanne on siis hyvä.
 
Kuinka pitkä on rma-käsittelyjono? Näyttis tulossa takuuseen ja kyseistä mallia ei ole varastossa, niin joutuuko odottelemaan että saatte mallia varastoon vai miten nämä yleensä menevät?
 
Asus Tuf VG259QM, tuo on usein eri kaupoissa tarjouksessa, joutuuko kauan odotteleen että on seuraavan kerran?
 
Kuinka pitkä on rma-käsittelyjono? Näyttis tulossa takuuseen ja kyseistä mallia ei ole varastossa, niin joutuuko odottelemaan että saatte mallia varastoon vai miten nämä yleensä menevät?

Moikka! Viallisen tuotteen käsittelyn voi suorittaa vaikka vaihdokkia ei ole hyllyssä, mutta korvaavaa kappale toimitetaan sitten kun tuotetta saadaan. Tällä hetkellä käsittelyssä perjantaina saapuneet paketit :)
 
3060 Phoenixia oli myynnissä iso määrä noin 4 viikkoa sitten ja kortti on yllättävän järeä kokoisekseen. Sitä ennen näin noita viimeksi myynnissä loppuksesästä. Olen melko varma että noita on tulossa myös lisää, mutta en tiedä myydäänkö kaikki konepaketeissa vai jääkö niitä myös yli ihan erikseen lähiaikointa.
 
Onkos tätä tulossa vielä joskus lisää tai jotain muuta 12GB muistilla olevaa RTX:ää vielä tarjolle tuohon ~400€ hintapisteeseen?
3060 Phoenixia oli myynnissä iso määrä noin 4 viikkoa sitten ja kortti on yllättävän järeä kokoisekseen. Sitä ennen näin noita viimeksi myynnissä loppuksesästä. Olen melko varma että noita on tulossa myös lisää, mutta en tiedä myydäänkö kaikki konepaketeissa vai jääkö niitä myös yli ihan erikseen lähiaikointa.

Kysellään!
 
Hummhömm.. äsken ku yritin maksaa Pivolla, niin ei toiminut. Mobilepay tosin toimi, maksoin sillä. Saattoi olla yksittäinen hikkasu, mutta jos @Jimm's tsekkaatte tilanteen.
 
Hummhömm.. äsken ku yritin maksaa Pivolla, niin ei toiminut. Mobilepay tosin toimi, maksoin sillä. Saattoi olla yksittäinen hikkasu, mutta jos @Jimm's tsekkaatte tilanteen.

Tsekataan!

Edit: Webmaster ei ollut tietoinen mistään ongelmasta, eli jos on jotain ongelmaa vielä niin kannattaa soittaa tai laittaa yksärillä tai sähköpostilla lisätiedot.
 
Viimeksi muokattu:
Olisi hyvä, jos Jimm's ottaisi kuvat "cash back" -osien sarjanumeroista kasauspalvelun yhteydessä. Itse en lähtenyt Jimm'sin kasaamaa tietokonetta omatoimisesti avaamaan ja irrottelemaan osia riskillä. Kyse ei ollut omalla kohdallani mistään isosta summasta, mutta toivon, että laitatte asian pohdintaan.
 
Onko jotain huijaussähköpostia kun Veli Nietulalta (Jimms) tuli jotain mailia, jossa jotain kyselyä?
Näköjään oli mennyt suoraan spammikansioon. Screenshot_2022-03-22-17-47-04-31_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg
 
Onko jotain huijaussähköpostia kun Veli Nietulalta (Jimms) tuli jotain mailia, jossa jotain kyselyä?
Kyllä se ihan legitiltä vaikuttaa. Itse täytin jo tuon kyselylomakkeen.
Jos epäilyttää niin odottaa sen verran että @Jimm's vastaa täällä tuohon kysymykseen.
 
Piti ihan mennä tutkimaan sähköpostilaatikkoa ja olihan minulle myös tuo tullut.
Oli vaan automaattisesti menny roskaposteihin (koska lähettäjä @webropolsurveys.com).
 
Olisi hyvä, jos Jimm's ottaisi kuvat "cash back" -osien sarjanumeroista kasauspalvelun yhteydessä. Itse en lähtenyt Jimm'sin kasaamaa tietokonetta omatoimisesti avaamaan ja irrottelemaan osia riskillä. Kyse ei ollut omalla kohdallani mistään isosta summasta, mutta toivon, että laitatte asian pohdintaan.

Välitän palautteen eteenpäin :)
 
Nyt pitää antaa positiivista palautetta, kun kerta siihen on aihetta.

Tilasin maanantaina illalla pikatoimituksella ja vartti sitten tuli ilmoitus että paketti on noudettavissa. Paketti oli matkannut Turusta Keravalle matkahuollon kyydissä reilussa vuorokaudessa. Upeaa toimintaa sekä jimmsiltä, että matkakahuollolta.
 
Voisin sen verran antaa palautetta ainakin RMA hakemuksesta. En jaksa täyttää tuota koko kyselyä tämän takia. En tiedä miksi tämä käytäntö on varmaan jokaisella suomalaisella kaupalla. Kuulokkeista vaikka hajoaa korvatyyny takuu aikana. Todennäköisesti teille olisi pitänyt lähettää kuulokkeet kokonaan ja olla ilman kuulokkeita sen aikaa kun takuu käsittely kestää. Tämmöisissä selvissä tapauksissa luulisi kuvan riittävän, kuitin numero ja valmistusnumerosta kuva. Kokeilin suoraan valmistajan kautta laittaa takuuseen kun en halua olla ilman kuulokkeita takuu käsittely aikaa. Onneksi corsair lähetti uudet korvatyynyt pelkän kuvan perusteella. Olisiko tätä käytäntöä mahdollista muuttaa, jos valmistajakin hyväksyy takuu vaihdon pelkän kuvan perusteella? Toki ymmärrän että komponentit jne että ne täytyy lähettää että voitte testata niitä eikä siinä ainakaan minulla ole ongelmaa. Luulisin että teidänkään ei tarvitse lähettää valmistajalle rikkinäistä tuotetta, jos valmistaja suostuu lähettämään suoraan asiakkaalle uuden tuotteen. Tämä ei ole mitään negatiivistä palautetta vaan tämän jos pystyisitte muuttamaan niin voisi olla myös teidän vahvuus verrattuna muihin kauppoihin.
 
Voisin sen verran antaa palautetta ainakin RMA hakemuksesta. En jaksa täyttää tuota koko kyselyä tämän takia. En tiedä miksi tämä käytäntö on varmaan jokaisella suomalaisella kaupalla. Kuulokkeista vaikka hajoaa korvatyyny takuu aikana. Todennäköisesti teille olisi pitänyt lähettää kuulokkeet kokonaan ja olla ilman kuulokkeita sen aikaa kun takuu käsittely kestää. Tämmöisissä selvissä tapauksissa luulisi kuvan riittävän, kuitin numero ja valmistusnumerosta kuva. Kokeilin suoraan valmistajan kautta laittaa takuuseen kun en halua olla ilman kuulokkeita takuu käsittely aikaa. Onneksi corsair lähetti uudet korvatyynyt pelkän kuvan perusteella. Olisiko tätä käytäntöä mahdollista muuttaa, jos valmistajakin hyväksyy takuu vaihdon pelkän kuvan perusteella? Toki ymmärrän että komponentit jne että ne täytyy lähettää että voitte testata niitä eikä siinä ainakaan minulla ole ongelmaa. Luulisin että teidänkään ei tarvitse lähettää valmistajalle rikkinäistä tuotetta, jos valmistaja suostuu lähettämään suoraan asiakkaalle uuden tuotteen. Tämä ei ole mitään negatiivistä palautetta vaan tämän jos pystyisitte muuttamaan niin voisi olla myös teidän vahvuus verrattuna muihin kauppoihin.
Omastakin mielestäni varsin mainio ehotus, joskin näen tuossa pienen hankaluuden: Mistä tunnistaa minkäkin RMA tapauksen kanssa että mitä laitteelle pitäisi tehdä. Tällöin RMA prosessiin tulee yksi välivaihe lisää, jossa Jimmsin takuukäsittelijä kaivelee pystyisikö tämän vaihtamaan tavalla x ja että onko tämä kuvien perusteella ilmiselvä tapaus. Lisäksi Jimssin pitää varmastikkin näin maalaisjärjellä ajatellen syynätä jokainen takuupalautus tarkkaan läpi, koska kaikki tapaukset joita valmistaja ei hyväksy, mutta Jimms menee ja hyväksyy, menee Jimssin omasta pussista, eikä se nyt kovinkaan kannattavaa bisnestä ole. Tämän takia Jimssin pitää valitettavasti myös pitää tiukempaa takuupalautuslinjaa mitä valmistajat helposti pitävät, joka välillä näkyy myös tässäkin threadissa ilmenevinä turhankin tiukkoina tulkintoina. Onneksi monista on selviydytty jatkokeskustelun kautta, mutta harmittaahan se varmasti asianomaisia kumpiakin, eritoten ostajaa.
 
Voisin sen verran antaa palautetta ainakin RMA hakemuksesta. En jaksa täyttää tuota koko kyselyä tämän takia. En tiedä miksi tämä käytäntö on varmaan jokaisella suomalaisella kaupalla. Kuulokkeista vaikka hajoaa korvatyyny takuu aikana. Todennäköisesti teille olisi pitänyt lähettää kuulokkeet kokonaan ja olla ilman kuulokkeita sen aikaa kun takuu käsittely kestää. Tämmöisissä selvissä tapauksissa luulisi kuvan riittävän, kuitin numero ja valmistusnumerosta kuva. Kokeilin suoraan valmistajan kautta laittaa takuuseen kun en halua olla ilman kuulokkeita takuu käsittely aikaa. Onneksi corsair lähetti uudet korvatyynyt pelkän kuvan perusteella. Olisiko tätä käytäntöä mahdollista muuttaa, jos valmistajakin hyväksyy takuu vaihdon pelkän kuvan perusteella? Toki ymmärrän että komponentit jne että ne täytyy lähettää että voitte testata niitä eikä siinä ainakaan minulla ole ongelmaa. Luulisin että teidänkään ei tarvitse lähettää valmistajalle rikkinäistä tuotetta, jos valmistaja suostuu lähettämään suoraan asiakkaalle uuden tuotteen. Tämä ei ole mitään negatiivistä palautetta vaan tämän jos pystyisitte muuttamaan niin voisi olla myös teidän vahvuus verrattuna muihin kauppoihin.

Kiitos palautteesta! Soittamalla asiakaspalveluun saat tarvittaessa lisätietoa takuukäsittelystä.
Yleisesti ottaen meillä on aika heikosti yksittäisiä varaosia lähettää mutta tarvikkeita saa kirjoituksesi mukaisesti yleensä onneksi suoraan valmistajalta pyytämällä.

Välitän palautteen eteenpäin tuon RMA-lomakkeen osalta.
 
Omastakin mielestäni varsin mainio ehotus, joskin näen tuossa pienen hankaluuden: Mistä tunnistaa minkäkin RMA tapauksen kanssa että mitä laitteelle pitäisi tehdä. Tällöin RMA prosessiin tulee yksi välivaihe lisää, jossa Jimmsin takuukäsittelijä kaivelee pystyisikö tämän vaihtamaan tavalla x ja että onko tämä kuvien perusteella ilmiselvä tapaus. Lisäksi Jimssin pitää varmastikkin näin maalaisjärjellä ajatellen syynätä jokainen takuupalautus tarkkaan läpi, koska kaikki tapaukset joita valmistaja ei hyväksy, mutta Jimms menee ja hyväksyy, menee Jimssin omasta pussista, eikä se nyt kovinkaan kannattavaa bisnestä ole. Tämän takia Jimssin pitää valitettavasti myös pitää tiukempaa takuupalautuslinjaa mitä valmistajat helposti pitävät, joka välillä näkyy myös tässäkin threadissa ilmenevinä turhankin tiukkoina tulkintoina. Onneksi monista on selviydytty jatkokeskustelun kautta, mutta harmittaahan se varmasti asianomaisia kumpiakin, eritoten ostajaa.
Totta tuokin, mutta jos on tämmöinen kohtalaisen "selvä" tapaus. olisiko kaupan mahdollista vaikka ilmoittaa siinä vaiheessa tästä kun asiakas on tehnyt RMA hakemuksen, että voisi olla mahdollista saada takuuseen ilman lähettelyä ja jos asiakas sen hyväksyy siinä vaiheessa kauppa ottaisi yhteyttä valmistajaan . Siinä jää se turha lähettely pois kuitenkin sitten ja se että takuukäsittelijä tarkastelee tuotteen sitten varastolla. En tiedä pitääkö kaupan kuitenkin lähettää valmistusnumerot jne valmistajalle.
 
Totta tuokin, mutta jos on tämmöinen kohtalaisen "selvä" tapaus. olisiko kaupan mahdollista vaikka ilmoittaa siinä vaiheessa tästä kun asiakas on tehnyt RMA hakemuksen, että voisi olla mahdollista saada takuuseen ilman lähettelyä ja jos asiakas sen hyväksyy siinä vaiheessa kauppa ottaisi yhteyttä valmistajaan . Siinä jää se turha lähettely pois kuitenkin sitten ja se että takuukäsittelijä tarkastelee tuotteen sitten varastolla. En tiedä pitääkö kaupan kuitenkin lähettää valmistusnumerot jne valmistajalle.

Näin ollaan soveltuvilta osilta tehtykin, esimerkiksi jos kotelosta hajoaa tuuletin takuuaikana niin kyllä silloin pyritään lähettämään asiakkaalle korvaava tuuletin ilman että kotelo käy meillä kääntymässä.
RMA-lomake pitää tosiaan silti täyttää.

Aikaisemman viestin mukaisesti niin varaosia meillä on yleisesti ottaen aika heikosti lähetettäväksi joten useimmiten varaosan saa asiakkaana helpoiten ja nopeiten olemalla valmistajaan yhteydessä.
 
Näin ollaan soveltuvilta osilta tehtykin, esimerkiksi jos kotelosta hajoaa tuuletin takuuaikana niin kyllä silloin pyritään lähettämään asiakkaalle korvaava tuuletin ilman että kotelo käy meillä kääntymässä.
RMA-lomake pitää tosiaan silti täyttää.

Aikaisemman viestin mukaisesti niin varaosia meillä on yleisesti ottaen aika heikosti lähetettäväksi joten useimmiten varaosan saa asiakkaana helpoiten ja nopeiten olemalla valmistajaan yhteydessä.
Mutta sitten kun esim kaverilta hajosi tuuletin, niin olisi pitänyt koko aio-jäähy lähettää tarkastettavaksi ja kone olisi rma-ajalta jäänyt käyttökelvottomaksi. Ei kelvannut että olisi pelkän tuulettimen olisi lähettänyt tarkastettavaksi. Kyseessä oli siis jimmsin kasaama kone (ostohetkellä hinta oli käsittääkseni jotain 3000-4000 euroo) ja corsairin aio. Onneksi omasta kaapista löytyi kaverille tuuletin ja sanoi että eipä tule enää Jimmsiä käytettyä jatkossa.
Paljon olen itse jimmsiltä ostanut, mutta luojan kiitos ei ole koskaan reklamoimaan.
 
Mutta sitten kun esim kaverilta hajosi tuuletin, niin olisi pitänyt koko aio-jäähy lähettää tarkastettavaksi ja kone olisi rma-ajalta jäänyt käyttökelvottomaksi. Ei kelvannut että olisi pelkän tuulettimen olisi lähettänyt tarkastettavaksi. Kyseessä oli siis jimmsin kasaama kone (ostohetkellä hinta oli käsittääkseni jotain 3000-4000 euroo) ja corsairin aio. Onneksi omasta kaapista löytyi kaverille tuuletin ja sanoi että eipä tule enää Jimmsiä käytettyä jatkossa.
Paljon olen itse jimmsiltä ostanut, mutta luojan kiitos ei ole koskaan reklamoimaan.

Moikka! Jimm'sin kasaama kone on kokonaisuus ja huoltotakuun puitteissa vikaantunut kone lähetetään ensisijaisesti meille huollettavaksi.
Mikäli tässä on kuitenkin tarjottu vaihtoehdoksi toimittaa pelkkä jäähy niin silloin ollaan jo tarjottu poikkeusratkaisua asiakkaan eduksi. AIO-jäähyt pitää tosiaan kuitenkin aina toimittaa meille kokonaisena tarkistettavaksi ja vaihdettavaksi.

Tällä hetkellä takuukäsittelyn jono on käytännössä purettu kokonaan eli mikäli korvaavaa tuotetta on nopeasti saatavilla niin viallisen tuotteen takuu hoituu nopeasti. Huollossa on valitettavasti vielä vähän ruuhkaa ja tämän vuoksi varmasti ehdotettu tuota jäähyn lähettämistä koko koneen sijaan.
 
Mutta sitten kun esim kaverilta hajosi tuuletin, niin olisi pitänyt koko aio-jäähy lähettää tarkastettavaksi ja kone olisi rma-ajalta jäänyt käyttökelvottomaksi. Ei kelvannut että olisi pelkän tuulettimen olisi lähettänyt tarkastettavaksi. Kyseessä oli siis jimmsin kasaama kone (ostohetkellä hinta oli käsittääkseni jotain 3000-4000 euroo) ja corsairin aio. Onneksi omasta kaapista löytyi kaverille tuuletin ja sanoi että eipä tule enää Jimmsiä käytettyä jatkossa.
Paljon olen itse jimmsiltä ostanut, mutta luojan kiitos ei ole koskaan reklamoimaan.
Okei, mikä firma tekeetämän paremmin?
 
Jimm'sin kasaama kone on kokonaisuus ja huoltotakuun puitteissa vikaantunut kone lähetetään ensisijaisesti meille huollettavaksi.
Mikäli tässä on kuitenkin tarjottu vaihtoehdoksi toimittaa pelkkä jäähy niin silloin ollaan jo tarjottu poikkeusratkaisua asiakkaan eduksi. AIO-jäähyt pitää tosiaan kuitenkin aina toimittaa meille kokonaisena tarkistettavaksi ja vaihdettavaksi
Miksi ette suosiolla ehdota rikkinäistä osaa lähetettäväksi? Miten se eroaa että se kone on teidän kasaama? Pelkäättekö että asiakas irroittaa väärin ja tekee vahinkoa? Eikös asiakas voisi itse valita lähettääkö koko koneen vai pelkän rikkinäisen osan?
 
Miksi ette suosiolla ehdota rikkinäistä osaa lähetettäväksi? Miten se eroaa että se kone on teidän kasaama? Pelkäättekö että asiakas irroittaa väärin ja tekee vahinkoa? Eikös asiakas voisi itse valita lähettääkö koko koneen vai pelkän rikkinäisen osan?
Okei, mitäs jos tietokoneen sijaan kyseessä olisi. Pesukone, Auto, Leivänpaahdin, Tiskikone, Moottoripyörä, Televisio, Viritinvahvistin, Tulostin, Skanneri, jne.?
 
Okei, mitäs jos tietokoneen sijaan kyseessä olisi. Pesukone, Auto, Leivänpaahdin, Tiskikone, Moottoripyörä, Televisio, Viritinvahvistin, Tulostin, Skanneri, jne.?
Eri asia. Nämä ovat verrannollisia kannettavaan. Normaali pöytäkone (apple nyt on oma lukunsa kuluttaja ja ympäristövastaisella suunnittelulla) on selvästi tarkoitettu tarpeen vaatiessa mukautettavaksi.

Okei, auto ja moottoripyörä voisi ehkä olla jollain tasolla verrannollinen ja periaatteessa, jos on osaava asiakas, niin miksi ei? Vastuu asennuksesta siirtyy asiallaalle.
 
Eri asia. Nämä ovat verrannollisia kannettavaan. Normaali pöytäkone (apple nyt on oma lukunsa kuluttaja ja ympäristövastaisella suunnittelulla) on selvästi tarkoitettu tarpeen vaatiessa mukautettavaksi.

Okei, auto ja moottoripyörä voisi ehkä olla jollain tasolla verrannollinen ja periaatteessa, jos on osaava asiakas, niin miksi ei? Vastuu asennuksesta siirtyy asiallaalle.
Totta, ehkä muutama näistä esimerkeistäni tähän tapaukseen riippuen oli huonoja (leivänpaahdin ainakin vaikka teemaan sopii). "Vastuu asennuksesta siirtyy asiallaalle." Tämän kautta uskoisin, että liian suuri riski kuluttajalle. Koko koneen takuu voidaan evätä mielivaltaisesti asiakkaan asennuksen laadun takia.
 
Miksi ette suosiolla ehdota rikkinäistä osaa lähetettäväksi? Miten se eroaa että se kone on teidän kasaama? Pelkäättekö että asiakas irroittaa väärin ja tekee vahinkoa? Eikös asiakas voisi itse valita lähettääkö koko koneen vai pelkän rikkinäisen osan?

Meillä kasatun paketin hintaan sisältyy kahden (tai jopa kolmen) vuoden takuu työlle ja sen puitteissa myös tarkempi vianetsintä ja huoltotyö tehdään meillä.
Toki neuvotteluvaraa on, kuten tässä AIO-esimerkissä.

Toivomme kuitenkin, että asiakkaat eivät vikatilanteen sattuessa omin päin lähtisi purkamaan meillä kasattua konetta olematta ensin yhteydessä asiakaspalveluun.
 
Viimeksi muokattu:
Löytyisikö valikoimiin lisää vasenkätiselle muotoiltuja hiiriä? Tavallisia, ergonomisia, pelihiiriä yms. tyylillä ei ole väliä. :smile: Ärsyttää kun ei juuri mistään tutusta ja luotettavasta liikkeestä löydy kuin yksi tai kaksi vaihtoehtoa ja ne ovat joko huonoja tai poskettoman kalliita. Nykyinenkin hiiri piti tilata suoraan valmistajalta.
 
Misread.

Erpetterille olin vastailemassa hiiristä, mutta olikin "väärä" ketju. :facepalm:

Voi poistaa.
 
Kiitos Jimmsin väelle nopeasta RMA-käsittelystä ja uuden postituksesta. (XM1 hiiri) Muistan teitä iltarukouksessa tänään :D
 
Löytyisikö valikoimiin lisää vasenkätiselle muotoiltuja hiiriä? Tavallisia, ergonomisia, pelihiiriä yms. tyylillä ei ole väliä. :smile: Ärsyttää kun ei juuri mistään tutusta ja luotettavasta liikkeestä löydy kuin yksi tai kaksi vaihtoehtoa ja ne ovat joko huonoja tai poskettoman kalliita. Nykyinenkin hiiri piti tilata suoraan valmistajalta.

Vasureiden hiiret taitavat nykyään olla tosiaan aika harvinaisia - molempikätinen ei ilmeisesti siis ole vaihtoehto? Laitan kyselyn tuotevastaavalle!
 
Misread.

Erpetterille olin vastailemassa hiiristä, mutta olikin "väärä" ketju. :facepalm:

Voi poistaa.

Saa tänne ketjuun vastailla jos on joku tietty mielessä - me voidaan sit selvittää että löytyykö meidän kanavia pitkin :)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjut
254 340
Viestejä
4 427 498
Jäsenet
73 319
Uusin jäsen
Linde_8

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom