Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Pistin 3m HDMI 2.1 piuhan tilaukseen Nyt benchmarkataan että kuinka nopeasti jimms ja posti hoitaa tilauksen toiselta puolelta jokea tois puolel jokkee :), eli raision rajalta kaarinan rajalle Turussa
Ja ei otettu halpaan piuhaan mukaan mitään maksullista pikatoimitusta.
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Olisko tuota mahdollista saada valikoimaan? Ei viitsisi itse väkertää kun tuo picoblade on niin raivostuttava. :)


Tuosssta!
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Kyllä niitä bundleja on mATX -kokoisena ollutkin, mutta nyt ei näyttänyt olevan. Välitin toiveen eteenpäin!
Näitä oli listoilla kuulemma useampikin mutta huonon menekin takia enää yksi listoilla:
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Oletteko maksanut tuota pikatoimitusta? Mä menin siihen haksahtamaan eilen illalla kun ajattelin että perkule, nykyään saattaakin saada jimmsiltä jopa keskiviikoksi paketin! (Mun viikon viimeinen päivä milloin ei ole duunista murhaava väsy). Taisin ehkä olla aavistuksen optimistinen. Onneksi on aina seuraavakin viikko. :rofl:
 
Liittynyt
05.01.2019
Viestejä
264
Hei, muisteista tuli hinta häly, mutta tuotetta ei löydy :p HyperX Predator HX436C17PB4K2/16
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Oletteko maksanut tuota pikatoimitusta? Mä menin siihen haksahtamaan eilen illalla kun ajattelin että perkule, nykyään saattaakin saada jimmsiltä jopa keskiviikoksi paketin! (Mun viikon viimeinen päivä milloin ei ole duunista murhaava väsy). Taisin ehkä olla aavistuksen optimistinen. Onneksi on aina seuraavakin viikko. :rofl:
Varastolla ei ole mainittavaa ruuhkaa, tällä hetkellä kerätään ilmeisesti pääsääntöisesti eilisen iltapäivän tilauksia!
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
958


Hinnan tarkastusta jommalle kummalle tai paahdettuihin hintoihin jompikumpi?
(Kingstonia Verkkis myy halvemmalla :geek:)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983


Hinnan tarkastusta jommalle kummalle tai paahdettuihin hintoihin jompikumpi?
(Kingstonia Verkkis myy halvemmalla :geek:)
Hinnat näyttivät olevan linjassa - Kingstonin saatavuus näytti lisäksi olevan Verkkiksellä täysin avoin. Ei siis vaatine välittömiä toimenpiteitä mutta välitetään tarjoustoive kuitenkin eteenpäin :)
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
1 463
Onko @Jimm's porukalla tietoa miksi on EK XE radit hävinnyt teidän sivuilta ja myös EKWB sivuilta kokonaan? Tulossa joku uusi malli vai saatavuus ongelmia?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Pistin 3m HDMI 2.1 piuhan tilaukseen Nyt benchmarkataan että kuinka nopeasti jimms ja posti hoitaa tilauksen toiselta puolelta jokea tois puolel jokkee :), eli raision rajalta kaarinan rajalle Turussa
Ja ei otettu halpaan piuhaan mukaan mitään maksullista pikatoimitusta.
Benchmark on nyt suoritettu :)
Tuo HDMI 2.1 piuha tilattu siis 15. päivä yöllä. Jimmy pisti piuhan postiin 16. päivä aamulla klo 8 aikoihin ja paketti kiersi liedon lajittelun kautta tänne toisel puolel turkuu. Joten 17. päivä aamupäivällä tuli postilta ilmoitusta että paketti on noudettavissa ja kävin sen illalla hakemassa.
Eli jimmyllä kesti noin päivä postittaa tuo piuha (noin 32 tuntia, huomioi yö aikaan tehty tilaus) ja postilla kesti myös noin päivä toimittaa se tänne lähimpään toimipisteeseen (noin 26 tuntia). Olen erittäin tyytyväinen tähän kun ajattelin aiemmin että hyvä jos tuo nyt kerkiäis edes perjantaiksi 18. päivä tulla.
Ja muumi tikkari meni heti suuhun kun paketin avasin :p
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Benchmark on nyt suoritettu :)
Tuo HDMI 2.1 piuha tilattu siis 15. päivä yöllä. Jimmy pisti piuhan postiin 16. päivä aamulla klo 8 aikoihin ja paketti kiersi liedon lajittelun kautta tänne toisel puolel turkuu. Joten 17. päivä aamupäivällä tuli postilta ilmoitusta että paketti on noudettavissa ja kävin sen illalla hakemassa.
Eli jimmyllä kesti noin päivä postittaa tuo piuha (noin 32 tuntia, huomioi yö aikaan tehty tilaus) ja postilla kesti myös noin päivä toimittaa se tänne lähimpään toimipisteeseen (noin 26 tuntia). Olen erittäin tyytyväinen tähän kun ajattelin aiemmin että hyvä jos tuo nyt kerkiäis edes perjantaiksi 18. päivä tulla.
Ja muumi tikkari meni heti suuhun kun paketin avasin :p
Hienoa että homma toimi ja odotukset ylitettiin! Tällä hetkellä varaston tilanne on siis hyvä.
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 618
Kuinka pitkä on rma-käsittelyjono? Näyttis tulossa takuuseen ja kyseistä mallia ei ole varastossa, niin joutuuko odottelemaan että saatte mallia varastoon vai miten nämä yleensä menevät?
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 026
Asus Tuf VG259QM, tuo on usein eri kaupoissa tarjouksessa, joutuuko kauan odotteleen että on seuraavan kerran?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Kuinka pitkä on rma-käsittelyjono? Näyttis tulossa takuuseen ja kyseistä mallia ei ole varastossa, niin joutuuko odottelemaan että saatte mallia varastoon vai miten nämä yleensä menevät?
Moikka! Viallisen tuotteen käsittelyn voi suorittaa vaikka vaihdokkia ei ole hyllyssä, mutta korvaavaa kappale toimitetaan sitten kun tuotetta saadaan. Tällä hetkellä käsittelyssä perjantaina saapuneet paketit :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Liittynyt
01.09.2019
Viestejä
138
3060 Phoenixia oli myynnissä iso määrä noin 4 viikkoa sitten ja kortti on yllättävän järeä kokoisekseen. Sitä ennen näin noita viimeksi myynnissä loppuksesästä. Olen melko varma että noita on tulossa myös lisää, mutta en tiedä myydäänkö kaikki konepaketeissa vai jääkö niitä myös yli ihan erikseen lähiaikointa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Onkos tätä tulossa vielä joskus lisää tai jotain muuta 12GB muistilla olevaa RTX:ää vielä tarjolle tuohon ~400€ hintapisteeseen?
3060 Phoenixia oli myynnissä iso määrä noin 4 viikkoa sitten ja kortti on yllättävän järeä kokoisekseen. Sitä ennen näin noita viimeksi myynnissä loppuksesästä. Olen melko varma että noita on tulossa myös lisää, mutta en tiedä myydäänkö kaikki konepaketeissa vai jääkö niitä myös yli ihan erikseen lähiaikointa.
Kysellään!
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 205
Hummhömm.. äsken ku yritin maksaa Pivolla, niin ei toiminut. Mobilepay tosin toimi, maksoin sillä. Saattoi olla yksittäinen hikkasu, mutta jos @Jimm's tsekkaatte tilanteen.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Hummhömm.. äsken ku yritin maksaa Pivolla, niin ei toiminut. Mobilepay tosin toimi, maksoin sillä. Saattoi olla yksittäinen hikkasu, mutta jos @Jimm's tsekkaatte tilanteen.
Tsekataan!

Edit: Webmaster ei ollut tietoinen mistään ongelmasta, eli jos on jotain ongelmaa vielä niin kannattaa soittaa tai laittaa yksärillä tai sähköpostilla lisätiedot.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2020
Viestejä
152
Onko jotain huijaussähköpostia kun Veli Nietulalta (Jimms) tuli jotain mailia, jossa jotain kyselyä?
 
Liittynyt
21.08.2020
Viestejä
124
Olisi hyvä, jos Jimm's ottaisi kuvat "cash back" -osien sarjanumeroista kasauspalvelun yhteydessä. Itse en lähtenyt Jimm'sin kasaamaa tietokonetta omatoimisesti avaamaan ja irrottelemaan osia riskillä. Kyse ei ollut omalla kohdallani mistään isosta summasta, mutta toivon, että laitatte asian pohdintaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Onko jotain huijaussähköpostia kun Veli Nietulalta (Jimms) tuli jotain mailia, jossa jotain kyselyä?
Kyllä se ihan legitiltä vaikuttaa. Itse täytin jo tuon kyselylomakkeen.
Jos epäilyttää niin odottaa sen verran että @Jimm's vastaa täällä tuohon kysymykseen.
 
Liittynyt
03.04.2020
Viestejä
12
Piti ihan mennä tutkimaan sähköpostilaatikkoa ja olihan minulle myös tuo tullut.
Oli vaan automaattisesti menny roskaposteihin (koska lähettäjä @webropolsurveys.com).
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 205

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Olisi hyvä, jos Jimm's ottaisi kuvat "cash back" -osien sarjanumeroista kasauspalvelun yhteydessä. Itse en lähtenyt Jimm'sin kasaamaa tietokonetta omatoimisesti avaamaan ja irrottelemaan osia riskillä. Kyse ei ollut omalla kohdallani mistään isosta summasta, mutta toivon, että laitatte asian pohdintaan.
Välitän palautteen eteenpäin :)
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 133
Nyt pitää antaa positiivista palautetta, kun kerta siihen on aihetta.

Tilasin maanantaina illalla pikatoimituksella ja vartti sitten tuli ilmoitus että paketti on noudettavissa. Paketti oli matkannut Turusta Keravalle matkahuollon kyydissä reilussa vuorokaudessa. Upeaa toimintaa sekä jimmsiltä, että matkakahuollolta.
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
76
Voisin sen verran antaa palautetta ainakin RMA hakemuksesta. En jaksa täyttää tuota koko kyselyä tämän takia. En tiedä miksi tämä käytäntö on varmaan jokaisella suomalaisella kaupalla. Kuulokkeista vaikka hajoaa korvatyyny takuu aikana. Todennäköisesti teille olisi pitänyt lähettää kuulokkeet kokonaan ja olla ilman kuulokkeita sen aikaa kun takuu käsittely kestää. Tämmöisissä selvissä tapauksissa luulisi kuvan riittävän, kuitin numero ja valmistusnumerosta kuva. Kokeilin suoraan valmistajan kautta laittaa takuuseen kun en halua olla ilman kuulokkeita takuu käsittely aikaa. Onneksi corsair lähetti uudet korvatyynyt pelkän kuvan perusteella. Olisiko tätä käytäntöä mahdollista muuttaa, jos valmistajakin hyväksyy takuu vaihdon pelkän kuvan perusteella? Toki ymmärrän että komponentit jne että ne täytyy lähettää että voitte testata niitä eikä siinä ainakaan minulla ole ongelmaa. Luulisin että teidänkään ei tarvitse lähettää valmistajalle rikkinäistä tuotetta, jos valmistaja suostuu lähettämään suoraan asiakkaalle uuden tuotteen. Tämä ei ole mitään negatiivistä palautetta vaan tämän jos pystyisitte muuttamaan niin voisi olla myös teidän vahvuus verrattuna muihin kauppoihin.
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 205
Voisin sen verran antaa palautetta ainakin RMA hakemuksesta. En jaksa täyttää tuota koko kyselyä tämän takia. En tiedä miksi tämä käytäntö on varmaan jokaisella suomalaisella kaupalla. Kuulokkeista vaikka hajoaa korvatyyny takuu aikana. Todennäköisesti teille olisi pitänyt lähettää kuulokkeet kokonaan ja olla ilman kuulokkeita sen aikaa kun takuu käsittely kestää. Tämmöisissä selvissä tapauksissa luulisi kuvan riittävän, kuitin numero ja valmistusnumerosta kuva. Kokeilin suoraan valmistajan kautta laittaa takuuseen kun en halua olla ilman kuulokkeita takuu käsittely aikaa. Onneksi corsair lähetti uudet korvatyynyt pelkän kuvan perusteella. Olisiko tätä käytäntöä mahdollista muuttaa, jos valmistajakin hyväksyy takuu vaihdon pelkän kuvan perusteella? Toki ymmärrän että komponentit jne että ne täytyy lähettää että voitte testata niitä eikä siinä ainakaan minulla ole ongelmaa. Luulisin että teidänkään ei tarvitse lähettää valmistajalle rikkinäistä tuotetta, jos valmistaja suostuu lähettämään suoraan asiakkaalle uuden tuotteen. Tämä ei ole mitään negatiivistä palautetta vaan tämän jos pystyisitte muuttamaan niin voisi olla myös teidän vahvuus verrattuna muihin kauppoihin.
Omastakin mielestäni varsin mainio ehotus, joskin näen tuossa pienen hankaluuden: Mistä tunnistaa minkäkin RMA tapauksen kanssa että mitä laitteelle pitäisi tehdä. Tällöin RMA prosessiin tulee yksi välivaihe lisää, jossa Jimmsin takuukäsittelijä kaivelee pystyisikö tämän vaihtamaan tavalla x ja että onko tämä kuvien perusteella ilmiselvä tapaus. Lisäksi Jimssin pitää varmastikkin näin maalaisjärjellä ajatellen syynätä jokainen takuupalautus tarkkaan läpi, koska kaikki tapaukset joita valmistaja ei hyväksy, mutta Jimms menee ja hyväksyy, menee Jimssin omasta pussista, eikä se nyt kovinkaan kannattavaa bisnestä ole. Tämän takia Jimssin pitää valitettavasti myös pitää tiukempaa takuupalautuslinjaa mitä valmistajat helposti pitävät, joka välillä näkyy myös tässäkin threadissa ilmenevinä turhankin tiukkoina tulkintoina. Onneksi monista on selviydytty jatkokeskustelun kautta, mutta harmittaahan se varmasti asianomaisia kumpiakin, eritoten ostajaa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Voisin sen verran antaa palautetta ainakin RMA hakemuksesta. En jaksa täyttää tuota koko kyselyä tämän takia. En tiedä miksi tämä käytäntö on varmaan jokaisella suomalaisella kaupalla. Kuulokkeista vaikka hajoaa korvatyyny takuu aikana. Todennäköisesti teille olisi pitänyt lähettää kuulokkeet kokonaan ja olla ilman kuulokkeita sen aikaa kun takuu käsittely kestää. Tämmöisissä selvissä tapauksissa luulisi kuvan riittävän, kuitin numero ja valmistusnumerosta kuva. Kokeilin suoraan valmistajan kautta laittaa takuuseen kun en halua olla ilman kuulokkeita takuu käsittely aikaa. Onneksi corsair lähetti uudet korvatyynyt pelkän kuvan perusteella. Olisiko tätä käytäntöä mahdollista muuttaa, jos valmistajakin hyväksyy takuu vaihdon pelkän kuvan perusteella? Toki ymmärrän että komponentit jne että ne täytyy lähettää että voitte testata niitä eikä siinä ainakaan minulla ole ongelmaa. Luulisin että teidänkään ei tarvitse lähettää valmistajalle rikkinäistä tuotetta, jos valmistaja suostuu lähettämään suoraan asiakkaalle uuden tuotteen. Tämä ei ole mitään negatiivistä palautetta vaan tämän jos pystyisitte muuttamaan niin voisi olla myös teidän vahvuus verrattuna muihin kauppoihin.
Kiitos palautteesta! Soittamalla asiakaspalveluun saat tarvittaessa lisätietoa takuukäsittelystä.
Yleisesti ottaen meillä on aika heikosti yksittäisiä varaosia lähettää mutta tarvikkeita saa kirjoituksesi mukaisesti yleensä onneksi suoraan valmistajalta pyytämällä.

Välitän palautteen eteenpäin tuon RMA-lomakkeen osalta.
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
76
Omastakin mielestäni varsin mainio ehotus, joskin näen tuossa pienen hankaluuden: Mistä tunnistaa minkäkin RMA tapauksen kanssa että mitä laitteelle pitäisi tehdä. Tällöin RMA prosessiin tulee yksi välivaihe lisää, jossa Jimmsin takuukäsittelijä kaivelee pystyisikö tämän vaihtamaan tavalla x ja että onko tämä kuvien perusteella ilmiselvä tapaus. Lisäksi Jimssin pitää varmastikkin näin maalaisjärjellä ajatellen syynätä jokainen takuupalautus tarkkaan läpi, koska kaikki tapaukset joita valmistaja ei hyväksy, mutta Jimms menee ja hyväksyy, menee Jimssin omasta pussista, eikä se nyt kovinkaan kannattavaa bisnestä ole. Tämän takia Jimssin pitää valitettavasti myös pitää tiukempaa takuupalautuslinjaa mitä valmistajat helposti pitävät, joka välillä näkyy myös tässäkin threadissa ilmenevinä turhankin tiukkoina tulkintoina. Onneksi monista on selviydytty jatkokeskustelun kautta, mutta harmittaahan se varmasti asianomaisia kumpiakin, eritoten ostajaa.
Totta tuokin, mutta jos on tämmöinen kohtalaisen "selvä" tapaus. olisiko kaupan mahdollista vaikka ilmoittaa siinä vaiheessa tästä kun asiakas on tehnyt RMA hakemuksen, että voisi olla mahdollista saada takuuseen ilman lähettelyä ja jos asiakas sen hyväksyy siinä vaiheessa kauppa ottaisi yhteyttä valmistajaan . Siinä jää se turha lähettely pois kuitenkin sitten ja se että takuukäsittelijä tarkastelee tuotteen sitten varastolla. En tiedä pitääkö kaupan kuitenkin lähettää valmistusnumerot jne valmistajalle.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Totta tuokin, mutta jos on tämmöinen kohtalaisen "selvä" tapaus. olisiko kaupan mahdollista vaikka ilmoittaa siinä vaiheessa tästä kun asiakas on tehnyt RMA hakemuksen, että voisi olla mahdollista saada takuuseen ilman lähettelyä ja jos asiakas sen hyväksyy siinä vaiheessa kauppa ottaisi yhteyttä valmistajaan . Siinä jää se turha lähettely pois kuitenkin sitten ja se että takuukäsittelijä tarkastelee tuotteen sitten varastolla. En tiedä pitääkö kaupan kuitenkin lähettää valmistusnumerot jne valmistajalle.
Näin ollaan soveltuvilta osilta tehtykin, esimerkiksi jos kotelosta hajoaa tuuletin takuuaikana niin kyllä silloin pyritään lähettämään asiakkaalle korvaava tuuletin ilman että kotelo käy meillä kääntymässä.
RMA-lomake pitää tosiaan silti täyttää.

Aikaisemman viestin mukaisesti niin varaosia meillä on yleisesti ottaen aika heikosti lähetettäväksi joten useimmiten varaosan saa asiakkaana helpoiten ja nopeiten olemalla valmistajaan yhteydessä.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
412
Näin ollaan soveltuvilta osilta tehtykin, esimerkiksi jos kotelosta hajoaa tuuletin takuuaikana niin kyllä silloin pyritään lähettämään asiakkaalle korvaava tuuletin ilman että kotelo käy meillä kääntymässä.
RMA-lomake pitää tosiaan silti täyttää.

Aikaisemman viestin mukaisesti niin varaosia meillä on yleisesti ottaen aika heikosti lähetettäväksi joten useimmiten varaosan saa asiakkaana helpoiten ja nopeiten olemalla valmistajaan yhteydessä.
Mutta sitten kun esim kaverilta hajosi tuuletin, niin olisi pitänyt koko aio-jäähy lähettää tarkastettavaksi ja kone olisi rma-ajalta jäänyt käyttökelvottomaksi. Ei kelvannut että olisi pelkän tuulettimen olisi lähettänyt tarkastettavaksi. Kyseessä oli siis jimmsin kasaama kone (ostohetkellä hinta oli käsittääkseni jotain 3000-4000 euroo) ja corsairin aio. Onneksi omasta kaapista löytyi kaverille tuuletin ja sanoi että eipä tule enää Jimmsiä käytettyä jatkossa.
Paljon olen itse jimmsiltä ostanut, mutta luojan kiitos ei ole koskaan reklamoimaan.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 386
Viestejä
4 200 175
Jäsenet
70 894
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom