Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
@Jimm's kuinka pitkä jono on takuuvaihtojen käsittelyssä?

E: löytyikin tuosta edelliseltä sivulta tuo reilu viikko. Jatkokysymys: Voiko käsittelyä nopeuttaa, jos virheellisyyden näkee kun katsoo muutaman sekunnin tuotetta :kahvi: ?
 
@Jimm's kuinka pitkä jono on takuuvaihtojen käsittelyssä?

E: löytyikin tuosta edelliseltä sivulta tuo reilu viikko. Jatkokysymys: Voiko käsittelyä nopeuttaa, jos virheellisyyden näkee kun katsoo muutaman sekunnin tuotetta :kahvi: ?

Minulle kerrottiin täällä että viikko ja aspassa kerrottiin että 2viikkoa.
 
Viimeksi muokattu:
@Jimm's kuinka pitkä jono on takuuvaihtojen käsittelyssä?

E: löytyikin tuosta edelliseltä sivulta tuo reilu viikko. Jatkokysymys: Voiko käsittelyä nopeuttaa, jos virheellisyyden näkee kun katsoo muutaman sekunnin tuotetta :kahvi: ?
Minulle kerrottiin täällä että viikko ja aspassa kerrottiin että 2viikkoa.

Moikka! Takuupuoli ruuhkautui nopeasti pyhien alla ja tällä hetkellä työstetään jouluna saapuneita paketteja. Saapuneet paketit käsitellään saapumisjärjestyksessä, ongelman laadusta riippumatta.
 
Moikka,

Mikä olikaan käytäntö jos asentaa itse jälkikäteen blockin näyttikselle (Asus)? Meneekö takuu samalla, vai pelaako takuu jos laittaa alkuperäisen jäähyn takaisin kun toimittaa huoltoon?
 
Moikka,

Mikä olikaan käytäntö jos asentaa itse jälkikäteen blockin näyttikselle (Asus)? Meneekö takuu samalla, vai pelaako takuu jos laittaa alkuperäisen jäähyn takaisin kun toimittaa huoltoon?

Moikka! Modatun tuotteen takuuasiat tulee aina hoitaa kys. tuotteen valmistajan kautta suoraan. Lähtökohtaisesti Jimm'sin takuuehtojen mukaisesti modatun/muokatun tuotteen takuu raukeaa, ja tämä on myös useimpien valmistajien linjaus.
 
Tullaanko noita Palitin RTX 3080 Gamerock OC:ta korvaamaan toisella mallilla?
Jos tullaan niin onko minkäänlaista aika-arvioo? marraskuussa 2020 olen tilannut omani
 
huhhuh että on jimmsin taso laskenut kun asiakaspalvelun chätissäkin vituillaan

Moikka! Asiaton käytös ei missään tapauksessa kuulu tapoihimme, joten laittaisitko lisätiedot tapahtuneesta yksärillä jotta voisimme selvittää asian!
 
turhaan sitä enempää avaa mutta jos asiakaspalvelijan vastaukset ovat
"No siinä olette kerrenkin oikeassa" ja "KKV:n kautta kyselyä vaan jos tuntuu että kauhea vääryys tapahtunut" vastauksen sävy vähän väärä asiakas on aina oikeassa tm
 
turhaan sitä enempää avaa mutta jos asiakaspalvelijan vastaukset ovat
"No siinä olette kerrenkin oikeassa" ja "KKV:n kautta kyselyä vaan jos tuntuu että kauhea vääryys tapahtunut" vastauksen sävy vähän väärä asiakas on aina oikeassa tm

Itseämme lainataksemme niin asia pitää luonnollisesti selvittää ja asiakaspalvelijaa ohjeistaa jatkoa ajatellen. Suhtaudumme asiakaspalautteisiin suurella vakavuudella!
 
Paljon ollu kommenttia täällä viime päivinä asiakaspalvelusta, mutta mulle on ainakin toiminut tosi hyvin (ollut yhteydessä viimisen parin viikon aikana useamman kerran omien mokien takia).
 
Itse huomannut kanssa tän ylimielisen "asiakas aina väärässä" tyylin, mutta se nyt on ollut jo vuosia.

Paljon ollu kommenttia täällä viime päivinä asiakaspalvelusta, mutta mulle on ainakin toiminut tosi hyvin (ollut yhteydessä viimisen parin viikon aikana useamman kerran omien mokien takia).

Kuten yllä mainitsimme niin asiaton käytös ei ole hyväksyttävää ja mikäli keskustelun sävy on ollut tuollainen niin asiaan pitää heti puuttua.
Chat-asiakaspalvelumme ja sen palvelun laatu on kyllä kerännyt paljon kiitosta joten toivottavasti tämä on nyt yksittäistapaus.

Palaute on viety eteenpäin asiakaspalvelupäälliköllemme.
 
Viimeksi muokattu:
turhaan sitä enempää avaa mutta jos asiakaspalvelijan vastaukset ovat
"No siinä olette kerrenkin oikeassa" ja "KKV:n kautta kyselyä vaan jos tuntuu että kauhea vääryys tapahtunut" vastauksen sävy vähän väärä asiakas on aina oikeassa tm
Ei tossa o mitää väärää, selvästi oot kerranki ollu oikeassa ja ilmeisesti oot ollu jostaa takuuehdoista ym toista mieltä kun he, joten on tullu tuo KKV kortti, ihan perus juttua.
 
Ei tossa o mitää väärää, selvästi oot kerranki ollu oikeassa ja ilmeisesti oot ollu jostaa takuuehdoista ym toista mieltä kun he, joten on tullu tuo KKV kortti, ihan perus juttua.

Ilmeisesti tässä on nyt ollut epäselvyyttä koskien tilatun näytönohjaimen toimitusaika-arvion (ei vahvistettu) tulkintaa ja mahdollista tuotevaihtoa.
 
yleensä kyllä palvelu toiminut mutta nämä näyttiskeissit kyllä vittumaisia sekä asiakkaille että yrityksille niin on ihan ymmärrettävää että hermot menee.
 
yleensä kyllä palvelu toiminut mutta nämä näyttiskeissit kyllä vittumaisia sekä asiakkaille että yrityksille niin on ihan ymmärrettävää että hermot menee.
No se on kyl ihan totta, mitää järkeä et ihmiset vieläki odottelee 2020 tilattuja näyttiksiä, no ehkä tästä eteen päin firmat ei enää ota "ennakkotilauksia" vastaan, mut taitaa isoimmassa roolissa olla NVIDIA ite tässä sopassa kun on toiminu noin kun on.
 
En ymmärrä tätä ulinaa jimmyä kohtaan kun se nyt on ainoa liike mikä on noita vanhoja tilauksia muuttanut eri malleihin ja toimittaneet niitä kortteja. Eikä ole esim laittanut vaihtunutta mallia uudella hinnalla myyntiin.
Mites esim verkkokauppa tai multitronic tai tietokonekauppa on noi hoitanut, gigantista puhumattakaan heidän turbo malliensa kanssa. Proshoppikaan ei ole kauheen puhtain paperein päässyt tästä.
Joten mielestäni jimmy on näistä kaikista nykyisistä ongelmista huolimatta suoriutunut parhaiten.
Ymmärrän kyllä kun on jo vuosipäivää vietetty sen 3080 kortin tilauksessa ni alkaa ottaa päähän, mutta se nyt ei ole jimmyn syy kun ei niitä kortteja vaan ole saanut.
Ja selvästi jimmy on tuon asus 3080 tuf non oc jonon ensiksi halunnut purkaa koska siinä on ollut eniten jonoa.
 
Mites esim verkkokauppa
Verkkokauppa ja Jimm's ovat ymmärtääkseni hoitaneet asian erinomaisesti, kiitokset siitä molemmille kaupoille. Pahoittelut myös niistä vihaisista asiakkaista, joita tämä on varmasti aiheuttanut. Tässä esim. lainaus miten Verkkokauppa asian ilmoitti:

tilauksessasi XXX oleva RTX 3000 -sarjan näytönohjain on valitettavasti poistunut valikoimastamme. Tavarantoimittajamme ilmoitti, että he eivät pystykään toimittamaan tuotetta. Olemme päättäneet tarjota alun perin tilatuille korteille vastaavaa LHR-mallia alkuperäisen kortin hinnalla.

VAIHDAMME TILAAMASI NÄYTÖNOHJAIMEN SEURAAVAAN MALLIIN: XXX

Jos vaihto sopii sinulle, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Hoidamme vaihdon puolestasi 5.11.2021 mennessä. Vaihto tullaan suorittamaan kunkin mallin kohdalla alkuperäisen tilausjonon mukaisesti. Huomaathan, että vaihtoa ei voida tehdä muihin malleihin.

Mikäli et hyväksy vaihtoa, voit perua tilauksesi tilinhallinnan kautta
 
Verkkokauppa ja Jimm's ovat ymmärtääkseni hoitaneet asian erinomaisesti, kiitokset siitä molemmille kaupoille. Pahoittelut myös niistä vihaisista asiakkaista, joita tämä on varmasti aiheuttanut. Tässä esim. lainaus miten Verkkokauppa asian ilmoitti:
Paitsi verkkokauppa vaihtoi semmoisiin malleihin mitä heille ei tule juuri nimeksikään. Eli strix ja tuf molemmat non oc.
 
Täytyy sen verran Jimmsille antaa pisteitä, että vaikka vedin herneet nenään tovi sitten eräänkin Gigabyte 3090 casen kanssa, niin asiakaspalvelu kyllä pysyi asiallisena. Pisteen asiakaspalvelulle siitä. :thumbsup:
PS. Se korjattu 3090 oli ihan toimiva ja meni salamana kaupaksi, tosin huokeaan hintaan. Mutta eipä se haittaa... :cigar:
 
No se on kyl ihan totta, mitää järkeä et ihmiset vieläki odottelee 2020 tilattuja näyttiksiä, no ehkä tästä eteen päin firmat ei enää ota "ennakkotilauksia" vastaan, mut taitaa isoimmassa roolissa olla NVIDIA ite tässä sopassa kun on toiminu noin kun on.

Saas nähdä tuleeko ikinä reippaasti yli vuosi odotettu. Mitä järkeä on vielä odotella? Persaukisella ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin odotella alle 800€ vs about 1600€. Oletko syömättä 2 kuukautta vai neljä? Elämä on valintoja...
 
Saas nähdä tuleeko ikinä reippaasti yli vuosi odotettu. Mitä järkeä on vielä odotella? Persaukisella ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin odotella alle 800€ vs about 1600€. Oletko syömättä 2 kuukautta vai neljä? Elämä on valintoja...
Suosittelen puolen vuoden paastoa ja sen myötä RTX3090Ti kortin ostoa (tai jos silloinkaan rahat riittää edes RTX2060 12GB ostoon). Kyllä sillä näkkärillä ja vedelläkin pärjää jotta saadaan nvidian kassaan lisää rahaa ja pelit pyörimään kunnolla :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Muistanko väärin vai saako Jimmyltä tarjousta komponentti paketista tämän langan kautta?
 
Aihetta sivuten niin tänään meni uusin RTX -tilannekatsaus tilaajille.
 
Joko ne kaikki tilaukset peruttiin ja Nvidia siirtyy tekemää tota 12gb korttia vaan? :)
 
Tiedoksi, että somekyselyn vastausaika on päättynyt ja hiiri + hiirimatto arvottu! Voittajalle lähetettiin tieto voitosta sähköpostilla.

Kiitos kaikille vastanneille palautteista ja kiitos että osasitte päätellä mistä vuodesta kysytään, vaikka yhdessä kohdassa olikin typo Vastausten perusteella näytti että oikealla tiellä ollaan, mutta lomakkeen kautta tuli myös hyviä kehitysehdotuksia.

Näillä eväin eteenpäin ja kohti viikonloppua!
 
Miksei olisi? Jos niitä ei olisi niin siitä kyllä mainittaisiin erikseen. Jos viittaat tuotekuvaan niin ne on aina yhdestä mallista otettuja kuvia koska ei ole juurikaan järkeä ottaa jokaista eri näppäimistöasettelua mukaan.

Jimms varmentanee asian, tai ainahan voit kysyä aspasta esim. chatin kautta.
 

Ja tässä ei ilmeisesti ole näppäimistössä ääkkösiä?
Vahvasti mutuilen, mutta koska näppäimistöjen kohdalla on "kaikissa näppäimistöissä on pohjoismainen näppäinasettelu, ELLEI TOISIN MAINITTU", voisin olettaa tämän pätevän myös läppäreihin. Chatti tosiaan varsin hyvä tapa varmistaa asia.
 
Suosittelen puolen vuoden paastoa ja sen myötä RTX3090Ti kortin ostoa (tai jos silloinkaan rahat riittää edes RTX2060 12GB ostoon). Kyllä sillä näkkärillä ja vedelläkin pärjää jotta saadaan nvidian kassaan lisää rahaa ja pelit pyörimään kunnolla :lol:

Joko harrastat tai olet harrastamista. Elämä on valintoja
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 522
Viestejä
4 510 151
Jäsenet
74 411
Uusin jäsen
ööne

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom